کدام نژاد گربه با علامت ماه تولد شما سازگارتر است؟

کدام نژاد گربه با علامت ماه تولد شما سازگارتر است؟

گربه با علامت ماه تولد : آیا در جستجوی نشانه اي هستید که شـما را بـه سمت گربه مناسب برای شـما هدایت کند؟ بـه ستاره ها نگاه کنید تا شـما را بـه نژاد گربه ایده آل خود متصل کنند. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین نژاد گربه هاي‌ مربوط بـه ماه تولدتان را منتشر کرده ایم.

 

همدم گربه ایده آل شما

بـه دنبال اضافه کردن یک بچه گربه بـه دنیای خود هستید، اما مطمئن نیستید که چگونه از بین نژادهای مختلف بگذرید تا نوع مناسب خودرا انتخاب کنید؟ اگر بر اساس علامت زودیاک خود تشخیص داده اید که گربه بهترین حیوان خانگی شماست و قدرت دسترسی بـه عناصر زودیاک خودرا برای تصمیم گیری می دانید، پس منطقی اسـت که نژاد گربه اي را درنظر بگیرید که با علامت زودیاک شـما سازگار باشد.

 

«برای یافتن گربه اي که با خلق و خو، نگرش و دیدگاه فرد مطابقت داشته باشد، می توان بـه ستاره ها نگاه کرد. “شـما دوست دارید نژادی از گربه را داشته باشید که از هر نظر با شـما مطابقت داشته باشد، پس چرا کمی طالع بینی را در ترکیب قرار ندهید تا گربه اي را پیدا کنید که مطابق عرفانی شـما باشد؟”

 

چه بـه دنبال پیدا کردن یکی از بامزه‌ترین نژادهای گربه باشید، چه نسبت بـه گربه‌هاي‌ سیاه علاقه دارید یا بـه گربه‌اي نیاز دارید که با سگ‌ها کنار بیاید، میتوانید برای یافتن یک گربه افسانه‌اي بـه علامت اخترشناسی خود نگاه کنید.

 

ما فهرستی از علائم زودیاک را بـه عنوان نژاد گربه تهیه کردیم تا بـه شـما در پیدا کردن بچه گربه کمک کنیم. و اگر تا بـه حال فکر کرده‌اید که آیا گربه ها می توانند علامت زودیاک خودرا داشته باشند، آنها واقعاً می توانند – اگر روز تولد آنها را بدانید. اگر اینکار را نکنید، احتمالاً می توانید آنرا بر اساس شخصیت آنها بفهمید. یک گربه صمیمی و خونگرم ممکن اسـت یک تیر یا مرداد باشد، یا یک گربه سرسخت و اسنوب ممکن اسـت یک شهریور باشد. آیا متقاعد شده‌اید که زودیاک شـما می تواند شـما را بـه حیوان خانگی رویاهایتان برساند؟ 

 

فروردین: بنگال

کدام نژاد گربه با علامت ماه تولد شما سازگارتر است؟

گربه‌هاي‌ بنگالی پلنگ‌مانند، یک همتای کامل برایفروردین وحشی و آتشین اسـت. این گربه پر جنب و جوش، ورزشکار، وحشی، دوست داشتنی و گاهی تنبل اسـت. از آنجایی که فروردین نشانه آتشی اسـت که میل بـه ماجراجویی، عشق و امتحان چیزهای جدید دارد، گربه بنگال همدم ایده آل آنهاست.

 

فروردین گربه‌اي را دوست دارد که کمی متفاوت باشد، مراقبت ازآن آسان باشد، تماشای آن سرگرم‌کننده باشد و آن‌ها را می‌پرستد و مانند آنها کمی وحشی باشد. هر علامتی که باشید، دانستن این که زودیاک شـما در مورد شـما چه می‌گوید می تواند شـما را بـه سمت یک بچه گربه راهنمایی کند که هر دوی شـما خرخر می کند.

 

اردیبهشت: اسکاتلندی فولد

کدام نژاد گربه با علامت ماه تولد شما سازگارتر است؟

گربه دوست داشتنی که بـه خوبی با یک اردیبهشت جفت می شود، اسکاتلندی فولد اسـت که خلق و خوی او مهربان، نوازشگر و جذاب اسـت. اردیبهشت از بهترین چیزهای زندگی قدردانی می کند و دوست دارند خانه‌اي مجهز بـه چیزهای زیبا داشته باشند، که باعث میشود تمایل اسکاتلندی فولد بـه اسانی و محیطی نرم برای یک اردیبهشتی عالی باشد.

