بهترین خودروهای نمایشگاه پکن را ببینید (+عکس)

بهترین خودروهای نمایشگاه پکن را ببینید (+عکس)

بهترین خودروهای نمایشگاه خودروی پکن در سال 2016 انتخاب شد.

 

به گزارش تالاب نمايشگاه خودروى پكن يك رويداد بزرگ براى توليدكنندگان و خودروسازان داخلى اين كشور به حساب مى آيد، اما اهميت اين نمایشگاه  خودرویی براى کمپانی های مطرح  نیز كم نبوده است. تا جايى كه برندهاىی مانند “ايفينينى”، “آ او دى”،” پورشه”، “جگوار”، “مرسدس بنز” و “فولكس واگن” با رونمايى از آخرين محصولات خود مشتريان و كارشناسان را غافلگیر کردند.

 در ميان حجم انبوهى از خودروها، انتخاب ستارگان برتر كار چندان ساده اى نيست، اما به نظر كارشناسان باز هم خودروهاى کمپانی های بزرگ  با شكل و شمايل زيبا و كيفيت برتر كانون توجهات را به خود جلب كردند و بنا بر نظر كارشنان ستارگان نمايشگاه پكن به شمار مى آيند.

 

مزدا  cx4
بهترین خودروهای نمایشگاه پکن را ببینید (+عکس)

اگر يك تماشاگر دقيق باشيد، در مقابل ظاهر زيبا و قدرتمند اين خودرو در يكى از راهروهاى نمايشگاه توقف خواهيد كرد. از طرفى بايد به اين موضوع شك كنيد كه آيا با اين قيمت‌گذارى خريدارانى فراتر از محدوده چين و روسيه پيدا خواهيد كرد. افزايش شاسى بلندهايى با استايل كوپه در حال حاضر از جذابيت  دنياى خودرو به شمار می‌آيد. مزدا و جگوار در نمايشگاه پكن نشان دادند كه از پس طراحى اين گونه خودروها به خوبى برآمدند. خودروى  cx4 مزدا تركيبى از يك شاسی بلند و يك كوپه لوكس است.

ايفينيتى اسپورت  QX

بهترین خودروهای نمایشگاه پکن را ببینید (+عکس)

از ديد كارشناسان يكى از طرح ‌مفهومی اين نمايشگاه، خودروى اينفينيتى با سايز مدل ماكان پورشه است كه مناسب جاده‌هاى معمولى است. اين خودرو با شكل و شمايل اسپورت و فضاى داخلى به همين سبك، اقامت شما در طول سفر را آسان و راحت مى سازد. با اين وجود به نظر مى‌رسد،  اندازه اين فضا در نمونه‌هاى واقعى به نسبت نيازها كاهش يابد تا عواملى مانند وزن، حجم و شتاب بتواند با نمونه‌هاى ديگرموجود در بازار رقابت كند.

  arcfox7

بهترین خودروهای نمایشگاه پکن را ببینید (+عکس)

در ٥ سال گذشته بيشتر خودروهاى چينى در سالن هاى نمايشگاهى كسل كننده و حوصله سر بر بودند.اما ديگر اين حكم مصداق ندارد. هيچ چيزى بيشتر از نمونه‌هاى مفهومى خودروهاى برتر در صنعت خودروسازى چين نمايانگر پيشرفت نيست. بهتر است بگوييم خودروى  arcfox7  با پيشرانه محركه ٦٠٣ اسب بخار  ديگر يك خودروى مفهومی به شمار نمى آيد. پيش بينى مى شود اين خودرو در سال آينده در شمار پرفروشها باشد.

جگوار 

بهترین خودروهای نمایشگاه پکن را ببینید (+عکس)

شگفت انگيز است كه اكثر خودروسازان اروپايى به شكلى هنرمندانه به ساخت خودروهايى با ابعاد كوچك براى بازار فكر مى كنند. اما در مقابل شركت جگوار ساخت خودروهايى با فواصل زياد بين دو محور خودرو را براى چين ارزشمندتر عنوان كرده است.

جگوار در خصوص ستاره درخشانش در نمايشگاه پكن عنوان كرده خودروهايى با اين مشخصات، باعث كاهش هزينه هاى توليد شده و به اقتصادى تر بودن آن كمك می کند. اين ستاره نمايشگاه چين در اين روند، با قيمت كمترى توليد شده و به جهان عرضه می‌شود.

آ او دى   TTRS

بهترین خودروهای نمایشگاه پکن را ببینید (+عکس)

اين همان مدل TT است كه كارشناسان مدت ها منتظر عرضه شدن آن بودند. يك ظاهر كمى خشن، به شدت سبك و كمى قدرتمندتر و با قدرت توليد نيروى محركه ٣٩٥ اسب بخار در شمار خودروهاى بسيار امن اسپورت قرار مى‌گيرد  TTR. كوپه در كمتر از ٧/٣ ثانيه به شتاب ٦٢ مايل بر ثانيه مى رسد.  اين نشان مى دهد آاودى در اين مدل بسيار سريع تر از خودروى پورشه باكستر ٧١٨ S است.

پورشه ٧١٨ كيمن

بهترین خودروهای نمایشگاه پکن را ببینید (+عکس)

مانند خودروى ٧١٨ باكستر، كيمن نيز به شكلى طبيعى مفهوم موتور تخت 6 را به يك توربوشارژ 4 سيلندر تغيير داده است. با اين وجود هر خودروسازى بدون موتور ٦ سيلندر فروش انحصارى خود را از دست مى‌دهد، اما پورشه در اين شرايط،  با ساخت بهترين نسخه كيمن می‌تواند تا حدودى جريان سياست گذارى هايش را مديريت كرده و بازار را در دست گیرد.

Fortwo هوشمند و  fortfor  برابوس

بهترین خودروهای نمایشگاه پکن را ببینید (+عکس)

برابوس  گرد و غبار جادویی خود را در حوزه هوشمندها پاشيده است و از اين طريق در شمار ستارگان پكن قرار می‌گیرد. با اين كه اين دو مدل برابوس غافلگیریتان مى كند اما وعده وعيدهاى اين شركت براى مدل هاى آينده جذابتر به نظر می‌رسد. اين خودروها در پكن بسيار پربازديد و جذاب ظاهر شدند و دليل آن موتور توربوشارژ سه گانه به شمار مى آيد كه نياز نسل آينده است.

 

عصر ایران

جدیدترین مطالب سایت