بازیگران سریال خاتون (بیوگرافی بازیگران خاتون + عکس)

بازیگران سریال خاتون (بیوگرافی بازیگران خاتون + عکس)

بیوگرافی کامل بازیگران سریال نمایش خانگی خاتون

تینا پاکروان تهیه و گارگردان خوب و موفق سینما ایران از اکران و پخش سریالی پر ستاره و در عین حال با موضوع و محوریتی جذاب در ثانر زمان قدیم خبر داده اسـت که در ادامه بـه بازیگران و جزئیات ان می پردازیم.

 

بخشی از داستان این مجموعه در مناطق شمالی کشور و در بستر جنگ جهانی دوم می‌‌گذرد. اما تاکنون اطلاعاتی درباره محوریت کلی داستان «سریال خاتون» رسانه ای نشده اسـت.

 

این سریال قرار اسـت تا از شبکه نمایش خانگی بـه پخش برسد. در سریال تاریخی خاتون بازیگران بسیار محبوبی ایفای نقش داشته اند و گمان می رود که این سریال یکی از پربیننده ترین ها در سال 1400 باشید.

 

بـه گزارش تالاب سریال خاتون با بازی نگار جواهریان، داستانی زنی از زنان این سرزمین را روایت می‌ کند که روزی روزگاری برای زندگی جنگیده‌ اند.

 

تاریخ ایران با همه ی ي فراز و فرود‌ هایش در زندگی تک‌ تک ایرانی‌ ها جریان دارد و سریال تاریخی «خاتون» هم بـه داستانی در همین‌ باره پرداخته؛ روایت زیروبم‌ های خانواده‌ ای که اوایل شهریور 1320 قصه‌ شان آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌ شود.

 

تاریخ پخش سریال خاتون چه زمانی است؟

تولیداین سریال از سال 1399 آغاز شده اسـت و در تابستان 1400 بـه پخش خواهید رسید. در زیر جزئیات پخش این سریال را آورده ایم. این سریال در تیر ماه 1400 و بـه صورت اختصاصی از «نماوا» پخش خواهد شد.

 

بازیگران سریال خاتون (بیوگرافی بازیگران خاتون + عکس)

نگار جواهریان در سریال خاتون

نگار جواهریان در نقش «خاتون»؛ بازیگر اصلی این سریال اسـت. مهران مدیری، سروش صحت، مهران قربانی، ستاره اسکندری، پانته‌آ پناهی ها، علیرضا مهران، بانیپال شومون، اشکان خطیبی و بهناز جعفری بازیگران اصلی سریال خاتون هستند.

 

نگار جواهریان در ۲۲ دی ماه ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. بـه گفته خودش، او بازیگری را از ۱۴-۱۳ سالگی که بـه مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان می‌رفت، یادگرفت و در ۱۵ سالگی با رفتن روی سن تئاتر شهر، کار خود را به صورت حرفه‌ای آغاز کرد و سپس در رشته طراحی صحنه دانشگاه هنر و معماری تحصیلات خود را ادامه داد. او همسر رامبد جوان کارگردان مشهور کشورمان میباشد.

 

بازیگران سریال خاتون (بیوگرافی بازیگران خاتون + عکس)

حضور مهران مدیری در سریال خاتون

مهران مدیری کارگردان، هنرپیشه و مجری ایرانی اسـت. از نوجوانی پا بر وادی هنر نهاده و طی سالیان سال فعالیت یکی از چهره های محبوب و پرآوازه سینمای کشور جمهوری اسلامی ایران محسوب میشود.

از ۱۶ سالگی بازیگری در تئاتر را آغاز کرد. او با همراهی داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را در نوروز ۱۳۷۲ برای تلویزیون ساخت. مهران مدیری سال هاست که ازدواج کرده و یک پسر و یک دختر دارد.

 

شبنم مقدمی به سریال خاتون پیوست

شبنم مقدمی بازیگر زن متولد 3 فروردین ماه 1351 در تهران میباشد. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش‌ آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ اسـت. وی فعالیت خود در زمینه هنر را از سال 77 با رادیو شروع نمود. وی با حضور در سال زیر تیغ در سال 85 و سقوط یک فرشته توانست بـه خوبی دیده شود. وی چند سالی اسـت که ازدواج کرده اسـت. همسر او علیرضا آرا که او هم بازیگر اسـت می باشد.

 

بازیگران سریال خاتون (بیوگرافی بازیگران خاتون + عکس)

 

اشکان خطیبی در سریال خاتون

اشکان خطیبی متولد 19 مهر ماه 1358 در تهران می باش. او تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده‌ اسـت.

وی علاوه بر بازیگری در خوانندگی هم مهارت دارد و تاکنون چندین اثر موسیقیایی از وی منتشر شده اسـت. اشکان خطیبی با آناهیتا درگاهی ازدواج کرده اسـت. این زوج هنوز صاحب فرزندی نشده اند.

 

بازیگران سریال خاتون (بیوگرافی بازیگران خاتون + عکس)

 

هنرمندی ستاره اسکندری در سریال خاتون

ستاره اسکندری بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 25 خرداد 1353 در تربت حیدریه میباشد. او دانشجوی انصرافی رشته مترجمی زبان انگلیسی میباشد.

