14 نوع مدل مو چتری متفاوت برای هر نوع مو

14 نوع مدل مو چتری متفاوت برای هر نوع مو

فرقی نمی کند چتری‌هاي‌ ژولیده، باز یا پرده‌اي بخواهید، سبکی وجوددارد کـه برای شـما مناسب اسـت. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همران عزیز انواعی از چتری ها برای انواع صورت ها را منتشر کرده ایم.

بهترین مدل های چتری 1402

بسته بـه این کـه از چه کسی بپرسید، چتری یا یک ایده شگفت انگیز یا یک ایده ترسناک اسـت. مشکل این اسـت کـه وقتی میگویید “چتری زدن”؛ ذهن تعداد زیادی از مردم بـه سمت حاشیه هاي‌ ضخیم و صاف بریده شده و بدون تعریف یا شکل می‌رود. در حقیقت، مدل‌هاي‌ موی بسیار متنوعی با چتری وجوددارد کـه هر نوع طول و بافت مو را برجسته می کند.

 

بـه گفته آنتونی مونتویا، آرایشگر مستقر در لس آنجلس، موی چتری می تواند یک روش شیک برای تمجید از فرم صورت شـما باشد ودر آرایش مو تاثیر مشابهی با کانتور در آرایش داشته باشد. آن ها بـه طور کلی در چهار نقطه مختلف روی صورت پوشیده می شوند: بالای ابروها، در سطح چشم، در سطح استخوان گونه ودر خط فک.

 

ما این جا هستیم تا بـه شـما بگوییم کـه در واقع چتری ها می توانند برای همه ی خوب بـه نظر برسند، اما اگر میخواهید مطمئن شوید کـه حاشیه شـما فاجعه آمیز نیست، باید فرم صورت خودرا درنظر داشته باشید:

 

چهره‌هاي‌ مربعی یا قلبی شکل با حاشیه‌هاي‌ پردارتر برای نرمی بیشتر بـه نظر می رسند.

فرم هاي‌ مستطیل صورت با چتری هاي‌ بریده شده مناسب هستند.

صورت‌هاي‌ گرد می توانند از چتری‌هاي‌ کناری یا پرده‌اي ابعاد بیشتری پیدا کنند.

صورت هاي‌ بیضی شکل می توانند تقریبا هر نوع چتری را ایجاد کنند.

 

در این جا عده اي از بهترین انواع چتری برای نشان دادن آرایشگرتان بـه عنوان الهام امسال آورده شده اسـت:

 

1. چتری های پرده

14 نوع مدل مو چتری متفاوت برای هر نوع مو

چتری هاي‌ پرده اي کـه در دهه 70 توسط بریجت باردو مشهور شد، یک برش پردار اسـت کـه ظاهری جذاب و دخترانه را ایجاد می کند. اخیراً؛ تک تک مشتریان من خواهان یک قاب صورت هستند و من همیشه [این ها] را توصیه می کنم. انها تعمیر و نگه داری پایینی دارند، با تمام خطوط مو کار می کنند و برای مدل دادن نسبتاً کاربرپسند هستند.

 

چتری هاي‌ پرده را بیرون می‌زند، بـه سمت صورت می پیچد، و سپس یک‌بار جدا میشود، هر طرف را گرفته و بیرون میزند و دور می‌شود.

 

2. ضربه های گلوگاهی

14 نوع مدل مو چتری متفاوت برای هر نوع مو

همانگونه کـه از نامش پیداست، این فریم‌کننده‌هاي‌ صورت بـه شکل منحنی گلوگاهی شکل میگیرند کـه در بالا کوتاه‌تر شده و بـه قطعات طولانی‌تری تبدیل می شوند کـه دور چشم و خط گونه‌ها میچرخند. ان‌ها مانند چتری‌هاي‌ پرده‌اي جدید هستند: بـه‌طور کلی در شکل‌هاي‌ صورت جذاب هستند.

 

قسمت میانی برای این ظاهر بهترین کار را دارد. “رشته ها را دور از صورت با زاویه 90 درجه با یک برس گرد خشک کنید تا خشک و صاف شوند.” برای تنظیم شکل، از هوای خنک با شات خنک روی خشک کن خود استفاده کنید.

