لاغری را با روش های نوین در خانه تجربه کنید

لاغری را با روش های نوین در خانه تجربه کنید

انواع روش های جدید تناسب اندام

بعضی از خانم هاي خانه به علت مشغله کاری نمی‌توانند وقت برای لاغری خودشان بزارند ، واقعا باید چه کاری را انجام دهیم ؟

 

امروزه با درگیری هاي مختلفی که زنان شاغل و حتی خانه دار که فرزند دارن شاید خیلی وقت کافی برای لاغری و تناسب اندام نداشته باشن، برای همین یکسری دستورهای بسیار ساده و خودمونی که برای همۀ قابل اجرا هست رو بهتون توصیه می‌کنم تا بتونین یک الگوی صحیح و آسون برای تناسب اندام خودتون در پیش بگیرین.

 

لاغری را با روش های نوین در خانه تجربه کنید

بهترین روش لاغری

 

برای لاغری به کالری غذا توجه کنید

در این شکی نیست که باید غذا هاي مقوی و با حجم کم رو در وعده هاي خوراکی مون داشته باشیم اما باید کالری لازم رو هم بهش دقت کنیم، فهرست هاي زیادی وجود دارن که از توی اونها میشه تخمین زد فعالیت هاي ما در روز به چه مقدار انرژی احتیاج داره و غذاهایی که می‌خوریم چه مقدار انرژی برای ما ساخت میکنه.

 

اینطوری اگر چربی زیادی برای سوزوندن داریم باید همۀ وقت مقدار انرژی غذای مصرفیمون رو کمتر از انرژی لازم کارهامون تنظیم کنیم.

 

شاید باور آن برای بعضی ها سخت باشد که چگونه میتوان بدون رژیم لاغر شوند! اما چنین چیزی واقعاً امکانپذیر هست چرا که تغییر سبک زندگی را مد نظر قرار داده …

لاغری را با روش های نوین در خانه تجربه کنید

انواع بهترین روش لاغری

 

حداقل روزی هشت لیوان آب بنوشیم

برای این که سرعت از دست دادن وزن ولاغر شدن رو افزایش بدیم باید روزی دو لیتر و یا هشت لیوان آب بنوشید، اینکار سرعت سوخت و ساز بدن رو افزایش و بر روی متابولیسم بدن تاثیر مثبت در جهت لاغری داره.

 

لاغری را با روش های نوین در خانه تجربه کنید

انواع روش لاغری

 

به طور منظم ورزش کنید

کارشناسان همۀ وقت توصیه کردند که به صورت منظم ورزش کنید تا اضافه بر سوزاندن چربی ها برای لاغر شدن تمامی اعضای بدن رو در یک سطح آمادگی مناسب سلامت قرار بدین، پس حتما حتی روزی نیم ساعت درون خانه تمرینات خودتون رو پیگیری کنین.

 

شاید فکر میکنید بعضی چهره هاي سرشناس سینما برنامه خوراکی و رژیم هاي عجیب غریبی را دنبال می‌کنند و به همین علت همۀ وقت جذاب و خوش اندام …

 

لاغری را با روش های نوین در خانه تجربه کنید

رژیم میوه

 

رژیم میوه بگیرید

میوه یک صبحانه لذیذ و یک میان وعده سبک حساب میشه، کارشناسان توصیه میکنن در صبح و در بین وعده هاتون حتما از میوه هاي تازه بهرهگیری کنین، میوه کم ضررترین خوردنی ممکن برای تناسب اندام و لاغری حساب میشه که نه تنها منعی نداره بلکه همۀ وقت توصیه شده. میوه هاي ویتامین هاي لازم بدنتون رو طبیعی فراهم سازی میکنن و شادی براتون به همراه میارن.

 

غذاهای مغذی رو حذف نکنید

دانشمندان توصیه میکنند هرگز غذا هاي با انرژی و کالری بالا را از وعده هاي خوراکی تون حذف نکیند! بلکه باید اونها رو با خوردنی هاي مفیدتر متعادل یا در اصطلاح بالانس کنید. اشتباه رایجی که بیشتر خانومها دارن و برنج رو از غذاهاشون به طور کامل حذف میکنند که کار خطرناکی هست.

 

منبع :2nafare.com

جدیدترین مطالب سایت