 

وی فعالیت خود در بازیگری را از سال 1375 با حضور در فیلم سینمایی حریف دل شروع نمود. وی دو خواهر بنام های لاله و سارا اسکندری و یک برادر بـه اسم سیامک دارد. ستاره اسکندری چند سالی اسـت که ازدواج کرده اسـت.

بازیگران سریال خاتون (بیوگرافی بازیگران خاتون + عکس)

 

سروش صحت در سریال پر بیننده خاتون

سروش صحت ۸ آذر سال ۱۳۴۴ در اصفهان متولد شد. پدر و مادرش اهل نائین بودند. او تا سال ۱۳۶۳ «تا ۱۹سالگی» در اصفهان زندگی می‌کرد و پس از پذیرفته شدن در دانشگاه در تهران ساکن شد.

 

وی دارای مدرک کاردانی رادیولوژی، کارشناسی شیمی کاربردی و کارشناسی ارشد آلودگی و حفاظت محیط زیست دریا اسـت. از ازدواج و وضعیت تاهل او اطلاعاتی در دسترس نمی باشد.

بازیگران سریال خاتون (بیوگرافی بازیگران خاتون + عکس)

 

بهناز جعفری در سریال خاتون

بهناز جعفری بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد سال 1353 در تهران میباشد و 43 سال سن دارد. وی لیسانس نمایشی از دانشگاه آزاد میباشد.

آغاز بازی او در سینما از سال 1373 با ایفای نقش کوتاهی در فیلم «روسری آبی» بـه کارگردانی «رخشان بنی اعتماد» و هم چنین بازی در نمایش های رادیویی از سال 1376 بوده اسـت. بهناز جعفری تاکنون ازدواج نکرده اسـت و مجرد اسـت.

 

بازیگران سریال خاتون (بیوگرافی بازیگران خاتون + عکس)

 

مهدی قربانی بازیگر سریال خاتون

مهدی قربانی متولد ۳ آبان ۱۳۸۱ در کرمان بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران اسـت. مهدی قربانی بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران اسـت. او هنرجوی رشته بازیگری از آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان «پانیذ» اسـت. قربانی با بازی در فیلم سینمایی «ابد و یک روز» وارد عرصه بازیگری شد. وی پس از آن با چندین اجرا در تئاتر و نمایشنامه خوانی همچون «کافه مک ادم»؛ «کورنومتر» و… بـه این حیطه نیز وارد شد.

بازیگران سریال خاتون (بیوگرافی بازیگران خاتون + عکس)

 

رویا نونهالی در سریال خاتون

رویا نونهالی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 24 بهمن 1341 در تهران میباشد. وی دارای تحصیلات در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران اسـت.

 

اولین حضور وی جلوی دوربین در سال 1366 میباشد که در ان سال نونهالی در فیلم یار در خانه ساخته خسرو سینایی ایفای نقش نمود. رویا نونهالی متاهل اسـت و چندین سال اسـت که ازدواج کرده اسـت. همسر وی رامین حیدری میباشد.

 

بازیگران سریال خاتون (بیوگرافی بازیگران خاتون + عکس)

«سریال خاتون» تابستان سال 1399 در «نمک آبرود» شمال کشور و در اولین گام با بازی نگار جواهریان و اشکان خطیبی کلید خورده اسـت. «خاتون» اولین سریال نمایش خانگی تینا پاکروان محسوب میشود و یکی از پروژه ‌های پرهزینه و پرخرج شبکه نمایش خانگی‌ اسـت که قرار اسـت در شهر هـای مختلف ساخته شود.

 

تینا پاکروان بعد از شکست بی سابقه «فیلم لس آنجلس تهران» در اکران و نارضایتی مخاطبان از این فیلم از سینما بـه سراغ شبکه خانگی رفته اسـت.

 

بازیگران سریال خاتون (بیوگرافی بازیگران خاتون + عکس)

بیوگرافی تیمسار نامدار با بازی مهرداد نیکنام

مهرداد نیکنام متولد 11 دی 1350 در تهران ، بازیگر ، کارگردان و فیلم نامه نویس است که بیشتر ایشان را در قامت نویسنده و تهیه کننده دیدیم

در سال 1399 در سریال «کرگدن» حضور داشت و یکسال بعد با همین سریال خاتون در نقش «تیمسار نامدار» خوش درخشید.

بازیگران سریال خاتون (بیوگرافی بازیگران خاتون + عکس)

 

دیدن این فیلم پر ستاره با محوریت و موضوع تاریخی و فیلم نامه جذاب را بـه شدت بـه شـما پیشنهاد می‌کنیم چرا که قبلا در همچنین پلتفرمی سریال شهرزاد بسیار بسیار مورد استقبال عموم قرار گرفته اسـت.

اخبار سریال ها و بیوگرافی بازیگران ایرانی را می توانید در سایت تالاب دنبال نمایید.

پیج اینستاگرام سریال خاتون
@khatoon.series

جدیدترین مطالب سایت