بهترین انیمیشن رباتی برای کودکان (35 انیمیشن)

بهترین انیمیشن رباتی برای کودکان (35 انیمیشن)

بهترین انیمیشن رباتی برای کودکان  ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب فهرست از فیلم مورد علاقه هر بچه اي کـه بـه انها اجازه می‌دهد از ان لذت ببرند را منتشر کرده ایم.

 

35 بهترین فیلم روباتی برای تماشای کودکان

فیلم‌هاي‌ رباتی برای کودکان منبعی عالی برای سرگرمی و آموزش هستند. ربات ها از دیرباز یکی از ویژگی هاي‌ جالب فیلم ها بوده اند. برای مثال، فیلم صامت سال 1918؛ The Master Mystery، با بازی هری هودینی «کـه نام ربات اتوماتون بود» بسیار مشهور بود. همچنین، نمادین ترین و محبوب ترین ربات ها – C-3PO و R2-D2 – در جنگ ستارگان جورج لوکاس، یکیدیگر از فیلم هاي‌ حرکتی باشکوه، نمایش داده شدند.

 

1. D.A.R.Y.L

D.A.R.Y.L

خانواده اي پسر کوچکی را کـه در جنگل گمشده اسـت بـه فرزندی قبول می کنند. این بچه شگفت انگیز بـه یاد نمی آورد کـه کیست یا چیزی در مورد والدینش نمی‌داند. خانواده سعی می کنند بـه او کمک کنند تا خانواده و خانه اش را پیدا کند.

 

بـه زودی، خانواده متوجه می شوند کـه پسر بـه نظر می‌رسد توانایی هاي‌ خاصی دارد، کـه طبق معمولً در بین بچه هاي‌ هم سن او رایج نیست. گاهی کارهایی می کند کـه هیچ انسانی نمیتواند انجام دهد. D.A.R.Y.L یک ساعت خنده دار برای کل خانواده اسـت.

 


مطالب مشابه: بهترین انیمیشن های ارزشمند و آموزنده برای کودکان


 

2. WALL-E

WALL-E

انسانها زمین را بـه طور کامل رها کرده اند زیرا اکنون کل سیاره بـه یک محل دفن زباله بزرگ تبدیل شده اسـت. WALL-E، یک روبات جمع‌آوری زباله، بـه تنهایی روی زمین زندگی میکند و وظیفه بزرگی برای پاک سازی سیاره دارد. در حالی کـه زباله ها را غربال می کند، آثاری از فرهنگ بشری را از طریق یادگاری ها، تاریخ و موسیقی می یابد. WALL-E با یک ربات پیشرفته بـه نام EVE برخورد می کند. این یک فیلم ترن هوایی پر از موسیقی، کمدی و عاشقانه اسـت.

 

3. The Hitchhiker’s Guide To The Galaxy

The Hitchhiker’s Guide To The Galaxy

این فیلم کـه بر اساس کتاب پرفروشی بـه همین نام ساخته شده اسـت، مملو از دیالوگ هاي‌ طنز و شوخ طبعی اسـت کـه بچه ها ان ها را دوست خواهند داشت. زمانی کـه قرار بود زمین برای ایجاد فضای بزرگراه کهکشانی «حذف» شود، آرتور دنت راهی برای حفظ ان پیدا کرد. این فیلم کارتونی ربات پر از انواع دوستان و دشمنان عجیب‌وغریب از جمله ربات افسرده، پلیس فضایی و بیگانگان اسـت. The Hitchhiker’s Guide To The Galaxy کل خانواده را بـه خنده خواهد انداخت.

 

4. شگفت انگیزان

شگفت انگیزان

اگر چه این بیشتر شبیه فیلمی درباره ابرقهرمانان اسـت، اما مضامین ماندگار ربات ها و هوش مصنوعی را دارد و بسیاری از طرح ها و صحنه هاي‌ اکشن حول محور انها می‌چرخد. وقتی یک خانواده ابرقهرمانی بـه دلیل فشار عمومی “بازنشسته” می شوند، سازگاری با زندگی عادی انسان برایشان دشوار اسـت.

