با توجه به علامت ماه تولد خود وزن کم کنید

با توجه به علامت ماه تولد خود وزن کم کنید

با توجه بـه علامت ماه تولد خود وزن کم کنید : اگر دوست دارید یک فرشته از آسمان فرود آید و راز کاهش وزن را بـه شـما بگوید، این نسخه برای علامت ماه تولد شـما بهترین چیز بعدی اسـت. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب بـه شـما خواهیم گفت که چگونه با توجه بـه ماه تولدتان وزن کم کنید.

 

طالع بینی و کاهش وزن

اگر بـه این فکر می کنید که چگونه وزن کم کنید، بـه اسانی می توانید تحت تأثیر حجم دیوانه‌کننده اطلاعات موجود قرار بگیرید.

 

با توجه بـه یک برنامه غذایی جدید که ظاهرا هر هفته در بین اسـت، شناسایی نه تنها استراتژی‌هایي که کارآمد هستند، بلکه استراتژی‌هایي که برای شـما مفید هستند، دشوار اسـت. بهترین راه برای شروع مسیر خود بـه سمت کاهش وزن و یک سبک زندگی سالم، تفکر در شخصیت خود اسـت.

 

این جایی اسـت که علامت ماه تولد شـما وارد می شود. می تواند بـه شـما کمک کند تا بفهمید چه چیزی شـما را بلند و حرکت میکند و بـه شـما کمک می‌کند انگیزه داشته باشید. ما از ستاره‌شناسان خواستیم تا بینش‌هایي ارائه دهد تا شـما را بـه سمت یک روش سالم‌تر زندگی راهنمایی کند.

 

بیشتر بخوانید: هر علامت ماه تولد با کارت تاروت مرتبط است

 

1. علامت ماه تولد فروردین

علامت ماه تولد فروردین

 

برای فروردین، بهترین راه برای شروع و همگام شدن با برنامه هاي‌ تمرینی یا برنامه هاي‌ غذایی این اسـت که از مزیت رقابتی خود استفاده کند. سخت ترین قسمت در مورد کاهش وزن برای یک فروردینی این اسـت که آن ها عاشق شروع پروژه هستند، اما بـه سختی می توانند ان را دنبال کنند. رقابت راهی برای ایجاد انگیزه در فروردین ماهی زمانی اسـت که در غیر این صورت شروع بـه سستی میکنند.

 

“آن ها انگیزه دارند چیزهای جدید را امتحان کنند و نخستین کسانی باشند که از چیزی استفاده می‌کنند.” آن ها عاشق دریافت جدید ترین محصول موجود در بازار هستند تا بـه تمرینات ورزشی یا تغذیه آن ها کمک کند. آشپزخانه آن ها پر از مخلوط کن، غذاساز یا وسایل دیگر اسـت.

 

متأسفانه یک یا دو بار از این چیزها استفاده می‌کنند و سپس خسته یا تنبل می‌شوند. بهترین چیز برای فروردین ماهی این اسـت که دوست یا شریکی را پیدا کند که بخواهد بـه کاهش وزن و برنامه تمرینی آن ها کمک کند. این ها رازهای زنانی اسـت که هرروز ورزش می‌کنند.

 

2. علامت ماه تولد اردیبهشت

علامت ماه تولد اردیبهشت

اردیبهشت می تواند بسیار لذت گرا باشد، که ورزش منظم و پیروی از برنامه هاي‌ غذایی را دشوار می‌کند. آن ها می توانند آهسته، روشمند ودر راه خود گیر کنند. آن ها همچنین عاشق شیرینی و غذا هاي غنی هستند. اساساً؛ هر چیز شیک یا مجلل یک اردیبهشت را جذب میکند، بنابر این اگر ورزش کردن یا رژیم گرفتن بـه نحوی جذاب بـه نظر برسد، اردیبهشت ماهی زمان بسیار آسان تری خواهد داشت.

 

«اگر نسبت بـه لباس‌هایي که می پوشند احساس خوبی داشته باشند ودر خرج کردن پول برای عضویت انحصاری ارزشی پیدا کنند، ممکن اسـت انگیزه آن ها برای بلند شدن و رفتن بـه باشگاه باشد.» بنابر این یک باشگاه ورزشی با امکانات اضافی، مانند استخر، سونا، یا دسترسی بـه ماساژور برای یک ثور عالی خواهد بود. آن ها از تجربه آبگرم بهره مند خواهند شد.

