تکنیک های جذب کردن خانم ها توسط آقایان

مجموعه : عاشقانه
تکنیک های جذب کردن خانم ها توسط آقایان

جلب توجه خانمها نیازمند اصول و رفتار پیچیده اي نیست بلکه تنها رفتار مودبانه و با احترام می‌تواند توجه انها را بسیار جلب کند. این کـه بـه یادش باشید و رفتاری مهربان و توام با احترام با او داشته باشید.برایش ارزش قائل شوید.بـه خواسته هایشان توجه شود.برایشان وقت کافی بگذارند و از همه ی مهم تر ابراز احساسات بکنند.

 

این نکته نباید فراموش شود کـه ممکن اسـت رفتاری کـه از نظر یک خانم می‌تواند موجب جذابیت یک آقا شود از دید خانم دیگری اینطور نباشد.اکنون بـه جزئیات بیشتر این مجموعه رفتار ها می‌پردازیم و نمونه هایي از رفتار مناسب ودر شان یک خانم نام می‌بریم و مورد نقد و بررسی قرار میدهیم.

 

نمونه هایی از نحوه رفتار با خانم ها

نحوه ي رفتار با خانمها را میتوان بـه دو دسته ي کلی رفتار هاي‌ ارتباطی و عمومی تقسیم کرد.رفتار‌‌‌‌هاي‌ ارتباطی در واقع بـه رفتارهایی گفته میشود کـه هنگامی کـه با شخص دیگری بـه گفتگو می‌پردازید از شـما سر می‌زند.

 

عموما آقایان ایرانی طرز برخود و اصول و آداب رفتار درست رابا یک خانم بلد نیستند.البته آقایانی هم وجود دارند کـه با تجربه و مطالعه نحوه برخورد مناسب با بانوان را بـه خوبی می‌دانند.رفتار‌‌‌‌هاي‌ عمومی شامل رفتار هاي‌ خود فرد اسـت رفتاری کـه طبق معمول بـه طور مستقیم در برخورد با خانمها نیست.

 

اکنون بـه توضیح هر یک از موارد بـه صورت مختصر میپردازیم:

 

نمونه هایی از نحوه رفتار با خانم ها


مطلب مشابه:چگونه یک رابطه از راه دور با کیفیت داشته باشیم؟


 

صحبت آرام و شمرده و مختصر

شمرده شمرده صحبت کردن و مختصر و مفید بودن جملات و همچنین سکوت در مواقع نیاز و اجازه فرصت صحبت کردن بـه فرد مقابل یکی از موثر ترین رفتار ها در جلب توجه خانم هاست.

 

صدایتان را بالا نبرید

همیشه خانمها از مردهای با وقار و سنگین خوششان می آید.و حفظ عفت کلام بـه جذابیت آقایان میفزاید.بـه طور مثال در هنگام دعوا و جروبحث صدایشان را بالا نبرند و از الفاظ رکیک استفاده نکنند.

 

صدایتان را بالا نبرید

 

اعتماد به نفس داشته باشند و روی پای خودشان بیاستند

در حین صحبت کردن انسانی مطمئن و متکی بـه خود بـه نظر برسید البته لازم بـه ذکر اسـت کـه این با غرور و یا خود خواهی بسیار فرق میکند، منظور اینست کـه هنگام معاشرت «بویژه با زنان» حتماً از صحبت هایتان خاطرجمعی داشته باشید و حس بی نیازی در طرف مقابلتان ایجاد کنید.اعتماد بـه نفس نقش بـه سزایی در جذابیت آقایان دارد. کمبود اعتماد بـه‌ نفس مشکل اصلی آقایان در ارتباطات ناموفق باخانم هاست.
از همان ابتدا، خودرا شکست‌خورده قلمداد نکنید.قرار نیست با موجودی بی­ نقص روبرو شوند. همه ی ما نواقص زیادی در زندگیمان داریم.اما می‌توانید بر ویژگی هاي‌ مثبت خود متمرکز باشید.