 

یک تهدید از زاویه اي غیرمنتظره باعث می شود انها از دوران بازنشستگی خارج شوند تا دنیا را نجات دهند – بـه عنوان یک خانواده. تمام ویژگی‌هاي‌ نمادین فیلم‌هاي‌ دیزنی، جلوه‌هاي‌ انیمیشن سه بعدی عالی، دوبله قوی و طرح‌هاي‌ عجیب‌وغریب را دارد کـه شـما را در حدس زدن نگه می‌دارد.

 

5. A.I. هوش مصنوعی

A.I. هوش مصنوعی

زمانی کـه A.I. تکنولوژی هنوز در مراحل اولیه خود بود، این فیلم ان را وارد جریان اصلی کرد. هنگامی کـه خط ساحلی جهان شروع بـه سیل کرد و شهرها غرق شدند، انسانها بـه وسط قاره نقل مکان کردند و A.I پیشرفته اي را توسعه دادند. در روبات هایي کـه کارهای روزانه را انجام می‌دهند.

 

دیوید یکی از مدل هاي‌ هوش مصنوعی در بدن انسان اسـت کـه توسط مادر انسان پذیرفته شده اسـت. این فیلم بـه زیبایی ساخته شده اسـت و مفاهیم عمیقی مانند چیزهایی کـه واقعاً از ما انسان، اخلاق و جوهر هستی می‌سازند را بررسی می کند.

 

6. ربات ها

ربات ها

در دنیایی مملو از ربات‌ها، یک مخترع مغرور بـه شهر بزرگ سفر می کند تا الهام‌بخش خودرا ببیند و برای او کار کند. او بـه سرعت متوجه میشود کـه شهر بزرگ، علی‌رغم همه ی جذابیت‌ها و جذابیت‌هایش، عناصر شومی دارد کـه اگر می خواهد بـه هدفش برای بهتر کردن جهان برسد، باید نگران آن ها باشد. با کمدی، برخی عاشقانه هاي‌ روباتی، و برخی تفسیرهای اجتماعی شوخ در مورد این کـه چگونه شرکت ها دنیای ما را شکل می‌دهند، این ساعت عالی برای همه ی اسـت.

 

7. حاشیه اقیانوس آرام

حاشیه اقیانوس آرام

انسانها برای بقای خود می جنگند. اما تهدید از طرف یک دیگر یا بیگانگان نیست، بلکه تهدید هیولاهای غول پیکر در ته اقیانوس اسـت. تنها چیزی کـه بین انسانها و نابودی وجوددارد، لباس هاي‌ ربات غول پیکر اسـت کـه توسط انسان هایي کـه با یک دیگر و ربات پیوند دارند، “خلبان” می شوند. اگر چه این فیلم در مورد مبارزه با هیولاها و نجات انسانها اسـت، اما بـه موضوعات بسیاری مانند خانواده، عزت نفس و شجاعت درونی میپردازد.

 

8. من، ربات

من، ربات

خودکشی یک A.I. دانشمند کارآگاه اسپونر را بـه این پرونده آورد. علیرغم ترس و بیزاری درونی اش از ربات ها بـه عنوان موجودات، در حالی کـه دراین آینده پر از ربات سفر می‌کرد، متوجه شد کـه خودکشی هاي‌ آشکارتر از آنچه در ابتدا فکر میکرد وجوددارد. انیمیشن و داستان کـه بر اساس رمان کلاسیک ایساک آسیموف ساخته شده اسـت شـما را کاملا سرگرم می کند.

 

9. ابزارک بازرس

ابزارک بازرس

Inspector Gadget فیلمی اقتباس شده از کارتون محبوب کودکان اسـت و ساعتی پر جنب و جوش برای کل خانواده اسـت. یک نگهبان امنیتی گیج در تصادف گرفتار می شود و وقتی التیام مییابد، متوجه میشود کـه با یک ابزار یا ابزار ظاهراً برای هر مناسبتی، سایبرنتیک شده اسـت. پزشک / دانشمندی کـه وی را ترمیم می کند بـه او علاقه مند می شود. هنگامی کـه شهر توسط Claw تهدید می شود، بازرس گجت از تمام ابزارها و توانایی هاي‌ حیله گرانه خود استفاده کامل خواهد کرد.

