13 تا از بهترین تجربه تعطیلات بهاری با معرفی مکان های تفریحی

13 تا از بهترین تجربه تعطیلات بهاری با معرفی مکان های تفریحی

بهترین تجربه تعطیلات بهاری : از گشت و گذار در غار یخی در ایسلند گرفته تا شترسواری در صحرا در مراکش، این تجربه هاي‌ تعطیلات بهاری چیزی جز معمولی اسـت. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین مکان هاي‌ تفریحی دنیا کـه حداقل ارزش یک بار دیدن را دارند را منتشر کرده ایم.

 

بهترین مکان های تفریحی دنیا

شـما سخت کار کرده‌اید و صبورانه منتظر ان دو کلمه باشکوه هستید: تعطیلات بهار! اگر تصمیم نگرفته اید بـه کجا سفر می کنید اشکالی ندارد هنوز زمان وجوددارد و این فهرست از تجارب فوق العاده تعطیلات بهاری دلسرد کننده نیست.

 

شاید تا بـه حال بـه یک جزیره فرار کرده‌اید، مانند جزایر کارائیب، جایی کـه می توانید با ماهی ها و خوک هاي‌ استوایی «بله، خوک ها!» شنا کنید، یا کاستاریکا، جایی کـه می توانید عظمت یک آتشفشان باستانی را کشف کنید.

 

شاید شـما ترجیح می‌دهید شگفتی هاي‌ دنیای طبیعی مانند تپه هاي‌ شنی مراکش یا آبشارهای همیشه هیجان انگیز نیاگارا را حيرت زده کنید. یا شاید بخواهید زندگی خوبی داشته باشید و از بهترین غذاهایی کـه اسپانیا ارائه میدهد میل کنید یا مانند یک مردم محلی در ساحل ساردینیا غذا بخورید.

 

اگر تعطیلات گرانقیمت در کارت نیست، نگران نباشید! ما چند مقصد ارزان برای تعطیلات بهاری و چند ایده برای تعطیلات خانوادگی برای همه ی سنین نیز داریم. این تجربه‌هاي‌ ستاره‌اي از تعطیلات بهار همه ی چیز در مورد عامل شگفت‌انگیز اسـت و داستان‌هایي را برای شـما بـه ارمغان می‌آورد کـه سال‌هاي‌ آینده خواهید گفت.

 

بیشتر بخوانید: بهترین سواحل دنیا در سال 2023

 

1. گشت و گذار کاتاماران در ساردینیا، ایتالیا

13 بهترین تجربه تعطیلات بهاری با معرفی مکان های تفریحی

آماده باشید، آماده باشید، بروید—برای آب هاي‌ فیروزه اي شفاف، نوشیدن و غذا خوردن دریک کاتاماران کـه شـما را در اطراف پارک ملی آسینارا راهنمایی می‌کند. غواصی در دریای باشکوه مدیترانه و بازدید از خلیج هاي‌ مختلف در منطقه.

 

این گشت و گذار تمام روز کـه برای حداکثر 12 نفر طراحی شده اسـت، دو ساعت شروع صبح را ارائه میدهد. اگر اهل غذا خوردن هستید، ناامید نخواهید شد – قهوه، تنقلات، غذا هاي دریایی و شراب در طول سفر سرو می شود.

 

2. شنا با خوک ها در باهاما

13 بهترین تجربه تعطیلات بهاری با معرفی مکان های تفریحی

نه تنها با خوک هاي‌ شنای مشهور باهاما در موج سواری میشوید، بلکه می توانید از لاک پشت هاي‌ دریایی بومی نیز عکس بگیرید. این تور چهار ساعته شامل غواصی و کایاک سواری در Sandy Cay می شود، جایی کـه در بین صخره‌هاي‌ مرجانی شیرجه میزنید و یک کشتی شکسته قدیمی را کشف می کنید.

 

در مرحله بعدی یک گشت و گذار یک ساعته بـه گرین کی، یک منطقه حفاظت شده دریایی با تعداد زیادی لاک پشت هاي‌ دریایی شاد اسـت. سپس، جزیره رز برای نوازش و غذا دادن بـه خوک ها خاموش اسـت! این ماجراجویی حداکثر 14 مسافر را امکانپذیر می‌کند، کـه اگر رویداد های گروهی کوچک تر را ترجیح می‌دهید مناسب اسـت. این یک تور کوچک بود، 13 نفر و سه خدمه.

