بهترین فیلم های ترسناک جدید (14 فیلم)

بهترین فیلم های ترسناک جدید (14 فیلم)

دراین فیلم ها ترس و فریاد را تجربه کنید و از هیجان‌انگیز ترین صحنه هاي‌ این فیلم ها لذت ببرید و تماشا کنید. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین فیلم های ترسناک جدید را منتشر کرده ایم.

 

بهترین فیلم های ترسناک ساخته شده

 

1. Evil Dead Rise

Evil Dead Rise

«مامان اکنون با حشرات اسـت.» کارگردان لي کرونین دراین احیای فرانچایز ان را درخانواده نگه می‌دارد، زیرا او عذاب را از یک کلبه خون‌پاشیده در جنگل بـه یک بلندمرتبه ویران لس آنجلس منتقل میکند. اما Dead Heads نیازی بـه نگرانی ندارد: Rise روح سریال را بـه تصویر میکشد – و سپس برخی از آن ها.

 

کرونین بهترین فیلم‌هاي‌ سام رایمی و فده آلوارز را بـه یک چوب‌تراش مجبور میکند، احشاء حاصل را جمع‌آوری می کند و ان را بـه‌عنوان ریمیکس مدرن غارتگرانه‌اش، مملو از ایده‌هاي‌ تازه بـه همان اندازه کـه واکنش‌هاي‌ بدی دارد، دوباره سرهم میکند.

 


مطالب مشابه: 17 مورد از ترسناک ترین فیلم های واقعی سینما


 

2. هیچ کس شما را نجات نخواهد داد

هیچ کس شما را نجات نخواهد داد

سال گذشته Prey بود. امسال، این ترسناک تهاجم بـه خانه اسـت کـه بـه طرز درخشانی ظاهر فیلمی را بـه خود میگیرد کـه واقعاً سزاوار یک نمایش بزرگ بود «بـه‌جای این کـه فقط در Hulu پرتاب شود». کیتلین دیور از بوک اسمارت، یک زندانی آسیب دیده اسـت کـه خانه دورافتاده‌اش ناگهان توسط فرا زمینی‌هاي‌ ترسناک تحت تعقیب قرار میگیرد، و او حتی یک سگ بی‌باک برای حمایت اخلاقی ندارد.

 

بـه کارگردانی برایان دافیلد با نمایش اقتصادی نگو «تقریبا کاملاً بدون دیالوگ اسـت»؛ هیچکس تو را نجات نخواهد داد تأثیرات خودرا در آستین خود می پوشاند – حمله بـه بدن قاپی ها، علائم، یک مکان آرام و غیره – اما همان‌ گونه احساس می کند.

 

3. استخر بی نهایت

استخر بی نهایت

این یک مورد از «مثل پدر، مثل پسر» در فیلم علمی تخیلی مبتکرانه و نگران کننده براندون «پسر دیوید» کراننبرگ اسـت، فیلمی کـه میا گوث را بـه عنوان ملکه بی چون و چرای وحشت سال «و هر چیز دیگر، tbh» ثبت می کند.

 

گوث نقش زن مهلکی را بازی می کند کـه بـه نظر میرسد همیشه بی‌گناهانی مانند رمان‌نویس تعطیلات الکساندر اسکارسگارد را در فیلم‌ها بـه آزار و اذیت عمیق سوق میدهد – و این امر ثابت میشود، هرچند حتی بـه روش‌هاي‌ تاریک و دیوانه‌تر از انچه انتظار دارید. تلفیقی از طنز اجتماعی مجاور فیلیپ کی دیک با ترسناک بدن کروننبرگ، ساعتی جذاب و جذاب را ایجاد می کند.

 

4. Skinamarink

دراین آزمایش خفه کننده جهنمی با بودجه نانو، داستان در درجه دوم اهمیت قرار دارد. Skinamarink از شـما دعوت می کند کـه یک شب را روی فرش با کوین و کیلی بگذرانید، کـه والدینشان مفقود شده اند و خانه آن ها ایده هاي‌ خاص خودرا در مورد زمان بازی دارد.

