بهترین انیمیشن ها برای کودکان (17 انیمیشن)

بهترین انیمیشن ها برای کودکان (17 انیمیشن)

با چند فیلم سرگرم کننده حیوانات، عشق فرزندتان به حیوانات را تقویت کنید. ما در این قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شما همراهان عزیز لیستی از بهترین انیمیشن ها برای کودکان را منتشر کرده ایم.

 

بهترین انیمیشن ها برای کودکان

فیلم‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای آموزش حیوانات به کودکانتان هستند. آنها از نظر بصری جذاب هستند، تماشای آنها سرگرم کننده است و تضمین می شود که آنها را سرگرم می کند. ما تعدادی از بهترین گزینه هایی را که بچه های کوچک می توانند برای غوطه ور شدن در دنیای غنی حیوانات تماشا کنند، فهرست کرده ایم. بنابراین، پاپ کورن های خود را بیرون بیاورید و این فیلم ها را در حالی که روی مبل در آغوش می گیرید تماشا کنید.

 

17 بهترین فیلم حیوانات برای کودکان

هیچ چیز هیجان انگیزتر از تماشای فیلم حیوانات با بچه ها نیست. در اینجا چند فیلم از حیوانات وجود دارد که بچه ها را سرگرم می کند.

 


مطالب مشابه: بهترین انیمیشن های نوروزی


 

1. بهترین دوستی انسان و حیوان: داستان دلفین

بهترین دوستی انسان و حیوان: داستان دلفین

اگر فرزند شما دلفین ها را دوست دارد، مطمئناً داستان دلفین ها را دوست خواهد داشت. این یک داستان دلگرم کننده از سویر نلسون 11 ساله است که می خواهد دلفینی به نام وینتر را که در تله خرچنگ گیر می کند آزاد کند.

 

دم دلفین شکسته است و باید با یک پروتز جایگزین شود که با کمک یک پزشک در آکواریوم نزدیک آن را دریافت می کند. آنها دم را می چسبانند، اما زمستان چند بار اول آن را رد می کند. پس از چند تغییر، دم در نهایت تنظیم می شود و دلفین می تواند دوباره به طور عادی شنا کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کفش، این ویدیوی بررسی دقیق را ببینید.

 

Dolphin’s Tale یکی از بهترین فیلم های حیوانات است که پیامی مثبت در مورد دوستی انسان و حیوان منتشر می کند. داستان دلفین بر اساس یک داستان واقعی است. آکواریوم دریایی Clearwater، فلوریدا، در دسامبر 2006 یک دلفین را پیدا کرد که در یک خط تله خرچنگ گیر کرده بود. سپس او نجات یافت و به مرکز منتقل شد.

 

2. بهترین برنده اسکار: عزیزم

بهترین برنده اسکار: عزیزم

بیب در دنیایی می گذرد که در آن حیوانات مانند انسان ها صحبت می کنند، چیزی که بچه های کوچک را تا پایان فیلم درگیر نگه می دارد. بیب، شخصیت حیوانی این فیلم، خوک کوچکی است که کشاورز به نام هاگت در قرعه کشی جوایز برنده اش می شود. در مزرعه هاگت، بیب توسط یک سگ گوسفند شاه مهربان به نام فلای در کنار سایر حیوانات مزرعه مراقبت می شود.

 

با این حال، یک سگ گوسفند دیگر به نام رکس از نحوه استقبال از بیب چندان راضی نیست زیرا او معتقد است که خوک ها به گله سگ گله تعلق ندارند. بقیه فیلم درباره این است که چگونه بیب ارزش خود را ثابت می کند و قلب سگ گله و کشاورز را به دست می آورد. در اینجا ویدیویی وجود دارد که به شما کمک می‌کند فیلم مناسبی را برای تماشای کودکانتان انتخاب کنید. پس از اکران فیلم در سال 1995، فروش گوشت خوک در ایالات متحده 20 درصد کاهش یافت.

 

3. بهترین ماجراجویی: استوارت لیتل

بهترین ماجراجویی: استوارت لیتل

این فیلمی است که ماجراجویی و کمدی را در مقادیر مناسب ترکیب می‌کند تا بچه‌ها را تا انتها درگیر خود نگه دارد. استوارت یک موش جذاب است که توسط خانواده “Little” به فرزندی پذیرفته شده است. یک موش متمدن که مورد استقبال بچه کوچکی به نام جورج و اسنوبل، گربه قرار نمی گیرد.