 

10. انسان دویست ساله

انسان دویست ساله

دراین فیلم، اندرویدها «خدمت‌کاران» خانه هستند کـه مردم برای کارهای کوچک بـه آن ها تکیه می کنند. اندروید اندرو شروع بـه ایجاد احساساتی شبیه بـه یک انسان می کند، مانند شادی یا خلاقیت. با این حال، برخی از مردم این پیشرفت را مثبت نمی‌بینند و او خودرا در تلاش برای فرار از سازندگان خود می بیند. فیلم Bicentennial Man یک طرح خنده دار ودر عین حال جذاب با صداگذاری عالی توسط رابین ویلیامز اسـت.

 

11. سری جنگ ستارگان

سری جنگ ستارگان

بدون سری نمادین جنگ ستارگان، هیچ فهرست فیلم رباتی کامل نخواهد شد. این فیلم علاوه بر محیط آینده نگرانه، بیگانگان و سکانس هاي‌ اکشن جالب، ربات هاي‌ زیادی نیز دارد. آن ها اغلب حساس یا حداقل نیمه حساس هستند، و تأثیر انها بر داستان تأثیرگذار و تماشای لذت بخش اسـت. چه آن ها ربات‌هاي‌ شیطانی باشند کـه وسواس جنگ دارند و چه یک اندروید بی‌رحم، بـه سادگی نمی توانند بی‌ادب باشند.

 

12. غول آهنین

غول آهنین

یک ربات غول پیکر “قاتل” از فضا بر روی زمین فرود آمد. هنگامی کـه دولت و ارتش بسیج می شوند تا با این تهدید بجنگند و از بین ببرند، اتفاقی باورنکردنی رخ میدهد – ربات با پسر بچه دوست می شود. وقتی انها باوجود متفاوت بودن نقاط مشترکی پیدا می کنند، پسر سعی می کند ربات را از دست دولت و ارتش نجات دهد. آنچه در ادامه می‌آید داستانی دل چسب اسـت کـه هم برای بزرگسالان و هم برای بچه ها بـه یک اندازه جذاب خواهد بود.

 

13. روزی که زمین ایستاد

روزی که زمین ایستاد

دراین بازسازی از کلاسیک 1951؛ یک سفینه فضایی با دو مسافر – یک بیگانه و یک ربات قدرتمند – بـه زمین میرسد. اگر چه بیگانگان ادعا می کنند کـه هدف انها نجات زمین بوده اسـت، اما انسانها از اندازه و قدرت ربات کـه بـه عنوان یک تهدید تلقی می کنند وحشت می کنند.

 

وقتی یک دانشمند معتقد اسـت کـه بیگانه اسیر شده در مورد نیات خود برای نجات زمین صادق بوده اسـت، تصمیم می‌گیرد وی را آزاد کند تا ببیند زمین دقیقاً چه چیزی را باید از ان نجات دهد. این فیلم یک تماشای قانع کننده اسـت کـه باعث می شود شـما مسیر ما را بـه عنوان یک گونه زیر سوال ببرید.

 

14. Tomorrowland

Tomorrowland

بسیاری از فیلم‌هاي‌ مربوط بـه آینده روبات‌ها اغلب بدبینانه یا شوم هستند. Tomorrowland از این فرمول عبور می کند و آینده نسبتاً خوش بینانه اي را برای بشر در ابعادی متفاوت نشان میدهد. زمانی کـه بقای انسان توسط پیش‌بینی‌ها و محاسبات دانشمندان آینده‌نگر تهدید میشود، قهرمان ما سعی میکند آینده را تغییر دهد تا بر زمان حال تأثیر بگذارد. اگر چه ممکن اسـت کمی گیج کننده باشد، اما داستان بسیار قانع کننده اسـت و دارای شخصیت هاي‌ عالی از جمله شخصیت هاي‌ انیمیشن و انیمیشن اسـت.