 

اگر در مورد داشتن یک حیوان خانگی منحصربه‌فرد خوش‌بین هستید، از علائم زودیاک بـه عنوان نژاد گربه‌ها و 42 نژاد شجره‌نامه‌اي که توسط انجمن گربه‌پرستان بـه رسمیت شناخته شده‌اند فراتر بروید و این نژادهای نادر گربه را بررسی کنید.

 

خرداد: کورنیش رکس

کدام نژاد گربه با علامت ماه تولد شما سازگارتر است؟

لاک‌پشت، یک گربه کایمرا با صورت دوپاره که در میان تعداد زیادی از نژادها از جمله رکس کورنیش یافت میشود، وی را بـه یاد خرداد می‌اندازد. مانند خرداد، کورنیش رکس فعال، بازیگوش و رسا اسـت. خردادها، که بـه نام دوقلوها نیز شناخته میشوند، گاهی اوقات می توانند دو چهره و دو جنبه بسیار متفاوت در شخصیت خود داشته باشند. آنها بسیار روشنفکر، گاه کمی پراکنده و اهل گفت و گو هستند. 

 

دوقلوها از گربه اي که بـه همان اندازه بازیگوش اسـت لذت میبرند. اگر بـه سراغ یک نژاد بازیگوش می‌روید، چند اسباب بازی تعاملی گربه را انتخاب کنید تا بـه درستی سرگرم شود.

 

تیر: راگدول

کدام نژاد گربه با علامت ماه تولد شما سازگارتر است؟

گربه مناسب برای تیر، راگدول ملایم، کرکی و شیرین اسـت. علامت آب تیر بـه دلیل داشتن یک معشوق بزرگ مشهور اسـت – آنها دوست دارند در خانه باشند و اطرافیان خودرا با محبت غرق کنند. دوست داشتن گربه‌هاي‌ راگدول بسیار آسان اسـت. آنها بزرگ و کرکی هستند و باعث آب شدن قلب یک تیر می شوند. اگر ایده داشتن یک توپ دوست داشتنی در خانه را دوست دارید، این نژادهای دیگر گربه هاي‌ کرکی را نیز بررسی کنید.

 

مرداد: مین کون

کدام نژاد گربه با علامت ماه تولد شما سازگارتر است؟

یک انتخاب طبیعی برای جفت گربه مرداد، مین کون اسـت. مانند مردادها، این گربه ها شخصیت بزرگی دارند و اجتماعی، دوستانه و آسان هستند. مردادها دوست دارند در مرکز توجه باشند. آنها سخاوتمند هستند، قلب بزرگی دارند، عاشق دوست داشتن هستند و دوست دارند دادگاه داشته باشند.

 

مردادها دوست دارند آن ویژگی خاص را داشته باشند که مردم را مجبور می کند فریاد بزنند: «اوه!». مین کون کاملاً منعکس کننده نگرش مرداد نسبت بـه زندگی اسـت. مردادی ها چه یک گربه کوچک یا یک گربه بزرگ انتخاب کنند، می توانند با این تابی در کانون توجه قرار گیرند.

 

شهریور: فارسی

کدام نژاد گربه با علامت ماه تولد شما سازگارتر است؟

شهریور ها می توانند جزئیات گرا باشند که کاملاً با گربه ایرانی جفت می شود. این گربه سان متمایز، ساکت و بداخلاق جانور روح شهریور اسـت. شهریور ها یک علامت زمینی هستند. آنها فوق العاده منظم هستند و توصیه هاي‌ خوبی میکنند.

 

این علامت همچنین تمایل دارد که سالم و آگاه بـه سلامت باشد و دوست دارد از خود و دیگران مراقبت کند. شهریور یک صاحب عالی برای یک گربه ایرانی اسـت که دوست دارد صاحب خودرا دوست داشته باشد – نوعی مداخله گر پشمالو که ممکن اسـت در حین کار با لپتاپ شـما چرت بزند!

 

بیشتر بخوانید: خصوصیات اخلاقی انواع گربه های خانگی

 

مهر: سیامی

کدام نژاد گربه با علامت ماه تولد شما سازگارتر است؟

برای علامت عادلانه مهر، گربه سیامی یک کبریت ساخته شده در بهشت اسـت. افرادی که در زیر علامت مهر متولد شده اند، زیبایی و تعادل را درکنار ارتباطات عالی و دوست داشتنی آسان می‌دانند «بـه گوئینت پالترو و کیت وینسلت فکر کنید». گربه سیامی زیبا، شیک و پرحرف می تواند با یک مهر ماهی هم خوانی کاملی داشته باشد. در مورد تعادل خوب، در این جا نحوه کاهش استرس بر اساس علامت زودیاک آمده اسـت.