 

دانه مصنوعی چرخان فیلم تهدیدها را پنهان می کند و تهدیدهای جدیدی را ایجاد می کند – بـه اندازه کافی بـه Skinamarink خیره شوید و شروع بـه دیدن چیزهایی خواهید کرد کـه در آنجا نیستند. هنوز ترسناک‌تر، کارگردان کایل ادوارد بال می گوید چیزی در پس‌زمینه مدفون اسـت کـه هیچ مخاطبی تا بـه حال متوجه ان نشده اسـت. سینمای آهسته هرگز اینقدر ناراحت کننده نبوده اسـت.

 

5. M3GAN

M3GAN

عروسک‌هاي‌ عجیب‌وغریب هرگز روی صفحه نمایش شکست نمی خورند، بـه‌ویژه زمانی کـه بـه همان اندازه خلاقانه و خنده‌دار بدخواهانه طراحی شده باشند. دراین سواری وحشیانه سرگرم کننده Blumhouse. برای لحظه‌اي کوتاه در آغاز سال، M3GAN مجسمه‌اي کـه طبق معمولً مضطرب بود، بـه‌عنوان یک حس ویروسی در خطوط زمانی ما رقصید.

 

اما این فیلم با بازی آلیسون ویلیامز از Get Out در نقش یک طراح اسباب‌ بازی خود شیفته کـه هیولایی نابود نشدنی را خلق می کند، بسیار بیشتر از یک پدیده رسانه‌هاي‌ اجتماعی زودگذر اسـت. باوجود استاد ترسناک مدرن، جیمز وان، پشت داستان، ترس ما از فناوری حساس را بـه گونه‌اي بازی میکند کـه ما را بـه دنبال دروید Ash شرکتی بیگانه می‌فرستد. یک دنباله در حال حاضر در راه اسـت – و احتمالا بیش از یک.

 

6. با من صحبت کن

با من صحبت کن

برادران دو قلوی دنی و مایکل فیلیپو کـه بیشتر برای کانال یوتیوب خود RackaRacka شناخته می شوند، حس شوخ طبعی دارند. نخستین ویژگی مورد تایید A24 آن ها مربوط بـه یک دست مومیایی شده اسـت کـه بـه کاربران نوجوان خود پذیرایی با مردگان را می دهد. با این حال، ارواح بیکار را بیش از 90 ثانیه بگذارید و ممکن اسـت تصمیم بگیرند کـه بمانند.

 

خوشبختانه برای طرفداران ترس بی‌ثبات کننده، غم وحشیانه و دوربین‌هایي کـه بـه آرامی در اتاق‌هاي‌ تاریک حرکت میکنند، زمان‌سنجی نوجوانان کمی شلخته اسـت. آماده باش برای برخی از ترسناک ترین صحنه هاي‌ مالکیتی کـه در طول سال خواهید دید.

 

7. مروارید

مروارید

میا گوت چه با یک تمساح دوستی داشته باشد و چه با مترسک، همیشه متعهد بـه اینکار اسـت. او دراین پیش درآمد غبارآلود Ti West’s X و MaXXXine آینده، نقش مروارید را بازی می کند. داستان فیلم در مزرعه‌اي در تگزاس درسال 1918 اتفاق می‌افتد، این فیلم از شکوه بـه سمت درشت حرکت میکند – در مسیر رسیدن بـه موزیکال‌هاي‌ عصر طلایی هالیوود – در حالی کـه پرل در تلاش خود برای تبدیل شدن بـه یک دختر کر خراب می شود. 

