طالع بینی شخصیت شناسی برای پیشرفت کاری و زندگی

طالع بینی شخصیت شناسی برای پیشرفت کاری و زندگی

تقویم شـما تنها چیزی نیست کـه میتواند در مورد ماه پیش رو بـه شـما اطلاعاتی بدهد. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز مقاله اي در مورد طالع بینی شخصیت شناسی شـما را منتشر کرده ایم.

 

فال ماه آبان شما در مورد استفاده از شخصیت شما برای پیشرفت است

در دنیایی نامطمئن، بشریت همواره بـه دنبال راهنمایی و معنا در قلمرو جذاب طالع بینی بوده اسـت. طالع بینی برای قرن ها افراد را مجذوب خود کرده اسـت و بینش هایي را در مورد شخصیت، روابط و مسیرهای زندگی آن ها ارائه می دهد. چه یک مؤمن فداکار یا یک شکاک باشید، جذابیت طالع بینی غیر قابل انکار اسـت.

 

فروردین

فروردین

بر روی حرکت هاي‌ پولی عملی تمرکز کنید تا پس انداز خودرا افزایش دهید، فروردین، زیرا چهار سیاره و یک ماه جدید منطقه مالی شـما را زیبا می کند. ماه نو زمان بهینه اي اسـت برای رویاپردازی چشم اندازی جدید برای آینده مالی خود و همچنین بررسی مجدد نحوه سنجش ارزش خود.

 

شـما هرروز چیزهای زیادی از نظر ایده‌ها، انرژی، اراده و جرقه خلاقانه روی میز می‌آورید – دراین ماه، بـه این فکر کنید کـه چگونه برای تمام تلاش‌هایتان حق بیمه بیشتری از عشق بـه خود بپردازید. اعتماد بـه نفس شـما مسری اسـت: اگر نسبت بـه خودتان و کارتان احساس خوبی دارید، اطرافیانتان نیز احساس خوبی نسبت بـه شـما خواهند داشت. دراین ماه می توانید جنبه جدیدی از عزت نفس رو بـه رشد خودرا متبلور کنید.

 


مطالب مشابه: درآمد بیشتر با علامت ماه تولد خود «طالع بینی شغل»


 

اردیبهشت

اردیبهشت

همانگونه کـه خورشید دراین ماه در علامت شـما تجمل می کند، حس هویت، حالت هاي‌ ابراز وجود و درک دیگران از شـما کمی درخشان تر و درخشان تر می شود. یک ماه جدید در علامت شـما فرصتی برای ایجاد یک شخصیت حرفه اي جدید یا ایجاد پیشرفت هایي در مسیر پیش رو ارائه می دهد.

 

زمانی کـه عطارد در اردیبهشت بـه خورشید می‌پیوندد، حضور خودرا در دفتر کار مشخص کنید، و زمانی کـه خودرا بـه طور عمومی ابراز می کنید، جذابیت و شوخ طبعی شـما را افزایش میدهد. ایده ها را بـه اشتراک بگذارید، حقیقت خودرا بیان کنید، و کلاه خودرا در رینگ بیندازید تا هر پروژه اي را کـه در اختیار تیم شـما قرار دارد، هدایت کنید.

 

وقتی زهره این مهمانی سیاره‌اي می رسد، جذابیت بیشتری در اختیار شـما قرار میگیرد و بـه شـما کمک می کند تا با ظرافت و جذابیت خودرا اثبات کنید. درست قبل از این کـه خورشید وارد منطقه مالی شـما شود و منابع سخاوتمندانه در معرض برای حمایت از تلاش‌هاي‌ جدید شـما را روشن کند، کاملاً زمان‌بندی میشود.

 

خرداد

خرداد

نور بر تو می تابد، خرداد. با این حال، دربخش بزرگی از این ماه، با انرژی هاي‌ سنگین تری کـه با بـه اتمام رساندن چرخه خورشیدی شـما بـه وجود می‌آید، سروکار خواهید داشت. همانگونه کـه عطارد و خورشید پر جنب و جوش وارد منطقه ابراز وجود شـما می‌شوند، شخصیت شـما با سرزندگی بیشتر و شوخ طبعی تیزتر آغشته می شود.

