گران ترین هتل های دنیا (+ 10 هتل)

گران ترین هتل های دنیا (+ 10 هتل)

دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از گرانترین و لاکچری ترین هتل های دنیا را منتشر کرده ایم.

 

10 هتل گران قیمت دنیا

آیا تا بـه حال بـه این فکر کرده‌اید کـه گرانترین هتل جهان چیست؟ خوب، تعطیلات آخر هفته معمولی 200 تا 500 دلاری خودرا فراموش کنید، زیرا آنهایی کـه دراین فهرست هستند از 28000 دلار در شب شروع می‌شوند!

 

از سوئیت‌هاي‌ پنت‌هاوس لوکس، مشرف بـه مناظر خیره‌کننده شهر گرفته تا هتل‌هاي‌ مجلل زیر آب، بالشتک‌هاي‌ گران‌قیمت دراین فهرست همه ی چیز را دارند. بنابر این، اگر پول برای شـما مشکلی ندارد و بـه دنبال اقامت ممتاز بعدی خود هستید، دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب لیستی از 10 هتل گرانقیمت جهان آورده شده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های مشهور جهان + هتل های 5 ستاره مشهور جهان

 

10. سوئیت رویال – برج العرب – 28000 دلار

گران ترین هتل های دنیا در سال 2023

در ابتدای فهرست گرانترین هتل هاي‌ جهان، یکی از شناخته شده ترین هتل ها، برج العرب اسـت. برج کـه در شهر دبی، امارات واقع شده اسـت، بـه عنوان نخستین هتل هفت ستاره جهان بـه بازار عرضه شد و ناگفته نماند کـه یقیناً انتظارات را برآورده می کند.

 

این هفتمین هتل بلند جهان اسـت و توسط معمار، تام رایت، طراحی شده اسـت تا شبیه بادبان یک کشتی باشد. این هتل روی یک جزیره مصنوعی ساخته شده توسط انسان قرار دارد کـه فقط از طریق یک پل منحنی خصوصی بـه سرزمین اصلی قابل دسترسی اسـت.

 

و همچنین تمام زنگ ها و سوت هاي‌ مجللی کـه انتظار دارید در داخل یک هتل هفت ستاره مانند یک رستوران زیر آب کـه با زیردریایی قابل دسترسی اسـت پیدا کنید. برج العرب همچنین دارای هلی کوپتر خصوصی خود اسـت کـه در نزدیکی پشتبام، تقریبا 210 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد.

 

یک شب اقامت در سوئیت سلطنتی حداقل 28000 دلار برای شـما هزینه خواهد داشت. این سوئیت 780 متری، در دو طبقه، با طلای 22 عیار تزئین شده اسـت و دارای یک فضای ناهار خوری خصوصی و پیشخدمت، اسپا، سالن خصوصی و کارکنان متعددی اسـت کـه بـه همه ی تماس هاي‌ شـما پاسخ می‌دهند.

 

9. سوئیت رویال – پلازا – 40000 دلار

گران ترین هتل های دنیا در سال 2023

در مرحله بعد ما یک “رویال سوئیت” دیگر داریم، اما این سوئیت در پلازا، نیویورک اسـت و شبی 40000 دلار برای شـما هزینه می کند! بنابر این، چه چیزی برای ان دریافت میکنید؟ خوب، برای شروع با استفاده از آسانسور خصوصی ساختمان بـه سوئیت میرسید کـه فقط شـما می توانید از ان استفاده کنید.

 

در مرحله بعد، وارد سوئیت 400 فوت مربعی میشوید و با یک اتاق نشیمن با طراحی عالی روبه‌رو میشوید. مجهز بـه جدید ترین امکانات رفاهی و لوکس. این سوئیت دارای 3 اتاق خواب، 3 حمام، یک سالن استراحت، یک اتاق غذاخوری مجزا با ظرفیت 12 نفر و یک اتاق تناسب اندام اسـت.

 

از اتاق خواب، منظره اي تماشایی از خیابان پنجم دارید. بنابر این اگر نمی خواهید تمام روز را در رخت خواب بخوابید، میتوانید از خدمات 24 ساعته پیشخدمت سوئیت استفاده کنید.

