شخصیت شناسی افراد با توجه به علامت ماه تولد + 4 فصل

شخصیت شناسی افراد با توجه به علامت ماه تولد + 4 فصل

آتش، زمین، هوا، آب – نه، ما در مورد کاپیتان سیاره صحبت نمیکنیم. ما در حال بحث در مورد عناصر علامت زودیاک و معنای شـما برای شـما هستیم. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب بـه شـما همراهان عزیز شخصیت شناسی افراد با توجه بـه علامت ماه تولد خواهیم گفت.

 

شخصیت شناسی انواع ماه ها با توجه به عنصر ساختگی آنها

می‌توانید 12 علامت ماه تولد «زودیاک» را همسایه درنظر بگیرید. آن ها هر کدام شخصیت و ویژگی هاي‌ خاص خودرا دارند، معانی مبتنی بر اسطوره هایي کـه از دوران باستان شروع شده و از ان زمان تا کنون در عمل برجسته شده اسـت.

 

هر کدام در یکی از چهار عنصر زودیاک قرار می گیرند: آتش، خاک، آب یا هوا. این ها نیز مانند یک جامعه هستند. درنظر بگیرید کـه چگونه با برخی از همسایگان خود بهتر کنار می‌آیید و چگونه ممکن اسـت با دیگران کمتر سر و صدا داشته باشید.

 

هر جا علامت شـما روی چرخ زودیاک بنشیند، علامت چهارم در سمت چپ و چهارمین علامت سمت راست ان در همان عنصر قراردارند. انها یک مثلث را تشکیل می دهند، “پایدارترین جنبه در طالع بینی مثلث اسـت.” این سازگاری زودیاک بـه همین دلیل اسـت کـه بهترین دوست برای علامت زودیاک شـما اغلب همان عنصر رابا شـما بـه اشتراک میگذارد.

 

شـما در واقع همه ی عناصر زودیاک را در نمودار کامل تولد خود دارید، اما دانستن عنصر علامت خورشید نقطه شروع خوبی اسـت. «نشان خورشید شـما بر اساس ماه و روز تولد شـما مشخص می شود، و این همان چیزی اسـت کـه بیشتر مردم وقتی می پرسند شـما چه علامتی هستید بـه ان اشاره می کنند.» 

 

نشانه هاي‌ آتش: فروردین، مرداد و آذر

نشانه هاي‌ زمین: اردیبهشت، شهریور و دی

علائم هوا: خرداد، مهر و بهمن

علائم آب: تیر، آبان و اسفند

 

شخصیت شناسی افراد با توجه به علامت ماه تولد

 

نشانه های آتش: فروردین، مرداد و آذر

پررنگ نجیب. پرشور. علائم آتش سوزی هستند. آن ها روشن، هنرمندانه و شدید هستند. نشانه‌هاي‌ آتش بـه خاطر اعتماد بـه نفسشان شناخته می شوند، مخصوصاً زمانی کـه شرایط سخت می شود. “علائم آتش می خواهند سریع روی پاهای خود فکر کنند و از فشار مهم نیستند.” متوجه خواهید شد کـه این نشانه ها شجاع و مستقل هستند. انها مملو از خوش بینی و نوعی شجاعت هستند کـه بـه عمل دامن می‌زند.

نشانه های آتش: فروردین، مرداد و آذر

 


✅ مطالب مشابه: فال متولدین هر ماه در نیمه دوم شهریور ماه


 

در روابط

فروردین، مرداد و آذر در ترکیب جرقه ایجاد می کنند. نشانه هاي‌ آتش دوتایی عالی در دوستی ها، عاشقانه ها یا هر نوع شراکت دیگری ایجاد می کنند. این علائم زودیاک روابط پرماجرا و پرانرژی پر از اشتیاق دارند و از درگیری نمی‌ترسند. در واقع، انها ممکن اسـت بحث الهام‌گرفته‌اي را پیدا کنند، چیزی کـه برخی از ان بـه عنوان جنگیدن فکر میکنند، کاملاً هیجان‌انگیز. نشانه‌هاي‌ آتش، جامعه را از طریق پروژه‌هاي‌ گروهی پرورش میدهند، جایی کـه رهبری را بر عهده میگیرند و دیگران را بـه عمل تشویق میکنند.

 

ارزش های برتر

نشانه هاي‌ آتش بـه خودانگیختگی افتخار می کنند. آن ها مایلند در مورد امور مالی، مشاغل و پروژه ها ریسک کنند. این بـه این دلیل اسـت کـه آن ها عمیقاً برای انچه در آن ها احساس شور و اشتیاق ایجاد می‌کند ارزش قائل هستند. آن ها اغلب برای شجاعت خود و دیگران ارزش قائل هستند.

 

این ها تنها بخشی از نقاط قوت شغلی علائم زودیاک هستند. اگر شـما یک نشانه آتش هستید، احتمالاً هنوز هم چیزهایی را کـه از روی هوس خریده اید دوست دارید. نشانه هاي‌ آتش از ولخرجی نمی‌ترسند، بـه خصوص اگر جسمی روح ان را تلقین کند. مطمئن شوید کـه خیلی تکان دهنده نیستید!