 

15. Flight Of The Navigator

Flight Of The Navigator

Flight of the Navigator همه ی چیزهایی را دارد کـه شـما دوست دارید دریک فیلم علمی تخیلی دهه 80 داشته باشید – سفر در زمان، بیگانگان و یک ربات حساس با حس شوخ طبعی عجیب. وقتی پسر جوانی در دره ناپدید می شود و می بیند کـه هشت سال از «بازگشت» او می‌گذرد، تمام دنیا بـه انچه اتفاق افتاده فکر میکنند. وقتی سفینه فضایی بیگانه روی زمین سقوط می کند ودر نهایت توسط ناسا دستگیر می شود، دولت بیشتر نگران می شود. این فیلم یک ساعت سبک با کمدی عالی اسـت.

 

16. فلابر

فلابر

هنگامی کـه یک استاد حواس پرت تلاش می کند تا دانشگاه مورد علاقه خودرا از تعطیلی نجات دهد، بـه طور تصادفی با یک ماده انعطاف پذیر و منعطف برخورد می کند کـه او ان را “Flubber” می نامد، کـه بـه نظر می‌رسد گاهی اوقات حساس باشد. رقبای پروفسور بـه هر قیمتی سعی می کنند ماده را بدزدند.

 

پروفسور در طول مسیر توسط ربات سرگردان همراه خود بـه نام Weebo کمک می کند. اگر از طرفداران کمدی علمی تخیلی و رابین ویلیامز هستید، این فیلم را دوست خواهید داشت.

 

17. هوگو

هوگو

هوگو یک یتیم جوان پاریسی اسـت. او متخصص تعمیر وسایل اسـت کـه از پدر و عمویش آموخته اسـت. با این حال، او بـه غیر از ربات “اتوماتون” هیچ تماسی با پدرش ندارد، اما کلید کار با ان را ندارد. هنگامی کـه هوگو و دوستانش تصمیم می‌گیرند تا اطلاعات بیشتری در مورد پدرش و ماشین خودکار پیدا کنند، متوجه می شوند کـه آن ها با شرایط شگفت انگیزی بـه هم مرتبط هستند. این را برای تصویر عالی از پاریس در دهه 1930 و موضوع خانواده تماشا کنید.

 

18. اتصال کوتاه

اتصال کوتاه

هنگامی کـه یکی از پنج ربات آزمایشی در ارتش مورد اصابت صاعقه قرار میگیرد، ربات دچار دگرگونی عمیقی می شود کـه وی را بـه سمت خودآگاهی و هوشیاری سوق می‌دهد. هنگامی کـه ارتش ربات را تعقیب می کند تا ان را دوباره برنامه ریزی کند، ربات بـه کمک زنی فرار می کند کـه معتقد اسـت او بـه اندازه دیگران انسان اسـت.

 

ربات “شماره 5” باید در حالی کـه سعی می کند خالق خودرا متقاعد کند کـه هوشیاری و شخصیتی شبیه بـه هر انسان دارد، از اسیر شدن فرار کند. این فیلم کـه یک فیلم کلاسیک زمان خود بود، هنوز هم بـه عنوان یک ساعت خوب تا بـه امروز باقیمانده اسـت.

 

19. قهرمان بزرگ 6

قهرمان بزرگ 6

در آینده اي نزدیک، روبات ها در همه ی جا رایج شده اند. هیرو نابغه 14 ساله ربات مراقبت دکتری برادرش “Baymax” را فعال می کند، انها با یک دیگر متحد می شوند تا از سوء استفاده یک شرور ناشناس از اختراع هیرو جلوگیری کنند – یک نوع جدید خطرناک از ربات بـه نام “microbots”. بـه انها کمک می کند ویزهای علمی احمقانه از کالج برادر هیرو در حالی کـه انها “Big Hero 6” را تشکیل می‌دهند تا از شهر آینده نگرانه “سان فرانسوکیو” محافظت کنند.

 

دان هال، یکی از کارگردانان Big Hero 6؛ از دانشگاه کارنگی ملون بازدید کرد تا از موسسه رباتیک انها الهام بگیرد. هال متوجه بازوی رباتی شد کـه از بالن ساخته شده بود، کـه بر خلق شخصیت بایمکس توسط هال تأثیر گذاشت.

