روش هایی که برای رفتن به باشگاه ورزشی انگیزه می دهند

روش هایی که برای رفتن به باشگاه ورزشی انگیزه می دهند

دلایل زیادی وجوددارد کـه شـما آن قدر کـه می‌خواهید بـه باشگاه نمی روید. شاید سرت شلوغ باشه شاید تنبلی یا شاید باشگاه شـما خیلی دور باشد. طبق یک مطالعه جدید توسط شرکت داده Dstillery، افرادی کـه 3.7 مایل بـه باشگاه خود سفر می کنند – در مقایسه با 5.1 مایل – با تعداد دفعات پنج برابر بیشتر ظاهر می‌شوند. بـه عبارت دیگر، اگر بـه دنبال این هستید کـه بـه اندام خود بازگردید، پیوستن بـه یک باشگاه ورزشی در مجاورت خانه خود یک مکان عالی برای شروع اسـت. اما چه کار دیگری باید انجام دهید؟

 

11 روشی که به افراد باهوش برای رفتن به باشگاه انگیزه می‌دهند

برای هوشمندانه‌ترین و مؤثرترین ترفندهایی کـه باهوش‌ترین ورزشکاران برای ایجاد انگیزه برای تمرین بیشتر استفاده می کنند، بررسی کردیم. در نهایت، مسئولیت سالم ماندن بر عهده خود فرد اسـت. با درنظر گرفتن این موضوع، در این جا 11 نکته برای تغییر در زندگی و داشتن یک باشگاه منظم برای خود آورده شده اسـت.

 

1. از شروع کوچک نترسید

روش هایی که برای رفتن به باشگاه ورزشی انگیزه می دهند

اگر از ان دسته افرادی هستید کـه هرگز بـه باشگاه نمیروید، نمیخواهید روزی از خواب بیدار شوید و یک رژیم 90 دقیقه‌اي را کنار بگذارید. اگر اینکار را انجام دهید، تلخ، خشمگین و دردناک از خواب بیدار می شوید. سپس بـه طور خودکار درد رابا ورزشگاه مرتبط میکنید و مدتی طول می کشد تا دوباره بـه ورزشگاه بروید. در عوض، با هدف رفتن یک یا دو بار در هفته، هر بار بیست یا سی دقیقه شروع کنید. 

 

2. برنامه عمل داشته باشید

روش هایی که برای رفتن به باشگاه ورزشی انگیزه می دهند

بـه یک مرد ماهی بدهید، او هرگز بـه ماهیگیری نخواهد رفت. اما بـه یک مرد ماهیگیری را بیاموزید، و خوب، او هنوز هم ممکن اسـت هرگز بـه ماهیگیری نرود – اما حداقل مهارت اینکار را خواهد داشت. بعضی [افراد] بـه باشگاه می روند، تنها چیزی کـه می بینند مجموعه‌اي از وسایل اسـت کـه واقعاً نمیدانند با ان چه کنند. بـه آن ها یک طرح حمله بدهید، آن ها دقیقاً میدانند چه کاری باید انجام دهند.

 

3. این کار را با دوست خود انجام دهید

ورزش کردن با یک دوست از دو جهت بـه شـما انگیزه می دهد. اول این کـه، گذراندن وقت با دوستانتان سرگرم کننده اسـت، بنابر این رفتن بـه باشگاه چندان هم کار سختی نیست. دوم، بـه شـما امکان می دهد از حس بدوی رقابت در همه ی ما استفاده کنید. فرض کنید دوست شـما می‌تواند یک مایل کمتر از شش دقیقه بدود و شـما هنوز هم در نزدیکی هفت ساعت هستید. شـما می‌خواهید برای رسیدن بـه انها تلاش کنید. و اگر برعکس باشد، باید سخت تلاش کنید تا این برتری را حفظ کنید. هرچه چیزی ابتدایی تر باشد، بهتر کار میکند.

 

4. خودت را به چالش بکش

روش هایی که برای رفتن به باشگاه ورزشی انگیزه می دهند

چیزی کـه من دریافتم این اسـت کـه اگر بـه کسی چالشی بزرگ تر از حد معمول او بدهید، مثلا مسابقه اسپارتان، انها شروع بـه پیروی از یک رژیم خاص خواهند کرد و راهی عملی برای تمرین خواهند کرد. مقابله با یک چالش بـه ظاهر غیر قابل حل میتواند افکار شکست را تحریک کند و هیچ کس نمی‌خواهد شکست بخورد. خواهید دید کـه بیشتر و بیشتر در حال ورزش کردن هستید تا این کـه یک روز، هی، بـه ان نگاه کنید – شـما فقط یک اسپارتان انجام دادید. 

 

5. این کار را برای یک دلیل شریف انجام دهید

نباید با احساس گناه مذهبی یا فشار اجتماعی از جانب دوستانی کـه فکر می کنند بهتر از شـما هستند اشتباه گرفته شود، انگیزه نوع‌دوستی عامل مهمی در التیام خود بـه هر شکلی اسـت. اگر مثلا برای یک مسابقه سودآور مانند ماراتن ثبت نام کنید و از دوستانتان بخواهید کـه هر کدام پولی بـه نام شـما کمک کنند، مدیون این هدف هستید. بعضی روزها از ان ناراحت خواهید شد. اما بیشتر، “این شـما را در نقطه و تمرکز بر روی هدف،”. “و سپس متوجه می شوید کـه هدف شـما مقدار X پول ضروری را دریافت کرده اسـت.” این یک چیز خوب اسـت، مطمئنا. اما این فقط یک چیز خوب اسـت.

