الهام بخش ترین نقل قول برای علامت ماه تولد شما

الهام بخش ترین نقل قول برای علامت ماه تولد شما

بـه دنبال الهام و انگیزه هستید؟ این کلمات مشهور، بسته بـه علامت نجومی شـما، بـه شـما کمک می کند. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از نقل و قول هاي‌ زیبا مختص بـه متولدین هرماه را منتشر کرده ایم.

 

متن های زیبا مربوط به متولدین هر ماه

می‌دانید وقتی نقل قولی را می‌شنوید کـه مستقیماً با شـما صحبت می کند؟ مطمئناً؛ شخص دیگری ممکن اسـت فکر کند کـه این یک احساس خوب اسـت، اما برای شـما معنای بیشتری دارد. ممکن اسـت باعث شود کمی بهتر یا درک‌تر شوید و می تواند بـه شـما کمک کند کـه بـه ان نیاز دارید.

 

در حالی کـه ممکن اسـت کلمات بـه دلیل چیزی کـه در حال حاضر در حال گذراندن ان هستید با شـما طنین انداز شوند، اما بـه احتمال زیاد بـه دلیل شخصیت شـما، همان طور کـه توسط علامت زودیاک شـما تعیین می شود، تأثیر بیشتری می گذارند – دقیقاً مانند ستاره ها کـه می توانند بر انتخاب یک سرگرمی شـما تأثیر بگذارند. 

 

بـه گفته ستاره شناس ربکا فارار، خورشید در نمودارهای ما چیزی اسـت کـه ما را بـه چیزهای خاصی می کشاند. او توضیح می دهد: درست مانند خورشید در آسمان، بـه ما نشان می دهد کـه چه چیزی ما را روشن میکند و ما را در کشش گرانشی آماده برای رویارویی با جهان نگه می‌دارد.

 

در طول زمان عدم خاطرجمعی گسترده، ممکن اسـت سخت باشد کـه بـه خودمان متصل بمانیم. همسویی با انچه کـه حس خورشیدی شـما را بر می انگیزد، می تواند بـه شـما کمک کند کـه در ارزش ها و بیان منحصر بـه فرد خود در جهان متمرکز بمانید.

 

نقل قول‌هاي‌ الهام‌بخش زیر ؛ میتوانند بـه شـما کمک کنند تا دقیقاً اینکار را انجام دهید – بـه درونی‌ترین احساسات خود ضربه بزنید، شـما را بر انچه واقعاً برای شـما مهم اسـت متمرکز کنید و شـما را در مسیر درست راهنمایی کنید.

 

بیشتر بخوانید: خودرو مورد علاقه شما بر اساس علامت ماه تولد

 

1. فروردین

الهام بخش ترین نقل قول برای علامت ماه تولد شما

“شـما نمی‌توانید فقط در آنجا بنشینید و منتظر باشید تا مردم ان رویای طلایی را بـه شـما بدهند. شـما باید بـه آنجا بروید و ان را محقق کنید.» – دایانا راس

 

دغدغه اصلی فروردین هاي‌ آتشین کشف هدف زندگی‌شان و تحقق معنای ان اسـت. افرادی کـه تحت این علامت متولد شده اند – از جمله لیدی گاگا، التون جان و ماریا کری – ممکن اسـت دراین نقل قول از همکار دایانا راس الهام بگیرند.

 

این انرژی و اشتیاق فروردین را جذب می کند، کـه آن ها را در مسیری نگه می دارد کـه نه تنها رویاهای خودرا دنبال کنند، بلکه انها را محقق کنند. چه زمانی ممکن اسـت بیشترین شانس را داشته باشید؟ 

 

2. اردیبهشت

الهام بخش ترین نقل قول برای علامت ماه تولد شما

“موفقیت برای من داشتن ده خربزه عسلک و خوردن فقط نیمه بالایی هر برش اسـت.” -باربرا استرایسند

 

اردیبهشت ها ممکن اسـت وقتی با دیگران ارتباط برقرار می کنند و از لذت‌هاي‌ ساده زندگی لذت میبرند، الهام‌بخش باشند، بـه همین دلیل اسـت کـه سخنان باربرا استرایسند – کـه خود یک اردیبهشت اسـت – برای متولدین این علامت طنین‌انداز خواهد شد.

 

داشتن بیش از اندازه کافی نیز با میل اردیبهشت برای ثبات بازی می کند، در حالی کـه افراط و تفریط، جنبه حسی این علامت زمینی کـه توسط زهره اداره می شود را درگیر می کند. بزرگ ترین قدرت شغلی علامت زودیاک خودرا پیدا کنید. «نکته: اردیبهشت با پول درآوردن ارتباط دارد!»

