بهترین خانه های کوچک دنیا (75 خانه)

مجموعه : عجیب ترین ها
بهترین خانه های کوچک دنیا (75 خانه)

این‌ها بهترین خانه های کوچک دنیا هستند. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از خانه هاي‌ عجیب و کوچک در سراسر دنیا را منتشر کرده ایم.

 

کوچک ترین خانه های دنیا

خانه‌هاي‌ کوچک از متراژ 51 تا حداکثر 399 متر مربع میتوانند روی چرخ‌ها، لغزش‌ها یا پایه‌ها قرار بگیرند. آن ها را می توان روی کوه ها قرار داد یا از درختان آویزان کرد. برخی حتی ممکن اسـت شبیه اتوبوس، ون، کانتینر حمل و نقل یا آتش‌خانه باشند. اما همه ی آن ها امکانات خانه را دارند.

 

75. کشتی هوایی 002

کشتی هوایی 002

مکان: دریمنین، اسکاتلند

سال ساخت: 2015

سازنده خانه: معماران رودریک جیمز

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: این خانه فضایی با روکش چوب ساخته شده اسـت، اما عمدتاً از آلومینیوم کاملاً بازیافتی ساخته شده اسـت.

ارزش: 102000 دلار، اجاره در AirBnb برای شبی 197 دلار

 

ما شنیده‌ایم که خانه‌ها آغازگر مکالمه هستند، اما این مکان منحصر بـه فرد، مکالمه‌اي اسـت که هرگز تمام نمیشود. بسیاری از مردم مجذوب نمای بیرونی خانه با شکل و متریال منحصر بـه فرد ان هستند. فضای داخلی شیک، مدرن و دارای تمام تجملات اسـت.

 


مطالب مشابه: اتاق های مخفی در عجیب ترین خانه ها + عکس


 

74. والدن استودیو

والدن استودیو

مکان: آلکمار، هلند

سال ساخت: 2016

سازنده خانه: Dimka Wentzel «پیمانکار»؛ Marjolein Jonker «مشتری»

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: این سازنده با چوب اکو، چوب پنبه و مصالح ساختمانی سازگار با محیط زیست، همه ی چیز را برای یک ساختمان سبز تا عایق پشم گوسفند درنظر گرفت.

قیمت: 65000 دلار

 

اگر آینده زندگی سبز اسـت، پس این خانه کوچک ممکن اسـت نمونه اولیه باشد. ساختمان کاملا سبز شامل یک اجاق چوبی، مجهز بـه خورشیدی و غیره اسـت. علاوه بر این، خانه می تواند برای یک خانواده مناسب باشد و با کار کمی از شبکه خارج شود.

 

73. ایستگاه آتش نشانی تینی شماره 9

ایستگاه آتش نشانی تینی شماره 9

مکان: ایتونتون، جورجیا

سال ساخت: 2017

سازنده خانه: صاحبان جان کرنوهان و فین دیویس، با کمک Free Range Tiny Homes

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: ایستگاه آتش‌نشانی کوچک شماره 9 یک خانه کوچک قدردانی اسـت که بـه آتش‌نشانان بازنشسته و فعال/آتشنشان‌دهنده‌هاي‌ اولیه احترام میگذارد – و ان قهرمانان دیگر با ما نیستند.

ارزش: بی قیمت

 

ارزش برخی چیزها از پول بیشتر اسـت. این ایستگاه سیار کوچک آتشنشانی یکی از این موارد اسـت. این کاملاً خارج از شبکه اسـت و دارای اتاق خواب دونفره با تمام امکانات خانه اسـت. بعلاوه، آتش‌خانه دارای بالای نوار اسـت که برای تغذیه خدمه بـه بیرون باز می شود.

 

72. Greenmoxie

Greenmoxie

مکان: انتاریو، کانادا

سال ساخت: 2016

سازنده خانه: دیوید شپرد و ایان فاثرینگهام

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: زندگی کاملاً پایدار با همه ی چیز، از سیستم آبگیر باران گرفته تا اجاق هیزمی و توالت کمپوست، این خانه برای خارج از شبکه آماده اسـت.

قیمت: 65000 دلار

 

زندگی کوچک بـه معنای کوتاهی در زندگی خوب نیست. این خانه کوچک روی چرخ «THOW» شامل یک عرشه تاشو، قفسه‌بندی داخلی، چوب‌کاری زیبا و یک اتاق خواب بزرگ در انبار اسـت. همچنین فضای زیادی برای دو نفر بـه علاوه مهمانان دارد.

 

71. خانه روستای ماهیگیری کوچک

خانه روستای ماهیگیری کوچک

مکان: شهرستان جنوب شرقی ماریون، فلوریدا

سال ساخت: 2019

سازنده خانه: خانه هاي‌ کوچک شروود

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: این خانه، در بین خانه هاي‌ مشابه، دریک دهکده ماهیگیری خانه کوچک ساخته شده اسـت که برای سالمندان ساکن در مسکن با درآمد ثابت ایجاد شده اسـت.

ارزش: این خانه ها 500 دلار در ماه اجاره می کنند.

 

خانه هاي‌ کوچک برای افراد در هر سنی و با بودجه هاي‌ مختلف کار می کنند. با 500 دلار در ماه، سالمندان با درآمد ثابت می توانند خانه بسیار کوچک خودرا با تمام غنای زندگی سنتی چوبی، همراه با خدمات آب و برق و اینترنت داشته باشند. امتیاز اضافی زندگی در جامعه اي اسـت که از تجمل با هزینه کمتر لذت می‌برد.

 

70. WeTravelByBus

WeTravelByBus

خانه های کوچک قابل حمل

 

مکان: برلین، کشور آلمان

سال ساخت: 2016

سازنده خانه: کای و جولی برانز

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: استفاده از مواد عمدتا احیا شده، از جمله جعبه میوه و سبزیجات.

ارزش: بی ارزش، همان طور که زوج می گویند هرگز نمی فروشند.

 

چرخ هاي‌ این اتوبوس بـه سعادت منتهی می شود. با اتوبوس‌هایی که در کشور آلمان قیمت بالایی داشتند، این زوج وقتی ان را پیدا کردند سرمایه‌گذاری کردند و کل ساختمان را حول دو عشقشان طراحی کردند – خواب راحت و آشپزی. داشتن یک خانه روی چرخ بـه آن ها این امکان را می داد که در سفر هردو را انجام دهند.

 

 

69. هنر روی چرخ!

هنر روی چرخ!

مکان: بوربن، میزوری

سال ساخت: 2019

سازنده خانه: جوآن کورنمن

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: برخلاف بسیاری از خانه هاي‌ کوچک روی چرخ، این طراحی منحصر بـه فرد را می توان بـه اسانی از شاسی ان جدا کرد و روی یک پایه دائمی قرار داد.

ارزش: هزینه ساخت 24900 دلار، برای فروش بـه قیمت 14000 دلار فهرست شده اسـت

 

برخی از خانه هاي‌ کوچک بزرگ تر از ان چیزی هستند که بـه نظر می‌رسند. این ریزخانه 54 فوت مربعی را انتخاب کنید. با خوابیدن در طبقه پایین و سه جعبه سرو سفارشی که در زیر تخت ذخیره می شوند و فضای سازمانی بیشتری را ارائه می دهند، می تواند کاملاً جادار باشد.

 

68. خانه امپرسند

خانه امپرسند

مکان: المپیا، واشنگتن

سال ساخت: 2018

خانه ساز: زیل واردوس

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: کارهای چوبی دست‌ساز، پنجره‌ها و درها با شکل منحصربه‌فرد، و کف‌پوش بامبو حس روشن و مطبوعی را در داخل ایجاد می کنند.

قیمت: 82000 دلار

 

سازندگان خانه هاي‌ کوچک درست مانند خانه سازهای معمولی فکر می کنند. آن ها فقط با کمتر کار بیشتری انجام می دهند. این خانه کوچک دارای یک اتاق خواب دو نفره و یک کاناپه بزرگ L شکل اسـت که برای پذیرایی از مهمانان عالی اسـت. طراحی نامتقارن خیره کننده و شیب سقف شیب دار برای هر آب و هوایی مناسب اسـت.

 

67. فارالون

فارالون

مکان: کلرادو اسپرینگز، کلرادو

سال ساخت: 2018

سازنده خانه: شرکت تامبل وید تانی هاوس

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: برخلاف اکثر خانه‌هاي‌ کوچک در اندازه‌اش، این مدل دو اتاق خواب ملکه مجزا را ارائه می کند که فضای کافی برای خواب راحت چهار نفر در تخت‌ها بـه‌علاوه یک کاناپه در سطح اصلی دارد.

ارزش: 87700 دلار

 

چیزهای بزرگ می توانند در بسته هاي‌ کوچک عرضه شوند. این خانه در مساحتی نزدیک بـه 400 فوت مربع روی چرخ، برای حداکثر اسانی ساخته شده اسـت. همچنین برای دوام با دکور داخلی زبانه و شیار کاج، اتصالات آب و برق در ساحل، و گواهی سبز TRA ساخته شده اسـت.