 

6. اهداف تعیین کنید

منظور ما اهدافی مانند “من شکم می‌خواهم” نیست. همچنین منظور ما چیزهایی مانند “من می‌خواهم شنبه شب عالی بـه نظر برسم” نیست. این ها بزرگ ترین پلیس ها هستند. ما میخواهیم ملموس تر، دقیق تر شویم. همه ی رازی دارند. چه بخواهید بیش از یک مایل بدوید، چه بخواهید در نهایت از کلاس بدنسازی از ان طناب بالا بروید، همه ی رازی دارند. “و تو لایق ان هستی. تو شایسته مالکیت و تلاش برای ان هستی.” ما میگوییم پس تلاش کن. با این حال، اگر خواهان عضلات شکم هستید، ممکن اسـت بخواهید بـه بهترین روش برای انجام دراز و نشست تسلط داشته باشید.

 

7. روی بدن خود سرمایه گذاری کنید

روش هایی که برای رفتن به باشگاه ورزشی انگیزه می دهند

شـما در حال حاضر در همه ی نوع اقلام طولانی مدت و با بلیط بزرگ سرمایه گذاری کرده اید – خانه ساحلی، اتومبیل ورزشی، دوچرخه بسیار گرانقیمت. اما هیچ چیز برای مدت طولانی تر ازبدن شـما بخشی از زندگی شـما نخواهد بود، پس چرا روی ان سرمایه گذاری نمی‌کنید؟ بـه دنبال یک مربی عالی باشید. “اگر کسی را پیدا کردید کـه بـه خوبی آموزش دیده و تحصیل کرده باشد و بـه مشکلات و اهداف خاص شـما توجه ویژه اي داشته باشد، میتواند بـه شـما کمک کند حتی با یک دوره ماهانه اقدام کنید کـه شـما را در نقطه نظر خود نگه می دارد و بـه سمت خود حرکت میکند. هدف بعدی،” 

 

8. به ورزش به عنوان یک فرار دیجیتالی فکر کنید

روش هایی که برای رفتن به باشگاه ورزشی انگیزه می دهند

بیشتر اوقات، بـه [افرادی کـه آموزش می دهم] می گویم کـه گوشی‌شان را دریک سطل جلوی باشگاه بیندازند. “شـما قرار اسـت یک ساعت را در زمان واقعی صرف کنید.” در زندگی پرسرعت و همیشه فعال ما، یک ساعت مهلت دیجیتالی بیش از حد خوش آمدید – مطلوب اسـت. بـه ورزشگاه بـه عنوان زمان تعیین شده خود برای خارج شدن از شبکه فکر کنید. اگر بـه موسیقی نیاز دارید، قدیمی‌ترین دستگاه ها را بگیرید: یک آی پاد. 

 

9. یا از برنامه ها استفاده کنید

روش هایی که برای رفتن به باشگاه ورزشی انگیزه می دهند

برای برخی، این اتصال دیجیتال ضروری اسـت. شـما و تلفنتان جدایی ناپذیر هستید و این اشکالی ندارد! از ان بـه نفع خود استفاده کنید؛ از ان یک بازی بسازید بـه عنوان مثال، تقریبا هر برنامه اي، یک جزء “سرگرم کننده” در خود دارد. بگو دویدن میری وقتی کارتان به پایان رسید، برنامه مسیری را کـه بـه تازگی طی کرده اید روی نقشه‌هاي‌ گوگل قرار میدهد. نتایج خلاقانه – از تصویری از ماریو، یک گیتار، تا یک نقاشی با جزئیات چشمگیر از یک دونده – بـه معنای واقعی کلمه در گوشه و کنار هستند.

 

10. قمار

روش هایی که برای رفتن به باشگاه ورزشی انگیزه می دهند

قمار میتواند یک انگیزه عالی باشد. ما Pact را پیشنهاد می کنیم، اپلیکیشنی کـه در ان شـما و دیگران بـه یک استخر جمعی پرداخت میکنید و اهداف فردی را تعیین میکنید. اگر بـه اهداف خود برسید، پول نقد می کنید. اگر دل تان برایشان تنگ شود، بد اسـت، اما ان پول را از دست میدهید. این بهترین نوع قمار اسـت: روی خودتان. زیرا اگر روی خودتان شرط بندی نکنید، هیچ کس اینکار را نخواهد کرد.

 

11. به باشگاه ورزشی نزدیک تر شوید

روش هایی که برای رفتن به باشگاه ورزشی انگیزه می دهند

ما نمی‌توانیم با داده ها بحث کنیم. اگر نزدیک بـه شـما نیست، یکی را نزدیک دفترتان پیدا کنید و چند روز در هفته هنگام ناهار بیرون بروید. و اگر بـه تمرینی نیاز دارید کـه میتوانید فوراً ورزش کنید، بهترین تمرین سریع را کـه می توانید در هر کجا انجام دهید، امتحان کنید.

 

در پایان

همیشه در زندگی شروع هر کاری سخت اسـت مخصوصا ورزش. وقتی ورزش را شروع می کنید باید بـه ان پایبند باشید کـه بـه هدفتان برسید پس برای خودتان انگیزه ایجاد کنید. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب لیستی از فعالیت هاي‌ انگیزشی را منتشر کرده ایم.

جدیدترین مطالب سایت