ترسناک ترین انیمیشن های جهان + 38 فیلم ترسناک

ترسناک ترین انیمیشن های جهان + 38 فیلم ترسناک

یکی از تفریحات جذاب و سرگرم کننده تماشای یک انیمیشن ترسناک میتواند باشد ما دراین قسمت از مجله تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از ترسناک ترین انیمیشن های جهان را منتشر کرده ایم.

 

بهترین و ترسناک ترین انیمیشن های جهان

بله، تحقیقات بـه ما نشان داده اسـت کـه بد نیست اجازه دهیم بچه‌ها از چیزهایی مانند فیلم‌هاي‌ شبح‌آمیز، کتاب‌هاي‌ ترسناک یا خانه‌هاي‌ جن زده بترسند – حتی ممکن اسـت مفید باشد – بـه شرط این کـه اینکار را بـه روش درست انجام دهید، مانند اجازه دادن بـه انها برای نظارت عواملی مانند این کـه آیا اینکار را انجام دهید یا نه.

 

بنابر این اگر بچه‌هایي دارید کـه جذب فیلم‌هاي‌ ترسناک میشوند، چه بـه دنبال بهترین فیلم‌هاي‌ هالووین باشند، چه بـه دنبال یک مهمانی در خواب باشند یا فقط یک فیلم جمعه شب – لازم نیست سعی کنید انها را بـه سمت غذا هاي سالم‌تر هدایت کنید. 

 

البته این بدان معنا نیست کـه هر فیلم ترسناکی برای بچه‌ها خوب اسـت و کارشناسان ما توصیه میکنند از فیلم‌هایي با خشونت و خون‌بار شدید دوری کنید. و حتی اگر بدترین فیلم‌هاي‌ موجود را حذف کنید، انچه باقی می ماند ممکن اسـت برای بچه‌هاي‌ کوچک خیلی افراطی باشد. بـه همین دلیل اسـت کـه ما این فهرست از بهترین فیلم هاي‌ ترسناک را برای کودکان، از سنین دبستان تا نوجوانان تهیه کردیم.

 

برخی از انها انیمیشن هستند، و کارتونی بودن ان را برای کسانی کـه فقط انگشتان پای خودرا در آب هاي‌ ترسناک فرو می برند، خوب می کند. برخی دیگر فیلم هایي هستند کـه بزرگسالان ممکن اسـت از دوران کودکی خود بـه یاد بیاورند، بنابر این آن ها علاوه بر هیجانی کـه باعث سوزش ستون فقرات می شود، یک هیجان نوستالژیک نیز دارند.

 

1. کورالاین «2009»

کورالاین «2009»

ترسناک ترین انیمیشن های جهان

در حالی کـه این اقتباس از نیل گیمن انیمیشنی اسـت، کـه بـه نظر میرسد ترس‌ها را از بین میبرد، در واقع ترسی اولیه را برای بچه‌ها نشان می دهد: اگر چیزی با والدینتان درست نباشد، چه؟ در ان؛ کورالین از این کـه مادر و پدرش آن قدر مشغول هستند کـه نمی توانند با او وقت بگذرانند، ناراحت اسـت.

 

سپس او دری مخفی پیدا می کند کـه وی را بـه قلمرویی هدایت می کند کـه در ان یک “مادر دیگر” هر انچه را کـه می خواهد بـه او قول می دهد – اما آیا همه ی چیز همان طور کـه بـه نظر می رسد؟ انیمیشن استاپ موشن کارگردان هنری سلیک بـه حس ترسناکی کـه این فیلم در سرتاسر ان دارد می افزاید.

 

✅ مطالب مشابه: بهترین سریال های کودکانه سال 2023

 

2. موریس شگفت انگیز «2023»

موریس شگفت انگیز «2023»

بر اساس کتابی از تری پرچت، چیدمان این فیلم اصلاً ترسناک بـه نظر نمی‌رسد: یک گربه با گروهی از موش هاي‌ فوق العاده باهوش و یک نوازنده متوسط باهوش همراه می شود تا در دهکده هاي‌ کوچک مختلف، ماجرایی شبیه بـه Pied Piper را راه اندازی کند. با این حال، وقتی بـه شهری میرسند کـه غذای ان مدام ناپدید میشود، همه ی چیز ترسناک میشود و باید بررسی کنند کـه پشت ان چه می‌گذرد.