 

با این حال، استوارت با مقاومت و شجاعت با آنها روبرو می شود که به او کمک می کند توجه و عشق جورج را جلب کند. اما، Snowbell در تلاش است که ماوس را ناراحت کند. استوارت زنجیره ای از رویدادهای پرماجرا را پشت سر می گذارد تا در نهایت با خیال راحت به خانه بازگردد. استوارت لیتل داستانی بر اساس رویایی است که ای بی وایت از پسر بچه‌ای که مانند موش رفتار می‌کرد، دیده بود.

 

4. بهترین با پیچ و تاب های داستانی: بازگشت به خانه: سفر باورنکردنی

بهترین با پیچ و تاب های داستانی: بازگشت به خانه: سفر باورنکردنی

Homeward Bound یک داستان ماجراجویی حیوان خانگی از سه حیوان خانگی به نام‌های شانس، یک توله سگ بولداگ، ساسی، یک گربه هیمالیا و سایه، یک رتریور طلایی خردمند است که در حالی که خانواده‌شان به تعطیلات می‌روند، در خانه رها می‌شوند.

 

آنها با احساس رها شدن، سفری از کالیفرنیا به سانفرانسیسکو را برای یافتن خانواده آغاز می کنند. سفر آنها پر از شگفتی ها و پیچش های داستانی است. این ویدیو به شما کمک می کند بفهمید که آیا این فیلم برای کودک شما مناسب است یا خیر.

 

5. بهترین خلاقیت: Puss In Boots

بهترین خلاقیت: Puss In Boots

این یک فیلم اکشن ماجراجویی با چند شخصیت حیوانی جالب است که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان می تواند به طور یکسان از آن لذت ببرد. داستان در مورد یک گربه یاغی است که می خواهد اتهامات دروغینی را که او را به یک فراری تحت تعقیب تبدیل می کند، پاک کند. او با دوستانش متحد می شود تا دانه های جادویی را از جک و جیل، جنایتکاران بدنام بدزدند.

 

ماجراجویی زمانی آغاز می‌شود که آن‌ها برای یافتن دانه‌های جادویی راهی سفر می‌شوند و در قلعه غول‌ها فرود می‌آیند، جایی که تخم‌های ارزشمند غاز طلایی در آن نگهداری می‌شود. زنجیره حوادث باعث می شود که او به عنوان یک قهرمان ظاهر شود.

 

6. بهترین فیلم درباره پیوند قوی: زندگی مخفی حیوانات خانگی

بهترین فیلم درباره پیوند قوی: زندگی مخفی حیوانات خانگی

پس‌زمینه رنگارنگ، عناصر پیوند حیوانات و شخصیت‌های حیوانی متنوع این فیلم حیوانات، آن را به انتخابی عالی برای کودکان و همچنین بزرگسالان تبدیل کرده است. مکس، یک سگ خانگی وقتی اربابش سگ دیگری به نام دوک را به خانه می آورد، زندگی یک سگ خانگی زیر و رو می شود. مکس از دوک بدش می آید، اما به نوعی با هم به مشکل می خورند.

 

آنها خود را در قلمرو حیوانات اسنوبل می یابند، اسم حیوان دست اموز جادوگر که از انسان ها به خاطر رها کردنش متنفر است. مکس و دوک مجبور می‌شوند با یکدیگر کنار بیایند تا از خطری که در آن قرار می‌گیرند بیرون بیایند. فیلم با دادن یک درس مهم زندگی، به بچه‌ها یاد می‌دهد که به‌عنوان دوست و خانواده کنار هم بمانند، حتی اگر همیشه با هم خوب نیستیم. .

 

7. بهترین فیلم Disney Pictures Animals: Dinosaur

بهترین فیلم Disney Pictures Animals: Dinosaur

دایناسورها قبل از ظهور نسل بشر بر زمین حکومت می کردند. این انیمیشن که در پس‌زمینه عصر دایناسورها می‌گذرد، قطعاً یک لذت بصری برای بچه‌ها است. یک دایناسور یتیم، از دسته ایگوانودون، از خانواده خود جدا می شود و توسط گروهی از لمورها بزرگ می شود.