 

این انرژی اینجاست تا از شـما حمایت کند و بـه شـما کمک کند تا در نقش دلخواه خود بـه عنوان پیام رسان و انتشار دهنده اطلاعات پیشرفت کنید—همه ی را در جریان قرار دهید و این را مأموریت خود قرار دهید کـه کل تیم خودرا دریک صفحه قرار دهید.

 

فرمانروای سیاره اي شـما، عطارد، یک ماه پرمشغله در پیش رو دارد، با گذراندن زمان در سه نشانه مختلف و ارتباط با تمام سیارات دیگر کـه در مناطق اجتماعی، جمعی و هویتی شـما حرکت می کنند. زمانی کـه با هر شخصی ملاقات می کنید، چت، اشتراک گذاری، معاشرت و ایجاد ارتباط برقرار می کنید، احساس زندگی در مهمانی خواهید داشت.

 

تیر

تیر

روش هاي‌ سلامتی را کـه در برنامه روزانه خود دراین ماه وجوددارد، تیر، درنظر بگیرید. شـما مدافع زودیاک برای استراحت، مراقبت و پرورش هستید! اورانوس و خورشید همکاری‌هاي‌ شـما را روشن‌تر می کنند و ارتباطات و فعالیت‌هاي‌ گروهی خودرا گسترش می دهید، بنابر این زمانی را برای تأمل در تمام هیجانات اختصاص دهید. سعی کنید زمان تنهایی را اختصاص دهید و یک تمرین مراقبت از خودرا بـه برنامه روزانه خود اضافه کنید.

 

شـما بـه این نیاز دارید تا احساس انرژی کنید و آماده باشید از یک فنجان پر شده بریزید. چند روز اول ماه برای طرح یک پروژه یا ایده جدید مناسب اسـت و وقتی مریخ وارد تیر می شود، احساس می کنید کـه شجاع هستید. خورشید وارد منطقه ناخودآگاه شـما می شود، و شـما را تشویق می کند تا قبل از شروع چرخه خورشیدی جدید، انها را حل کنید.

 

مرداد

مرداد

با اورانوس وحشی کـه منطقه شغلی شـما را تکان می دهد، نمی‌توان گفت کـه چه نوع فرصت هایي برای شـما پیدا خواهد کرد – اما اگر ان را بـه نقطه اي برای قدم زدن در مسیر جدید تبدیل کنید، شانس خودرا افزایش خواهید داد. همانگونه کـه زهره و عطارد در نیمه اول ماه در منطقه سفر و ماجراجویی شـما حرکت می کنند، از کاوش در مکان هاي‌ جدید، ایجاد فضا برای تجارب جدید و استقبال از همه ی فرصت ها برای یادگیری سود خواهید برد.

 

در حالی کـه فرمانروای شـما، خورشید، منطقه شغلی شـما را روشن میکند، این موقعیت‌ها فراوان هستند – این بـه شـما بستگی دارد کـه بهترین و درخشان‌ترین را بـه دست آورید. ماه نو در اردیبهشت بارور زمان ایده آلی برای برنامه ریزی آینده شغلی شماست.

 

خورشید و عطارد از منطقه شغلی شـما بـه فضای مشارکتی کـه با انجمن هاي‌ گروهی سر و کار دارد، حرکت خواهند کرد. این فرصتی برای شـما خواهد بود کـه با گسترش شبکه خود و یافتن جامعه در مکان هاي‌ جدید بدرخشید.

 

شهریور

شهریور

شهریور شانس زیادی برای استفاده از قدرت تحلیلی خود دراین ماه خواهید داشت. فرمانروای شـما، عطارد، در منطقه اي از نمودار شـما کـه مرتبط با حقیقت جویی، تحقیق و درک اسـت، عبور می کند، در حالی کـه تقریبا با هر سیاره دیگری در طول مسیر ارتباط برقرار می کند. همان طور کـه همه ی چیز در مورد واقعیت پویایی محل کار برای شـما واضح تر می شود، گزینه هاي‌ موجود برای کمک بـه التیام این وضعیت را درنظر بگیرید.