 

3. هیولاها، شرکت «2001»

هیولاها، شرکت «2001»

این فیلم همه ی چیز در مورد ترسیدن اسـت! هیولاهای زیر تخت، چیزهایی کـه در شب بـه هم میخورند – بله، همه ی چیز در آن جاست. فقط یک پیچ وجوددارد: هیولاها در واقع از بچه ها میترسند. و هنگامی کـه یک کودک نوپا در شهر Monstropolis بـه سر می برد، دو هیولای شجاع لازم اسـت تا وی را بـه محل واقعی خود بازگردانند «بدون این کـه گرفتار شوند».

 

4. جادوگران «1990»

جادوگران «1990»

این را بـه رولد دال بسپارید – او هرگز برای بچه ها کت قند نمیکند. بنابر این انتظار داشته باشید کـه این اقتباس از دال، در مورد بچه‌اي اسـت کـه بـه طور تصادفی با یک کنوانسیون از جادوگران روبه‌رو میشود و باید در مقابل جادوگر بزرگ بجنگد – تا هیچ مشتی نکشد. ودر حالی کـه هیچ شمعی برای آنجلیکا هیوستون وجود ندارد، یک بازسازی اخیر با ان هاتاوی در نقش شرور اصلی وجوددارد.

 

5. اسکوبی دو «2002»

اسکوبی دو «2002»

اگر ان بچه هاي‌ مداخله گر نبودند، می توانستید هر فیلم ترسناکی را کـه دوست داشتید تماشا کنید! اما، وقتی ان بچه‌ها در اطراف هستند، این یک بازی خوب اسـت، زیرا کمدی‌هاي‌ زیادی با ترس‌ها آمیخته شده اسـت. اینبار، یک باند متلاشی شده Mystery Inc باید دوباره متحد شوند تا در مورد اتفاقات ماوراء الطبیعه جزیره شبح وار کـه بـه درستی نامگذاری شده اسـت، یک نقطه داغ بهار بریک، تحقیق کنند. اگر بچه‌ها ان را دوست دارند، می توانید Scooby-Doo 2: Monsters Unleashed یا Scoob متحرک جدیدتر را دنبال نمایید!

 

6. ما یک روح داریم «2023»

ما یک روح داریم «2023»

این فیلم PG-13 رابا بچه‌هاي‌ بزرگ تر خود کـه نمی توانند گوشی‌هایشان را کنار بگذارند تماشا کنید: وقتی خانواده پریسلی متوجه میشوند کـه خانه‌شان خالی از سکنه اسـت، فرانک پریسلی، پدرسالار خانواده، سعی میکند از ارواح بـه عنوان راهی برای دستیابی بـه ستاره شدن در رسانه‌هاي‌ اجتماعی استفاده کند. 

 

کوین، پسرش، می خواهد راهی برای کمک بـه ارواح پیدا کند. این فیلم از کارگردان کریستوفر لاندون اسـت کـه فیلم‌هاي‌ ترسناک بزرگسالان «بسیار بیشتر» از جمله Happy Death Day و Freaky ساخته اسـت، بنابر این او شخصیت‌هاي‌ ترسناکی دارد.

 

7. برادران وارنر «1984»

برادران وارنر «1984»

باورش سخت اسـت کـه گیزمو، موگوای نوازشگر، بتواند چیزی بـه ترسناکی مانند گرملین‌هاي‌ بد خلق کند، اما او اینکار را می کند و انها بسیار ترسناک هستند. «بـه طور گسترده گفته می شود کـه گرملین هاي‌ دارای رتبه PG یکی از دلایل ایجاد رتبه PG-13 اسـت.» اگر خیلی زیاد اسـت، بـه Gremlins 2 بروید، کـه هنوز هم ترسناک اسـت، اما همچنین بسیار زیباتر اسـت. در هر صورت، بعد از نیمه شب بـه آن ها غذا ندهید!

 

8. Spirited Away «2001»

Spirited Away «2001»

Spirited Away کـه بـه‌طور گسترده بـه عنوان یکی از بهترین فیلم‌هاي‌ کودکانه تاریخ شناخته میشود، چه ترسناک یا نه، شاهکاری از کارگردان محبوب هایائو میازاکی اسـت. داستان درباره دختری 10 ساله اسـت کـه در حالی کـه با پدر و مادرش بـه محله اي جدید نقل مکان می کند، بـه دنیایی از موجودات مسحور شده از جمله جادوگران، ارواح و موجودات ترسناک کشیده می شود – و با این حال، این فیلم بیشتر “رویایی” اسـت.

