یک روش ناب و طبیعی برای لاغری

یک روش ناب و طبیعی برای لاغری

چگونه به روش طبیعی لاغر کنیم ؟

برای لاغر شدن کافیست که طبیعی عمل کنید یعنی خورد و خوراک خودرا طبیعی کنید در ادامه می‌توانید با یک روش ناب و طبیعی برای لاغری ما را دنبال نمایید .

 

مقدور هست تا پیش از این روشهای مختلفی را برای زیر نظارت داشتن وزن خود بهرهگیری کرده باشید. اما آیا تاکنون به بهرهگیری از دارچین و عسل برای کاهش وزن فکر کرده اید؟ در شرایطی که این ترکیب مقدور هست یک شبه به کاهش وزن شما کمک نکند، اما به همراه یک رژیم خوراکی متعادل و رژیم ورزشی مناسب می‌تواند دقیقا خوب باشد. ترکیب عسل و دارچین بشما در کاهش وزن سریعا و پیشگیری از هوس هاي خوراکی کمک خواهد کرد.

 

یک روش ناب و طبیعی برای لاغری

عسل مخصوص لاغری

 

به گزارش تالاب به نقل از “نیو هلث ادوایزر”، عسل به سبب آنزیم ها و آنتی اکسیدان هاي موجود در خود در حفظ وزن سالم بدن بسیار موثر عمل می‌کند. فواید سلامت دارچین نیز به همان اندازه دیدنی دقت میباشند. برهمین زمینه هست که ترکیب این دو ماده ایده خوبی بنظر میرسد. ترکیب عسل و دارچین سوخت و ساز را التیام می بخشد و به کاهش وزن کارآمدتر کمک می‌کند.

 

عسل و دارچین چگونه به کاهش وزن کمک میکنند؟

به سبب آنزیم هاي موجود در عسل و دارچین، هردو ماده در کاهش وزن موثر عمل کرده و فواید سلامت چشمگیری را عرضه می‌کنند. این ترکیب به کاهش سطوح قندخون و کلسترول کمک می‌کند، از این رو در بازرسی هوس هاي خوراکی و پیشگیری از پرخوری نیز نقش دارد.

 

ترکیب عسل و دارچین به خلاص شدن از شر باکتریها، قارچ ها و انگل ها در دستگاه گوارش کمک می‌کند، که به گوارش بهتر منتج می‌شود. در نتیجه، این ترکیب در کاهش وزن موثر هست.

 

نوشیدن منظم این ترکیب به پیشگیری از تجمع چربی در بدن کمک خواهد کرد.

 

ترکیب عسل و دارچین میتواند کلسترول مزمن را درمان کند، که این شرایط به کسب نتایج بهتر از برنامه هاي کاهش وزن شما کمک می‌کند.

 

این ترکیب سوخت و ساز را التیام می بخشد و از سوزاندن سریعا‌تر کالری ها از طریق بدن خاطرجمعی حاصل می‌کند.

 

ترکیب عسل و دارچین مواد مغذی مختلفی مثل پروتئین ها، آب، قند، فیبر، و بیشماری مواد مغذی دیگر که به کاهش وزن کمک می‌کنند را در اختیار بدن شما قرار می‌دهد.

 

این ترکیب حالات دستگاه گوارش را التیام می بخشد و از شکل‌گیری گاز پیشگیری میکند، و هنگام ورزش شما را تشویق می‌کند تا فعال‌تر باشید.

 

ترکیب عسل و دارچین را چگونه مصرف کنیم؟

برای این‌که تونیک کاهش وزن خودرا در منزل تهیه کنید به مواد تشکیل دهنده زیادی نیاز ندارید. همینطور، برای تهیه آن تنها به چند دقیقه دوران نیاز هست.

 

مواد تشکیل دهنده

یک قاشق چایخوری عسل

نصف قاشق چایخوری پودر دارچین

یک فنجان آب

 

روش تهیه

تمام مواد تشکیل دهنده را دریک ظرف کوچک با یک دیگر ترکیب کنید.

این ترکیب را روی حرارت به جوش آورده و آنگاه آن را از یک صافی عبور دهید.

محصول نهایی رابه دو نصف فنجان تقسیم کنید.

یک نصف فنجان را پیش از صبحانه و نصف فنجان دیگر را پیش از به خواب رفتن در شب مصرف کنید.

 

بهرهگیری از عسل و دارچین به همراه آب تنها روش برای بهرهگیری از این ترکیب به غرض کاهش وزن قلمداد نمی‌شود. روشهای دیگری نیز برای دستیابی به نتایجی نمونه وجود دارند، که در ادامه به بعضی از انها اشاره می‌شود.

 

چای چوب دارچین و عسل

یک چوب دارچین بلند رابه تکه هاي کوچک تر تقسیم کرده و آن ها را دریک قوری بریزید.