 


مطالب مشابه: ترسناک ترین انیمیشن های جهان + 38 فیلم ترسناک


 

8. در کابین ضربه بزنید

در کابین ضربه بزنید

بهترین فیلم M Night Shyamalan از زمان Signs کـه از شوک‌ ها صرف نظر می کند و بـه نفع جو و ترس کم‌ ساخت را کاهش می دهد. اساساً یک قطعه اتاق یک‌ست، چهار غریبه اسرارآمیز دارد کـه بـه خلوتگاه روستایی زوجی سرازیر می شوند و برای جلوگیری از آخرالزمان، فداکاری می کنند.

 

این نوعی دیوانگی در سطح کتاب مکاشفه اسـت کـه در Airbnb بـه شـما نمیگویند. Knock at the Cabin فیلمساز با استعدادی را می‌بیند کـه همه ی چیز را بـه اصل خود باز می گرداند: حال و هوا، مانع، بازیگری و طراحی صدا، در حالی کـه او شـما را محکم در کفش هاي‌ جفت پارگی در قلب ان نگه می دارد و متعجب می شود کـه چرا دیو باوتیستا در اتاق جلوی آن ها ایستاده اسـت. 

 

9. Enys Men

Enys Men

فیلم های ترسناک جدید

این فیلم ضد ایدیلی در جزیره اي کورنیش، یک معمای عامیانه الهام گرفته از ترسناک اسـت کـه بـه طور هیپنوتیزمی ناراحت کننده اسـت. این داستان داوطلب حیات وحش مری وودواین را دنبال می کند کـه با یک گل عجیب‌وغریب و زندگی در انزوا دست بـه گریبان می شود، ودر مهی از معمای تارکوفسکی پوشیده می شود و با خطر آشکار شدن چیزی واقعاً ترسناک – بیشتر در روح مرد حصیری طنین انداز می شود.

 

بـه طور خلاصه: این فقط میتواند کار دست مارک جنکین باشد، کارگردانی کـه میتواند چرخش منحصربه‌فرد خودرا روی تأثیراتی بگذارد کـه فیلمسازان کمتر مطمئن را تحت تأثیر قرار دهد. با فیلم 16 میلی‌متری گرفته شده و مملو از زیبایی‌شناسی دهه 70 اسـت، حالات عرفانی آن قدر قدرتمند اسـت کـه همه ی ما را بـه دروید تبدیل کند.

 

10. Huesera: زن استخوانی

این نخستین فیلم ترسناک ساخته میشل گارزا سرورا کارگردان ساکن مکزیکو سیتی کـه درسال گذشته در کشور خود موفق شد، حول محور داستانی دلخراش اما جهانی از مادری و زنانگی ساخته شده اسـت. والریا «ناتالیا سولیان» زنی اسـت کـه سعی می کند گذشته خودرا پنهان کند، اما بارداری او چیزی شوم را بیدار می کند کـه وی را آرام نمیگذارد. و قبل از این کـه بتوانید بگویید «بچه رزماری»؛ زندگی او بـه هرج و مرج شیطانی تبدیل شده اسـت.

 

طراحی صدا بی عیب و نقص اسـت – شکستن استخوان ها کابوس هاي‌ شـما را تحت الشعاع قرار می دهد – و بـه سختی لحظه اي وجوددارد کـه لرز بدنی را احساس نکنید. هر چند ترس‌ها هرگز ارزان نیستند – استفاده از ترفندهای ترسناک ظرافت واقعی برای برداشتن قضاوت تلخ جامعه وجوددارد.

 

11. رنفیلد

رنفیلد

جای تعجب نیست کـه پس از چندین دهه تماس با اکسپرسیونیسم کشور آلمان و سینمای صامت، سرانجام نیکلاس کیج برای نقش شاهزاده تاریکی انتخاب شد. اما این دراکولای پدرت نیست. درعوض، رنفیلد بیشتر بر روی حشره‌خواری آشنای کنت تمرکز می کند، با خدمتکار گازی نیکلاس هولت کـه در جلسات گروه درمانی شرکت می کند و سعی می کند رئیس خودشیفته‌اش را از خود دور کند. اکشن کمدی اسلواک بی دندان اسـت، اما رنفیلد ارزش تماشای ان را دارد تا فقط برای دیدن خون آشام کیج، منظره را بجوید.