 

3. سفر دریایی و ناهار پیک نیک از کوئینزتاون، نیوزلند

13 بهترین تجربه تعطیلات بهاری با معرفی مکان های تفریحی

همه ی طرفداران ارباب حلقه ها را صدا می‌زنم! این گشت و گذار 13 ساعته در نیوزیلند همه ی چیز را در خود جای داده اسـت، سفری روی زمین و آب با تنقلات و ناهار فراوان. از پایین رفتن در مسیر یک یخچال باستانی تا یک تونل شگفت‌انگیز و آبشارهای هیجان‌انگیز، هزاران عکس دراماتیک را ثبت خواهید کرد.

 

توقفگاه‌هاي‌ روی زمین عبارتند از: دریاچه واکاتیپو، پلکان شیطان، دریاچه ته آنائو «کـه دومین دریاچه بزرگ نیوزیلند اسـت» و دره اگلینتون. دریاچه‌هاي‌ دیدنی‌تر بـه همراه گذرگاهی درکنار رودخانه هالیفورد و کوه‌هاي‌ داران، جایی کـه ممکن اسـت یکی از بزرگ ترین طوطی‌هاي‌ آلپ جهان را ببینید، دنبال می شوند.

 

اما تجربه هاي‌ حماسی تعطیلات بهاری بـه همین جا ختم نمیشود! در مرحله بعد، دریک بوتیک دو ساعته کروز میلفورد ساوند میروید تا بـه عده اي از حیات وحش از جمله فوک هاي‌ خز شایان ستایش نیوزیلند نزدیک شوید. اگر آب و هوا و زمان اجازه دهد، از یک ماجراجویی سرگرم‌کننده در بوته‌ها در Chasm Walk لذت خواهید برد و اشکال آب‌تراش شده در صخره‌ها را مشاهده خواهید کرد.

 

4. تور لوکس گشت و گذار در آبشار نیاگارا

13 بهترین تجربه تعطیلات بهاری با معرفی مکان های تفریحی

دو طرف آمریکایی و کانادایی آبشار نیاگارا را دریک روز ببینید! این تور هفت ساعته با راهنما از سمت کشور آمریکا حرکت میکند، جایی کـه آبشارهای Cave George Trip و World Changed Here Pavilion را مشاهده خواهید کرد. سپس، بـه سمت کانادا می رود تا عکس‌هاي‌ نفس‌گیر را از منظری متفاوت ثبت کند.

 

از مناظر شگفت انگیز برج اسکایلون لذت ببرید و همه ی چیز را در پارک ایالتی آبشار نیاگارا ببینید. امکان تحویل هتل وجوددارد، بنابر این بررسی کنید کـه آیا اقامتگاه هاي‌ مورد نظر شـما در فهرست هستند یا خیر.

 

5. زیپ لاین در سویرویل، تنسی

13 بهترین تجربه تعطیلات بهاری با معرفی مکان های تفریحی

بهترین تجربه تعطیلات بهاری

 

هیچ راه بهتری برای تجربه کوه‌هاي‌ دودی بزرگ تنسی وجود ندارد تا از بالای درختان در حالی کـه زیپ‌لاین در سراسر آسمان میچرخید! یکی از بهترین تجارب تعطیلات بهاری برای جویندگان هیجان، شـما دو ساعت و نیم را صرف پرواز با سرعت 50 مایل در ساعت در هفت زیپ لاین مختلف خواهید کرد.

 

در طول این ماجراجویی خانوادگی دوستانه از سه پل طنابی عبور کنید تا آدرنالین خودرا افزایش دهید. کلاه ایمنی و تسمه در ان گنجانده شده اسـت، و می توانید تجربه تعطیلات بهاری خودرا برای حداکثر 12 مسافر در هر گروه رزرو کنید.

 

6. چتربازی در سائوپائولو، برزیل

13 بهترین تجربه تعطیلات بهاری با معرفی مکان های تفریحی

توجه، معتادان آدرنالین! این تجربه سه ساعته چتربازی خصوصی شهری شبیه هر چیزی اسـت کـه تا بـه حال انجام داده اید. قبل از این کـه «و یک مربی معتبر» از ارتفاع 12000 فوتی برای یک سقوط آزاد تماشایی یک دقیقه اي بپرید، از یک پرواز خوش منظره بر فراز شهر Boituva لذت ببرید!