 

3. چتری های بلانت

14 نوع مدل مو چتری متفاوت برای هر نوع مو

وقتی بـه چتری فکر میکنید، چتری‌هاي‌ صاف احتمالاً از ان دسته‌هایي هستند کـه بلافاصله بـه سرتان می آیند. آن ها مستقیماً روی پیشانی شـما بریده شده اند و هیچ لایه اي ندارند. خاطرجمعی حاصل کنید کـه چتری‌ها صاف باشند با یک محصول تست شده برای نظارت موخوره کـه می تواند در عین حال کـه موها را براق نگه می‌دارد، پف‌ها را از بین ببرد.

 

4. چتری های فرفری

14 نوع مدل مو چتری متفاوت برای هر نوع مو

آیا فکر نمی‌کنید مو هاي بافت دار با چتری خوب کار کنند؟ دوباره فکر کن چتری هاي‌ مجعد طبق معمولً بلندتر می شوند، بـه طوری کـه موها هنگام فر شدن، روی پیشانی شـما جمع نمیشوند.

 

با استفاده از کرم فر بر بافت طبیعی تاکید کنید. برای انواع مو هاي نازک مقداری بـه اندازه سکه و برای انواع مو هاي ضخیم‌تر و درشت تر بـه اندازه یک چهارم شروع کنید. بـه آرامی روی موها کـه از زیر ریشه شروع میشود صاف کنید تا حجم خودرا از دست ندهید.

 

5. چتری های جاروب شده از طرف

14 نوع مدل مو چتری متفاوت برای هر نوع مو

چتری‌هاي‌ کناری روی پیشانی‌تان بـه شکلی زیبا میچرخد و روی صورت‌هاي‌ گرد زاویه ایجاد میکند. این ضربه در سطح چشم، استخوان گونه و خط فک کار می کند.

 

چتری ها را از چپ بـه راست با سشوار خشک کنید و از شکل سر پیروی کنید. مونتویا دوست دارد از برس تقویت کننده براق کننده مرطوب استفاده کند تا ظاهری صاف و صیقلی داشته باشد. اینکار رابا صاف کردن و درخشندگی با اسپری موی نگهدارنده انعطاف پذیر بـه اتمام برسانید.

 

6. چتری های لایه ای

14 نوع مدل مو چتری متفاوت برای هر نوع مو

چتری هاي‌ کمتر متعهد و لایه اي با مو هاي شـما ترکیب می شوند و دارای طول هاي‌ مختلف هستند، بـه این معنی کـه می توانید انها را هر طور کـه میخواهید حالت دهید – می توانید انها را از وسط جدا کنید، انها را صاف کنید یا آن ها را بـه پهلو بیندازید.

 

اگر آن ها رابا نوعی برس سشوار حالت دهید کمی بهتر می شوند. اگر در سمت بلندتر، «میتوانید برس‌هاي‌ سایز بزرگتر را انتخاب کنید و اگر کمی کوتاه‌تر هستند، می توانید برس‌هاي‌ سایز کوچک‌تر را انتخاب کنید».

 

7. چتری های متقاطع

14 نوع مدل مو چتری متفاوت برای هر نوع مو

چتری هاي‌ بریده اندکی بافت بیشتری نسبت بـه چتری هاي‌ صاف دارند و طبق معمولً در طول هاي‌ مختلف بریده می شوند تا بـه چتری ها تعریف بیشتری ببخشند. برش لبه دار طبق معمولً مستقیماً برای تأکید بر طول لایه اي طراحی می‌شود. فقط یک محافظ حرارتی رابا اتو مو ست کنید.

 

8. چتری های بافته شده

14 نوع مدل مو چتری متفاوت برای هر نوع مو

این یک روش جالب و متفاوت برای پوشیدن قیطان هاي‌ شـما اسـت. انها را کوتاه امتحان کنید، یا بافته هاي‌ بلند را در حلقه حلقه کنید تا چتری مصنوعی ایجاد کنید. با استفاده از یک روسری شیک کـه بـه چتری هاي‌ شـما اجازه می دهد نمایان شود، ظاهر را حتی بیشتر کنید.