 

هنگامی که یک شهاب سنگ به زمین برخورد می کند، دایناسور جوان باید به همراه خانواده موجود خود از جزیره فرار کند و در راه با دایناسورهای دیگر روبرو می شود. سفر آنها آسان نیست زیرا آنها در میان گوشتخواران خطرناک هستند. سفر هیجان انگیز یک دایناسور که با دایناسورهای دیگر متفاوت است، بچه ها را در کل سرگرم خواهد کرد.

 

8. بهترین داستان سگ: 101 سگ خالدار

بهترین داستان سگ: 101 سگ خالدار

101 دالماسی ها فقط عشق انسان ها به سگ ها نیست، بلکه حرص و آز آنهاست که می تواند زندگی این حیوانات بی گناه را به خطر بیندازد. پونگو و پردیتا دو دالماتیایی هستند که از طریق اربابان خود با یکدیگر آشنا می شوند. پردیتا باردار می شود و 15 توله سگ دالماسی به دنیا می آورد.

 

توله سگ ها طعمه نقشه های طراح مد شیطانی به نام کرولا دی ویل می شوند که مجذوب خز آنها می شود و تصمیم می گیرد از آن کت بسازد. او آنها را می دزدد، اما پونگو و پردیتا، با کمک سگ های دیگر، نوزادان آنها و تمام توله سگ های دالماسیایی را که کرولا ربوده است، نجات می دهند.

 

9. بهترین فیلم درباره درگیری ها: گربه ها و سگ ها

بهترین فیلم درباره درگیری ها: گربه ها و سگ ها

گربه‌ها و سگ‌ها با نگه داشتن انسان‌هایشان در تاریکی، مخفیانه جنگی را به راه می‌اندازند تا گونه غالب و مورد علاقه انسان‌ها شوند. پروفسور برودی مشغول ایجاد واکسنی است که می تواند آلرژی سگ را در انسان درمان کند، به این معنی که سگ های نیش به قدرت می رسند.

 

این باعث نارضایتی گربه‌ها می‌شود و آن‌ها باید طرح جدیدی برای تبدیل شدن به گربه‌های مسلط‌تر ارائه دهند. نتیجه این نبرد سخت چه خواهد بود؟ بچه ها تا آخر به این موضوع گره خواهند خورد.

 

8 فیلم خنده دار حیوانات برای کودکان

یک فیلم کودکانه اگر آنها را نخنداند چه فایده ای دارد؟ در این بخش، برخی از فیلم‌های خنده‌دار را که می‌توانند باعث ایجاد خنده در کودکان شما شوند، فهرست می‌کنیم.

 

10. بهترین برای کودکان و بزرگسالان: Zootopia

بهترین برای کودکان و بزرگسالان: Zootopia

این یکی از بهترین فیلم های انیمیشنی است که عناصر طنز و تخیل را با هم ترکیب می کند. یک ساعت عالی برای کودکان، Zootopia یک داستان برای بزرگسالان نیز هست.

 

شهر زوتوپیا یک کلانشهر است که حیوانات مختلف در آن زندگی می کنند. جودی هاپس اولین پلیس خرگوش است که به نیروی پلیس شهر پیوست. او در تلاش برای اثبات خود به عنوان یک پلیس خوب، یک پرونده مرموز را آغاز می کند. او با روباهی به نام نیک وایلد شریک می شود تا با پیدا کردن یک حیوان شکارچی که ناپدید می شود، تمام سرنخ ها را برای حل این پرونده جمع کند.

 

11. بهترین طنز: عصر یخبندان

بهترین طنز: عصر یخبندان

طنز و طعنه زیاد آن را به یکی از بهترین انیمیشن های کارتونی برای کودکان تبدیل کرده است. این فیلم دنباله‌هایی دارد و هر قسمت پیامی عالی ارسال می‌کند. قسمت اول این فیلم که در سال 2002 اکران شد، مربوط به 20000 سال پیش و در عصر یخبندان است. با پوشیده شدن زمین توسط یخچال های طبیعی، حیوانات برای مهاجرت و نجات خود از هوای یخبندان قریب الوقوع عجله دارند.

 

این زمانی است که سید (یک تنبل)، مانی (ماموت پشمالو) و دیگو (ببر دندان شمشیری) یک نوزاد انسان پیدا می‌کنند و زمانی که برای بازگرداندن کودک به پدرش گرد هم می‌آیند، به عنوان قهرمان ظاهر می‌شوند. سفر آنها جزییات عصر یخبندان خشن را به نمایش می گذارد، با کمی طنز در کنار. در مجموع، این یک فیلم خانوادگی سرگرم کننده است که با هم بنشینید و تماشا کنید.