 

66. Le Koroc

Le Koroc

مکان: کبک، کانادا

سال ساخت: 2019

سازنده خانه: دایگنو

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: این خانه، بر خلاف بسیاری از خانه‌هاي‌ کوچک دیگر، بـه جای چرخ‌ها روی پانتون‌ها قرار دارد – یک خانه شناور.

ارزش: 80000 تومان

 

تا بـه حال خواسته اید روی آب زندگی کنید؟ این قایق خانگی برق را از پنل هاي‌ خورشیدی و سوخت پروپان برای اجاق گاز و بخاری خود میگیرد. سینک و دوش از یک سیستم سفارشی ساخته شده برای بـه دست آوردن آب تمیز از یک مخزن یا مستقیماً از دریاچه استفاده می کنند.

 

65. آسپن 30

آسپن 30

مکان: پارکر، کلرادو

سال ساخت: 2018

Homebuilder: Compact Home Manufacturing، Kurt Kissman-Lead طراح و سازنده

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: برخلاف دیگر خانه‌هاي‌ کوچک چرخ‌دار، این کوچک دو پهن دو نفر را دریک اتاق خواب مستر ملکه در سطح اصلی می‌خواباند.

قیمت: 35000 دلار

 

این خانه با استفاده از نور طبیعی و فضای آشپزخانه گسترده، برای افرادی که اولویت بالایی برای لوازم مسکونی دارند عالی اسـت. این خانه دارای لوازم استیل ضد زنگ و همچنین دو عرشه چوبی زیبا در دو طرف خانه و فضای داخلی چوبی اسـت.

 

64. خانه مزرعه کوچک

خانه مزرعه کوچک

مکان: لاولند، کلرادو

سال ساخت: 2019

سازنده خانه: لوکاس کامتز

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: زیر شیروانی دوتایی و یک اتاق خواب طبقه اصلی با سیستم کمد داخلی، بـه این معنی که برای یک خانواده چهار نفره ساخته شده اسـت.

قیمت: 85000 دلار

 

این خانه مزرعه کوچک برای زندگی لوکس ساخته شده اسـت. دارای یک وان پنجه اي سایز کامل، توالت گوشه اي فلاشینگ، روشویی عتیقه، ترکیب لباسشویی/خشک کن، آشپزخانه با تمام لوازم «از جمله ماشین ظرفشویی و یخچال فریزر درب فرانسوی» و پیشخوان هاي‌ زیبای قصابی اقاقیا. و درست زمانی که فکر کردید این خانه دیگر نمی‌تواند داشته باشد، دارای یک سایبان جمع شونده 10 فوتی در بیرون اسـت تا فضای زندگی شـما را در فضای باز گسترش دهد.

 

63. پیشه ور

پیشه ور

مکان: تورینگتون، وایومینگ

سال ساخت: 2020

سازنده خانه: Shae Phifer

ویژگی‌هاي‌ منحصر بـه فرد: فضای گاراژ اختصاصی ان با کاج کشتن سوسک و دو محفظه ذخیره‌سازی در فضای باز ارائه می شود.

قیمت: 75000 دلار

 

این کوچک تمام آنچه شـما نیاز دارید را در 293 فوت مربع دارد. این ها لوازم خانگی کاملاً جدید، سینک مزرعه بزرگ، مینی تف، بخاری LP، توالت کمپوست، ظرف آب 40 گالنی، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، یخچال آپارتمان، ترکیب لباسشویی/خشک کن و تبادل هوا خواهد بود.

 

62. Tumbleweed Tiny Home

Tumbleweed Tiny Home

مکان: کینگزلند، تگزاس

سال ساخت: 2018

سازنده خانه: کلاس هنرهای صنعتی دبیرستان Marble Falls، با استفاده از طرحی از Tumbleweed Tiny Homes of Texas

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: دوش با اندازه کامل، آشپزخانه یکپارچه سازی با سیستمعامل شامل یخچال قرمز قدیمی، پیشخوان‌هاي‌ قصابی زیبا و یک توالت فلاش مسکونی دراز.

قیمت: 34000 دلار

 

جالب ترین چیز در مورد این خانه 190 فوت مربعی این اسـت که بـه عنوان پروژه اي ساخته شده اسـت تا بـه دانش آموزان مهارت هاي‌ لازم برای DIY «ان را خودتان انجام دهید» یک خانه خودکفا را آموزش دهد. دبیرستان Marble Falls در کشور تگزاس هیل این پروژه را بـه خوبی از بازار کوچک نوظهور خانه آگاه کرد و می خواست مهارت هاي‌ مفیدی را بـه دانش آموزان خود بیاموزد. ماموریت انجام شد.

 

61. JR’s Eco Hut در کیمو استیت

JR’s Eco Hut در کیمو استیت

مکان: نیو ساوت ولز، استرالیا

سال ساخت: 2016

سازنده خانه: طراحی آنتونی هانت، معماران لوک استنلی

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: JR’s Eco Hut کاملاً خارج از شبکه اسـت اما دارای یک حمام خیره کننده با منظره فوق العاده اسـت.

ارزش: مالکان از فروش امتناع میکنند، اما شبی 350 دلار اجاره میدهند

 

با طراحی کلاسیک قاب A، این کلبه اکو در خلوتی دور قرار گرفته و توسط تپه‌هاي‌ زیبا احاطه شده اسـت تا بـه ساکنانش آرامش بدهد. در عین حال، شامل تجملات مدرن و تمام دیوارهای پنجره برای مناظر پانوراما اسـت.

 

60. کپسول اکو

کپسول اکو

مکان: براتیسلاوا، اسلواکی

سال ساخت: 2018

سازنده خانه: Eco Capsule، Tomas Zacek-Designer

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: تنها 88 فوت مربع مساحت و کاملاً خارج از شبکه با گزینه هاي‌ برق بادی و خورشیدی و همچنین حوضه آب باران اسـت.قیمت: 88000 دلار

 

این ریزخانه عصر فضا، آینده اسـت و آینده اکنون اسـت. بدنه از پوسته هاي‌ فایبرگلاس عایق شده و یک قاب فولادی ساخته شده اسـت. این ها نه تنها خانه هاي‌ خودکفا بلکه خانه هاي‌ هوشمند نیز هستند.

 

59. سالیده 24

سالیده 24

مکان: پارکر، کلرادو

سال ساخت: 2019

Homebuilder: Compact Home Manufacturing، Kurt Kissman-Lead طراح و سازنده

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: سبک خانه هاي‌ کشاورزی با نور طبیعی نورگیرها.

ارزش: 30000 تومان

 

شـما تعداد زیادی ریز بـه سبک انباری را روی چرخ نمی بینید. اما با قاب‌بندی نردبانی فولادی، ناودانی‌هاي‌ فولادی و تیرچه‌هاي‌ سقفی، این خانه ناهموار در تمام شرایط آب و هوایی با قاب‌بندی محکم و عایق R-22+ برای تمام فصول ساخته شده اسـت. این اتاقک بلند دارای چهار اتاق در دو اتاق خواب ملکه مجزا اسـت.

 

58. خانه گنبد

خانه گنبد

خانه های عجیب و دیدنی

 

مکان: تایلند

سال ساخت: 2011

سازنده خانه: استیو آرین

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: این خانه گنبدی که با فرمی نوآورانه از بتن بـه نام “ایرکریت” ایجاد شده اسـت، از گنبدهایی با اندازه هاي‌ مختلف ساخته شده اسـت که بـه هم متصل هستند.

ارزش: 9000 دلار

 

این خانه در مزرعه اي در تایلند با حوض و باغ قرار دارد و همه ی چیز مورد نیاز شـما را دارد. بـه علاوه، قسمت اصلی نشیمن بـه بیرون باز اسـت، که باعث می شود فضای داخلی بسیار بزرگ‌تر بـه نظر برسد.

 

57. ناواکا – خانه کوچک ویکتوریایی

ناواکا - خانه کوچک ویکتوریایی

مکان: سنت آگوستین، فلوریدا

سال ساخت: 2014-17

سازنده خانه: توسط مالک Shorty Robbins طراحی و ساخته شده اسـت. شورتی و دوستانش که روی کاغذ گراف طراحی شده بودند، بـه یک سازنده SIPS «جاییکه کیت ساخته شده در ان ساخته شد» برده شد، سپس ان را دریک روز ساختند.

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: خانه از 90 درصد مواد بازیافتی، استفاده مجدد و تغییر کاربری ساخته شده اسـت تا شبیه یک کلبه اواخر دهه 1800 با تمام امکانات رفاهی مدرن باشد.

ارزش: 23000 دلار، اما شورتی می گوید قیمتی ندارد و او هرگز از ان جدا نمی شود.

 

شورتی یک بازسازی کننده جنگ داخلی اسـت و یک سرگرمی بسیار درگیر اسـت. پس از یک آخر هفته بارانی با چادرهای خیس، او بـه دلیل خیس چادرها، فرش و ملافه آماده ترک سیگار بود. سپس، دخترش عکسی از خانه کوچک جی شفر در تامبل وید را بـه او نشان داد و او تصمیم گرفت تا کوچک خودرا بسازد که با سبک زندگی او سازگار باشد. اکنون این خانه بـه عنوان یک موزه تاریخ زنده عمل می کند. شورتی حتی یک تخت پیانو سالن دورهمی ساخت.