 

12. ولگردها

ولگردها

نیو «اشلی مادکوه» می گوید: «من یک زن سیاهپوست مغرور هستم. اعمال او چیز دیگری می گوید. دراین کاوش شیک در مورد خیانت طبقاتی و تجربه POC بریتانیا توسط نات مارتلو وایت، نویسنده و کارگردانی کـه نخستین بار اسـت، ترس کم رنگ جای خودرا بـه یک فیلم هیجان انگیز تهاجم بـه خانه می دهد. نیو کـه سال‌ها قبل از یک زندگی دشوار در لندن فرار کرده بود، خودرا در دهکده اي کاملا سفید ویلتشایر اسکان داد، جایی کـه هویت خودرا بـه خاطر افراد اجتماعی کـه هرگز واقعاً وی را نمی پذیرند، خفه می کند. یعنی تا زمانی کـه گذشته او جشن را خراب کند.

 

13. آخرین سفر دمتر

آخرین سفر دمتر

شیفتگی همیشگی ما بـه افسانه هاي‌ خون آشام در سراسر قاره ها و هزاره ها غیر قابل انکار اسـت. بنابر این، فیلمنامه‌ نویس زسک اولکویچ و براگی اف شوت، بریده‌اي از روزنامه‌هاي‌ کوتاه و سیاهه کاپیتانی از رمان داستانی برام استوکر دراکولا را بـه فیلمی شبیه بـه بیگانه و دو ساعته در خانه خالی از سکنه در دریا کـه توسط کارگردان ترول شکارچی، آندره اووردال ساخته شده بود، چرخاندند.

 

اگر بـه اندازه افسانه تلخ او سرگرم کننده نیست، هنوز هیجان هایي وجوددارد کـه باید بـه عنوان شاهزاده تاریکی تجربه کرد – خاویر بوتت، نوسفراتو، بخشی از خفاش گری اولدمن در طراحی، CGI بسیار زیاد – خدمه بـه رهبری را انتخاب می کند. کاپیتان لیام کانینگهام بازیگر سریال Game of Thrones تک بـه تک. می تواند خونین تر باشد، اما هنوز نیش دارد.

 

14. ما یک روح داریم

ما یک روح داریم

کریستوفر لاندون با فیلم هاي‌ Happy Death Day و Freaky 2020 درسال 2017 بـه احیای ژانر اسلشر کمک کرد. در این جا، نویسنده-کارگردان چاقوها را زمین میگذارد و بـه دنبال یک ماجراجویی بـه سبک آمبلین اسـت کـه در ان یک نوجوان باید از ارنست، ارواح سیا، و همچنین پدری با علائم دلار در چشمانش دفاع کند. نکته برجسته زمانی رخ میدهد کـه اینترنت در مورد روح موجود در اتاق زیر شیروانی می‌آموزد و ما مونتاژی از میم‌هاي‌ TikTok مرتبط با ارنی را دریافت می کنیم.

 


مطالب مشابه: 50 تا از بهترین فیلم های ترسناک هیولایی + عکس


 

در پایان

شاید فکر کنید کـه بسیاری از فیلم هاي ترسناکی کـه دیده اید مبنای حقیقی نداشته و تنها زاییده ي تخیلات و ذهن هاي‌ شرور کارگردانان و فیلم نامه نویسان باشند. اما در کمال تعجب و البته متاسفانه باید بدانید کـه برخی از این فیلم هاي ترسناک و حقیقتاً منزجر کننده بر اساس داستان ها و اتفاقات حقیقی ساخته شده اند کـه تصور حقیقی بودن انها نیز برای شـما مشکل خواهد بود.

جدیدترین مطالب سایت