 


مطالب مشابه: 50 بهترین فیلم و انیمیشن جهان + اکشن و ترسناک و عاشقانه


 

12. پاندا کونگ فو کار

پاندا کونگ فو کار

این فیلم ترکیبی از عناصر ماجراجویی، اکشن و کمدی است که باعث محبوبیت آن در بین کودکان شده است. این یک فیلم کارتونی کلاسیک کونگ فو است که بچه ها دوست دارند بارها و بارها آن را تماشا کنند.

 

داستان در مورد یک پاندای تنبل انسان شکل به نام پو است که به کونگ فو علاقه دارد اما در مغازه نودل فروشی پدرش کار می کند. یک روز وقتی پو به عنوان جنگجوی اژدها انتخاب می شود، رویای یادگیری کونگ فو به واقعیت تبدیل می شود. او باید به تیمی شامل میمون، ببر، آخوندک، وایپر و کرین بپیوندد تا از شهر خود در برابر پلنگ برفی انتقام جو، تای لونگ محافظت کند.

 

آیا پو می تواند شهر باستانی را به عنوان یک جنگجوی اژدها نجات دهد؟ تبدیل پاندا گرد و نوازشگر به یک جنگجوی ماهر اژدها نه تنها طنز است، بلکه می تواند برای بچه ها الهام بخش باشد.

 

13. A Bug’s Life

A Bug’s Life

یکی دیگر از فیلم های کمدی ماجراجویی با انیمیشن دیدنی است. این یک داستان فانتزی است که مطمئناً بچه ها را همیشه سرگرم خواهد کرد. یک مورچه نامناسب به نام فلیک در جستجوی یافتن جنگجویانی است که بتوانند جزیره او را از خطر گروهی ملخ نجات دهند. اگرچه دوستانش قصد او را باور ندارند یا از او حمایت نمی کنند، فلیک باید قبل از اینکه ملخ ها جزیره آنها را تصرف کنند به عنوان یک قهرمان ظاهر شود.

 

او در ماموریت یافتن حشرات جنگجو، گروهی از بازیگران با استعداد سیرک را پیدا می کند. آیا فلیک با گروه جنگجویان خود می تواند جزیره را نجات دهد و چگونه؟ این چیزی است که فیلم را به تماشای جذابی برای بچه ها تبدیل می کند.

 

14. پدینگتون

پدینگتون

این یک داستان کمیک عالی در مورد ماجراهای یک خرس در لندن است. طنز بی‌نقص آن حول احساسات نوستالژیک خرس، آن را به یک سرگرمی عالی برای کودکان و بزرگسالان تبدیل می‌کند. داستان در مورد یک خرس جوان پرویی است که پس از یک زلزله مرگبار که خانه اش را ویران می کند، برای جستجوی خانه به لندن سفر می کند. او راهی لندن می شود اما در ایستگاه پدینگتون گم می شود.

 

او متوجه می شود که زندگی در شهر کاملاً متفاوت از آن چیزی است که تصور می کرد تا زمانی که خانواده براون را ملاقات می کند. داستان زمانی تغییر می کند که خرس مورد توجه تاکسیدرمیست موزه قرار می گیرد که قصد دارد او را به مجموعه او اضافه کند.

 

15. پنگوئن های ماداگاسکار

پنگوئن های ماداگاسکار

این یک کمدی ماجراجویی است که در آن گروهی از پنگوئن های بامزه حضور دارند. این یک فیلم کارتونی شگفت انگیز برای بچه ها است و باعث خنده های بزرگ می شود!

 

این فیلم در مورد ماجراهای چهار پنگوئن اسکایپر، کوالسکی، ریکو و خصوصی است. آنها در ماموریتی هستند تا دکتر اکتاویوس برین را که می خواهد دنیا را نابود کند، متوقف کنند. آنها با یک سازمان مخفی به نام The North Wind به رهبری Agent Classified متحد می شوند تا شرور را از اجرای نقشه هایش باز دارند.

 

16. ماداگاسکار

ماداگاسکار

یک فیلم انیمیشن پر از ماجراجویی، ماداگاسکار یک سرگرمی عالی برای کودکان است. داستان درباره گروهی متشکل از چهار حیوان باغ وحش به نام های الکس، مارتی، گلوریا و ملمن است که دوران خوبی از زندگی خود را در باغ وحش نیویورک گذرانده اند. اما، مارتی، گورخر، احساس می کند که باغ وحش مانند یک زندان است و مشتاق زندگی آزاد در زیستگاه حیوانات آنها، جنگل است.