 


مطالب مشابه: 20 حقیقت شگفت انگیز درباره نمادین ترین شخصیت های دیزنی


 

20. Astroboy

Astroboy

زمانی کـه یک دانشمند نابغه پسرش را از دست میدهد، روباتی را بـه تصویر خود می سازد تا بـه او کمک کند تا با غم و اندوه کنار بیاید. ربات “Astro Boy” قدرتمند و باهوش اسـت، اما نمی‌تواند جای خالی پسر دانشمند را پر کند. او سپس سفری را آغاز می کند تا خود و مکانش را در مترو سیتی آینده نگر کشف کند. این فیلم پر از صحنه هاي‌ اکشن و احساسی ترن هوایی اسـت. Astro Boy بـه دنبال احساس خود اسـت و سعی می کند تایید خالق خودرا بـه دست آورد.

 

21. ماجراهای روبورکس

ماجراهای روبورکس

جیمز میلر جوان زمانی کـه سگ خانگی و بهترین دوست خود، رکس را از دست می‌دهد، بـه شدت مضطرب می شود. زندگی او برای همیشه تغییر می کند، اما یک شب، یک ماشین زمان در حیاط خلوت او پدیدار می شود کـه خلبان ان توسط “RoboRex” یک سگ روباتی کـه برای نجات آینده در زمان سفر کرده اسـت.

 

همانگونه کـه انها باهم متحد می شوند تا یک دانشمند شرور و همکار گربه اش را از تسلط بر جهان باز دارند، پیوندی دلگرم کننده ایجاد می کنند کـه فراتر از مانع گونه ها و فناوری اسـت.

 

22. Cody The Robosapien

Cody The Robosapien

وقتی دانشمندی کـه ربات‌هاي‌ هوشمندی را برای دولت می‌سازد متوجه میشود کـه آن ها برای خشونت و استفاده نظامی هستند، سعی میکند یکی از انها را بدزدد و وی را آزاد کند. روباتی کـه اکنون شکسته شده اسـت توسط یک پسر جوان تنها پیدا می شود کـه وی را تعمیر می کند و با او پیوند برقرار می کند. سپس ان دو باهم متحد می شوند تا والدین پسر و همچنین خالق ربات را از سازمان شیطانی کـه می خواهد ربات ها را بـه سلاح تبدیل کند، نجات دهند.

 

23. جیمی نوترون: پسر نابغه

جیمی نوترون: پسر نابغه

جیمی نوترون در هشت سالگی یک نابغه اسـت و چیزهایی را اختراع می کند کـه بزرگسالان فقط رویای آن ها را می‌بینند. اما این وی را محبوب ترین بچه مدرسه نمیکند. وقتی گونه هاي‌ بیگانه همه ی بزرگسالان جهان را می ربایند، دیگر همه ی این چیزها مهم نیستند. جیمی، دوستان بعیدش و سگ رباتش، گودارد باید برای نجات والدین خود و خود زمین، سفری خنده دار را آغاز کنند.

 

24. Tron: Legacy

Tron: Legacy

سام فلین یک شورشی متبحر از فناوری بدون دلیل اسـت. وقتی مجموعه اي از سرنخ ها در مورد ناپدید شدن پدرش وی را بـه یک بازی ویدیویی قدیمی هدایت می کند، او خودرا بـه دنیای مجازی منتقل می کند. این همان دنیای مجازی اسـت کـه پدرش ساخته و دو دهه اسـت کـه در ان گیر کرده اسـت.

 

برای نجات پدرش، آن ها باید با هوش مصنوعی بـه نام CLU و ارتش ربات‌هاي‌ ان مبارزه کنند، زیرا قصد دارند بر دنیای واقعی نیز تسلط پیدا کنند. این فیلم با جلوه‌هاي‌ بصری خیره‌کننده و فضایی رترو، فیلمی عالی برای تماشای همراه با خانواده اسـت، زیرا یک طرح پدر و پسر قوی و همچنین سکانس‌هاي‌ اکشن عالی دارد.

 

25. با رابینسون ها آشنا شوید

با رابینسون ها آشنا شوید

لوئیس یک یتیم جوان اسـت کـه بـه سختی بـه فرزندخواندگی می گذرد. او یک مخترع پرکار اسـت کـه اختراعاتش والدین بالفعل را می ترساند. وقتی او با یک بچه عجیب‌وغریب روبه‌رو می شود کـه ادعا می کند پلیس آینده اسـت، زندگی او حتی عجیب تر می شود.