 

9. راز NIMH «1982»

راز NIMH «1982»

بـه خانم بریزبی، یک موش مزرعه بیوه، گفته میشود کـه پسرش ذات‌الریه دارد و باید در خانه التیام یابد – اما متوجه شد کـه کشاورز زودتر شروع بـه شخم زدن کرده اسـت، بنابر این باید وی را بـه جای دیگری ببرد. بـه او گفته شده اسـت کـه از یک کلونی موش هاي‌ فوق هوشمند کمک بگیرد تا با خطرات پشت سر هم روبه‌رو شود و حقایق آزاردهنده اي را دراین داستان تاریک بقا توسط دان بلوث «کـه کارگردان دم آمریکایی نیز بود» کشف کند.

 

10. عمارت خالی از سکنه Muppets «2021»

عمارت خالی از سکنه Muppets «2021»

سواری عمارت خالی از سکنه در دیزنی قابل توجه اسـت زیرا تا حدی شبح آور اسـت، اما بـه نوعی احمقانه اسـت. بنابر این، چگونه می‌توان بـه یک فیلم ترسناک همان حساسیت را داد؟ شـما ماپت ها را اضافه می‌کنید! دراین ویژه ساعتی، گونزو چالشی را برای ماندن در عمارت خالی از سکنه یک شبه می پذیرد و با تمام ارواح ترسناک و پوزخند معروفش وارد صحنه می شود. برای همه ی ان دسته از طرفداران جدید Muppets کـه در The Muppets Mayhem کوک کرده اند، خوب اسـت.

 

11. بازگشت به اوز «1985»

بازگشت به اوز «1985»

بلافاصله می توانید بگویید کـه این دنباله بـه اندازه فیلم اصلی The Wizard of Oz روشن و سرگرم‌کننده نخواهد بود: با دریافت درمان تشنج الکتریکی دوروتی برای گفتن «داستان‌هایي» درباره اوز شروع می شود. اما دوروتی فقط داستان نمی گوید، و وقتی سرانجام بـه اوز باز می گردد، میبیند کـه مکان بسیار تاریک‌تر و تهدیدکننده‌تری اسـت.

 

12. Frankenweenie «2012»

Frankenweenie «2012»

این فیلم – از تیم برتون، استاد ترسناک مناسب برای بچه ها – پیچشی اسـت دریک داستان کلاسیک فرانکشتاین، فقط در مورد یک بچه علاقه مند STEM بـه جای یک دانشمند دیوانه اسـت. انیمیشن سیاه و سفید و استاپ موشن از ترسناک شدن ان جلوگیری می کند.

 

13. شکارچیان ارواح «1984»

شکارچیان ارواح «1984»

ترسناک ترین انیمیشن های جهان

 

اگر بچه‌اي دارید کـه مستعد کابوس‌هاي‌ شبانه اسـت و میخواهید وقتی واقعاً یک کمدی دیده‌اند فکر کنید کـه فیلم ترسناکی دیده اسـت، این فیلم را بـه او نشان دهید – کـه یقیناً ارواح و بخش‌هاي‌ شدیدی دارد، بنابر این مهم اسـت.

 

اما حماقت کافی برای متعادل کردن انها دارد. اگر از ان لذت ببرند، ممکن اسـت Ghostbusters: Afterlife را بیشتر دوست داشته باشند، زیرا بچه‌ها میتوانند بسته‌هاي‌ پروتون را بپوشند و خودشان با ارواح مبارزه کنند. بـه علاوه، دنباله Ghostbusters: Afterlife نیز امسال منتشر خواهد شد.

 

14. Goosebumps «2015»

Goosebumps «2015»

بر اساس سری کتاب هاي‌ بچه هاي‌ R.L. Stine، Goosebumps ممکن اسـت در مورد غول ها، توله سگ هاي‌ گرگینه و آدمک هاي‌ زنده باشد، اما اکشن واقعاً بیش از آنکه ترسناک باشد، مضحک اسـت. مانند The House With a Clock In Its Walls «در ادامه در مورد ان بیشتر توضیح میدهیم»؛ جک بلک، کـه بـه سرعت تبدیل بـه وینسنت پرایس برای بچه‌هاي‌ امروزی می شود، بازی می کند.