 

3. خرداد

الهام بخش ترین نقل قول برای علامت ماه تولد شما

“مسئله ي مهم این اسـت کـه دست از سوال پرسیدن بر ندارید. کنجکاوی دلیلی اسـت برای وجودداشتن.” -آلبرت انیشتین

 

بـه گفته فارار، ذهن فعال و کنجکاوی خرداد باعث ایجاد انگیزه در انها می شود. این علامت هوا همچنین دوست دارد گزینه هاي‌ خودرا باز نگه دارد، زیرا، هی، شـما هرگز نمی‌دانید چه چیزی می تواند آنجا باشد! جودی گارلند، مرلین مونرو، کانیه وست، و جان اف کندی، رئیس جمهور سابق، خرداد هایي هستند کـه ممکن اسـت از سخنان اینشتین الهام گرفته باشند.

 

4. تیر

الهام بخش ترین نقل قول برای علامت ماه تولد شما

“من میتوانم کارهایی را انجام دهم کـه شـما نمی‌توانید. شـما میتوانید کارهایی را انجام دهید کـه من نمیتوانم. باهم می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.» – مادر ترزا

 

چه چیزی تیر را تیک میزند؟ مراقبت از دیگران. این محرک اصلی آن ها در زندگی اسـت و همه ی روابط انها را، چه بلندمدت یا گاه بـه گاه، آگاه می کند. این نقل قول از مادر ترزا با افرادی مانند خرچنگ‌هاي‌ معمولی و مشهور، از جمله تام هنکس، مرد بسیار خوب و شاید حتی شاهزاده خانم دیانا، شاهزاده خانم فقید، طنین‌انداز میشود.

 

عمق عاطفی و مهارت‌هاي‌ شهودی این علامت آبی باعث میشود کـه در خاطرجمعی از شادی و آرامش دیگران بـه‌ویژه مهارت داشته باشند، و ان‌ها برای دستیابی بـه ان چیزهای بزرگی کـه مادر ترزا بـه انها اشاره میکند، هر کاری میتوانند انجام میدهند. جای تعجب نیست کـه تیر نیز یکی از قابل اعتمادترین نشانه هاست.

 

5. مرداد

الهام بخش ترین نقل قول برای علامت ماه تولد شما

“تنها زمانی کـه بتوانید بسیار انعطاف پذیر و نرم باشید، می‌توانید بسیار سخت و قوی باشید.” -ضرب المثل ذن

 

بیان خود و اصالت سنگ بنای مرداد اسـت کـه دارای حس سالم خود و خودآگاهی اسـت. من متوجه شدم کـه مردادها عاشق بودیسم هستند. این پادشاهان خلاق جنگل – کـه شامل افرادی مانند جنیفر لوپز و باراک اوباما میشوند – رهبرانی متولد شده‌اند کـه قلب‌هاي‌ گرمی دارند و با نشانه آتش خود تغذیه می شوند. آن ها همیشه مشتاق هستند تا در مورد خود و دنیای اطراف خود بیاموزند، و سخنان الهام‌بخش رهبران معنوی از تمایل انها برای رشد صحبت می کند.

 

6. شهریور 

الهام بخش ترین نقل قول برای علامت ماه تولد شما

“بیشتر مردم زمان و انرژی بیشتری را صرف حل مشکلات می کنند تا تلاش برای حل انها.” -هنری فورد

 

اگر همین فکر شـما را ناامید می کند، احتمالا یک شهریور هستید! متولدین این علامت روی حل مسئله متمرکز هستند و بسیار مایلند کـه بـه مسائل نگاه انتقادی داشته باشند. این بدان معناست کـه آن ها نمیترسند دست خودرا کثیف کنند، کار کنند و راه حل پیدا کنند. سخنان هنری فورد، سرمایه دار تجارت، می تواند یک شهریور را تشویق کند کـه دقیقاً اینکار را در زندگی خود انجام دهد. 

 

بیشتر بخوانید: سنگ تولد شما در مورد زندگی عاشقانه شما چه می گوید

 

7. مهر

الهام بخش ترین نقل قول برای علامت ماه تولد شما

“اگر نوع بشر مایل اسـت کـه یک دوره طولانی و نامحدود از رفاه مادی داشته باشد، فقط باید بـه شیوه اي مسالمت آمیز و کمک کننده با یک دیگر رفتار کند.” -وینستون چرچیل

 

افراد صلح دوستی کـه در زیر علامت هوای مهر بـه دنیا می‌آیند، همه ی در مورد عدالت، برابری و انصاف هستند. مهرها برای اجتناب از درگیری، تمام تلاش خودرا می کنند و میل عمیقی برای دستیابی بـه تعادل بر زندگی انها حاکم اسـت. جملاتی کـه صلح، هارمونی و رفاه را ترویج می کنند، در گوش انها موسیقی اسـت.