 

از آنجایی کـه لوئیس متوجه می شود کـه آینده مستقیماً با اعمال او مرتبط اسـت، او و پلیس آینده بـه تلاشی میپردازند تا مانع از تغییر جریان زمان توسط “مرد کلاه کاسه ساز” «با کلاه کاسه ساز رباتیک و سخنگو» شود. ملاقات با رابینسون ها یک داستان خنده دار و دل انگیز با موضوعی قوی از خانواده اسـت.

 

 

26. Transformers: The Movie «1986»

Transformers: The Movie «1986»

از دهه 80 تا بـه امروز، فرنچایز Transformers بین کودکان و نوجوانان بسیار محبوب بوده اسـت. این وسایل نقلیه روزمره را تماشا کنید کـه تبدیل بـه ربات‌هاي‌ غول‌پیکر بـه‌شدت مسلح میشوند، در حالی کـه اتوبات‌ها برای دفاع از سیاره خود کـه توسط Decepticons شیطانی تسخیر شده اسـت، می‌جنگند.

 

تهدید بزرگتری بـه شکل Unicron، یک موجود رباتیک سیاره‌خوار عظیم، در افق ظاهر می شود. طرفداران نسخه اصلی و جدیدتر Transformers از این فیلم با بازی اورسون ولز لذت خواهند برد. نسخه هاي‌ جدیدتر، مانند Transformers Prime، بـه سطوح قابل مقایسه اي از تحسین و تحسین دست یافته اند.

 

27. Robocop «1987»

Robocop «1987»

در آینده دیستوپیایی کـه جرم و جنایت دیترویت را اشغال کرده اسـت، پلیس تقریبا درمانده اسـت. یک شرکت با سوء استفاده از موقعیت، تلاش می کند نیروی پلیس شهر را خصوصی کند. یک روز پلیسی بـه نام الکس مورفی توسط جنایتکاران بـه شدت مجروح می شود.

 

تنها راه نجات جان او این اسـت کـه بدنش را بـه صورت سایبرنتیکی تقویت کند ودر نتیجه “روبوکاپ” را ایجاد کند. اگر چه Robocop در مقابله با جنایات محلی موثر اسـت، شرور واقعی ممکن اسـت نزدیکتر از ان چیزی باشد کـه او فکر می‌کرد.

 

28. باتری ها گنجانده نشده است

باتری ها گنجانده نشده است

رایلی ها برای مشکلاتشان پایانی ندارند. برای یکی، یک باند هولیگان وجوددارد کـه آن ها را در محله خودشان آزار می‌دهند. بدتر از ان؛ آن ها توسط توسعه دهندگانی کـه میخواهند آپارتمان هایشان را تخریب کنند، بـه کار گرفته می شوند. خوشبختانه برای آن ها، کمک از غیر منتظره ترین منبع می‌رسد.

 

بیگانگان رباتیکی کـه مایلند از توانایی هاي‌ خود برای کمک بـه رایلی ها برای حفظ خانه خود و خنثی کردن توطئه سازنده استفاده کنند. Batteries Are Not Included فیلمی سبک اسـت کـه بـه طبیعت انسان میپردازد.

 

29. The Adventures Of A.R.I.: My Robot Friend

The Adventures Of A.R.I.: My Robot Friend

نوح جوان یک پسر خجالتی همدل اسـت کـه سعی می کند کار درست را انجام دهد. وقتی با یک ربات دوست شد، از محل کار پدرش “آزاد” شد و بـه سختی میدانست کـه این عواقب جدی دارد. ربات مورد نظر A.R.I. بـه عنوان سلاحی برای اهداف شیطانی تعیین شده بودو مدیر آزمایشگاه وی را بـه هر قیمتی کـه شده می خواهد. وقتی نوح و ARI سعی میکنند یک قدم جلوتر از آدم ربایان باشند، دوستی نزدیکی باهم برقرار میکنند کـه از تفاوت‌ها فراتر می رود.