 

همانطور که مارتی با موفقیت از باغ وحش فرار می کند تا به مقصد رویایی خود برسد، تلاش دوستانش برای نجات او همه آنها را در حفاظت از حیات وحش در ماداگاسکار فرود می آورد. سفر آنها یکی پس از دیگری شگفتی بزرگ است و در نهایت با خانه جدید خود در دامان طبیعت سازگار می شوند.

 

17. غنچه هوا

غنچه هوا

جوانه هوا یکی از بهترین فیلم های کلاسیک حیوانات دهه 90 است که دوستی غیرمعمول بین یک انسان و یک حیوان را به تصویر می کشد. تماشای یک سگ واقعی در حال بازی بسکتبال چیزی است که بچه ها قطعا از آن لذت خواهند برد. داستان در مورد جاش فرام 12 ساله است که از مرگ پدرش در حال بازگشت است و یک گلدن رتریور فراری به نام بادی.

 

آنها استعداد زیادی در بسکتبال دارند و بلافاصله با هم دوست می شوند. ماجراجویی های ورزشی آنها به زودی توجه رسانه ها را به خود جلب می کند. عنصر کمیک آن، همراه با جذابیت و معصومیت شخصیت ها، فیلم را دوست داشتنی می کند.

 

چه ماجراجویی، چه اکشن یا کمدی، تماشای فیلم های کارتونی همیشه سرگرم کننده است. برخی از فیلم ها پیام خوبی را ارائه می دهند در حالی که برخی شما را می خندانند و سرگرم می کنند. ترکیبی از هر دو نوع فیلم را انتخاب کنید تا بچه ها کمی یاد بگیرند و کمی بخندند.

 

چگونه فیلم مناسب حیوانات را برای کودکان انتخاب کنیم؟

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از انتخاب فیلم حیوانات برای کودک خود در نظر بگیرید:

 

1. سن: قبل از انتخاب فیلم حیوانات برای فرزندتان، توصیه های سنی، رتبه بندی ها و نظرات را بررسی کنید. فیلم های مناسب سن به کودک شما کمک می کند داستان را بفهمد و از آن لذت ببرد.

 

2. محتوا: قبل از اینکه فرزندتان فیلم را تماشا کند، خلاصه داستان را جستجو کنید تا مطمئن شوید که مناسب است و با علایق او مطابقت دارد. فیلمی را در مورد حیوانات مورد علاقه یا فیلم های آموزشی حیوانات انتخاب کنید تا دانش آنها را غنی کنید. فیلم‌های حیوانات می‌توانند از نظر احساسی محرک باشند، بنابراین محتوا و خط داستانی را در نظر بگیرید.

 

3. انیمیشن: می‌توانید از بین فیلم‌های کلاسیک مانند 101 Dalmatians، Old Yeller، The Lion King، یا The Jungle Book، و فیلم‌های جدیدتر با انیمیشن‌های پیشرفته مانند Finding Nemo یا Madagascar یکی را انتخاب کنید. بنابراین، یکی را با توجه به علایق فرزندتان انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که انیمیشن و جلوه های صوتی زنده و واقعی هستند.

 


مطالب مشابه: بهترین فیلم و انیمیشن های نوجوانان خارجی


 

در پایان

فیلم‌های حیوانات کودکان و بزرگسالان را مجذوب خود می‌کنند، زیرا تماشای آن‌ها سرگرم‌کننده است و پیام خوبی دارد که کودکان شما می‌توانند آن را درک کنند. توطئه های هیجان انگیز و صداگذاری درخشان آنها را به یک ساعت عالی تبدیل می کند. چه اکشن زنده و چه انیمیشن، این فیلم ها در ژانرهای مختلف با حیوانات سرگرم کننده مختلف پخش می شوند.

 

از حیوانات خانگی گرفته تا دایناسورها، این مقاله طیف متنوعی از حیواناتی را که در فیلم ها نشان داده شده اند، فهرست کرده است. بنابراین، یک فیلم انتخاب کنید، کمی پاپ کورن بردارید و بلافاصله با فرزندانتان شروع به تماشای آن کنید!

جدیدترین مطالب سایت