 

استراتژی های خودمراقبتی

نشانه هاي‌ آتش بـه بهترین وجه از طریق خلاقیت بداهه بـه مراقبت از خود میپردازند. رنگ ها را بیرون بکشید و چیزی پر جنب و جوش و انتزاعی خلق کنید. ورزش هایي با مزیت رقابتی، حتی اگر بهترین هاي‌ شخصی شـما را شکست دهد، نیز لذت بخش هستند. نشانه هاي‌ آتش با عمل غریزی رشد می کنند. آتش کمپ یا شعله شمع ممکن اسـت راهی عالی برای آرامش باشد. سعادت خودرا دنبال نمایید.

 

نشانه های زمین: اردیبهشت، شهریور و دی

استوار. کشت شده اسـت. کاربردی. نشانه هاي‌ زمین یقیناً زمینی هستند. انها باغبان زودیاک هستند. و احتمالاً همه ی چیز را بـه عنوان یک باغ درنظر می گیرند، از خانواده تا دوستی هایشان. نشانه هاي‌ زمین تشخیص می دهند کـه جوامع بـه مراقبت و تغذیه نیاز دارند. «وقتی شـما یک علامت زمین هستید، می‌خواهید چیزی را بـه آرامی بسازید. شـما وادار نیستید فردا نتایج را ببینید. شـما بـه آینده طولانی اعتقاد دارید.»

نشانه های زمین: اردیبهشت، شهریور و دی

شخصیت شناسی افراد با توجه به علامت ماه تولد

 

در روابط

وقتی اردیبهشت، شهریور و دی دور هم جمع میشوند، این شیمی با احترام متقابل بـه عقلانیت یک دیگر تقویت می شود. هر جامعه اي برای بـه خاطر سپردن جزئیات و نگه داشتن پای همه ی روی زمین بـه تابلوهای زمینی هموار نیاز دارد. وقتی صحبت از عشق بـه میان می آید، نشانه هاي‌ زمین در یک دیگر واقع گرایی ثابتی را تشخیص می دهند کـه می توانند بـه ان وابسته باشند. و میتوانید شرط ببندید کـه هر گروه دوست یا گروه کاری بـه یک علامت زمین نیاز دارد تا همه ی را در کار و تمرکز نگه دارد.

 

ارزش های برتر

نشانه‌هاي‌ زمین برای داشتن اردک‌هاي‌ خود دریک ردیف ارزش قائل هستند. آن ها همچنین بـه جزئیات اهمیت می دهند. اگر شـما یک علامت زمین هستید، ممکن اسـت تولد همه ی، انواع کیک هاي‌ مورد علاقه آن ها و بهترین هدایا برای علائم زودیاک آن ها را بـه خاطر بیاورید.

 

شـما برای دارایی هایي کـه ماندگار هستند و چیزهای تجملی کـه ارزش پول را دارند ارزش قائل هستید زیرا بادقت خلق شده اند. نشانه‌هاي‌ زمین برای پایداری، مواد مخفی و کلاسیک‌هاي‌ ماندگار ارزش قائل هستند. مراقب مادی گرایی باشید. یک چیز در مورد علائم زمین این اسـت کـه انها عملی هستند، اما زمانی کـه برایشان مهم باشد نیز بزرگ می شوند.

 

استراتژی های خودمراقبتی

اگر شـما یک علامت زمین هستید، حواستان بـه توجه بـه دیگران اسـت، اما مهم اسـت کـه با انتخاب سرگرمی متناسب با علامت زودیاک، از خودتان نیز مراقبت کنید. باغبانی بـه اشکال مختلف یک سرگرمی ایده آل اسـت. بذر بکارید. دستاتو ببر تو خاک با پای لخت روی چمن و زمین راه بروید. این نوعی از خودمراقبتی اسـت کـه باعث می شود احساس خوبی در خانه داشته باشید.

 


✅ مطالب مشابه: 40 واقعیت جالب درباره ماه تولد شما


 

علائم هوا: خرداد، مهر و بهمن

شوخ اجتماعی. پر فکر. علائم هوا «یکی از آن ها نادرترین علامت زودیاک اسـت» می توانند فضایی لمسی باشند. سر انها در ابرها اسـت یا بـه راه حل فکر می کنند یا بـه آینده فکر می کنند. وقتی شـما یک علامت هوا هستید، “بـه اسانی تحت تاثیر افراد دیگر قرار میگیرید، اما بـه یک اندازه بـه دیگران گوش میدهید، زیرا بـه همه ی گوش می‌دهید و ایده هاي‌ جالبی در اطراف خود دارید.”

علائم هوا: خرداد، مهر و بهمن

شخصیت شناسی افراد با توجه به علامت ماه تولد

 

در روابط

علائم هوا اغلب چالش ها را جالب ترین جنبه هاي‌ روابط از هر نوع می‌دانند. آن ها توسط شرکا یا دوستانی کـه آن ها را کنجکاو نگه می دارند جذب می شوند. آن ها همچنین از کسی کـه واقعاً در صحبت کردن عالی اسـت قدردانی می کنند. وقتی صحبت از گروه‌ها بـه میان می آید، تابلوهای هوایی می خواهند برای منافع بیشتر کار کنند و مهمانی‌ها را دوست دارند – حتی اگر گاهی اوقات از راه دور تماشا کنند تا بتوانند بـه بهترین چیز برای گروه فکر کنند.