 

8. ویلای تپه – 45000 دلار

گران ترین هتل های دنیا در سال 2023

ویلای Hilltop در بهشت قرار دارد و فقط برای افراد فوق ثروتمند قابل دسترسی اسـت. این هتل در جزیره لاوکالا در فیجی واقع شده اسـت و شبی 45000 دلار هزینه دارد. اما، برای ان؛ یک ویلای چهار هکتاری دریافت خواهید کرد کـه بـه سه ویلا جداگانه تقسیم شده اسـت. کـه هر کدام زیباترین مناظر جزیره را ارائه می‌دهند.

 

نخستین ویلا، “دلانا” دارای یک اتاق خواب اصلی با کمد دیواری، کتابخانه، اتاق نشیمن، استخر خصوصی بزرگ خود با آبشار و جکوزی و وان غوطه ور از چوب جامد اسـت. ویلای دوم، “دعا”؛ مشخصات مشابهی دارد، اما دو خواب آسان دارد، با درهای کشویی کـه همه ی اتاق ها را از هم جدا می کند.

 

ودر آخر، “روآ” دارای یک منطقه نشیمن مجزا و استخر خصوصی بزرگ اسـت و دومین ویلای بزرگ از این سه اسـت. اگر بـه دنبال دوری با دوستان یا خانواده هستید، ویلای هیل تاپ می تواند یک استراحت عالی باشد زیرا تا هشت نفر را می خوابد و تمام امکانات مجلل مورد نیاز یک هتل را دارد.

 

7. سوئیت موراکا – کنراد – 50000 دلار

گران ترین هتل های دنیا در سال 2023

موراکا در رتبه هفتم فهرست گرانقیمت ترین هتل هاي‌ جهان قرار دارد. این سوئیت در مالدیو در Conrad واقع شده اسـت و بـه عنوان نخستین سوئیت هتل زیر آب در جهان بـه فروش می‌رسد. موراکا دو طبقه اسـت و طبقه پایین ان تقریبا 16 فوت زیر اقیانوس هند اسـت.

 

برای شبی 50000 دلار، می توانید انتظار داشته باشید کـه بـه محض ورود بـه طور خودکار بـه وضعیت الماس هیلتون ارتقا دهید. از یک سرآشپز خصوصی، بار، سالن بدنسازی، پیشخدمت و استخر بی نهایت لذت ببرید. با این حال، خیلی از خود جلوتر نباشید زیرا حداقل شرط اقامت چهار شب وجوددارد. بنابر این، اگر واقعاً می خواهید در آنجا بمانید، بـه دنبال هزینه بیشتر در منطقه 200000 دلار هستید!

 

6. سوئیت پنت هاوس – هتل مارتینز – 53000 دلار

گران ترین هتل های دنیا در سال 2023

سوئیت پنت هاوس در هتل مارتینز، شبی 53000 دلار بـه شـما تعلق میگیرد. هتل مارتینز در کن فرانسه واقع شده اسـت کـه یکی از شناخته شده ترین استراحتگاه هاي‌ کوت دازور اسـت. برای 53000 دلار می توانید از یک سوئیت 1000 فوت مربعی در بالاترین طبقه هتل لذت ببرید. با مناظر پانورامای خیره کننده از سراسر اقیانوس از تراس پانوراما با پوشش چوبی اختصاصی شـما.

 

همچنین تخت‌هاي‌ کینگ در هر یک از چهار اتاق خواب، اتاق نشیمن و غذاخوری جداگانه، حمام‌هاي‌ مرمری، حمام ترکی و جکوزی خصوصی در تراس خواهید داشت. اگر بـه هنر خود علاقه دارید، خوشحال خواهید شد کـه بدانید چندین اثر هنری از پیکاسو و ماتیس وجوددارد کـه دیوارهای سوئیت را تزئین می کنند.

 

اگر هنر واقعاً مورد شـما نیست، پس می توانید بنشینید و از منظره تراس لذت ببرید!