 

مریخ ماه را در منطقه شغلی شـما شروع می کند و بـه شـما کمک می کند تا بـه سرعت در مورد اطلاعات جدید عمل کنید. هنگامی کـه مریخ در بـه سمت پرورش تیر میرود، میخواهید تمرکز و انرژی خودرا روی شبکه گسترده خود اعمال کنید. هنگامی کـه خورشید و عطارد وارد منطقه شغلی شـما شوند، آماده اجرای سیستم ها و ایده هاي‌ جدید در محل کار خواهید بود. و تنظیمات هوشمندانه اي انجام دهید کـه بـه همکاری تیم شـما کمک می کند.

 

مهر

مهر

بـه تعهدات مالی خود دراین ماه نگاهی انتقادی بیندازید و سعی کنید انچه را کـه واقعاً بـه نفع شماست مشخص کنید. بـه غریزه خود اعتماد کنید و برای معاملات تجاری خود در ماه جدید، نیات محکمی تعیین کنید. ماه کامل بعدی در آبان در منطقه مالی شـما کمک می کند تا راه هاي‌ جدیدی را برای رشد منابع شخصی خود روشن کنید.

 

شـما میتوانید فوراً در مورد این سرنخ‌هاي‌ جدید اقدام کنید، زیرا زهره در نیروگاه مالی رشد می کند و مریخ بـه حرکت‌هاي‌ شغلی شـما انگیزه قدرتمندی می‌افزاید. اگر تمام این شلوغی‌ها در اواسط ماه شروع بـه تخلیه انرژی شـما کرد، ان را انجام دهید. یک تعطیلات شایسته، در حالی کـه خورشید منطقه سفر شـما را روشن می کند. سرمایه گذاری کنید و چشم اندازی جدید، حالات الهام بخش، و آرامشی کـه بسیار مورد نیاز اسـت پیدا کنید.

 


مطالب مشابه: بهترین طالع بینی آذر ماه «طالع بینی ماه»


 

آبان

آبان

آبان دراین ماه در زندگی شخصی خود سخاوتمند و دوست داشتنی هستید. همین انرژی را در حالی کـه در دفتر هستید حفظ کنید و قدردانی متقابل و احساسات آفتابی را در میان همکاران تشویق خواهید کرد. ارتباطات شغلی واقعی و پایدار ارزش طلا را دارد، بنابر این از انرژی اجتماعی پویا خود برای بازبینی سبک ارتباطی خود استفاده کنید.

 

پیوند و ساخت، آبان! همانگونه کـه فرمانروای شـما، مریخ، در منطقه دگرگونی شـما حرکت می کند، برای پیش بردن منافع مالی و اجتماعی خود کمک خواهید گرفت. هنگامی کـه مریخ وارد منطقه گسترش شـما می شود، برای جستجوی تأثیرات جدید و گسترش افق هاي‌ خود تشویق میشوید.

 

ماه کامل در علامت شـما اطلاعات ارزشمندی را در مورد راه هایي کـه می توانید قدرت شخصی خودرا تقویت کنید و از ان برای تأثیرگذاری مثبت بر دیگران استفاده کنید، روشن می کند.

 

آذر

آذر

این ماه بـه دنبال یافتن راه هایي برای التیام زندگی روزمره و ایجاد عادات سالم اسـت. زمانی کـه ماه نو در منطقه سلامتی شـما طلوع می کند، می توانید اهداف خودرا برای بهره وری و سلامت جسمانی خود تعیین کنید. مراقب باشید کـه انها در شش ماه آینده چگونه شکوفا خواهند شد. یک تقویت عمده در عزت نفس از اختصاص زمان بـه تمرین خلاق شخصی شـما در هفته اول ماه می حاصل می شود.

 

زمانی کـه مریخ کنش‌گرا با مشتری گسترده مقابله کند، یکی از جسورانه‌ترین روزهای سال خودرا تجربه خواهید کرد. فقط مواظب باشید کـه وقتی حقیقت خودرا می‌گویید و مسئولیت وضعیت خودرا در دفتر بـه عهده میگیرید، روی انگشتان پا نگذارید. شـما فردی رویا هستید، آذر ماهی، و گاهی افراد دیگر برای رسیدن بـه ایده آل هاي‌ مترقی شـما بـه کمی زمان اضافی نیاز دارند.