 

56. بابا نوئل هاوس

بابا نوئل هاوس

مکان: مگنولیا، کارولینای شمالی

سال ساخت: 2016

سازنده خانه: اندرو اودوم، گوس اودوم و ریو اودوم

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: این خانه بـه عنوان یک خانه کوچک برای بابانوئل ساخته شد تا در رژه هاي‌ تعطیلات استفاده شود، بـه عنوان مکانی برای عکس هاي‌ بابانوئل تعطیلات، و برای تبلیغ جشنواره خیابان TinyHouseNC 2017.

ارزش: درسال 2017 بـه قیمت 6500 دلار فروخته شد

 

این خانه هرگز قرار نبود در ان زندگی کند، اگر چه یک تخت خوابیده، یک میز کوچک و اتاقی برای چند وسیله اضافی داشت. همچنین 100 درصد از انرژی خورشیدی استفاده میکرد، که بـه خانه اجازه می داد هنگام استفاده در رژه ها و بابانوئل کاملاً روشن شود.

 

55. جعبه گوجه فرنگی

جعبه گوجه فرنگی

مکان: آتلانتا، جورجیا

سال ساخت: 2015 تاکنون

سازنده خانه: آندریا جی. برنز. او درسال 2014 نقشه هاي‌ ساختمان را از تامبل وید تینی هومز خریداری کرد، سپس بـه شدت چیدمان را تغییر داد.

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: سیستم آب خاکستری کاملاً بازیافت شده.

ارزش: 70000 دلار بـه اضافه

 

با درنظر گرفتن “طرح طبقه باز” تا حد زیادی، هیچ دیوار داخلی، 13 پنجره «که همه ی باز هستند» وجود ندارد و همه ی چیز در دید آشکار پنهان اسـت.

 

کجا می‌نشینی؟ نقاط لنگر روی تیرها صندلی‌هاي‌ بانوج را نگه می‌دارند، اما فقط زمانی که بـه ان‌ها نیاز دارید. با یک وان خیساندن 75 گالن، لوکس، بدون مجلل وجوددارد، و شـما درست بـه قسمت هاي‌ آشپزخانه و حمام نگاه می‌کنید و سعی می‌کنید بفهمید که آشپزخانه و حمام کجا هستند. این اسانی بهینه شده اسـت.

 

54. نیکول 32

. نیکول 32

مکان: فوت. کالینز، کلرادو

سال ساخت: 2019

سازنده خانه: MitchCraft Tiny Homes

ویژگی‌هاي‌ منحصر بـه فرد: چوب‌کاری سفارشی در نمای بیرونی همراه با رنگ‌هاي‌ رنگی روشن در جاده و هنگام پارک کردن چشم‌نواز اسـت.

قیمت: 105000 دلار

 

قفسه بندی سفارشی ساخته شده در. ذخیره سازی در هر اتاق پنهان شده اسـت. و چوب هاي‌ سخت زیبا در سراسر. این خانه جایی اسـت که هنر با عملکرد روبه‌رو می شود.

 

53. خانه کلاه فرنگی

خانه کلاه فرنگی

مکان: شهر کاواگوچی، استان سایتاما، ژاپن

سال ساخت: 2019

سازنده خانه: ساتوشی کوروساکی، معماران و همکاران آپولو

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: این خانه دو طبقه با دسترسی بـه پشت بام و پنجره هاي‌ زیاد اسـت که ان را جادار کرده و حس بزرگتری بـه ان می دهد.

قیمت: 90000 تومان

 

این خانه باکیفیت بالا و طراحی شیک، حسی مدرن دارد و مظهر فرهنگ ژاپنی با استعداد معاصر اسـت.

 

52. سفر مسی «قبلاً #BananaVan Adventures»

سفر مسی «قبلاً #BananaVan Adventures»

مکان: بدون پایگاه واقعی، حدود 70000 مایل را در 38 ایالت و چهار کشور طی کرده‌اید.

سال ساخت: 2014

سازنده خانه: دن سی مسیک

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: یک کمد نورد تقریبا سه فوت فضای آویزان دارد. تخت غلتان اجازه می دهد تا تعداد صندلی ها بـه 7-8 نفر در میز شام افزایش یابد. تخت دارای یک محرک اسـت که بـه ان اجازه می دهد تا بـه اتاقی برای خواندن کتاب یا تماشای تلویزیون تبدیل شود.

قیمت: 15000 دلار

 

شگفت انگیز اسـت که با کمی تخیل و خلاقیت چه کاری می‌توانید انجام دهید. این دوج اسپرینتر 2500 مدل 2003 در مجموع 77 فوت مربع مساحت دارد و بـه اسانی می تواند بـه خانه تبدیل شود، دارای اتاق زیر شیروانی و قابلیت تخلیه مخزن خاکستری از داخل سواری. نه تنها این، بلکه یک راه عالی برای سفر اسـت.

 

51. السا

السا

مکان: تیلورز، کارولینای جنوبی

سال ساخت: 2016

سازنده خانه: خانه هاي‌ کوچک آشیانه زیتون

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: السا دارای عرشه گلخانه اي و آلاچیق اسـت. این منطقه یک منطقه نشیمن در فضای باز سفارشی زیبا و کاربردی را فراهم می کند، ویژگی که توجه زیادی را بـه این خانه جلب کرده اسـت.

ارزش: درسال 2017 بـه قیمت 81000 دلار فروخته شد

 

السا در بالای یک تریلر 28 فوت در 8.5 فوت برای مجموع 323 فوت مربع فضای نشیمن، از جمله اتاق زیر شیروانی ساخته شده اسـت. تمام جزئیات، از میزهای کوارتز، سیستم روشنایی منطقه سفارشی گرفته تا میله چرخشی، عملکرد مدرن و طراحی دقیقی را که دراین ساخت بـه کار رفته اسـت را نشان می دهد.

 

50. Aroma«n»tica Treehouse

Aroma«n»tica Treehouse

مکان: مونفراتو، ایتالیا

سال ساخت: 2013

سازنده خانه: پینا و مائورو

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: خانه از روی زمین بلند شده اسـت و در بین درختان قرار گرفته اسـت، بالای یک باغ، سولاریوم و استخر شنا که توسط طبیعتی پر شکوفه احاطه شده اسـت.

ارزش: 70000 دلار، اجاره شبی 153 دلار در AirBnb

 

با یک اتاق خواب طبقه اصلی که بـه یک بالکن پیچیده مشرف بـه باغ باز می شود، این یک مکان شاد برای دو نفر با پرتوهای آشکار و تزئینات چوبی زیبا اسـت.

 

49. سفارشی خارج از شبکه

سفارشی خارج از شبکه

مکان: ناکسویل، تنسی

سال ساخت: 2017

سازنده خانه: ساخت DIY، دارای گواهی RVIA

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: این خانه کوچک بر روی یک شاسی 37 فوتی با بند غاز قرار دارد.

ارزش: 142,000 دلار برای ساخت، فهرست شده توسط یک فروشنده خصوصی بـه قیمت 119,000 دلار

 

این خانه کوچک کاملاً خارج از شبکه اسـت و چیدمان یقه غازی اتاق خواب کافی برای چهار نفر را ارائه می دهد. یک آشپزخانه بزرگ و فضای نشیمن قابل تبدیل حتی می تواند میزبان مهمانان باشد. همچنین دارای یک ماشین لباسشویی و خشک کن انباشته و یک اتاق خواب دو نفره اسـت.

 

48. کره روح آزاد

کره روح آزاد

مکان: جزیره ونکوور، کانادا

سال ساخت: 2015

سازنده خانه: تام-طراح در Free Spirit Spheres

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: این خانه‌ها با ظاهری آینده‌نگر از چوب یا فایبرگلاس ساخته شده‌اند و دارای چندین پنجره سوراخ‌دار هستند.

ارزش: مالکان می گویند که هرگز نمی فروشند، اما در حال حاضر شبی 344 دلار اجاره می دهند

 

این خانه درختی متوسط شـما نیست. این خانه هاي‌ کروی در بین درختان معلق هستند. آن ها راحت هستند اما عمداً اساسی هستند. هر یک دارای میز، تخت، میز، قفسه، و فضای کمد، با آشپزخانه کوچک اسـت. زندگی در بهترین حالت ان ساده اسـت.

 

47. خانه زنیا

خانه زنیا

مکان: المپیا، واشنگتن

سال ساخت: 2017

خانه ساز: زیل واردوس

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: هر پنجره در سمت ورودی خانه از شیشه رنگی و دستی ساخته شده اسـت.

قیمت: 82000 دلار

 

چیزهای کوچک مهم هستند – حتی بیشتر با خانه هاي‌ کوچک. و این خانه زرق و برق دار جزئیات را میخکوب می کند. با سقف Onduvilla و دیوارپوش سرو سفارشی، خانه بـه همان اندازه که کاربردی اسـت زیبا اسـت. همچنین دارای کاشی کاری سفارشی و اتاق خواب دو نفره دریک شیروانی ملکه اسـت.