 

قبل از این کـه چتر نجات شـما باز شود و بـه آرامی روی زمین شناور شوید، بـه سرعت 124 مایل در ساعت برسید. شـما باید حداقل 14 سال داشته باشید و این سفر با ویلچر قابل دسترسی اسـت. تجهیزات چتربازی همراه اسـت، اما بسته هاي‌ عکس بـه طور جداگانه فروخته می شود.

 

بیشتر بخوانید: زیباترین مکان های ژاپن + 23 مکان زیبای ژاپن

 

7. کوه پیمایی آتشفشانی و رودخانه آبگرم در کاستاریکا

13 بهترین تجربه تعطیلات بهاری با معرفی مکان های تفریحی

دوستداران طبیعت در طول این راهنمائی نیم روزه جنگل هاي‌ بارانی در امتداد جنگل بارانی لافورتونا کاستاریکا ناامید نخواهند شد. از میمون‌ها و پرندگان استوایی ودر عین حال تماشای مناظر بکر دشت‌هاي‌ شمالی و آتشفشان آرنال، عکس‌هاي‌ شگفت‌انگیزی بگیرید.

 

قبل از ماساژ طبیعی در زیر آبشار چشمه آب گرم، در دریاچه اي کـه توسط یک رودخانه گدازه باستانی تشکیل شده اسـت شنا کنید. مطمئن شوید کـه چمدانی را کـه بـه بهترین وجه برای سفر شـما مناسب اسـت، از جمله چند کالای مقرون بـه صرفه تهیه کنید.

 

8. تور صحرا از مراکش به مرزوگا، مراکش

13 بهترین تجربه تعطیلات بهاری با معرفی مکان های تفریحی

بهترین تجربه تعطیلات بهاری

اگر بـه دنبال گزینه غیرمنتظره فراگیر هستید، این تجربه تعطیلات بهاری مراکشی ممکن اسـت برای شـما مناسب باشد. از سه روز اقامت در هتل، شامل صبحانه و شام هرروز لذت ببرید. وقتی از کنار مناظر خیره‌کننده عبور می کنید، از اسانی یک اتوبوس مجهز بـه تهویه مطبوع، بدون توقف روی دوربین خود کلیک کنید.

 

از دو شتر سواری در طلوع و غروب آفتاب استفاده کنید ودر ساندبورد سواری کـه شبیه موج سواری یا اسکیت بورد اسـت، اما روی تپه هاي‌ شنی با شکوه صحرا، تلاش کنید.

 

9. تور ATV صحرای موهاو از لاس وگاس

13 بهترین تجربه تعطیلات بهاری با معرفی مکان های تفریحی

نیم روز رابا یک وسیله نقلیه سراسری بـه کاوش در صحرای موهاوی اختصاص دهید. از مبتدیان استقبال می شود، زیرا یک راهنما بـه شـما نحوه کار با ATV را آموزش میدهد. کلاه ایمنی، عینک و دستکش همراه با حمل و نقل بـه و از لاس وگاس استریپ ارائه می شود. فرصت‌هاي‌ عکاسی خیره‌کننده زیادی در صحرا وجوددارد «دیدن گاو وحشی رایج اسـت!»؛ بنابر این فراموش نکنید کـه دوربین خودرا بـه همراه داشته باشید.

 

10. تور دیدنی نمادین کالیفرنیای جنوبی

13 بهترین تجربه تعطیلات بهاری با معرفی مکان های تفریحی

این سایت‌هاي‌ نمادین در جنوب کالیفرنیا وقتی از تجربه تعطیلات بهاری خود بـه خانه بازمی‌گردید، چیزهای زیادی برای صحبت کردن در اختیار شـما قرار میدهند! یک روز کامل رابا آسایش یک مربی دارای تهویه مطبوع بـه دیدن مشهور ترین مکان هاي‌ لس آنجلس بگذرانید. ایستگاه‌هاي‌ مشهور شامل اسکله سانتا مونیکا، ساحل ونیز و بازار مشهور کشاورز در گروو اسـت کـه می توانید برای ناهار در آنجا توقف کنید.