 

15. فروشگاه کوچک وحشت «1986»

فروشگاه کوچک وحشت «1986»

این فیلم بـه دلایل واضح «یعنی گیاه گوشتخوار و قتل هایي کـه برای غذا نیاز دارد» رتبه PG-13 دارد، اما موزیک هاي‌ هوارد اشمن و آلن منکن اساساً ان را بـه یک فیلم دیزنی تبدیل می کند، درست اسـت؟ خب، شاید نه، اما موزیک‌هاي‌ شاد و الهام‌گرفته از قدیمی‌ها و حال و هوای فیلم B باعث میشود کـه همه ی چیز کمتر آزاردهنده باشد.

 

16. ماجراهای ایچاباد و آقای وزغ «1949»

ماجراهای ایچاباد و آقای وزغ «1949»

ترسناک ترین انیمیشن های جهان

انیمیشن The Legend of Sleepy Hollow اثر واشنگتن ایروینگ توسط دیزنی با روایتگری توسط بینگ کرازبی بـه طرز شگفت انگیزی ساخته می شود. اگر Headless Horseman خیلی ترسناک اسـت، نیمی دیگر از این ویژگی یک غوغا بر اساس The Wind in the Willows اسـت کـه باید باعث شود بچه ها همه ی ترس هاي‌ خودرا فراموش کنند.

 

17. خانواده آدامز «2019»

خانواده آدامز «2019»

فراخوانی همه ی طرفداران چهارشنبه! این یک فیلم ترسناک شروع کننده عالی برای بچه ها اسـت، زیرا مانند کارتون هاي‌ قدیمی ترسناک بـه نظر می رسد، اما بیشتر عناصر ترسناک برای خنده بازی می شوند. ودر پایان، یک پیام نه چندان ترسناک در مورد پذیرش وجوددارد. دنباله‌اي درسال 2021 منتشر شد و البته، همیشه می توانید لایو اکشن قدیمی خانواده آدامز و ارزش‌هاي‌ خانوادگی آدامز از دهه 90 را انتخاب کنید.

 

18. Hocus Pocus «1993»

Hocus Pocus «1993»

با همه ی صحبت‌هایشان در مورد خوردن بچه‌ها، سه جادوگر از سالم قرن هفدهمی دراین کلاسیک فرقه‌اي ممکن اسـت باعث ایجاد لرز در کودکان شـما شود – اما این حماقت هر ترسی را خنثی میکند. اگر انها نسخه اصلی را دوست دارند، حتماً دنباله ان؛ Hocus Pocus 2 را کـه سال گذشته در دیزنی پلاس عرضه شد، ببینید.

 

✅ مطالب مشابه: بهترین انیمیشن های نوروزی سال 1402

 

19. کریستال تاریک «1982»

کریستال تاریک «1982»

کریستال تاریک بیشتر فانتزی اسـت تا ترسناک، کـه در دنیایی از موجودات جادویی مانند Gelflings و Skeksis درگیر مبارزه ابدی بر سر جهان اسـت. اما حتی بدون ارواح، انسان ان Skeksis ترسناک اسـت! اگر بچه‌هاي‌ شـما از ان لذت میبرند، یک سریال پیش درآمد در نتفلیکس موجود اسـت و پیشرفت در جلوه‌هاي‌ ویژه ان را تماشایی میکند.

 

20. The Spiderwick Chronicles «2008»

The Spiderwick Chronicles «2008»

خانواده اي بـه یک خانه قدیمی ترسناک در میانه ناکجاآباد نقل مکان می کنند تا دنیایی از پری ها، اجنه و دیگر موجودات دیده نشده را کشف کنند. ترس‌ها از برخوردهای پر تعلیق با اجنه و غول‌ها ناشی می شوند

 

21. بیتل جویس «1988»

بیتل جویس «1988»

این روند در جنبه‌هاي‌ هیجان‌انگیز PG اسـت، اما ترکیبی از ترسناک و کمدی دارد کـه بـه کاهش بخش‌هاي‌ ترسناک کمک می کند. این یک فیلم خانه خالی از سکنه از دیدگاه ارواح اسـت کـه میخواهند خانواده اي را ترک کنند و یک شیطان بدرفتار «مایکل کیتون» را برای کمک بـه آن ها دریافت می کنند.

 

22. کرولا «2021»

کرولا «2021»

“ترسناک” کلمه جالبی برای توصیف این فیلم اسـت. این PG-13 اسـت و یقیناً لحظات شدید خودرا دارد، اما پر از ارواح، غول‌ها یا حتی وحشت زیاد نیست. در عوض، این در مورد یک دوئل روانی بین دو طراح مد حرفه اي اسـت. این برای ان دسته از جوانان و نوجوانان با حساسیت هاي‌ عصبی عالی اسـت «و الهام بخش لباس هالووین عالی اسـت».