 

46. آزادی

آزادی

مکان: کسل راک، واشنگتن

سال ساخت: 2019

سازنده خانه: مدل پارک فلیت وود

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: ماشین لباس‌شویی و خشککن قابل انباشته با یک اتاق خواب دوبل که می تواند بـه اسانی شش نفر رابا فضای خالی بخواباند.

ارزش: 68500 دلار

 

اگر فضا را دوست دارید، «آزادی» را دوست خواهید داشت. این خانه مدل پارک، تمام امکانات رفاهی یک خانه چوبی، از جمله یک جزیره آشپزخانه کامل، لوازم مسکونی و یک حمام کامل را ارائه می دهد. این نمونه خوب دیگری از انچه میتوانید در خانه اي زیر 400 فوت مربع داشته باشید اسـت.

 

45. The Handmade Hideaway 2.0

The Handmade Hideaway 2.0

مکان: فرانکلین، تنسی

سال ساخت: 2017

خانه ساز: جمین و اشلی میلز

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: جالب‌ترین ویژگی مخفی این کوچک، دریچه‌اي مخفی از نوع اتاق زیر شیروانی اسـت که با یک نردبان، قسمت پایین پاتوق پاتوق را بـه فضای بالای نشیمن متصل میکند.

ارزش: 3200 دلار برای ساخت، اما انها هرگز نمی فروشند

 

این مخفیگاه کار عشقی برای صاحبان و سازندگانش بود. که توسط مالکان بـه عنوان یک گلمپینگ/خانه ییلاقی/اتاق خانه توصیف شده اسـت، در 10x12x16.5 فوت زنگ می زند. این خانه بـه عنوان یک پاتوق نوجوانان ایجاد شده اسـت که می تواند با سه فرزند خود رشد کند و همه ی چیز دارد بـه جز یک توالت و یک سبک شیک خانه مزرعه اي شیک.

 

44. فوشیا

فوشیا

مکان: المپیا، واشنگتن

سال ساخت: 2018

خانه ساز: زیل واردوس

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: روکش‌هاي‌ اریب‌دار سرو بسیار زیبا هستند، اما نورگیرها و حمام با کاشی‌کاری‌شده ویژگی‌هایی هستند که در بسیاری از خانه‌هاي‌ کوچک چرخدار پیدا نمیکنید.

ارزش: 95500 دلار

 

زیل واردوس درسال 2007 تاسیس شد و ادعا می کند که “یکی از با تجربه ترین شرکت هاي‌ ساختمانی در دنیای خانه هاي‌ کوچک” اسـت. این ادعا توسط تمام خانه هاي‌ کوچک و باحالی که او ساخته اسـت پشتیبانی می شود. این اتاق با سقف بلند حسی باز دارد. و کارهای چوبی و لهجه‌هاي‌ دست‌ساز کل خانه را بـه عنوان یک قطعه هنری گرد هم می‌آورد.

 

43. حوض مجرد

حوض مجرد

مکان: لهستان

سال ساخت: 2008

سازنده خانه: معماران جلو

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: طراحی بی‌نظیر کنسول بـه این خانه‌هاي‌ تک نفره اجازه می دهد تقریبا در هر مکانی، حتی بالای آب قرار بگیرند.

قیمت: 35000 دلار

 

آن ها این سازه ها را “بیلبوردهای قابل سکونت” مینامند. طرح هاي‌ مدرن همه ی چیزهایی را دارند که برای هفته ها زندگی بـه ان نیاز دارید. آن ها همچنین پنجره هاي‌ بزرگ از کف تا سقف، دو طبقه و بالکن را برای گسترش فضای زندگی در فضای باز ارائه می دهند.

 

42. باریک ترین خانه در جهان

باریک ترین خانه در جهان

مکان: Madre de Deus، برزیل

سال ساخت: 2000

سازنده خانه: طراح، معمار و صاحب خانه، هلنیتا کیروش گرو مینهو

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: این خانه با 10 متر ارتفاع «32.8 فوت» اما تنها یک متر «3.3 فوت» عرض، باریک ترین خانه در جهان اسـت.

قیمت: 12000 دلار

 

غیرممکن بـه نظر میرسد، اما این خانه منحصر بـه فرد دارای سه اتاق خواب، دو اتاق، آشپزخانه، خشکشویی و امکانات توالت اسـت. در شهری که فضا در ان قیمت مناسبی دارد، هلنیتا کی‌روش گرو مینهو خلاق شد و زمانی که بیکار بود این مکان را ساخت. او سپس بـه خانه نقل مکان کرد تا با شوهر، سه فرزند، مادر و خواهرش زندگی کند.

 

41. Catskill Country Escape

Catskill Country Escape

مکان: لیوینگستون مانور، نیویورک «The Catskills»

سال ساخت: 2013-17

Homebuilder: Shell ساخته Tumbleweed اسـت که توسط Chris Schapdick بـه اتمام رسیده اسـت

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: خانه یک خانه 150 فوت مربعی دو خوابه اسـت که برای استراحت آخر هفته استفاده می شود.

ارزش: بی‌ارزش «75000 دلار برای یک کپی تقلیدی»

 

این خانه همه ی چیزهایی را که هر شخصی واقعاً «نیاز دارد» دارد. این بیان مستقیم چیزی اسـت که طراح دوست دارد، که باید هدف همه ی خانه هاي‌ کوچک باشد. در 150 فوت مربع، هرگز دو اتاق خواب پیدا نمی کنید، اما این خانه کوچک دارای تمام امکانات مورد نیاز، بـه علاوه فضای جداگانه برای دو نفر اسـت.

 

40. کوچک r«E» تکامل

کوچک r«E» تکامل

مکان: پینک هیل، کارولینای شمالی

سال ساخت: 2010

Homebuilders: ساخته شده توسط اندرو و کریستال اودوم «با کمک Goose Odom و Stacy Pridgen»

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: نخستین خانه کوچک چرخ دار که نشیمن تک سطحی بودو همچنین دارای یک آشپزخانه کامل بود.

ارزش: درسال 2013 بـه قیمت 19000 دلار فروخته شد

 

Tiny r«E»volution بـه عنوان پیشگامان اولیه جنبش مدرن خانه کوچک، با درک اولیه از قرار دادن یک سازه در بالای یک تریلر ساخته شد. بیش از نیمی از چوب بازیافت و تغییر کاربری داده شد، از جمله این که بـه طور کامل با چوب “برش دوم” که قبل از استفاده باید آسیاب می شد، قاب بندی شد.

 

39. راینیر

راینیر

مکان: Washougal، واشنگتن

سال ساخت: 2019

سازنده خانه: ترنت هری در Modern Tiny Living

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: این کوچک زیر 200 فوت مربع اسـت، اما یک آشپزخانه کامل و یک حمام کامل ارائه می دهد.

قیمت: 89000 دلار

 

رینیر یکی از زیباترین – و قابل زندگی ترین – خانه هاي‌ کوچک بـه اندازه خود در کشور اسـت. منطقه اجتماعی نشیمن کوچک مدرن L شکل دارای فضای ذخیره‌سازی فراوان و قابلیت تبدیل تخت، چوب‌کاری‌هاي‌ سفارشی باشکوه، و نورگیرهای فوق‌العاده بالای انبار برای تماشای ستارگان در اواخر شب اسـت. این خانه همچنین دارای هزاران نور طبیعی، نجاری سفارشی تماشایی و زیبایی شناسی آرامش بخش اسـت.

 

38. خانه هابیت

خانه هابیت

مکان: ولز، بریتانیا

سال ساخت: 2011

سازنده خانه: سایمون دیل

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: این خانه که شبیه چیزی از “ارباب حلقه ها” اسـت، هرگز تکراری نخواهد شد.

ارزش: 9000 دلار

 

J.R.R. تالکین این سازه را که توسط مردی ساخته شده بود که هیچ تجربه معماری قبلی با استفاده از بسیاری از مواد طبیعی نداشت، تایید می‌کرد. خانه دارای توالت کمپوست اسـت. عدل هاي‌ کاه برای قسمت هایی از کف، دیوارها و سقف؛ و یخچالی که با هوای زیرزمینی خنک می شود. سایمون دیل شاهکاری مقرون بـه صرفه و زیست محیطی را برای خانواده اش «همسر و دو فرزند» خلق کرد که خودش از دویدن مراقبت می کند.

 


مطالب مشابه: عجیب ترین خانه های جهان «عکس»


 

37. خانه پینافور

خانه پینافور

مکان: المپیا، واشنگتن

سال ساخت: 2019

خانه ساز: زیل واردوس

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: سقف مسی منحصر بـه فرد خط سقف افسانه اي و پنجره هاي‌ سفارشی خیره کننده را برجسته می کند.

ارزش: 95500 دلار

 

وقتی مهارت و خلاقیت خوب رابا هم ترکیب میکنید، نتایج می تواند جادویی باشد. این خانه دارای دست‌سازهای شگفت‌انگیز مانند پنجره‌ها و درهای دست ساز و دو پنجره شیشه‌اي سربی شکل اسـت. خط سقف منحصر بـه فرد جارو شده و دو خوابه نیز یک اتاق خواب بزرگ برای یک تشک ملکه با فضای خالی ایجاد می کند.