 

بیشتر بخوانید: 11 مورد از مدرن ترین تکنولوژی های موجود در بهترین هتل های جهان

 

5. پنت هاوس تای وارنر – چهار فصل – 60000 دلار

گران ترین هتل های دنیا در سال 2023

آغازگر پنج شمارش معکوس، پنت هاوس تای وارنر در هتل چهار فصل نیویورک اسـت. سوئیت هتل مجلل بـه نام تای وارنر صاحب ساختمان نامگذاری شده اسـت و شبی 60000 دلار برای شـما هزینه خواهد داشت.

 

واقع در طبقه بالای ساختمان، بـه طور دقیق 52. برای تکمیل این سوئیت 400 متری حدود 50 میلیون دلار هزینه شده اسـت. این سوئیت دارای منظره پانورامای 360 درجه از شهر اسـت و شامل چهار تراس شیشه اي اسـت کـه چشم اندازی از بالای شهر، مرکز شهر و مرکز شهر نیویورک را ارائه می‌دهد.

 

اکنون با این سوئیت فقط یک اتاق خواب خواهید داشت. اما شـما همچنین یک اسپا، یک حمام اصلی کریستال سنگی، یک وان بی نهایت پانوراما، یک آسانسور خصوصی و یک مدیر ارتباط با مهمان اختصاصی و رولز رویس راننده را نیز در اختیار خواهید داشت.

 

اگر این کافی نیست، می توانید از ماساژهای نامحدودی کـه برای اندازه گیری خوب استفاده می شود، استفاده کنید.

 

4. پنت هاوس مارک – هتل مارک – 75000 دلار

گران ترین هتل های دنیا در سال 2023

پنت‌هاوس Grand Hotels Mark بزرگ ترین پنت‌هاوس سوئیت هتل در ایالات متحده اسـت کـه 10000 فوت مربع مساحت دارد. برای شبی 75000 دلار، می توانید انتظار یک پنت هاوس بزرگ را داشته باشید کـه در دو طبقه بالای هتل گسترده شده اسـت.

 

شـما 5 اتاق خواب، 6 حمام، 4 شومینه، 2 بار مرطوب، 2 اتاق پودر و یک اتاق نشیمن با پلان باز بزرگ خواهید داشت. اتاق نشیمن نیز ترفند مهمانی خودرا دارد. زیرا می توان ان را بـه یک سالن رقص با اندازه کامل با سقف هاي‌ 26 فوت تبدیل کرد.

 

شاید یکی از زیباترین ویژگی هاي‌ سوئیت پنت هاوس، تراس 250 متری ان با چشم انداز پانوراما از پارک مرکزی باشد. بنابر این اگر می خواهید مدتی در نقش سلطان/ملکه نیویورک بازی کنید، چند شب را دراین سوئیت رزرو کنید!

 

3. پنت هاوس سلطنتی – هتل پرزیدنت ویلسون – 80000 دلار

گران ترین هتل های دنیا در سال 2023

اگر در ژنو، سوئیس هستید و 80000 دلار برای گذراندن یک شب دارید، این هتل مناسب شماست. پنت هاوس سلطنتی در هتل پرزیدنت ویلسون تمام طبقه هشتم هتل را اشغال کرده اسـت. منظره اي پانوراما از دریاچه ژنو و مونت بلان و همچنین 12 اتاق خواب، 12 حمام و حمام جکوزی مشرف بـه دریاچه را ارائه می‌دهد.

 

علاوه بر اثاثیه مجلل و مناظر، از دستیار شخصی، سرآشپز خصوصی و پیشخدمت 24 ساعته نیز بهره مند خواهید شد. اگر هنگام اقامت دریک هتل لوکس، ایمنی یکی از دغدغه هاي‌ اصلی شماست، مطمئن باشید کـه پنت هاوس سلطنتی یکی از امن ترین مکان ها برای اقامت اسـت.