 

3. علامت ماه تولد خرداد

علامت ماه تولد خرداد

خردادی ها عاشق رفتن، رفتن، رفتن هستند. خوشبختانه برای آن ها، این بدان معناست که متعهد ماندن بـه یک برنامه تمرینی نباید خیلی سخت باشد. بهترین فعالیت برای یک خرداد دویدن اسـت. دویدن یا پیاده روی سریع برای خرداد ها عالی اسـت. آن ها عاشق حرکت هستند. آن ها همچنین از این‌که می توانند در حین ورزش با فرد دیگری صحبت کنند یا با او ارتباط برقرار کنند، سود خواهند برد.

 

انها باید دوستی پیدا کنند که با او راه برود یا بدود. خردادی ها همچنین چند کاره عالی هستند، بنابر این اگر نمیتوانند شریکی را پیدا کنند که مایل باشد چند مایل با انها بدود، همیشه می توانند سکوت رابا گوش دادن بـه موسیقی یا پادکست پر کنند. «این موسیقی تمرینی انرژی بخش اسـت که ورزش را سرگرم کننده تر می‌کند.»

 

4.علامت ماه تولد تیر

علامت ماه تولد تیر

تیر یک خانه دار طبیعی اسـت، بنابر این برای آن ها تغییر آشپزخانه بهترین مکان برای شروع اسـت. «برای تیر ماهی ها، تغییر منوی غذایی و رژیم غذایی روزانه برای کاهش وزن اسـت. انها عاشق آشپزی و پرورش دیگران با استفاده از غذا هستند. انها همچنین عاشق غذا خوردن آسان هستند تا احساسات واقعی خودرا پنهان کنند.

 

اگر رژیم غذایی و تغذیه بـه یک امر خانوادگی تبدیل شود و همه ی در اتخاذ و حفظ عادات سالم نقش داشته باشند، انگیزه کاهش وزن خواهند داشت. تیر با تحقیق در مورد دستور العمل هاي‌ جدید یا یادگیری نحوه درست کردن غذا هاي مورد علاقه خود بـه روشی سالم تر از رژیم غذایی لذت میبرد. این در مورد برداشتن غذا نیست، بلکه این اسـت که مطمئن شوید غذایی که بـه اسانی در معرض اسـت برای آن ها مفید اسـت. اگر خانواده خودرا در آنجا داشته باشند تا از انها حمایت کنند، شکی نیست که سلامت و تناسب اندام خودرا التیام می بخشند.

 

5. علامت ماه تولد مرداد

علامت ماه تولد مرداد

مرداد ماهی دوست دارد اجتماعی باشد و دوست دارد در کانون توجه باشد. پس بهترین راه برای کاهش وزن یک مرداد ماهی این اسـت که وی را درگیر نوعی ورزش گروهی مانند فوتبال یا بسکتبال کنید. ورزش هاي‌ گروهی بـه مرداد ماهی ها این امکان را می دهد که تمام انرژی ذخیره شده خودرا بسوزانند.

 

انها همچنین ترکیبی عالی از تمرینات گروهی و این فرصت را برای مردادی ها فراهم میکنند تا یک بازیکن برجسته باشند. مردادی ها اگر بتوانند بازی هاي‌ برنده اي را انجام دهند در شکوه خود خواهند بود. با دوستان خود در مورد اجرای برخی بازی‌هاي‌ پیکاپ صحبت کنید یا بـه گروهی بپیوندید که از بازیکن اضافه شده استقبال می‌کند.

 

6. علامت ماه تولد شهریور

با توجه به علامت ماه تولد خود وزن کم کنید

 

برای یک شهریور ماهی، خصیصه اي که انها را موفق می‌کند، ویژگی هایي اسـت که می تواند آن ها را شکست دهد: کمال گرایی. شهریوری ها اگر فوراً بـه نتایجی که می خواهند نرسند، ممکن اسـت بـه اسانی مایوس شوند، اما این رضایت دیرهنگام ممکن اسـت آن ها را سخت‌تر کند. بیشتر شهریوری ها بـه کمک یا انگیزه کمی برای حفظ یک رژیم غذایی سالم و تمرین روتین نیاز دارند.