 

36. وانسلی

وانسلی

مکان: در حال حاضر تنسی

سال ساخت: 2018

سازنده خانه: معمار Movable Roots Architect، Mike Cheatham و Corey Hagan

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: یک یقه غاز 36 فوتی چطور؟

قیمت: 130000 دلار

 

این خانه برای یک خانواده چهار نفره تازه کار ساخته شده اسـت. یک اتاق خواب مستر خصوصی روی یقه غاز با فضای سر ایستاده در اتاق خواب دوم وجوددارد. یک حمام بزرگ دارای دوش دستشویی اسـت. و ارباب گردن غاز و اتاق زیر شیروانی هردو با پله هاي‌ انباری دسترسی دارند. همچنین یک آشپزخانه بزرگ با میز غذاخوری، کاناپه توکار با انبار و قفسه‌بندی چوبی انبار تنباکو در آشپزخانه و قسمت نشیمن وجوددارد.

 

35. برنده جایزه

برنده جایزه

مکان: کارولتون، جورجیا

سال ساخت: 2019

سازنده خانه: مالک گرگ نورمن

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: عرشه تاشوی کمیاب گسترش می یابد تا فضای نشیمن داخلی را دو برابر کند، و درب گاراژ پنجره‌دار ان اجازه میدهد تا نور در حالت بسته بـه داخل برود.

قیمت: 90000 تومان

 

شواهد بیشتری مبنی بر این که چیزهای بزرگ می توانند در بسته هاي‌ کوچک بیایند. این خانه کوچک با توالت کمپوست، اتاق خواب برای دو تا چهار نفر و گرمای پروپان آماده خارج از شبکه اسـت. همچنین جوایز متعددی را در جشنواره هاي‌ خانگی کوچک دریافت کرده اسـت.

 

34. خانه در هورینوشی

خانه در هورینوشی

مکان: توکیو، ژاپن

سال ساخت: 2011

سازنده خانه: معمار Kota Mizuishi و پیمانکار Hirano-Kensetu

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: این نه تنها دو طبقه کوچک اسـت، بلکه طبقه فوقانی از فولاد و کنسول ساخته شده اسـت تا پارکینگ سرپوشیده را در زیر ارائه دهد.

ارزش: صاحبان خانه را سفارش دادند و می گویند که کمتر از 200000 دلار نمی فروشند.

 

برخی از خانه‌هاي‌ کوچک تأثیرات بزرگی بر جای می گذراند. این خانه با نشیمن طبقه اصلی و یک اتاق خواب مستر، همه ی چیزهایی را که میتوانید در طراحی راحت و شیک بخواهید دارد. فضای زیر شیروانی یک اتاق بازی برای کودکان صاحب خانه ارائه می دهد اما می تواند بـه فضای مهمان تبدیل شود.

 

33. ریو گرانده

ریو گرانده

مکان: دورانگو، کلرادو

سال ساخت: 2015

سازنده خانه: گرگ پرهام، خانه هاي‌ کوچک کوه راکی

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: کارهای چوبی سفارشی زیبا، از جمله پیشخوان با سنگ رودخانه مهر و موم شده.

قیمت: 73000 دلار

 

این خانه روستایی اسـت و لوکس روی چرخ ها را ملاقات می کند. دارای وان کامل، اجاق چوبی، درب ورودی بازسازی شده و ایوان تاشو اسـت. همه ی این‌ها در 218 فوت مربع نشیمن در سطح اصلی «از جمله یقه غاز جلو» و 70 فوت مربع یک اتاق خواب بسته بندی شده اسـت.

 

32. طبیعی مدرن

طبیعی مدرن

مکان: ویچیتا، کانزاس

سال ساخت: 2019

سازنده خانه: رید کریستنسن

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: 11 پنجره باورنکردنی.

قیمت: 76000 دلار

 

این خانه تمام اسانی هاي‌ بیرون از خانه را بـه زندگی کوچک می آورد. پنجره‌ها اجازه میدهند نور طبیعی بـه فضای نشیمن سرازیر شود و حسی روشن و جادار از طبیعت در داخل خانه ایجاد کند. و خانه دارای چوب هاي‌ سخت مهندسی شده و فضای داخلی توس و کشتی اسـت.

 

31. کودا واکینگ خانه بتنی

کودا واکینگ خانه بتنی

مکان: تالین، استونی

سال ساخت: 2016

سازنده خانه: Kodasema

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: بـه دلیل طراحی منحصر بـه فرد این خانه، می توان ان را جدا کرد ودر هر مکانی بازسازی کرد، بنابر این، در حالی‌که روی چرخ نیست، همان‌ گونه می توان ان را متحرک درنظر گرفت.

قیمت: 125000 دلار

 

مکان را فراموش کنید. این خانه کوچک همه ی چیز در مورد تطبیق پذیری اسـت. خانه هاي‌ دو طبقه کمتر از 270 فوت مربع مساحت دارند و می توان آن ها را جابه‌جا کرد و دوباره سرهم کرد. این بدان معناست که می توان انها را بـه عنوان خانه، اداره یا هر چیزی که یک خریدار تصور می کند ایجاد کرد.

 

30. تاقچه سنگی

تاقچه سنگی

مکان: ریموند، نیوهمپشایر

سال ساخت: 2019

سازنده خانه: B&B Micro Manufacturing

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: سقف‌هاي‌ بارنوود در سرتاسر، با نوردهی داخلی قابل تنظیم و کفپوش لایف‌مقاوم.

قیمت: 65000 دلار

 

پیدا کردن طبقه اصلی برای زندگی و خوابیدن دریک کوچولو با گیره بکسل تقریبا غیرممکن اسـت، اما این کوچک همه ی چیز را دارد. یک در کشویی انباری اتاق خواب را از بقیه خانه جدا می کند و تخت ملکه دارای انباری توکار، یک تخته سر چوبی سفارشی و میزهای خواب متناسب با سقف اسـت. اسمش را تجمل عملی بگذارید.

 

29. خانه کوکی فورچون

خانه کوکی فورچون

مکان: المپیا، واشنگتن

سال ساخت: 2017

خانه ساز: زیل واردوس

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: در و پنجره هاي‌ دست ساز با شیشه هاي‌ عایق کم E، سه پنجره، درب ورودی قوسی و یک پنجره زیل مون.

قیمت: 61000 دلار

 

شـما ثروت این خانه کوچک را دوست خواهید داشت. با طراحی محکم روکش تخته سدر و خط سقف شیبدار، از جمله عایق R-13+ شروع کنید که این مکان را برای آب و هوای سردتر عالی می کند. کفپوش بامبو رشته اي نیز این خانه کوچک را متمایز می کند.

 

28. بازی کردن اشکالی ندارد

بازی کردن اشکالی ندارد

مکان: فارمویل، کارولینای شمالی

سال ساخت: 2017

خانه ساز: نجار توانا «کریس استراتی»

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: نخستین خانه کوچک چرخ‌دار با فضای ذخیره‌سازی کامل در زیر زمین که از طریق کف و از ورودی خارج قابل دسترسی بود.

ارزش: بـه قیمت 35000 دلار درسال 2019 فروخته شد

 

«بازی اشکالی ندارد» در ابتدا بـه عنوان یک خانه اجاره اي و ویترینی برای عشق نجار توانا بـه زندگی کوچک ساخته شد. نوآوری و سرگرمی در هنگام ساخت و ساز در ساخت ان بسیار مهم بود، که در واحد ذخیره سازی کفش «آسیاب بادی»؛ انبار زیر کف و عرشه کشویی مشهود بود. همچنین دارای یک انبار کوچک اسـت که ان را بـه یک خانه کوچک سه طبقه تبدیل می کند.

 

27. Roost 26

Roost 26

مکان: وینستون-سالم، کارولینای شمالی

سال ساخت: 2018

سازنده خانه: Perch & Nest «طراح یوهانا السنر، سازنده اصلی تام السنر»

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: لوازم گرانقیمت JennAir، کاشی شیشه اي، نورگیر خورشیدی، Apple TV، پیشخوان گرانیتی و توالت سوزاننده.

ارزش: بـه ارزش 75000 دلار، بـه عنوان مدل نمایشی بـه قیمت 70000 دلار فروخته می شود.

 

زندگی ساده ؛ کاردستی ماهر ؛ این اتاقک‌هاي‌ بی‌نظیر برای رفع نیازهای لانه‌سازی شـما ساخته شده‌اند.

 

26. خانه ناتیلوس

خانه ناتیلوس

مکان: مکزیکو سیتی، مکزیک

سال ساخت: 2007

سازنده خانه: معمار خاویر سنوسیاین

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: این خانه ضد زلزله اسـت.

قیمت: 218000 دلار

 

این خانه کوچک بـه ظاهر صدف دریایی با درنظر گرفتن طبیعت ساخته شده اسـت، بنابر این از هیچگونه مصالح ساختمانی مضر استفاده نکرده اسـت و از اضافه کردن هرگونه گوشه هاي‌ تیز اجتناب می کند. دوش سنگ و آب جاری بـه همه ی عناصر طبیعت اجازه می دهد تا در هر اتاق گرد هم آیند. و با تأکید طبیعی در معماری، هیچ تجملی از قلم نیفتاد.