 

8. آبان

الهام بخش ترین نقل قول برای علامت ماه تولد شما

“اگر تمرکز خودرا از خود بـه دیگران تغییر دهید، نگرانی خودرا بـه دیگران گسترش دهید، و فکر مراقبت از رفاه دیگران را در خود پرورش دهید، آنگاه این امر تاثیر فوری در گشایش زندگی شـما و کمک بـه شـما برای دستیابی بـه کمک خواهد داشت. ” – دالایی لاما

 

این رهبران مصمم ممکن اسـت مانند خیارها باحال بـه نظر برسند، اما اشتباه نکنید – انها موجوداتی نیرومند و پرشور هستند کـه از حفاری عمیق در تاریکی نمیترسند. شاید بـه همین دلیل اسـت کـه از لو رفتن می‌ترسند. این نقل قول از دالایی لاما بـه کسانی کـه در زیر این علامت آب متولد شده اند الهام می بخشد تا بهترین خود باشند ودر برابر اصرار بـه دور کردن دیگران مقاومت کنند. 

 

9. آذر

الهام بخش ترین نقل قول برای علامت ماه تولد شما

“دنیا پر از چیزهای جادویی اسـت کـه صبورانه منتظریم تا حواس ما تیزتر شوند.” -ویلیام باتلر ییتس

 

این نشانه آتش دوست سفر میـــخواهد از هر کوهی بالا برود و هر نهری را دنبال کند. کسانی کـه تحت این علامت متولد شده اند – از جمله تیلور سوئیفت، نیکی میناژ، وینستون چرچیل و والت دیزنی- روح هایي آزادی خواه هستند کـه در قلبشان هوس سرگردانی دارند و مشتاق کشف شگفتی هاي‌ جهان، همانگونه کـه ییتس توصیف می کند. بعد، دریابید کـه شادترین علامت زودیاک کدام اسـت.

 

10. دی

الهام بخش ترین نقل قول برای علامت ماه تولد شما

بعضی چیزها خیلی جدی هستند کـه باید بـه آن ها بخندید. -نیلز بور

 

تعداد زیادی از افراد مشهور «و بـه شدت شدید» تحت علامت دی متولد می شوند، از جمله مارتین لوتر کینگ، کیت میدلتون، و گرتا تونبرگ. دی، مسئولانه و جدی، بـه احتمال زیاد بـه دنبال جملاتی هستند کـه نیاز آن ها بـه نظارت را تأیید می کند، اما همانگونه کـه فیزیکدان نیلز بور بـه درستی اشاره می کند، می توانند از مقداری شوخ طبعی بهره ببرند. این نقل قول هاي‌ خنده دار ممکن اسـت کار را انجام دهند.

 

11. بهمن

الهام بخش ترین نقل قول برای علامت ماه تولد شما

«قلب خودرا بالا ببرید. هر ساعت جدید فرصت هاي‌ جدیدی دارد. برای شروع هاي‌ جدید.» -مایا آنجلو

 

اصالت. استقلال. توانایی رشک برانگیز برای دیدن امکانات بی پایان در جهان. این‌ها صفاتی هستند کـه بهمن را تعریف می کنند، همانگونه کـه توسط افراد مشهور متولد شده دراین علامت، مانند اپرا وینفری، اد شیران، مایکل جردن، و آلیشیا کیز نشان داده شده اسـت. مهم نیست کـه چه علامت زودیاک دارید، از این نقل قول هاي‌ دیگر مایا آنجلو نیز الهام خواهید گرفت.

 

12. اسفند

الهام بخش ترین نقل قول برای علامت ماه تولد شما

“موسیقی بـه جهان روح می بخشد، بـه ذهن بال، بـه تخیل پرواز، و بـه همه ی چیز زندگی می بخشد.” -افلاطون

 

بر کسی پوشیده نیست کـه این علامت آب موجودی هنری و شهودی اسـت. اسفند هاي‌ مشهور شامل ریانا، جاستین بیبر و اسموکی رابینسون هستند کـه ارتباط این علامت رابا موسیقی روشن می کنند. کلمات جاودانه افلاطون برای گوش اسفند ها موسیقی خواهد بود، زیرا آن ها بدن خودرا با ضرب موزیک حرکت می دهند و اجازه می دهند ذهن خود با ملودی اوج بگیرد. 

 

بیشتر بخوانید: سیاره حاکم علامت ماه تولد شما در مورد شخصیت شما چه می گوید

 

در پایان

آن ها را بخوانید و قبل از این کـه متوجه شوید، احساس تمرکز و الهام خواهید داشت! سپس، برای تقویت بیشتر، این جملات نشاط‌بخش دیگر و نقل قول‌هاي‌ تغییر دهنده زندگی را در مجله تفریحی تالاب بررسی کنید.

جدیدترین مطالب سایت