 

30. Sid The Science Kid: The Movie

Sid The Science Kid: The Movie

وقتی سید و همکلاسی‌اش فرصتی برای دیدن یک موزه علوم مدرن، قبل از افتتاح بزرگ ان پیدا میکنند، بـه وجد می آیند. برای این کـه بر هیجان انها بیفزاید، تورهای این موزه همگی ربات هستند، با حسن نیت دانشمند عجیب‌وغریب کـه بـه طراحی نمایشگاه کمک کرده اسـت.

 

وقتی یک ربات رفتار عجیبی از خود نشان میدهد و افتتاحیه بزرگ و خود موزه را تهدید می کند، اوضاع تغییر خواهد کرد! سید، همکلاسی اش گابریلا، و دانشمند باید قبل از این کـه بتواند آسیب قابل توجهی ایجاد کند، با این راهنمای تور سرکش اداره کنند.

 

31. فولاد واقعی

فولاد واقعی

در آینده، ورزش تحت سلطه ربات ها و بـه ویژه افرادی کـه دوست دارند مسابقات بوکس را تماشا کنند، خواهد بود. یک بوکسور سابق دست خودرا در ورزش جدید امتحان می کند و متوجه می شود کـه دراین ورزش ترسناک اسـت. بدتر از همه ی، همسر سابقش می میرد و حضانت پسر کوچکشان مکس را بر عهده او می‌گذارد.

 

همان طور کـه مکس ربات بوکس خودرا می سازد و شروع بـه برنده شدن در مسابقات می کند، این دو پدر و پسر جدا شده متوجه می شوند کـه بیشتر از انچه در ابتدا فکر می‌کردند مشترک هستند. آن ها رقابت می کنند، پیوند میخورند و می فهمند کـه خانواده بودن بـه چه معناست.

 

32. ژنرال بعدی

ژنرال بعدی

هنگامی کـه مای جوان بـه طور تصادفی یک ربات مرگبار را در راه اندازی یک محصول فعال کرد، بـه سختی فکر می‌کرد کـه این ربات بـه خانه او بیاید. ربات 7723 در لانه سگ زندگی میکند و بـه زودی با مای دوست میشود و بـه او کمک می کند تا با قلدرها «با روبات‌هاي‌ خودش» مبارزه کند و زمانی کـه مادرش ان‌قدر مشغول بود کـه بـه مای توجه کند، با او میماند.

 

اما 7723 دارای محدودیت هایي اسـت، بـه خصوص بـه این دلیل کـه در هنگام فرار از آزمایشگاه آسیب دیده اسـت. این فیلم موضوعاتی مانند خانواده، فقدان، ماهیت دوستی و اخلاق را بررسی می کند.

 

33. Zathura: A Space Adventure

Zathura: A Space Adventure

برادران جوان، والتر و دنی، از گذراندن اوقات خسته‌کننده‌اي صرف نظر کرده‌اند، زمانی کـه پدرشان وادار اسـت بـه برخی کارها رسیدگی کند و همه ی انها در خانه تنها هستند. وقتی متوجه میشوند کـه بازی تخته‌اي قدیمی کـه پیدا کرده‌اند، در واقع روی رویداد های واقعی مانند پرتاب خانه‌شان بـه فضا و فرود آوردن ان‌ها در بین بیگانگان، روبات‌ها و خطرات دیگر، همه ی چیز تغییر میکند.

 

همانگونه کـه انها با عبور از این موانع راه خودرا بـه خانه پیدا می کنند، با یک فضانورد از زمین برخورد می کنند کـه بـه همان اندازه گمشده اسـت. اگر جومانجی یا داستان هاي‌ علمی تخیلی را دوست داشتید، قطعا از این یکی لذت خواهید برد.

 

34. توپ های فضایی

توپ های فضایی

Spaceballs داستان خلبان ace Lonestar و همراهش Barf را تعریف می کند کـه بـه نجات یک شاهزاده خانم و ربات وفادارش از “Spaceballs” کـه وی را تعقیب می کنند کمک می کنند. رهبر انها نه تنها می خواهد شاهزاده خانم را ربود، بلکه قصد دارد جو را از سیاره مادری او نیز بدزدد.