 

25. خانه کوچک ذن

خانه کوچک ذن

مکان: آگورا هیلز، کالیفرنیا

سال ساخت: 2018

سازنده خانه: میراث کوچک در پورتلند، اورگان

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: یک پلکان مارپیچ بـه عرشه پشت بام، ساخته شده از چوب سخت پایدار بـه نام آیپ برزیلی و نرده‌هاي‌ کابلی، دو عرشه روی پشت بام را روی این خانه کوچک زیبا روی چرخ می‌پوشاند.

ارزش: 99900 دلار

 

خانه جایی اسـت که ان را پارک میکنید. این شعار Tiny Heirloom اسـت، سازندگان خانه هاي‌ کوچک سفارشی لوکس که بـه رویاهای کوچک اعتقاد دارند. این کوچک با یک تخت ملکه تمام قد، کفپوش چوبی سفارشی و دیوار نمک دریایی هیمالیا صورتی منحصربه‌فرد شبیه هیچ چیز دیگری نیست. Tiny Home of Zen همچنین کاملاً خارج از شبکه اسـت و با تنظیم انرژی خورشیدی قدرتمند، توالت کمپوست و اتصال آب خاکستری قادر اسـت.

 

24. دیوژن

دیوژن

مکان: ویل آم راین، کشور آلمان

سال ساخت: 2013

سازنده خانه: رنزو پیانو

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: این کوچک بـه عنوان یک خانه کوچک درنظر گرفته می شود ودر مجموع تنها 79 فوت مربع اسـت.

قیمت: 45000 دلار

 

این خانه کوچک 100 درصد زیست محیطی اسـت. بـه طور کامل از چوب با پانل هاي‌ آلومینیومی و یک سیستم تصفیه آب برای استفاده مجدد از آب ساخته شده اسـت، قدرت خودرا ایجاد می کند و دارای سلول هاي‌ فتوولتائیک و ماژول هاي‌ خورشیدی اسـت. این خانه همچنین دارای تهویه طبیعی و توالت کمپوست اسـت. زیبا، خیلی باحال

 

23. دامنه تپه

دامنه تپه

مکان: فرزنو، کالیفرنیا

سال ساخت: 2019

سازنده خانه: KJE Tiny Homes

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: طراحی یقه غازی این خانه کوچک، علاوه بر اتاق خواب استاندارد، فضای اصلی‌تری برای خواب کف خانه را فراهم میکند.

ارزش: 61.00 دلار

 

شـما می‌توانید دراین خانه کوچک بزرگ زندگی کنید. این مدل با دو اتاق خواب، آشپزخانه کامل، ماشین لباسشویی/خشک کن، توالت فلاش مسکونی، و دوش ایستاده، تمام امکانات مدرن یک خانه سنتی چوبی را دارد. خانه شیرین خانه کوچک.

 

22. خانه کانتینری لوکس آینده

خانه کانتینری لوکس آیندهخانه کانتینری لوکس آینده

مکان: اوکلند، کالیفرنیا

سال ساخت: 2020

سازنده خانه: پیمانکار محلی منطقه خلیج

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: ایوان جلو و عرشه چوب قرمز چهار فوت بـه کل ردپا اضافه می کنند و بـه گونه اي طراحی شده اند که برای حمل و نقل جدا شوند.

قیمت: 55000 دلار

 

یک خانه کانتینری برخی از بالاترین امتیازات فناوری را در برابر رویداد های آب و هوایی خشن یا حتی فاجعه بار ارائه می دهد. این ظرف مکعبی با ارتفاع 20 فوت در 8.5 فوت برای فضای سر بیشتر، 160 فوت مربع را ارائه می دهد.

 

با نورپردازی LED توکار، درهای شیشه اي دو جداره کشویی برای ورود نور طبیعی، و عایق فوم سفت و سخت نصب شده در بیرون برای بـه حداکثر رساندن رتبه R و فضای داخلی بـه طور هم زمان، خانه را تبدیل بـه واحد مسکونی لوازم جانبی «ADU» یا مادربزرگ می کند. آپارتمان در هر محله اي بدون انجمن مالکان خانه «HOA».

 

21. خانه مزرعه کوچک مدرن

خانه مزرعه کوچک مدرن

عکس های دیدنی از خانه های خاص

 

مکان: رالی، کارولینای شمالی

سال ساخت: 2019

سازنده خانه: اشلی پادن

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: وزن ان فقط 7000 پوند اسـت.

ارزش: 31500 دلار

 

این خانه کشاورزی کوچک چرخدار را می توان بدون نیاز بـه وسیله نقلیه یدک کش بزرگ یا شرکت حمل و نقل قراردادی توسط یک SUV یا کامیون کوچک یدک زد و وی را بـه یکی از متحرک ترین افراد در فهرست تبدیل کرد. با نمای فلزی و خط سقف، نمای بیرونی خانه برای هر آب و هوایی «در برابر مسافرت» عالی اسـت و تعمیر و نگه داری آسان اسـت. این خانه با ترکیب میزهای بلوک قصابی زیبا و یک توالت کمپوست، بهترین تجمل و اسانی رابا هم ترکیب می کند.

 

20. وینی 3 «با نام مستعار وینسنت ون من که گوگ هاست»

وینی 3 «با نام مستعار وینسنت ون من که گوگ هاست»

مکان: استونتون، ویرجینیا

سال ساخت: 2018-19

Homebuilder: طراحی و ایجاد شده توسط Carmen Shenk و Xaver Wilhelmy

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: نسخه مسی مبل‌هاي‌ کلاسیک لوکوربوزیه توجه زیادی را بـه خود جلب می کند و ان‌ها بـه‌صورت یک تخت خواب بزرگ جمع می شوند.

ارزش: 25000 دلار اما در حال حاضر 15000 دلار ذکر شده اسـت

 

این اسکولی متوسط شـما نیست. مالکان اتوبوس شاتل را بر اساس تجارب خود از زندگی کوچک در 125 فوت مربع طراحی کردند و می دانستند که می توانند حتی ساده‌تر حرکت کنند. این بـه معنای قربانی کردن تخت همیشه چیدمان بود، اما برای داشتن دوستان درکنار هم در مکالمه کار می کند، چیزی که اکثر افراد اسکولی فضای لازم برای انجام دادن ان را ندارند.

 

بـه هر کجا که نگاه کنید، نکات زیبایی دارد که بسیار فراتر از انتظار اسـت، مانند قفسه‌هاي‌ افرا فرفری سفارشی که توسط مالک طراحی و ساخته شده اسـت. هیچ جایگزینی برای غرور در کار وجود ندارد ودر این کوچک نشان می دهد.

 

19. مکعب اکو

مکعب اکو

مکان: ادینبورگ، اسکاتلند

سال ساخت: 2016

سازنده خانه: طراحی شده توسط پزشک مایک پیج، بنیانگذار پروژه مکعب

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: این خانه بـه عنوان یک ابتکار با دانشگاه هرتفوردشایر ساخته شد تا ثابت کند که کسی می تواند با حداقل “موارد” راحت زندگی کند.

ارزش: 10100 دلار

 

کوچک زندگی کنید. کسب درآمد بزرگ؟ پنل هاي‌ خورشیدی این خانه کوچک 100 فوت مربعی می تواند هر سال برای ساکنانش درآمد کسب کند. این خانه همچنین دارای یک منطقه نشیمن، ناهار خوری، آشپزخانه، خشکشویی، کمد، دوش مسکونی، توالت فلاش و یک تخت کامل اسـت.

 

18. خانه صنعتگر خانواده دوست

صنعتگر خانواده دوست

مکان: سنترویل، یوتا

سال ساخت: 2018

سازنده خانه: مالک آدام لیسنکو

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: سقف بلند و شیروانی در مرکز خانه و نور طبیعی 20 پنجره دو جداره حسی بسیار بزرگ تر از یک پنجره کوچک معمولی ارائه می دهد.

قیمت: 55000 دلار

 

دو اتاق زیر شیروانی جادار بـه اندازه سه فوت اضافی در دو طرف خانه و یک پنجره جعبه در انتهای آشپزخانه خانه مقداری فضای پیشخوان اضافی و استعداد معماری با ذوق را اضافه می کند. با دیوارهای عایق R-24 ساخته شده از پانل هاي‌ عایق سازه اي «SIP» و عایق batt در کف و سقف، این خانه برای تمام فصول آماده اسـت. عناصر گرمایش تابشی الکتریکی در طبقه همکف و دو واحد تهویه مطبوع در تمام طول سال اسانی را ارائه می دهند.

 

17. خانه عسل

خانه عسل

مکان: پورتلند، اورگان

سال ساخت: 2015-17

سازنده خانه: ایزابل ناگل بریس و پدر جان بریس

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: ساخت DIY با ترکیبات آلی فرار کم «VOC» و مواد بازیافتی. هوابندی گنجانده شده در ساختمان باعث تهویه مداوم هوای تازه می شود.

ارزش: 80000 دلار بیمه شده اسـت و احتمالاً می تواند بـه قیمت 65000 دلار بفروشد.