 

آبان: بمبئی

کدام نژاد گربه با علامت ماه تولد شما سازگارتر است؟

گربه سیاه بمبئی کنجکاو، خواستار و تعقیب کننده برای کسانی که تحت علامت آبان بـه دنیا آمده اند بسیار مناسب اسـت، زیرا آبان ها مرموز، عرفانی و خصوصی هستند. اگر از یک آبان عبور کنید، ممکن اسـت پشیمان شوید، زیرا آنها بـه کینه توزی مشهور هستند، اما اگر طرف خوب آنها باشید، چیزهای زیادی از این نگهبان اسرار خواهید آموخت. گربه بمبئی می تواند بـه اندازه صاحب آبانش تاریک و مرموز باشد، که فقط ممکن اسـت رفتار عجیب گربه را توضیح دهد.

 

آذز: مو کوتاه آمریکایی

کدام نژاد گربه با علامت ماه تولد شما سازگارتر است؟

آذر گربه‌هاي‌ نارنجی را که رنگشان گرما و شادی می دهد را می‌پرستند. مو کوتاه آمریکایی، از جمله تیغه نارنجی، بازیگوش، آسان و آرام اسـت. «آذر یک علامت خوش شانس و همراه با جریان اسـت. بـه اسانی می توان با آنها کنار آمد و همیشه زندگی مهمانی اسـت. “یک گربه نارنجی بامزه می تواند همتای کامل آنها باشد.” آیا میدانستید که درکنار درنظر گرفتن علائم زودیاک بـه عنوان نژاد گربه، می توانید از علائم زودیاک برای یافتن رنگ قدرت خود استفاده کنید؟

 

دی: سروال

کدام نژاد گربه با علامت ماه تولد شما سازگارتر است؟

دی با گربه سروال، یک گربه باهوش، فعال و مستقل پیوند زیبایی خواهد داشت. دی ماجراجو ودر عین حال محتاط، باهوش و عملی هستند. “اگر بـه انجام کاری نیاز دارید، آنرا بـه یک دی بدهید، زیرا آنها بسیار پویا هستند و بـه نظر میرسد یک میلیون مایل در دقیقه کار می‌کنند. 

 

دی می توانند دوستان مفیدی باشند اما فضای خودرا نیز دوست دارند، بنابر این ممکن اسـت از گربه سروال لذت ببرند که بـه همان اندازه عجیب‌وغریب و مستقل اسـت. آیا میدانید که میتوانید از قدرت زودیاک برای کشف سازگاری با قراریابی نیز استفاده کنید؟

 

بهمن: گربه اسفنکس

کدام نژاد گربه با علامت ماه تولد شما سازگارتر است؟

یک بهمن بـه گربه اي بـه همان اندازه که آنها منحصر بـه فرد هستند، مانند اسفینکس، گربه اي دوستانه و پرانرژی نیاز دارد. بـه گفته گاربیس، که حاملان آب را بـه عنوان روند سازان، حلال مشکلات و دوستان عالی توصیف می کند، بهمن ها تمایل دارند متفاوت از دیگران فکر کنند. “البته، آنها گربه اي خواهند داشت که شبیه هیچ گربه دیگری نیست، زیرا “غیر سنتی” نام میانی بهمن ماهی اسـت.”

 

اسفند: آبی روسی

کدام نژاد گربه با علامت ماه تولد شما سازگارتر است؟

هنگامیکه علائم زودیاک را بـه عنوان نژاد گربه درنظر میگیریم، افرادی که در علامت اسفند متولد شده اند بـه یک گربه خاکستری مانند آبی روسی نیاز دارند، گربه اي ساکت، ملایم و خجالتی. اسفند ها نشانه اي هستند که ممکن اسـت شـما را حيرت زده کنند.

 

نسبت بـه دیگران بسیار مهربان و دوست داشتنی هستند، همچنین متفکرانی عمیق هستند. از آنجایی که اسفندها تمایل دارند جنبه عاطفی‌تری داشته باشند و بر اساس احساسات خود عمل کنند، اسفندها بـه گربه‌اي بـه همان شیرینی که هستند نیاز دارند، که آبی ابریشمی روسی را کاملاً هماهنگ می کند.

 

در پایان

گربه ها جزو محبوب ترین حیوانات خانگی در جهان هستند و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست. آنها برای تمیز نگه داشتن خود کوشا هستند، نیازی بـه بیرون رفتن برای پیاده روی ندارند، و برنامه خواب غبطه‌انگیزشان بـه این معنی اسـت که مجبور نیستید از تنها گذاشتن انها برای روزی که بـه سر کار میروید احساس گناه کنید.

جدیدترین مطالب سایت