 

دی

دی

دی، این ماه برای تمرکز بر خانه، سلامتی و شادی ضروری اسـت. خودرا در زمین حاصلخیز قرار دهید، ریه هاي‌ خودرا با هوای تازه پر کنید و مقداری ویتامین D مصرف کنید تا بازگشت روزهای طولانی و آرام را جشن بگیرید. بیشتر اوقات، شـما تمرکز لیزری روی بررسی موارد از فهرست کارهای خود دارید و با پشتکار تلاش‌هاي‌ حرفه‌اي خودرا بـه جلو میبرید، اما برای حفظ موفقیت خود باید زمانی را بـه تغذیه ریشه‌هاي‌ خاکی خود اختصاص دهید.

 

بازگشت بـه اصول اولیه دراین ماه کمک می کند تا مشخص شود چه چیزی برای شـما در اولویت قرار دادن آینده بسیار مهم اسـت. از انرژی قوی ماه جدید برای تصور یک ایده تجاری خلاقانه جدید استفاده کنید و زمانی کـه خورشید ارتباط هماهنگ با حاکم سیاره شـما، زحل برقرار می کند، می توانید گام هاي‌ مشخصی برای تحقق اهداف خود بردارید.

 

بهمن

بهمن

یک فرصت غیرمنتظره ممکن اسـت دراین ماه از طریق شخصی از گذشته شـما برای شـما پیش بیاید. بگذارید شهودتان شـما را بـه سمت مسیری هدایت کند کـه بیشترین امکان را برای رشد حرفه اي شـما دارد. شـما در حال حاضر از نظر اجتماعی، معنوی و خلاقانه کارهای زیادی انجام داده اید. حفظ یک برنامه منظم و تمرین روزانه خودمراقبتی بـه شـما کمک می کند تا خونسردی خودرا حفظ کنید و همه ی چیز را متعادل کنید.

 

زمانی را صرف تمیز کردن و زیباسازی خانه خود در زیر ماه نو کنید ودر اواسط ماه با ورود زهره بـه منطقه خانه خود، از خود با چند تجملات جدید پذیرایی کنید. اگر بتوانید پس از یک روز طولانی بـه خانه بازگردید و از چند امکانات ویژه بهره مند شوید، بـه طرز معجزه آسایی احساس بهبودی خواهید کرد. این، و چند ساعت خواب اضافی، شـما را در هفته‌هاي‌ آینده سالم‌تر و پربازده‌تر نگه می‌دارد—بنابر این بمب‌هاي‌ حمام را بشکنید.

 

اسفند

اسفند

اسفند دراین ماه گرفتار درام اداری نشوید. هنگامی کـه در محیط شـما پرتنش اسـت، شـما بـه طور طبیعی تمایل دارید کـه گوش شنوا داشته باشید و هر کاری کـه می توانید برای کمک بـه جریان چیزها انجام دهید. همه ی ما شـما را بـه خاطر ان دوست داریم، اما در حال حاضر برای شـما مهم اسـت کـه روی ایجاد اتفاقاتی برای خودتان تمرکز کنید.

 

با ناهید در منطقه مالی شـما و مشتری کـه بر حرفه شـما بازرسی می کند، ستارگان برای شـما همسو می‌شوند تا موفقیت ها و دستاوردهای فراوانی را نشان دهید. از این کـه از حمایت عاطفی دیگران در محل کار کمی عقب نشینی کنید، احساس بدی نداشته باشید.

 

قبل از هر چیز روی ایمن کردن ماسک اکسیژن خود تمرکز کنید. ممکن اسـت تمایلی بـه سفر یا جستجوی یک هیجان جدید داشته باشید – تسلیم ان انگیزه شوید و از این ماه کامل در منطقه ماجراجویی خود نهایت استفاده را ببرید.

 


مطالب مشابه: کف بینی و خطوط کف دست و خط فال سرنوشت و خط خورشید


 

در پایان

همه ی علائم زودیاک ویژگی هاي‌ خاص خودرا دارند کـه شخصیت افراد را مشخص می کند. آیا اگر روز خودرا با دانستن انچه قرار اسـت در راه اسـت شروع کنید مفید نخواهد بود؟ 

جدیدترین مطالب سایت