 

ایزابل میخواست خانه‌اي کوچک بسازد که از مصالح ساختمانی سبز با کارایی بالا و همچنین مواد بازسازی‌شده متعددی استفاده کند. در مرحله طراحی، او بـه چرخه زندگی خانه فکر کرد و ردپای محیطی خودرا یک قدم جلوتر کاهش داد. او نمیخواست خانه اش با مواد شیمیایی مملو از مواد شیمیایی که برای او یا زمین ناسالم اسـت ساخته شود، بنابر این بـه گونه اي دیگر ساخت. نتیجه خانه عسل اسـت. و شیرین اسـت.

 

16. خانه کرت

خانه کرت

مکان: ورشو، لهستان

سال ساخت: 2011

سازنده خانه: معمار Jakub Szczesny

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: برخی می گویند این آپارتمان منحصربه‌فرد غیر قابل زندگی اسـت، زیرا عرض ان تنها پنج فوت اسـت – لاغرترین محل زندگی در لهستان.

ارزش: اجاره ماهانه حدود 500 دلار در ماه و اکنون یک جاذبه گردشگری اسـت

 

چقدر کوچک خیلی کوچک اسـت؟ خانه کرت محدودیت‌ها رابا سطوح متعدد و بدون پنجره، یک میز برای دو نفر، یخچال کوچک، اتاق خواب و حمام مرطوب کنار می زند.

 

15. بهشت

بهشت

مکان: فرزنو، کالیفرنیا

سال ساخت: 2019

سازنده خانه: KJE Tiny Homes

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: این کوچک برای خانواده اي ساخته شده اسـت که از آتش سوزی هاي‌ کالیفرنیا جان سالم بـه در برده اند ودر شهر پارادایس زندگی می کنند «از این رو نام ان اسـت»؛ بنابر این دیدن بچه هاي‌ کوچک مشکلات بی خانمانی را بـه دنبال یک بلای طبیعی حل می کند همیشه منحصر بـه فرد و زیبا اسـت.

ارزش: 90000 دلار بـه اضافه

 

این کوچک برای یک خانواده ساخته شده اسـت. از دیوار تاکیدی سفارشی گرفته تا آشپزخانه بـه سبک مدرن و نورپردازی قطره اي، همه ی چیزهایی را که مادر، پدر و بچه ها میخواهند داشته باشد. این شامل یک اتاق اصلی با ارتفاع ایستاده با یک مهد کودک متصل و یک اتاق زیر شیروانی مناسب برای چهار نفر یا بیشتر اسـت.

 

14. خانه سه چرخه

خانه سه چرخه

مکان: پکن، چین

سال ساخت: 2012

سازنده خانه: دفتر معماری مردمی و دفتر طراحی صنعتی مردم

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: زمانی که تا شده و بـه سبک آکاردئونی اسـت، این کوچک تنها 33 فوت مربع وسعت دارد و تماماً از پلی‌پروپیلن ساخته شده اسـت، بنابر این میتوان ان را در پشت یک سه چرخه چرخاند ودر سطح شهر حرکت داد.

قیمت: 8000 دلار

 

دریک شهر پرجمعیت، این نمونه اولیه کوچک در واقع میتواند بـه دیگران مانند ان متصل شود تا فضای بیشتری ایجاد کند. دریک واحد، ساکنان یک سینک، اجاق گاز، وان حمام و یک مخزن آب دارند. مانند بسیاری از ریزه کاری ها، همه ی چیز دوبار کار می کند. تخت بـه یک میز ناهار خوری تبدیل می شود، میز پیشخوان بـه عنوان یک نیمکت نشیمن تبدیل می شود و کل خانه برای حمل و نقل بـه دیوار جلو جمع می شود.

 

13. اژدهای ماه

اژدهای ماه

مکان: المپیا، واشنگتن

سال ساخت: 2017

خانه ساز: زیل واردوس

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: نمای خارجی سروی سفارشی، پنجره هاي‌ دست ساز و درب ورودی هلندی، خط سقف گنبدی، و یک ملکه خوابیده.

قیمت: 110000 دلار

 

شـما می‌توانید دراین خانه کوچک با 334 فوت مربع فضای نشیمن بـه خوبی زندگی کنید. این قابلیت خارج از شبکه را دارد و خطوط سفارشی هنر روی چرخ‌ها رابا قابلیت خواب راحت دو نفر ارائه می دهند.

 

12. اسکیت

اسکیت

مکان: دریاچه آلکالی، بریتیش کلمبیا، کانادا

سال ساخت: 2015

سازنده خانه: مردم بومی اسکیت، مالکان رابرت و بتینا جانسون

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: جالب ترین چیز در مورد این خانه این اسـت که توسط مردم بومی با صنایع دستی چوب ساخته شده اسـت.

ارزش: اجاره شبی 149 دلار، بـه عنوان یک جاذبه توریستی بومی و تخت و صبحانه. مالکان می گویند هرگز نمی فروشند.

 

این کوچک زیبا از امکانات تجملاتی از یک اتاق خواب بزرگ گرفته تا پیشخوان هاي‌ لبه خام در آشپزخانه و حتی یک شومینه چوبی گازی صرفه جویی نمی‌کند. علاوه بر این، بسیاری از ویژگی‌ها ارتباط خودرا با طبیعت با لمس‌هاي‌ بومی حفظ می کنند.

 

11. خانه دست ساز لوکس

دست ساز لوکس

مکان: ونکوور، واشنگتن

سال ساخت: 2019

خانه ساز: جنبش دست ساز

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: میزهای بلوک قصابی بلوط کربنیزه و کف‌پوش‌هاي‌ چوبی سخت بلوط با تخته‌هاي‌ عریض، هر بازدیدکننده‌اي را وادار می کند که دوبار از ان استفاده کند.

قیمت: 75000 دلار

 

این کوچک 31 فوتی آماده نقل مکان برای خانواده یا مجردی اسـت که میخواهند میزبان مهمانان باشند. دارای اتاق‌هاي‌ زیر شیروانی دوتایی، طراحی شیک و مدرن، و خانه‌هاي‌ لوکس.

 

10. ماشین جعبه ای کلاسیک آمریکایی

ماشین جعبه ای کلاسیک آمریکایی

مکان: نیوهمپشایر

سال ساخت: 2018

سازنده خانه: The Roundhouse Workshop, LLC

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: خودروی کلاسیک آمریکایی باکس شماره 1118 «تصویر این جا» کپی یک واگن راه‌آهن باریکه متعلق بـه دوران دهه 1880 اسـت. این بر روی یک تخت تریلر سفارشی ساخته شده اسـت و می توان ان را مانند RV یدک کشید.

قیمت: 80000 دلار مطابق تصویر

 

همه ی برای تعداد زیادی از امکانات. کارگاه Roundhouse سفارشی تریلرهایی باکیفیت ارثی و الهام گرفته از راه‌آهن با استفاده از کاردستی پست و تیر می‌سازد. مدل همه ی کاره Boxcar را می توان برای استفاده تجاری یا شخصی سفارشی کرد.

 

فضای داخلی 192 فوت مربعی شامل نیم حمام، پنجره هاي‌ کرکره اي، ورودی پلکانی قابل جابجایی و درب جانبی اسـت. دارای گرمای تابشی کف اسـت، کاملا عایق اسـت و می توان ان را بـه صورت سفارشی از ارتفاع 24 فوت تا 30 فوت ساخت. این فضا می تواند یک خانه کوچک، استودیو/دفتر، مغازه خرده فروشی سیار، میخانه، اتاق چشایی یا هر چیز دیگری باشد که رویاهای شـما را در بر میگیرد.

 

9. خانه نشین

خانه نشین

مکان: بلوف دیل، تگزاس

سال ساخت: 2017

سازنده خانه: Rafter B خانه هاي‌ کوچک و فضاهای کوچک

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: دیوار برجسته ساخته شده از کشتی‌هاي‌ معتبر بازسازی‌شده از یک خانه مزرعه‌اي در تگزاس درسال 1945؛ شمعدان‌هاي‌ قدیمی، چراغ‌هاي‌ سقفی قدیمی، سینک‌هاي‌ آشپزخانه و حمام بازسازی‌شده از یک خانه مزرعه قدیمی تگزاس، درب حمام عتیقه معتبر «شامل دستگیره در»؛ بازسازی‌شده سقف‌هاي‌ تخته‌اي مهره‌اي برخی از آن ها مربوط بـه دهه 1890 و برخی مربوط بـه اوایل دهه 1900 هستند، کف‌هاي‌ چوب سخت افرا «نصب شده با سر میخ‌ها برای ماندن در تم خانه‌هاي‌ مزرعه سنتی»؛ کابینت‌هاي‌ بالایی قفسه‌بندی باز، میزهای گالوالوم، کشوهای پاشنه پا.

قیمت: 68000 دلار

 

خانه دارای بسیاری از جذابیت هاي‌ خانه هاي‌ مزرعه بزرگ اسـت که دریک خانه کوچک برای زندگی ساده بسته بندی شده اند. در طول طراحی و ساخت، توجه زیادی بـه سنتی نگه داشتن اشیا تا حد امکان انجام شد. برخی از امکانات مدرن مانند تهویه مطبوع، آب جاری، بخاری آب گرم بدون مخزن، و توالت فلاش اضافه شده اسـت. اما در بسیاری از مناطق، سنت هاي‌ اوایل دهه 1900 کانون توجه هستند.