یک و نیم فنجان آب به قوری افزون کرده و آب رابه جوش آورید.

چای رابه همراه چوب دارچین درون فنجان ریخته و یک درپوش روی آن قرار دهید. اجازه دهید به مدت 10 دقیقه دم بکشد و آنگاه چای را صاف کنید.

این چای را برای کاهش وزن به همراه عسل مصرف کنید.

 

یک روش ناب و طبیعی برای لاغری

با دمنوش لاغر بشویم

 

عسل و دارچین با لیمو

یک قاشق چایخوری پودر دارچین رابه یک قاشق رستوران آب لیمو و یک قاشق رستوران عسل افزون کنید.

این ترکیب رابه جوش آورده و اجازه دهید چند دقیقه به همان حالت باقی بماند.

آنگاه آن را صاف کرده و برای کمک به کاهش وزن مصرف کنید.

 

دارچین و عسل با لیمو در چای سبز

نصف قاشق چایخوری پودر دارچین و یک قاشق چایخوری آب لیمو و یک قاشق چایخوری عسل را دریک فنجان چای سبز ترکیب کرده و برای نظارت وزن خود هر روز این نوشیدنی را مصرف کنید.

 

برترین دوران برای مصرف عسل و دارچین برای کاهش وزن چه موقعی هست؟

 

صبح مصرف کنید

 

مصرف صبحگاهی این ترکیب به شروع روزی خوب کمک خواهد کرد. ترکیب عسل و دارچین احساس پری را در شما ایجاد میکند و از پرخوری در طول روز پیشگیری می‌کند. همینطور، این ترکیب سوخت و ساز شما هنگام صبح را تقویت می‌کند.

 

بین وعده هاي خوراکی مصرف کنید

زمانی که نیت دارید روال کاهش وزن خودرا تسریع کنید، مصرف ترکیب عسل و چای بین وعده هاي خوراکی ایده خوبی هست. اینکار اشتهای شما را کاهش خواهد داد و از دریافت کالری هاي اضافی پیشگیری می‌کند. همینطور، ترکیب عسل و دارچین سطوح قندخون را پایین نگه می دارد، در نتیجه از هوس هاي خوراکی و مصرف تنقلات در طول روز پیشگیری می‌کند.

 

پیش از تمرینات ایروبیک مصرف کنید

مصرف ترکیب عسل و دارچین انرژی شما برای عملکرد بهتر هنگام ورزش را افزایش میدهد. همینطور، اینکار کالری سوزی بیشتر برای بدن رابه ارمغان می آورد.

 

پیش از به خواب رفتن مصرف کنید

اگر نمی‌توانید در برابر وسوسه غذا خوردن پیش از خواب مقاومت کنید، بهتر هست ترکیب عسل و دارچین را برای کاهش وزن امتحان کنید. عسل هوس برای خوراکی هاي شیرین را منکوب می‌کند و دارچین از باقی ماندن دستگاه گوارش در برترین حالات کاری خود طی شب خاطرجمعی حاصل میکند.

 

نکات و اقدامات احتیاطی برای مصرف عسل و دارچین به غرض کاهش وزن

مصرف متعادلی داشته باشید: نوشیدن ترکیب عسل و دارچین برای چند روز اهمیت دارد، اما نباید آن را بیش از اندازه مصرف کنید. ترکیب عسل و دارچین رابه مدت چند ماه برای دستیابی به اهداف کاهش وزن خود مصرف مرده و آنگاه گاهی اوقات آن را برای رویارویی با شرایط ناب مثل افزون وزن یا بعضی مشکلات سلامت مصرف کنید. نوشیدن ترکیب عسل و دارچین رابه یک عادت هر روز تبدیل نکنید.

 

این دو ماده رابه نسبت درست ترکیب کنید: هنگام ترکیب، خاطرجمعی حاصل کنید که از نسبت دو به یک برای ترکیب عسل و دارچین بهرهگیری می‌کنید و برای هردو واحد عسل، یک واحد دارچین درنظر بگیرید.

 

نوع دارچین اهمیت دارد: شما باید از دارچین سیلان و نه دارچین کاسیا به همراه عسل برای کمک به کاهش وزن بهرهگیری کنید. دارچین کاسیا میتواند شامل کومارین باشد که درصورت بهرهگیری بیش از دوهفته اي می‌تواند سبب آسیب کبدی شود. دارچین سیلان از تراکم پایینتر کومارین برخوردار هست و مصرف آن به همراه عسل برای کاهش وزن پیشنهاد میشود.

 

عسل خام را پس از به جوش آمدن آب افزون کنید: اگر از عسل خام بهرهگیری می‌کنید، برای بهره‌مندی از فواید بیشتر بهتر هست آن را پس از به جوش آمدن آب به ترکیب افزون کنید تا تمام مواد مغذی این نوع عسل حفظ شوند.

 

جدیدترین مطالب سایت