 

9. ویسپی بنگ

14 نوع مدل مو چتری متفاوت برای هر نوع مو

این چتری ها سبک و ظریف هستند. چتری‌هاي‌ چتری طبق معمولً دارای پرهای زیادی در انتهای ان‌ها هستند کـه بـه ظاهر نرم و کم‌رنگ ان‌ها می‌افزایند. اینها برای افرادی با حداقل تراکم کـه از تعمیر و نگه‌داری کم استقبال میکنند، گزینه‌اي عالی هستند. “این ضربه نرم اسـت و روی ابروها متوقف میشود.”

 

با استفاده از حرارت کم و جریان هوا از یک شانه گره‌گشا و چتری خشک استفاده کنید. «من دوست دارم این استایل رابا شامپو خشک بـه اتمام برسانم تا با افزایش حرارت بدن، چتری ها بـه پوست نچسبند».

 

10. چتری مواج

14 نوع مدل مو چتری متفاوت برای هر نوع مو

اگر مو هاي موج دار دارید، می توانید کاملاً اجازه دهید بافت خود از میان چتری هایتان بدرخشد. نگران سشوار کشیدن نباشید – اجازه دهید موهایتان کار خودرا انجام دهند و بافت طبیعی شـما را در آغوش بگیرند. فقط یک نرم‌کننده مو را بمالید تا حالت صافی بـه موها داشته باشد و انحنای امواج را تقویت کنید. 

 

11. میکرو بنگ

14 نوع مدل مو چتری متفاوت برای هر نوع مو

مثل چتری بچه، اما حتی کوچک تر. بر خلاف تعداد زیادی از چتری ها، انها در جایی در وسط پیشانی شـما بریده می شوند. اگر امیدوارید چیزی جدید و منحصر بـه فرد را امتحان کنید، این چتری ها ممکن اسـت برای شـما عالی باشند. آن ها نیاز بـه نگه‌داری دارند، اما نتیجه نهایی می تواند ارزش ان را داشته باشد. در مواقعی کـه مناسبت اسـت انها را مستقیماً بـه سمت پایین یا کنار بپوشید. انتها رابا کشیدن یک اتو صاف سریع روی آن ها براق کنید، سپس بگذارید تا سمت دلخواه شـما خنک شود.

 

12. چتری های پشمالو

14 نوع مدل مو چتری متفاوت برای هر نوع مو

مدل موی شگ برای هر شخصی کـه بـه دنبال مو هاي پرپشت و بدون زحمت اسـت ایده آل اسـت. چتری ها بریده بریده، پشمالو هستند و کاملاً در لایه هاي‌ زیادی ترکیب می شوند. بـه دلیل ماهیت بی دغدغه انها، می توانید انتخاب کنید کـه چتری هاي‌ خودرا بـه طور طبیعی خشک کنید یا یک اسپری بافت دهنده اضافه کنید تا کمی بـه زندگی اضافه کنید.

 

13. چتری تکه تکه

14 نوع مدل مو چتری متفاوت برای هر نوع مو

چتری هاي‌ تکه تکه بـه خوبی مشخص هستند، با رشته هاي‌ جدا شده. برش پردار و متلاطم بـه ان‌ها احساسی درهم و برهم میدهد. شـما می توانید با استفاده از یک محصول مو مانند پوماد یا نرم کننده ترک برای برجسته کردن لبه هاي‌ خود بـه انها برسید. این مدل برای مو هاي پرپشت مناسب اسـت.

 

14. کلیپ در چتری

14 نوع مدل مو چتری متفاوت برای هر نوع مو

کاملاً آماده نیستید کـه بـه یک ریز ریز کردن کامل متعهد شوید؟ اکستنشن موی کوتاه را امتحان کنید تا قبل از شروع کار، ظاهر ان را آزمایش کنید. این یک راه عالی برای یافتن این کـه کدام چتری با فرم صورت شـما بهتر عمل می کند قبل از برش نهایی اسـت!

 

در پایان

با رسیدن فصل تابستان خانم هاي‌ ارجمند می توانند از فرصت استفاده کرده و تغییری در ظاهر خود انجام دهند. مجموعه مدل مو هاي‌ چتری زیبا ویژه خانم هاي‌ زیبا را برای شـما منتشر کرده ایم.

جدیدترین مطالب سایت