 

8. پرنده کوچک

پرنده کوچک

مکان: المپیا، واشنگتن

سال ساخت: 2018

خانه ساز: زیل واردوس

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: گوشه تخت دارای هفت کشو.

ارزش: 97500 دلار

 

این خانه کوچک با پنج جفت پنجره دوتایی مجزا و درهای فرانسوی برای ورود نور طبیعی و هوای تازه، فضای بیرون را بـه داخل می‌آورد و خانه را بزرگ جلوه می دهد. همچنین دارای یک نیمکت نشیمن 12 اینچی از چوب سخت، اتاقی برای تشک ملکه، آشپزخانه کوچک با رویه، یخچال و سینک با قفسه‌هاي‌ فرورفته اسـت. بنابر این فضای زیادی برای ذخیره سازی سازمان یافته وجوددارد.

 

7. کابین نولا

کابین نولا

خانه های کلبه های قابل حمل

 

مکان: هلسینکی، فنلاند

سال ساخت: 2018

سازنده خانه: رابین فالک

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: این خانه توسط Neste، یک شرکت فنلاندی انرژی‌هاي‌ تجدیدپذیر، بـه عنوان بخشی از کمپین “سفر بـه صفر” راه اندازی شد، بنابر این پروژه از منابع تجدیدپذیر ساخته شد.

ارزش: 20000 دلار، برای اجاره از طریق AirBnb در معرض اسـت

 

با تخت‌هایی مشرف بـه منظره زیبای ساحلی، این خانه خودساز خانه‌اي اسـت که شاید هرگز نخواهید ان را ترک کنید. با این حال، این کابین بـه طور کامل ساخته شده اسـت تا با پیچ از هم جدا شود ودر محل دوباره سرهم شود. این فضا باز اسـت و می تواند بـه هر ویژگی که خریدار بخواهد مجهز شود، اما در درجه اول بـه عنوان یک تجربه کمپینگ شهری با آلایندگی صفر ساخته شده اسـت.

 

6. خانه پپا قرمز

پپا قرمز

مکان: مستقر در دورهام، کارولینای شمالی، اما بـه ایالات متحده و کانادا سفر می کند

سال ساخت: 2017-19

سازنده خانه: صاحبان، طراحان و سازندگان جاستین و جوبی

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: دوش حیرت‌انگیز راهپیمایی یک مانع نمایش اسـت. زن و شوهر می توانند باهم دوش بگیرند ودر مصرف آب صرفه جویی کنند، اما مهمتر از ان؛ بایستند و وادار نباشند هنگام دوش گرفتن خم شوند. آن ها همچنین یک چرخه صخره نوردی در خارج از خانه کوچک اتوبوس مدرسه خود نصب کرده اند.

ارزش: 15000 دلار در ساخت، 25000 دلار برای فروش «اما آن ها هرگز از او جدا نمی‌شوند»

 

سکولی این خانواده توسعه‌اي از خودشان اسـت که در ان هر چیزی را که می‌توانستند طراحی/ایجاد کردند. آن ها اکنون خانه اي دارند که در نوع خود بی نظیر اسـت که می توانند وسایل خودرا جمع کنند و بـه هر کجا که میخواهند نقل مکان کنند. جاستین و جوبی می گویند این جالب ترین شکل آزادی اسـت.

 

5. Pequod

Pequod

مکان: ایندیانا

سال ساخت: 2015

سازنده خانه: گرگ پرهام، خانه هاي‌ کوچک کوه راکی

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: این طراحی منحصربه‌فرد دارای سقف صنوبر داگلاس با دانه‌هاي‌ شفاف عمودی آسیاب شده، کرفد، تاب خورده و پیچ خورده برای تناسب با شکل پیچیده سه‌بعدی سقف، درب‌هاي‌ فرانسوی تاپ دست ساز و پنجره‌هاي‌ قوسی قابل اجرا دست ساز در اتاق‌هاي‌ زیر شیروانی اسـت. بـه عنوان پنجره هاي‌ برنجی جامد آنتیک.

ارزش: 80000 تومان

 

این خانه برای زندگی کوچک دریک دنیای بزرگ ساخته شده اسـت. یک خانه کوچک بزرگ تر بـه طول 26 فوت، این قطعه سفارشی از ملک، لوکس بودن را در متراژ مربع بـه حداکثر می‌رساند. حتی شامل یک اتاق خواب دو نفره اسـت که با یک راهروی سفارشی از جنس استیل و پلکسی گلاس مجاور شده اسـت.

 

4. خانه کوچک هزاره

خانه کوچک هزاره

مکان: کاتیکاتی، نیوزلند

سال ساخت: 2017

سازنده خانه: خانه هاي‌ کوچک بسازید، جیسون، استیو، جینا صاحب خانه و خانواده و دوستان جینا

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: راه پله‌اي اسـت که در بسیاری از پلکان‌هاي‌ کوچک نمیبینید. این نه تنها دارای فضای ذخیره سازی اسـت، بلکه این قابلیت را نیز دارد که در دیوار بچسبد تا املاک و مستغلات داخلی با ارزش را اشغال نکند.

قیمت: حدود 70000 دلار

 

این کوچک دارای یک اتاق خواب و یک اتاق زیر شیروانی اداری اسـت که بـه اسانی می توان از ان برای اتاق خواب دوم، قسمت نشیمن یا انباری بیشتر استفاده کرد. دارای آشپزخانه و حمام بزرگ اسـت و دارای ماشین لباسشویی/خشک کن اسـت که لوکسی اسـت که اکثر وسایل کوچک ارائه نمی‌دهند.

 

3. CABN

CABN

مکان: کوئینزلند، استرالیا

سال ساخت: 2017

سازنده خانه: CABN

ویژگی هاي‌ منحصر بـه فرد: جالب ترین بخش این کوچک این اسـت که شرکت استرالیایی CABN می تواند تنها در عرض 12 هفته یکی از خودتان را برای شـما بسازد.

قیمت: 60000 تومان

 

این ریزه ها برای پادشاهان مناسب هستند. انها دارای نمای بیرونی چوبی و فلزی موجدار، پنجره‌هاي‌ مفهومی باز و روشن، و فضای داخلی دارای یک تخت خواب کینگ و یک تخت خواب یک نفره کینگ، اجاق گاز، دوش، و توالت کمپوست هستند. CABN چندین گام بـه سمت پایداری برداشته اسـت، از جمله گزینه هاي‌ انرژی خورشیدی و سایر گزینه هاي‌ برق.

 

2. Roost 36

Roost 36

مکان: وینستون-سالم، NC

سال ساخت: 2016

سازنده خانه: Perch & Nest، طراح Johanna Elsner، سازنده اصلی تام Elsner

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: Roost 36 شامل لوازم قدیمی، میزهای بتنی ریخته‌شده، وان خیساندن، ایوان صفحه جمع‌شونده، در/دیوار پانوراما، 100 درصد عرشه کامپوزیت بازیافتی، 100 درصد عایق جین بازیافتی و توالت سوزاننده اسـت.

ارزش: 120000 دلار

 

این خانه کوچک روی چرخ ها مانند یک عمارت متحرک اسـت. این یک خانواده چهار نفره با یک شیروانی ملکه، اتاق زیر شیروانی دوقلو و گوشه دوقلو جداگانه مناسب اسـت. در حال حاضر، زندگی بزرگ با زندگی کوچک اسـت.

 

1. مگنولیا

مگنولیا

مکان: دهکده خانه کوچک دریاچه دالاس، تگزاس

سال ساخت: 2019

سازنده خانه: Indigo River Tiny Homes

ویژگی‌هاي‌ منحصربه‌فرد: پنجره کامیون غذا با میله‌هاي‌ غذاخوری هم در داخل و هم از بیرون، و یک اتاق زیر شیروانی در دو سطح، این کوچک را در کلاس خود برجسته کرده اسـت.

ارزش: قیمت پایه 79,500 دلار، با ارتقاء تا 93,000 دلار

 

این خانه کوچک روی چرخ، تصویری عالی از لوکس بودن برای کمتر با فضایی برای رشد اسـت. دارای یک مبل سکشنال توکار که بـه یک تخت تا می شود، دوش سفارشی با درهای کاشی و شیشه اي، و یک فرود درکنار اتاق خواب اصلی که بـه شـما امکان دسترسی ایستاده بـه دو طرف تخت و سه کمد را می دهد. بـه همین دلیل اسـت که مگنولیا مدل لوکس Homesteader اسـت.

 


مطالب مشابه: عکس های دیدنی از عجیب و غریب ترین خانه ها


 

در پایان

عجیب ترین سازه و ساختمان هاي‌‌ جهان بـه سازه اي گفته می شود که از یک یا چند منظره شگفت انگیز طراح شده باشد.خانه هایی با معماری متفاوت که چشم هر بیننده اي را بـه خود خیره می سازد.

جدیدترین مطالب سایت