 

“سالم بودن ذاتی اسـت، بنابر این انها بـه طور طبیعی خودانگیخته هستند.” بهترین راه برای شهریوری ها برای رسیدن بـه نتایج کاهش وزنی که می خواهند این اسـت که بـه چیزی که بیشتر دوست دارند، یعنی ثبات، پایبند باشند. شهریوری ها عاشق روال و تشریفات هستند، بنابر این ممکن اسـت بـه اسانی بـه عادات بهداشتی که ایجاد میکنند معتاد شوند – همیشه چیز بدی برای ادامه حرکت نیست. 

 

بیشتر بخوانید: الهام بخش ترین نقل قول برای علامت ماه تولد شما

 

7. علامت ماه تولد مهر

علامت ماه تولد مهر

مهرها از افراط و تفریط سود نخواهند برد. برنامه‌هاي‌ رژیم غذایی جدید رادیکال یا روندهای تمرینی باعث خاموش شدن مهر ماهی ها می شود. یک رویکرد میانه راه بهترین اسـت. «مهر ماهی ها چیزهایی میخواهند که بـه ان‌ها اجازه می دهد حس تعادل را در زندگی خود حفظ کنند».

 

“بنابر این انها روی برخی مماس اصلی پیش نمی‌روند. ان‌ها می خواهند بدانند که هر کاری که انجام میدهند می تواند بـه اسانی در روال عادی و روزمره آن ها قرار بگیرد. مهر ماهی ها باید احساس کنند که تلاش انها برای کاهش وزن یک نقطه استرس اضافی در زندگی آن ها نیست. بـه همین دلیل اسـت که بهترین راه برای حفظ انگیزه یک مهر ماهی، همکاری با شخص دیگری اسـت. 

 

بهترین راه برای کاهش وزن مهر ماهی ها احتمالاً یافتن شریک زندگی اسـت. فردی که می توانند با او همکاری کنند و زمان خودرا هنگام تمرین با او بـه اشتراک بگذارند. انها همیشه تنها بودن را دوست ندارند. آن ها دوست دارند بتوانند با افراد همفکر صحبت کنند و این تجربه رابا هم بـه اشتراک بگذارند.»

 

8. علامت ماه تولد آبان

علامت ماه تولد آبان

وقتی صحبت از کاهش وزن بـه میان می آید، آبانی ها کاملاً برعکس مهر ماهی ها هستند. اگر مهر علامت زودیاک اسـت که از افراط و تفریط خوشش نمی‌آید، آبان نشانه اي اسـت که باید ان را بـه سمت افراط درآورد. برای آن ها، این همه ی یا هیچ اسـت. “انها عاشق انجام هر کاری شدید هستند.” انها می خواهند وارد چیزی مانند کیک بوکسینگ یا جایی شوند که بتوانند از روحیه جنگندگی خود استفاده کنند. چیزی که واقعاً دراماتیک اسـت.

 

البته، برنامه‌هاي‌ رژیم غذایی سخت هرگز ایده خوبی نیستند و همیشه باید محدودیت‌هاي‌ شخصی خودرا هنگام ورزش بدانید. اما برای یک آبانی، هر چیزی که تاثیر گذار و قدرتمند باشد، مانند وزنه برداری سنگین، کار را انجام می دهد. آبانی ها فقط بـه دنبال یک برنامه تمرینی چالش برانگیز نیستند، بلکه ممکن اسـت بخواهند روش زندگی خودرا کاملاً تغییر دهند.

 

این علامت برای پایبندی بـه اهداف خود مشکلی نخواهد داشت. در واقع، روال کاهش وزن انها احتمالاً آن ها را برای همیشه متحول خواهد کرد. 

 

9.علامت ماه تولد آذر

علامت ماه تولد آذر

اگر آذر احساس می‌کند که یک کار طاقت فرسا اسـت، ورزش برای آن ها کارساز نخواهد بود. بهترین راه برای کم کردن وزن برای کمان این اسـت که تلاش خودرا بـه عنوان یک چیز سرگرم کننده پنهان کند. آذر ماهی چیزی میـــخواهد که ماجراجویی باشد. آن ها دوست دارند ریسک کنند، بنابر این احتمالاً می خواهند چیز جدید و متفاوتی را امتحان کنند.