 

این فیلم با شانس‌هایي کـه در مقابل ان‌ها انباشته شده و یک نژاد بیگانه شیطانی در دم ان‌ها وجوددارد، مملو از صحنه‌هاي‌ اکشن حواس‌پرت، بیش از شخصیت‌هاي‌ برتر و ارجاع‌هاي‌ زیادی بـه فرانچایز جنگ ستارگان اسـت کـه بـه طور معمول ان‌ها را تقلید میکند. اگر از طرفداران پر و پا قرص جنگ ستارگان هستید، این یکی برای شماست.

 

35. سیاره گنج

سیاره گنج

این فیلم از «جزیره گنج» اثر آر.ال استیونسون اقتباس شده اسـت. هنگامی کـه جیم جوان مکان “سیاره گنج” را از دزد دریایی در حال مرگ کشف می کند، او و دوست دکترش داپلر بـه یک اکسپدیشن می‌روند تا مکان ان را پیدا کنند تا مسافرخانه مادرش را نجات دهند.

 

با این حال، بخش زیادی از خدمه کشتی بـه شکل دزدان دریایی در آمده اند و قصد دارند گنج را برای خود ببرند. وقتی آن ها از دست خدمه دزدان دریایی فرار می کنند، با یک ربات ناوبری رها شده بـه نام B.E.N روبه‌رو می شوند کـه برای یافتن گنج بـه کمک او نیاز دارند.

 

1. فیلم های روباتی در مورد فناوری به کودکان چه می آموزند؟

فیلم‌هاي‌ روباتی بـه کودکان می‌آموزند کـه فناوری می تواند انسان را شبیه‌سازی کند و بـه او ویژگی‌هایي بدهد کـه انسان‌ها از ان برخوردار نیستند. با این حال، یک ربات نمیتواند احساسات داشته باشد، کـه آن ها را از انسان جدا می کند.

 

2. چه گروه های سنی بیشتر از فیلم های ربات برای کودکان لذت می برند؟

لذت بردن از یک فیلم ربات خوب بـه هیچ گروه سنی محدود نمیشود. همه ی می‌توانند از این فیلم ها لذت ببرند و از آن ها بیاموزند.

 

3. تماشای فیلم ربات برای کودکان چه مزایایی دارد؟

فیلم هاي‌ روباتی بـه آشنایی کودکان با رباتیک، فناوری پیشرفته و هوش مصنوعی کمک می کند. انها بـه ایجاد علاقه بـه علم و فناوری کمک می کنند و انها را تشویق می کنند تا در مورد امکان تبدیل ایده ها بـه واقعیت فکر کنند.

 

4. فیلم های ربات در مقایسه با انواع دیگر فیلم های کودکان چگونه است؟

فیلم هاي‌ کودکانه برای سرگرمی و آموزش درس هاي‌ زندگی مناسب اسـت. فیلم‌هاي‌ روباتی سرگرم‌کننده هستند، اما از طریق فناوری، دنیایی از امکانات بی‌نهایت را باز می کنند. انها با زندگی و احساسات انسان سر و کار دارند ودر عین حال بـه گسترش تخیل کودک کمک می کنند و آن ها را تشویق می کنند چیزی خلق کنند کـه زندگی انها را آسان تر کند.

 


مطالب مشابه: بهترین سریال های کودکانه سال 2023


 

در پایان

فیلم‌هاي‌ رباتی برای بچه‌ها می تواند انها را مجذوب خود کند ودر عین حال بـه آن ها کمک کند تا در مورد فناوری، رباتیک و هوش مصنوعی بیاموزند. اگر کودک شـما بـه ربات ها علاقه دارد، مطمئناً مجذوب این فیلم ها می شود. این فیلم‌ها شامل روبات‌هایي اسـت کـه نقش‌هاي‌ متعددی مانند نقش یک دوست صمیمی، یک آنتاگونیست شرور و یک حیوان خانگی شایان ستایش را بازی می کنند.

 

علاوه بر این، آن ها دارای داستان هاي‌ جذاب و دل نشین هستند و برای کودکان در هر سنی مناسب هستند. بنابر این با فرزندتان یک فیلم انتخاب کنید، پاپ کورن بگیرید و از یک شب فیلم سرگرم کننده با او لذت ببرید.

جدیدترین مطالب سایت