 

23. هزارتو «1986»

هزارتو «1986»

دخترجوانی آرزو می کند کـه برادرش توسط پادشاه گابلین برده شود و بلافاصله پشیمان می شود و برای بازگرداندن او بـه جست‌وجو می رود. فانتزی‌هاي‌ زیادی وجوددارد «و عروسک‌هاي‌ جیم هنسون!»؛ و دیوید بووی، نقش‌هاي‌ مساوی Goblin King را جذاب و ترسناک میکند.

 

24. عروس جسد «2005»

عروس جسد «2005»

این انیمیشن استاپ موشن – یکیدیگر از فیلم هاي‌ تیم برتون – درباره دامادی اسـت کـه بـه طور تصادفی با یک جسد ازدواج می کند و باید بـه سرزمین مردگان سفر کند تا اوضاع را درست کند. با تمام تمرکز روی ارواح و اسکلت ها، حال و هوای ان برای شب فیلم ترسناک مناسب اسـت.

 

25. پارانورمن «2012»

پارانورمن «2012»

این انیمیشن استاپ موشن پسری را دنبال می کند کـه توانایی صحبت با مردگان را دارد و باید از ان برای نجات شهرش از نفرین باستانی استفاده کند. این مانند یک نسخه کودکانه از حس ششم، بدون پیچ و تاب اسـت.

 

26. Nightbooks «2021»

Nightbooks «2021»

این فیلم فقط یک داستان ترسناک نیست – داستان‌هاي‌ ترسناک جزء لاینفک داستان هستند. درکتاب‌هاي‌ شبانه، یک بچه توسط جادوگری ربوده می شود کـه از او میـــخواهد هر شب یک داستان هولناک جدید برای او بنویسد. او موظف اسـت، اما فقط برای این اسـت کـه بتواند با یک زندانی دیگر فرار کند.

 

27. The Boxtrolls «2014»

The Boxtrolls «2014»

ترسناک ترین انیمیشن های جهان

 

این فیلم یک طایفه از ترول‌ها را دنبال میکند، با چهره‌هاي‌ خراشیده و پوست چروکیده‌شان کـه پسر بچه‌اي رها شده را پیدا می کنند و وی را مثل خود بزرگ می کنند. اما هیولاهای واقعی فیلم، آقایان جامعه بالای ترول ها هستند، همان طور کـه پسر وقتی می خواهد دوباره در میان انسانها زندگی کند متوجه می شود.

 

28. آراکنوفوبیا «1990»

آراکنوفوبیا «1990»

این یکیدیگر از فیلم‌هاي‌ PG-13 اسـت – و اگر چیزهای خزنده را دوست ندارید، فوق‌العاده زشت اسـت، پس خودتان قضاوت کنید کـه آیا بچه‌هایتان «یا شـما» می توانند از عهده ان برآیند. اگر بتوانند، با جان گودمن و جف دنیلز درمان می شوند کـه در نقش یک نابودگر و پزشکی کـه تلاش می کنند شهرشان را از هجوم عنکبوت‌هاي‌ قاتل نجات دهند «واقعاً واقعاً فاحش».

 

29. به درون جنگل «2014»

به درون جنگل «2014»

این اقتباس موزیکال سوندهایم – از کارگردان نسخه امسال پری دریایی کوچک – بـه روش سنتی ترسناک نیست، اما بـه افسانه‌هایي نیاز دارد کـه بچه‌ها با ان‌ها آشنا هستند «و جادوگران و غول‌هاي‌ موجود در ان»؛ آن ها را برمی‌گرداند و الزاماًً بـه همه ی پایان خوشی نمی‌دهد. مریل استریپ در نقش جادوگر بازی بـه یاد ماندنی ارائه می دهد.

 

30. دراکولا «1931»

دراکولا «1931»

بازهم، بسته بـه حساسیت کودک شـما، دراکولا ممکن اسـت شروع خوبی برای فیلم‌هاي‌ هیولاهای کلاسیک باشد – بیشتر این غم بـه صورت ضمنی یا خارج از صفحه نمایش نگه داشته میشود.

 

31. خانه هیولا «2006»

خانه هیولا «2006»

بسیاری از فیلم‌ها در مورد ارواحی هستند کـه خانه‌اي را تسخیر میکنند. با Monster House – یک فیلم انیمیشن موشن کپچر بـه کارگردانی گیل کنان از شهر Ember – خانه روح اسـت و سه کودک باید مانع از تخریب محله شوند.

