با این زن ها ازدواج نکنید

با این زن ها ازدواج نکنید

ازدواج با این نوع خانم ها شما را بدبخت میکند

اگر بـه دنبال ساختن یک زندگی عاشقانه هستید و میخواهید زندگی تان همیشه دوام داشته باشد، حتما باید یک انتخاب عاقلانه و هوشمندانه انجام دهید.

 

بـه همین دلیل دراین قسمت از تالاب قصد داریم چند تیپ شخصیتی خاص از خانمها را بـه شـما معرفی کنیم کـه حتما باید از ازدواج با ان ها دوری کنید زیرا در نهایت با مشکل مواجه خواهید شد.

 

با این زن ها ازدواج نکنید

 

بعد از معرفی مردان نامناسب در ازدوج در مطلب”ازدواج با این 11 مرد کاملا اشتباه اسـت” حالا نوبت بـه معرفی زنانی رسید کـه ازدواج با انها کار عاقلانه اي نیست.

 

خانم های دروغگو

اگر با خانمی دروغگو در رابطه هستید و قصد ازدواج با وی را دارید و متوجه شده اید کـه دراین دوران آشنایی دروغ هاي‌ کوچک و ریز بـه شـما می‌گوید و شاید تعداد دفعات دروغ گفتن او بـه 10 بار رسیده اسـت، این بسیار خطرناک اسـت پس بهتر اسـت در مورد ازدواج با او تجدید نظر کنید. یقیناً شـما نمی‌خواهید با فردی در زیر یک سقف زندگی کنید کـه صداقت کامل ندارد.

 

با این زن ها ازدواج نکنید

 

خانم های پول پرست

هیچ اشکالی ندارد کـه انسان بـه چیز هاي‌ مادی علاقه داشته باشند اما اگر خانمی کـه با شماست، مدام بـه فکر کادو هایي اسـت کـه از دیگران می‌گیرد و دوست دارد کـه بیش از حد بـه دنبال مادیات برود و مسئله اصلی ارتباط را فراموش کرده اسـت، بهتر اسـت کـه کمی عقب بکشید.

 

اگر این خانم مدام در مورد هدیه، خرید کردن، رفتن بـه رستوران هاي‌ مجلل و … با شـما صحبت می‌کند و بـه احساساتتان توجهی ندارد، احتمالا در آینده با شـما دچار مشکل خواهد شد.

 

با این زن ها ازدواج نکنید

 

خانم قدر نشناس

تصور کنید با کسی کـه دوستش دارید، برای شام بیرون رفته اید و بـه گونه اي رفتار می‌کند کـه انگار شـما خدمت کارش هستید. در واقع بـه کاری کـه شـما انجام می‌دهید، ارزش و احترام نمی‌گذارد.

 

همین باعث می‌شود کـه در آینده با او بـه مشکل بخورید و سرخورده شوید. یقیناً شـما دوست دارید با زنی ازدواج کنید کـه بـه شـما احترام می‌گذارد. خانواده و دوستان تان را نیز مورد ارزش و احترام قرار می‌دهد؛ پس قبل از انتخاب حتما مطمئن شوید.

 

با این زن ها ازدواج نکنید

خانم های شکاک

خانم هاي‌ شکاک زندگی را برای شـما تبدیل بـه جهنم می‌کنند. منظور از شکاکی این اسـت کـه او همه ی ي چیز هاي‌ کوچک را تبدیل بـه چیز هاي‌ بزرگ و پیچیده میکند؛ بـه عنوان مثال زمانی کـه در محل کار هستید یا با دوستان تان بیرون رفته اید، آن قدر بـه شـما پیام می‌دهد و زنگ میزند تا سر از کارتان در بیاورد.

 

در واقع بـه تنهایی و بدون شـما احساس امنیت ندارد. طبق معمولً از تعداد زیادی از کار هاي‌ شـما ایراد می‌گیرد و تعریفش از اعتماد کاملاً متفاوت خواهد بود بنابر این نمیتواند زندگی خوبی را برای تان رقم بزند.

 

با این زن ها ازدواج نکنید

خانم های همیشه تلخ و بداخلاق

حتما خانم هایي را دور و بر خود دیده اید کـه سر احمقانه ترین چیز ها خشمگین می‌شوند. خانم هایي کـه حتی نمی‌توانند بـه یک جوک بخندند زیرا همه ی چیز را جدی می‌گیرند.

 

بهتر این اسـت کـه از ازدواج با این خانمها دوری کنید. احتمالاً ان ها در گذشته مشکلی داشته اند کـه باعث شده همیشه رفتار تلخی داشته باشند و احتمالا نمیتوانید در بلند مدت درکنار او زندگی خوب و آرامی را تجربه کنید.

 

با این زن ها ازدواج نکنید

خانم های روان پریش

این خانمها طبق معمول چهره زیبایی دارند و حتی شاید شبیه مدل ها هم باشند اما اخلاق ان ها خیلی زیبا نیست. در واقع زیبایی چهره باعث شده اسـت کـه هر جنبه دیگری از زیبایی را فراموش کنند اما ممکن اسـت از عصبانیت بـه حد انفجار برسند. طبق معمولً روحیه و حالت غیرقابل پیشبینی دارند.

 

یک دقیقه بغل میخواهند دقیقه دیگر کاملاً خشمگین هستند و از شـما می‌خواهند کـه بـه سمتش نروید. ان ها تعادل رفتاری ندارند.

 

با این زن ها ازدواج نکنید

این خانمها طبق معمولً سندروم پیش از قاعدگی شدید دارند و تا جایی کـه می‌توانید باید از ان ها دوری کنید. حتی ممکن اسـت بـه یک‌باره بدون این‌که از قبل چیزی بـه شـما بگویند، رابطه را تمام کنند.

 

خانم های کنترل گر

این خانمها دوست دارند کـه همیشه رئیس باشند. همه ی تصمیمات را خودشان بگیرند و دیگران را نظارت و مدیریت کنند. ان ها تصمیم میگیرند کـه شـما در کجا غذا بخورید، با چه کسانی معاشرت کنید، چه زمانی تنها باشید، ان ها مدیریت همه ی چیز را بـه دست میگیرند و یقیناً دریک رابطه طولانی مدت شـما را کلافه خواهند کرد، زیرا ارزش و احترام کافی برای شـما قائل نیستند.

 

با این زن ها ازدواج نکنید

خانم های بیش از حد وابسته

این خانمها بیش از حد بـه نیاز هاي‌ خود فکر می‌کنند. شـما همیشه باید درکنار او باشید و وی را مطمئن کنید کـه عاشقش هستید و همه ی چیز در رابطه با او درست اسـت.

 

همچنین پس از قرار سوم می‌خواهند کـه با شـما ازدواج کنند و همیشه عجله دارند. اگر بـه او زنگ نزنید یا پیامش را بـه سرعت جواب ندهید، وحشت زده میشود و مدام گریه می‌کند. این خانمها طبق معمول گزینه مناسبی برای ازدواج نیستند.

جدیدترین مطالب سایت