 

پیاده‌روی، دیوار نوردی، اسب‌سواری – چیزهایی که بـه آن ها حس ماجراجویی در هنگام کار میدهد. آن ها همچنین بـه تنوع زیادی در برنامه تمرینی خود نیاز دارند زیرا خیلی آسان خسته میشوند. اگر آذر ماهی واقعاً از فعالیت بدنی که انجام می دهد لذت می‌برد، دلیلی برای توقف برنامه کاهش وزن خود نخواهد داشت.

 

10. علامت ماه تولد دی

علامت ماه تولد دی

دی نسخه افراطی تر شهریور اسـت. دی ماهی ها بسیار سخت گیر و بسیار منظم هستند، بنابر این آن ها نیز احتمالاً برای پایبندی بـه روال خود مشکل زیادی نخواهند داشت. دی برای برنامه ریزی تلاش هاي‌ روزانه خود برای کاهش وزن زمان می‌گذارد. انها می خواهند رویکردی مسئولانه داشته باشند.

 

انها غذا هاي ارگانیک بیشتری می‌خورند و برای مثال از شیرینی جات صرف نظر می‌کنند، زیرا همه ی چیز را بسیار جدی می‌گیرند.

 

آن ها کسانی هستند که اگر یک سالن بدنسازی در محل کار وجود داشته باشد، واقعا برای آن ها عالی خواهد بود.” اگر دی ماهی هستید ودر محل کار یا نزدیک محل کار خود باشگاه ندارید، دویدن در صبح زود قبل از کار بهترین گزینه برای شـما خواهد بود.

 

دی ماهی کار خودرا دوست دارد و بـه ان افتخار می‌کند، بنابر این هر چیزی که با ان جنبه از زندگی انها مرتبط باشد بسیار معنادار خواهد بود. 

 

11. علامت ماه تولد بهمن

علامت ماه تولد بهمن

بهمن ماهی نه تنها آخرین روندهای تمرینی و رژیمی را می داند، بلکه آنهایی را می‌شناسد که هنوز خبری هم نشده اسـت. بهمنی ها چیزی را بیشتر از بیرون کشیدن خود دوست ندارند. فردگرایی انها باید در تلاش هاي‌ کاهش وزن انها نشان داده شود تا بتوانند متعهد بمانند.

 

آن ها کاری را انجام نمیدهند که هر کس و دیگران انجام میدهند. «آن ها می خواهند کاری انجام دهند که بسیار آوانگارد و بسیار متفاوت و بسیار منحصر بـه فرد اسـت.

 

ان‌ها می خواهند بدانند که میتواند جهت‌گیری اجتماعی داشته باشد و میخواهند از نظر فکری تحریک شوند.» ترکیب یک هنر با حرکت بهترین راه برای کاهش وزن یک بهمن خواهد بود. یک نوع رقص سرگرم کننده اما از نظر بصری زیبا را امتحان کنید ودر کلاس ها شرکت کنید!

 

12.علامت ماه تولد اسفند

علامت ماه تولد اسفند

برای اسفندی ها، تمرینات بدنی تنها در صورتی ارزشمند هستند که از نظر ذهنی محرک باشند. این علامت بیشتر بـه سلامت ذهن و روح اهمیت می دهد تا سلامت جسم. “مراقبه هاي‌ پیاده روی برای ماهی ها خوب اسـت.” «اسفندها می خواهند در طبیعت باشند، زیرا این امر بـه انها انگیزه میدهد که حرکت کنند. مدیتیشن، تای چی، چی‌گونگ، یوگا – انها واقعاً بـه چیزهایی مانند فروردین نمی خورند.

 

یوگا یا یوگای داغ راه هاي‌ عالی برای اسفندی ها برای حفظ تناسب اندام و روح خود هستند. از آنجایی که اسفندی ها یک نشانه آب هستند، شنا کردن نیز یک ورزش عالی خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید: 12 علامت طالع بینی چینی و معنای آنها را نمیدانید

 

در پایان

حالا، چه بخواهید کمی وزن کم کنید، عادات غذایی ناسالم را کنار بگذارید یا زودتر روی بدن ساحلی خود کار کنید، هرگز زمانی بهتر از این نیست که رژیم غذایی جدیدی را امتحان کنید.

جدیدترین مطالب سایت