 

قبل از رفتن بـه پارک گریفیث و پیاده‌روی مشاهیر هالیوود، همراه با توقفی سریع در تئاتر چینی Grauman، کمی در Rodeo Drive قدم بزنید تا خریدهای جذاب ویترینی داشته باشید. هنگام گشت و گذار در قلب لس آنجلس، از کنار Sunset Strip، اتاق Viper و Roxy نیز عبور خواهید کرد.

 

11. ماجراجویی غار یخی آبی در ایسلند

13 بهترین تجربه تعطیلات بهاری با معرفی مکان های تفریحی

بهترین تجربه تعطیلات بهاری

 

برای یک تور صمیمی در غار یخی بـه ایسلند پرواز کنید! با جیپ بـه سمت آتشفشان پوشیده از یخ بـه یخچال طبیعی Vatnajökull سفر کنید. در مرحله بعد، با تجهیزات ایمنی و راهنمای حرفه اي، پنج تا شش ساعت را صرف کاوش در مناظری خواهید کرد کـه بیشتر مردم فقط درکتاب ها و مستندها می‌بینند. شـما باید چکمه هاي‌ پیاده روی ضد آب با ساپورت کافی برای مچ پا و یک ژاکت ضد آب بپوشید.

 

چکمه هاي‌ لاستیکی برای عبور از یک نهر کوچک در هنگام ورود بـه غار یخی درنظر گرفته شده اسـت. توجه: باید غذا و نوشیدنی خودرا بـه همراه داشته باشید. فراموش نکنید کـه لوازم سفر لحظه آخری خود و این وسایل سفر عجیب‌وغریب را کـه ممکن اسـت برای سفر بـه آن ها فکر نکنید، بردارید.

 

12. تور تاپاس در مالاگا اسپانیا

13 بهترین تجربه تعطیلات بهاری با معرفی مکان های تفریحی

کفش هاي‌ پیاده روی خودرا بپوشید و برای این تور نیم روزه مالاگا گرسنه بیایید! این تور گروهی کوچک، نگاهی معتبر بـه غذاخوری ها و بازارهای اسپانیایی ارائه می‌دهد. تاپاس، زیتون، ژامبون و بهترین شراب‌هاي‌ اسپانیایی را در هفت مرکز غذاخوری مختلف با راهنمای محلی انگلیسی‌زبان نمونه کنید. تا آنجایی کـه تجربه تعطیلات بهاری وجوددارد، این ممکن اسـت خوشمزه ترین باشد.

 

13. ماجراجویی نورهای شمالی با گرینلند

13 بهترین تجربه تعطیلات بهاری با معرفی مکان های تفریحی

بهترین تجربه تعطیلات بهاری

برای دیدن شفق شمالی بـه نروژ شمالی بروید. راهنمای شـما برای این تور شش تا نه ساعته یک عکاس حرفه اي اسـت کـه نکاتی را برای ثبت دیدنی ترین عکسهای با دوربین شـما ارائه میدهد. «بـه یاد داشته باشید کـه باتری هاي‌ یدکی و یک شارژر اضافی بـه همراه داشته باشید!» امکان تحویل در هتل وجوددارد ودر طول سفر از تنقلات، نوشیدنی هاي‌ سبک، شام و قهوه یا چای لذت خواهید برد.

 

بـه خاطر داشته باشید کـه اگر بـه سه پایه نیاز دارید، در هنگام رزرو بـه آن ها اطلاع دهید. اگر نمیتوانید تمام جزئیات را بـه موقع برای تعطیلات بهاری گرد آوری کنید، بـه جای ان مکان هاي‌ سرگرم کننده تعطیلات تابستانی را بررسی کنید.

 

بیشتر بخوانید: 25 تا از دیدنی ترین رودخانه های دنیا برای پیاده روی در سراسر جهان

 

در پایان

ما همیشه در رویای ماجراجویی بعدی خود هستیم «و با علاقه بـه یاد ماجراهای قبلی می افتیم». امسال، دوباره، برنامه ریزی از پیش در دنیایی غیرقابل پیش بینی چالش برانگیز اسـت.

جدیدترین مطالب سایت