 

ارزش های برتر

اگر خرداد، بهمن یا مهر «یکی از مودب‌ترین علائم زودیاک» هستید، احتمالاً دو چیز مورد علاقه شـما افراد و ایده‌ها هستند. از بین همه ی عناصر زودیاک، این یکی معلمان و برنامه ریزان مهمانی فوق العاده اي دارد. هردو فعالیت جامعه را پرورش می دهند و بـه علائم هوایی اجازه می دهند تا احساسات خودرا بیان کنند.

 

ان‌ها می توانند دنیای بهتری را تصور کنند، و زمانی کـه مشغول خلق ان باشند، بیشتر از همه ی احساس رضایت میکنند. آن ها گاهی اوقات با خطر جدا شدن بیش از حد مواجه می شوند، بنابر این برای چیزهایی کـه واقعاً معنی دار یا بسیار کاربردی هستند ارزش قائل هستند.

 

استراتژی های خودمراقبتی

علائم هوا طبق معمولً مضطرب هستند زیرا همیشه در حال فکر هستند. شیوه هاي‌ عالی مراقبت از خود شامل پازل از هر نوع اسـت. فوکوس می تواند ذهن مسابقه‌اي علامت هوایی را آرام کند. انها همچنین قدردان آرامش هستند. نشستن بیرون در هوای خنک یک راه ایده آل برای استراحت اسـت. بـه یاد داشته باشید کـه غذا بخورید و هیدراته کنید و اجازه دهید موسیقی غرق شوید. این‌ها راه هاي‌ عالی دیگری برای کاهش استرس بر اساس علامت زودیاک شـما هستند.

 

علائم آب: تیر، عقرب و اسفند

تخیلی. عاطفی. شهودی. نشانه هاي‌ آب جاری اسـت. آن ها در هنگام گذراندن روزهای خود، وقتی صحبت از حرکت سیال بـه میان می آید، طبیعی هستند. اگر شـما یک تیر، آبان یا اسفند هستید، احتمالاً با احساسات خود بسیار در ارتباط هستید. شـما می‌خواهید بـه نوعی بـه جامعه خود خدمت کنید. “شـما نقش مهمی ایفا خواهید کرد، اما شاید بلندترین صدا نباشید.”

علائم آب: تیر، عقرب و حوت

 

در روابط

علائم آب در انواع روابط بسیار پرورش دهنده هستند، زیرا آن ها بـه طور طبیعی همدل هستند. انها تمایل بـه داشتن حس شهودی قوی در مورد نیازهای همه ی دارند، مانند بهترین تعریف ها برای نیازهای عاطفی یک فرد خاص. بـه دلیل ماهیت حساس نشانه هاي‌ آب بـه اسانی می توانند اتصالات عمیق ایجاد کنند. اگر کسی تماس بگیرد، احتمالاً پاسخ خواهند داد، و برای انها بسیار مهم اسـت کـه ارتباط برقرار کنند و احساس ارتباط کنند.

 

ارزش های برتر

وقتی صحبت از احساساتی بودن عناصر زودیاک می شود، تیر، آبان و اسفند کیک را بـه دست می گیرند. انها بـه رویایی بودن شهرت دارند، اما این رابا بی تاثیری اشتباه نگیرید. علائم آب شدید و عمیق هستند. انها کارآگاهان روان و روح هستند. آن ها خلاقان، روانشناسان، زیست شناسان دریایی یا کارت خوان هاي‌ تاروت فوق العاده اي می سازند. نشانه‌هاي‌ آبی زیبایی، هنر و هر چیزی کـه انها را بـه حرکت در می‌آورد را دوست دارند – اینجاست کـه ارزش زندگی را پیدا می کنند.

 

استراتژی های خودمراقبتی

اگر شـما یک علامت آب هستید، ممکن اسـت تمایل داشته باشید کـه تحت تاثیر همدلی قرار بگیرید. مرزها برای مراقبت از خود ضروری هستند. زمان «شـما» را مسدود کنید و بـه فضا متعهد بمانید تا بتوانید دوباره شارژ و تجدید کنید. برای خود یک بمب حمام مجلل تهیه کنید، چراغ‌ها را کم کنید، اجازه دهید بخار بالا بیاید و مدت زیادی خیس بخورید. مطمئناً احساس جوانی می‌کنید. البته، شنا کردن یا قرار گرفتن درکنار ساحل یا دریاچه نیز بـه طور طبیعی آرامش بخش خواهد بود.

 


✅ مطالب مشابه: علامت حیوان خانگی بر اساس ماه تولد خود داشته باشید


 

در پایان

می تواند رنگ قدرت علامت زودیاک شـما، بهترین نژاد سگ برای شـما و حتی انچه شـما باید برای جشن عروسیتان بپوشید را در مجله تفریحی تالاب ما بخوانید و لذت ببرید.

جدیدترین مطالب سایت