 

دارای شیشه ضد گلوله، نگهبانی 24 ساعته، یک سیستم دوربین امنیتی در سراسر مجموعه و یک گاوصندوق مستحکم برای نگه‌داری اشیاء قیمتی شماست. همچنین میز بیلیارد Brunswick 1930؛ پیانوی بزرگ Steinway و سیستم سینمای خانگی BeoVision 4-103 Bang & Olufsen را خواهید دید. و همه ی این ها با آسانسور خصوصی شـما قابل دسترسی اسـت!

 

2. سوئیت یکدلی – The Palms – 100000 دلار

گران ترین هتل های دنیا در سال 2023

شکستن برچسب قیمت 100000 دلاری برای هر شب؛ سوئیت Empathy در پالمز، لاس وگاس، دومین هتل گرانقیمت در جهان اسـت. سوئیت Empathy نتیجه یک طراحی مجدد کامل توسط دامیان هرست و بازسازی کامل مجموعه قدیمی Sky Villa بود.

 

با 100000 دلار، دو اتاق خواب اصلی، میزهای ماساژ، جکوزی کنسولی مشرف بـه نوار لاس وگاس، اتاق استراحت نمک و یک تور خصوصی در مجموعه هنری و امکانات رفاهی در اختیار خواهید داشت. این سوئیت هتل واقعاً برای دوستداران هنر اسـت، زیرا فضا شامل شش نمونه اصلی Damian Hurst و مبلمان سفارشی اسـت کـه شامل نقوش او اسـت.

 

بنابر این، اگر از طرفداران Damian Hurst هستید و پول اضافی دارید، پس خودتان را درمان کنید!

 

1. Lover’s Deep – هتل لوکس زیردریایی – 150000 دلار

گران ترین هتل های دنیا در سال 2023

هتل Lover’s Deep Luxury Submarine با شبی 150000 دلار، گرانترین هتل جهان اسـت. اکنون، تجربه‌اي کـه از برخی دیگر از هتل‌هاي‌ فهرست انتظار دارید، نیست، زیرا شـما را ملزم می کند با زیردریایی بـه زیر آب بروید. با این حال، اگر می خواهید یک شب رابا یک تجربه ترکیب کنید، شاید این هتل برای شـما باشد.

 

زیردریایی/هتل در سنت لوسیا واقع شده اسـت و میتوان ان را در سراسر دریای کارائیب پیمایش کرد تا نیازهای مهمانانش را برآورده کند.

 

اقامتگاه 5 ستاره در زیر امواج دریافت خواهید کرد کـه شامل کاپیتان خود، سرآشپز و پیشخدمت خصوصی، ترانسفر قایق تندرو بـه و از زیردریایی، و برخی افزودنی‌هاي‌ اختیاری اضافی، مانند انتقال بالگرد، فرود در ساحل و غرق شامپاین اسـت. 

 

زیردریایی Lover’s Deep کاملاً مجهز بـه نهایت تجمل اسـت و هر چیزی کـه از تجربه اي مانند این می خواهید. علاوه بر این، درصورت تمایل میتوانید سفر را مطابق با ترجیحات خود تغییر دهید، بنابر این اگر مکان خاصی را بـه مکان دیگری ترجیح می دهید، کاپیتان دستورات شـما را دنبال میکند.

 

این واقعاً یک تجربه یک عمر خواهد بودو هرگز فراموش نمی‌کنید – اقامت در گرانترین هتل جهان!

 

بیشتر بخوانید: زیباترین و مدرن ترین هتل های جهان

 

در پایان

امیدواریم از فهرست 10 گرانقیمت ترین هتل هاي‌ جهان لذت برده باشید. در مورد ان چطور! هتل زیردریایی کـه شبی 150 هزار دلار هزینه دارد. شرط می بندم کـه ان یکی را ندیدی کـه آمد. من اینکار را نکردم، مطمئناً.

 

بنابر این، گران‌ترین هتل‌هاي‌ جهان، از ساختمان‌هاي‌ سنتی آجر و ملات، در عده اي از معتبرترین شهر های جهان، تا پناهگاه‌هاي‌ زیر آب کـه بـه خواست شـما در اطراف دریای کارائیب سفر میکنند، را شامل می شود. در چه دنیای شگفت انگیزی زندگی میکنیم!

جدیدترین مطالب سایت