 

اعتماد به نفس داشته باشند و روی پای خودشان بیاستند

 

تنها به دنبال رابطه جنسی نباشید

اکثر آقایان رابطه ي جنسی مهمترین هدفشان در ایجاد یک رابطه اسـت.لطفا صبور باشید و بگذارید همه ی کارها در زمان خودش انجام شود. مثلاً نزدیک شدن بـه یک خانم یا دست زدن بـه اندام یک زن، کار بسیار ناپسند و احمقانه اي اسـت و ان زن هیچ گاه روی شـما حساب باز نخواهد کرد و از چشمانشان خواهید افتاد.

 

تنها به دنبال رابطه جنسی نباشید


مطلب مشابه:22 نکته مهم که مشاوران ازدواج باید بدانند


 

جوانمرد بودن

زنان دوست دارند حس محافظت شدن داشته باشند و بـه مردی جذب میشوند کـه بـه ان ها احساس امنیت و مراقبت بدهد .. مردان دوست دارند کـه زنان در انجام کارایی کـه قدرت بدنی بیشتری میـــخواهد از آنان کمک بخواهند زیرا حس غرور و جوانمردی بـه آنان دست میدهد.

 

ارتباط چشمی

در دنیایی کـه همه ی با گوشی همراه ودر صفحه هاي‌ مجازی با یک دیگر ارتباط برقرار می‌کنند ارتباط چشمی و انتقال حس بسیار کاهش یافته اسـت. بـه همین علت، برقراری تماس چشمی بسیار مهم اسـت. مردی کـه با چشمان خود ارتباط برقرار می‌کند بسیار جذاب بوده ودر واقع این بهترین کاری اسـت کـه یک مرد می‌تواند انجام دهد .

 

 زنان نیاز دارند حس کنند کـه مرد مقابل بـه ان ها اهمیت می‌دهد . برقراری تماس چشمی راه کار موثری برای انتقال احساس شنیده شدن ؛ درک شدن و ارزشمندی بـه زنان اسـت .

 

ارتباط چشمی

 

صداقت بهترین سیاست

صداقت مهمترین و موثر ترین رکن جذب خاتم هاست. صداقت و حسن نیت در روابط ؛ می‌تواند جذاب و دلنشین باشد . اگر الگویی از ناهماهنگی و عدم صداقت در در رابطه بـه وجود بیاید ؛ نشانه مشکلی جدی و اساسی اسـت.مردی کـه صادق و قابل اعتماد باشد ؛ طبعاً راستگو و با ثبات خواهد بود.

 

صداقت بهترین سیاست

 

منظم و مرتب بودن 

آراستگی و نظم بـه خصوص بوی عطر مردانه می‌تواند یک زن را محو آقایان کند.برای عمل بـه این اصول روزانه استحمام کنید و موهایتان را سشوار بکشید، کفش ها را واکس بزنید.

 

عدم رفتاری که باعث پررویی شود

یک مرد نباید پر رو باشد البته خجالتی نیز نباید باشد. یک مرد جذاب در همه ی زمینه ها انسانی متعادل و با ثبات اسـت و هرگز خودرا یک انسان ضعیف جلوه نمیدهد.

 

برخورد مودبانه و با احترام

یک مرد جنتلمن  و با پرستیژ در حین انجام هرکاری بـه طور مثال در انجام کاهایی مثل نشستن و برخواستن سلام و احوال پرسی و…باید انسانی مودب و ارجمند باشد و بـه دیگران هم طوری تلقین کند کـه آن ها هم با او چنین رفتاری داشته باشند.

 

برخورد مودبانه و با احترام


مطلب مشابه:چگونه اعتماد به نفس را بالا ببریم ؟


در پایان

همان طور کـه در مجله تالاب مطالعه کردید رفتار درست و با احترام موجب جذب خانمها می شود.خانمها بـه مسائلی مانند اعتماد بـه نفس نظم و مرتب بودن آقایان و یا انسان مستقل بودن بسیار اهمیت میدهند و اگر این‌ها را در مردی ببینند بسیار محو وقار و متانت ان مرد میشوند.پس بسته بـه نوع رفتار آقایان چه بـه طور مستقیم با شخص بانوان و چه رفتار با افراد دیگر مورد انتخاب خانمها قرار میگیرند.سپاس از همراهی شـما.

جدیدترین مطالب سایت