 

32. The Twilight Zone: The Movie «1983»

The Twilight Zone: The Movie «1983»

کارگردانان مشهوری مانند استیون اسپیلبرگ، جان لندیس و جو دانته «کارگردان Gremlins» برای کارگردانی بخش هایي از یک فیلم گلچین بر اساس منطقه گرگ و میش باهم همکاری کردند. برخی اپیزودهای مشهور را بازسازی کردند، برخی دیگر مطالب جدیدی ارائه کردند. این بـه طور خاص یک فیلم کودکانه نیست، اما بزرگترهای شـما ممکن اسـت از ان لذت ببرند.

 

33. سفید برفی و شکارچی «2012»

سفید برفی و شکارچی «2012»

برای نوجوانان و نوجوانان بزرگتر «PG-13»؛ این فیلم از لحاظ بصری دیدنی داستان سفید برفی را می‌گیرد و ان را بـه یک فیلم اکشن تاریک و بد خلق تبدیل می کند. سفید برفی برای نجات پادشاهی خود از شر ملکه راونا «شارلیز ترون» بـه حمله می رود و ترس‌ها از نبردهای درونی ناشی می شوند.

 

34. کینگ کنگ «1933»

کینگ کنگ «1933»

وقتی کودک شـما آماده ورود بـه ژانر شهر هیولاهای بزرگ اسـت، از همان ابتدا با کینگ کونگ پیشگامانه 1933 شروع کنید. حتی اگر آن ها از قبل از صعود کونگ بـه ساختمان امپایر استیت مطلع باشند، ترس هاي‌ زیادی در جزیره جمجمه وجوددارد، حتی قبل از این کـه او بـه نیویورک برسد! سپس می توانید بـه کرایه‌هاي‌ جدیدتر مانند گودزیلا در مقابل کونگ بروید.

 

35. Wendell & Wild «2023»

Wendell & Wild «2023»

این یکیدیگر از انیمیشن هاي‌ استاپ موشن اسـت «با رتبه شگفت آور PG-13» و احساسات هردو سازندگانش را ترکیب می کند: نویسنده جوردن پیل «کـه فیلم Get Out and Us را ساخت» و کارگردان هنری سلیک «کارگردان کورالین و پارا نورمن» . در ان؛ یک دختر 13 ساله با دو دیو – با بازی کی و پیل – درگیر می شود کـه عواقب وحشتناکی برای شهرش دارد کـه باید درست کند.

 

36. خانه با ساعتی در دیوارهایش «2018»

خانه با ساعتی در دیوارهایش «2018»

هنگامی کـه یک پسر تازه یتیم فرستاده می شود تا با عموی عجیب‌وغریب خود زندگی کند، رقابت ماوراء الطبیعه باستانی بین جادوگران و جنگجوها بـه وجود می‌آید کـه اسرار خانواده را آشکار می کند. این فیلم بر اساس رمان عالی YA نوشته جان بلرز ساخته شده اسـت و بخشی از روح جادویی خودرا حفظ کرده اسـت.

 

37. آرواره ها «1975»

آرواره ها «1975»

ترسناک ترین انیمیشن های جهان

 

وحشت آرواره ها ممکن اسـت آن قدر احشایی و بزرگسالی بـه نظر برسد، بـه سختی بـه یاد بیاوریم کـه فقط دارای رتبه PG اسـت «البته، منصفانه بگوییم، PG-13 در ان زمان وجود نداشت»؛ و بسیاری از ترس ها ناشی از چیزی اسـت کـه نیست. روی صفحه نمایش داده می شود «بنابر این خون وجوددارد، اما نه یک تن گور». نوجوانان و نوجوانان احتمالاً می توانند از عهده ان برآیند – تا زمانی کـه قصد ندارید بلافاصله بعد از ان بـه ساحل ببرید. «توجه: برهنگی مختصری نیز دراین وجوددارد.»

 

✅ مطالب مشابه: 25 فیلم کودکانه برتر مورد انتظار برای تماشا 

 

در پایان

هنوز بـه دنبال چیزهای عالی تر برای تماشای با خانواده خود هستید؟ بهترین فیلم‌هاي‌ کودکانه سال 2023؛ بهترین فیلم‌هاي‌ کودکانه تمام دوران یا بهترین فیلم‌هاي‌ انیمیشن برای کودکان را دربخش هاي‌ دیگر مجله تفریحی تالاب بررسی کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت