دونات علامت ماه تولد شما چیست ؟

دونات علامت ماه تولد شما چیست ؟

دونات علامت ماه تولد : آیا شـما لعاب کلاسیک خواهید بود؟ یا شیرین توت فرنگی مات شده؟ بگذار طالع بینی تصمیم بگیرد. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از انواع دونات ها را منتشر کرده ایم.

 

انواع دونات ها برای متولدین هر ماه

دونات یکی از تجملات کوچک زندگی اسـت. فقط چیزی در مورد جفت کردن یک دونات عالی با سفارش قهوه مورد علاقه شـما وجوددارد کـه هر بار بـه بهترین شکل ممکن انجام شود. از لعاب کلاسیک گرفته تا ژله و کرم بوستون، اشتباه کردن با یکی از این خوراکی هاي‌ خوشمزه سخت اسـت.

 

اما اخیراً بـه نظر میرسد کـه مغازه‌هاي‌ دونات‌فروشی‌هاي‌ بیشتری با طعم‌هاي‌ فوق‌العاده باز میشوند. اگر احساس می کنید از همه ی انتخاب‌ها غافلگیر شده‌اید، ما با اخترشناس مشورت کرده‌ایم تا بـه شـما کمک کند تا هر علامت زودیاک رابا طعم عالی‌شان جفت کنیم. بـه پیمایش ادامه دهید تا بدانید کدام دونات را باید سفارش دهید.

 

بیشتر بخوانید: آموزش پخت دونات نان ذرت

 

فروردین: دونات سیب پخته شده

دونات علامت ماه تولد شما چیست ؟

دونات علامت ماه تولد

 

متولدین فروردین، افراد باهوش و سرآمدی هستند کـه دوست دارند در مرکز توجه باشند. بـه‌عنوان نخستین علامت زودیاک و رهبر نشانه‌ها، زود بـه پا می شوید و بـه روز میپردازید. شـما بـه شجاعت و سرگرمی مشهور هستید، بنابر این بـه یک رفتار با شخصیت نیاز دارید.

 

بـه همین دلیل اسـت کـه دونات سیب پخته شده مناسب اسـت. پایه دونات کیک کلاسیک بـه اندازه کافی دل چسب اسـت کـه شـما را سیر کند و شـما را در تمام طول روز ادامه دهد، در حالی کـه رویه دارچینی-شکری ترکیبی عالی از شیرینی و تند اسـت.

 

اردیبهشت: ژله دونات

دونات علامت ماه تولد شما چیست ؟

اردیبهشت علامتی اسـت کـه نماد زیاده‌روی و تجمل اسـت، بنابر این شـما همیشه آماده رفتار با خودتان هستید. شـما سخت کار می کنید و روی اهداف خود تمرکز می کنید، اما اهمیت لذت بردن از ثمره کار خودرا نیز درک می کنید.

 

عده اي از مردم ممکن اسـت فکر کنند روش هاي‌ سرسختانه شـما را از رویارویی با تغییر ناتوان می کند، اما در واقع شـما فقط وقتی چیز خوبی را می‌بینید «یا می چشید!» ان را می‌دانید. چند نوع دونات کلاسیک و خوشمزه تر از دونات ژله اي وجوددارد. این مرکز یک جفت عالی برای خمیر سبک و مطبوع اسـت، و با پر کردن هاي‌ بسیار مختلف برای آزمایش، هرگز راه هایي برای اضافه کردن کمی سرگرمی بـه روز خود کم نخواهید داشت.

 

خرداد: سوراخ دونات

دونات علامت ماه تولد شما چیست ؟

خردادها بـه عشقشان بـه امتحان چیزهای جدید مشهور هستند. شـما یک فرد کنجکاو هستید کـه ذهن فعال و میل بـه یادگیری دارد. در حالی کـه سایر نشانه ها با فکر تغییر منقبض می شوند، شـما نخستین کسی هستید کـه برای یک ماجراجویی جدید داوطلب می شوید.

 

یک کیسه سوراخ دونات بهترین راه برای شـما اسـت کـه می توانید طعم هاي‌ مختلف را بـه طور هم زمان و بدون خرید یک دوجین نانوایی کامل امتحان کنید. نه تنها این، بلکه این شیرینی هاي‌ قابل حمل شیرینی عالی برای بـه اشتراک گذاشتن با تعداد زیادی از دوستان خود هستند.

 

تیر: دونات بلوبری لیمویی

دونات علامت ماه تولد شما چیست ؟

تیر ها بـه خاطر دوست داشتن اسانی و قابل پیشبینی بودن شهرت دارند. شـما کمی درون گرا هستید کـه دوست دارید پس از یک روز طولانی و پر استرس، با وسایل مورد علاقه خود احساس آرامش کنید. همچنین کمتر از دیگران احتمال دارد چیز جدیدی را امتحان کنید.

 

با این حال، اگر ان را تغییر دهید، ترجیح می دهید اینکار رابا مقداری نوستالژی انجام دهید. یک دونات زغال اخته لیمویی شیرین و تند ترکیبی ایده آل از طعم هاي‌ کلاسیک و روندهای خوشمزه اسـت. پایه خامه ترش از مد افتاده شـما را بـه یاد خاطرات دوران کودکی مورد علاقتان می اندازد، در حالی کـه رویه لیمو بلوبری طعم شگفت انگیزی بـه شـما میدهد.

 

مرداد: دونات مات شده با توت فرنگی

دونات علامت ماه تولد شما چیست ؟

دونات علامت ماه تولد

 

مردادها مردمانی پر جنب و جوش و رنگارنگ هستند کـه هرگز فرصتی برای ربودن کانون توجه را از دست نمیدهند. شـما بـه طور طبیعی با شخصیت بیش از حد، مهارت هاي‌ گفتگوی دوستانه و این واقعیت کـه همیشه نخستین نفر در زمین رقص هستید، توجه را بـه خود جلب می کنید.

 

با طعم شیرین توت فرنگی و پوشیده از آبپاش هاي‌ رنگارنگ، بـه سختی متوجه نمیشوید کـه چگونه یک دونات مات شده با توت فرنگی در بین بقیه برجسته اسـت. مطمئناً از ارائه ان قدردانی می کنید، و مزه ان بـه همان اندازه کـه بـه نظر می رسد ضرری ندارد!

 

شهریور: دونات افرا شکلاتی

دونات علامت ماه تولد شما چیست ؟

در زندگی بـه دنبال انجام کارهای زیادی هستید، شهریور، و هیچ چیز نمیتواند شـما را از مسیرتان باز دارد. دوست دارید روز خودرا با چیزی متعادل‌تر شروع کنید و طبق معمولً بین همان چند اصل بچرخانید تا همه ی چیز ساده باشد. این بـه این دلیل نیست کـه شـما کسل کننده هستید، بلکه بـه این دلیل اسـت کـه برای کارایی و عملی بودن ارزش قائل هستید.

 

شـما احتمالاً اغلب از خود یک دونات پذیرایی نمی‌کنید، بنابر این وقتی اینکار را انجام می دهید، باید انحراف ترین دونات در منو باشد – مانند یک دونات افرای شکلاتی. این مورد علاقه فصلی همچنین همه ی چیز را بـه شـما یادآوری می کند کـه پاییز و آب و هوای ژاکت را بـه شـما یادآوری می کند، کـه بهترین راه برای جشن گرفتن فصل تولد شـما اسـت.

 

بیشتر بخوانید: آموزش طرز تهیه دونات شکلاتی

 

مهر: دونات کیک غذای شیطان

دونات علامت ماه تولد شما چیست ؟

ممکن اسـت انتظار داشته باشید کـه مقیاس هاي‌ متعادل زودیاک طعم سنتی دونات را انتخاب کنند، اما مهر دوست دارد هر چند وقت یک‌بار کمی گناهکار باشد. شـما تمایل دارید وقت خودرا صرف بازی صلح‌جو کنید، ودر حالی کـه در ان مهارت دارید، باید بیشتر اوقات خودرا در اولویت قرار دهید.

 

بـه هرحال، خوب بودن چه فایده اي دارد اگر اجازه ندهید طرف وحشی خودرا بازی کند؟ با سفارش بعدی خود کمی سرگرم کننده باشید و یک دونات کیک غذای شیطان برای خود بگیرید. این دونات کیک شکلاتی و غنی بـه نقطه اي می رسد و شـما را مجبور می کند کـه برای چند ثانیه «یا شاید حتی یک سوم» بـه عقب برگردید!

 

آبان: دونات کرم بوستون

دونات علامت ماه تولد شما چیست ؟

عقرب با شدت زندگی بیگانه نیست. شـما بـه عنوان علامت تاریک و مرموز شناخته شده اید، و حتی اگر همه ی نمی‌توانند با جسارت شـما کنار بیایند، هرگز اجازه نمی‌دهید روحیه شـما را پایین بیاورد. دونات کرم بوستون از بیرون مخفی، اما از درون پرشور و شیرین اسـت. درست مثل شـما، این غذای فروتنانه بـه نظر بی‌خبر می رسد، اما وقتی گاز می گیرید و مرکز سبک و کرمی را پیدا میکنید، شگفت‌زده می شوید.

 

آذر: خشن

دونات علامت ماه تولد شما چیست ؟

دونات علامت ماه تولد

 

افراد خوش بین و ماجراجو، متولدین آذر دوست دارند خودرا در موقعیت هاي‌ جدید و هیجان انگیز قرار دهند. شـما همیشه بـه دنبال این هستید کـه خودرا بـه چالش بکشید، بیشتر بیاموزید و ذهن خودرا با غوطه ور شدن در فرهنگ هاي‌ جدید گسترش دهید. شـما از دانشجوی زندگی بودن لذت زیادی می برید و بـه همین دلیل، بـه همه ی چیزهای منحصربه‌فرد و غیرعادی علاقه دارید.

 

طعم بی‌نقص دونات شـما بـه همان اندازه کـه هستید عجیب‌وغریب خواهد بودو دستگاه شکن همه ی ان جعبه‌ها را بررسی می کند. این دونات سرخ شده بیرونی ترد و طراحی مارپیچ سرگرم کننده اي دارد کـه مطمئناً چشم شـما را جلب می کند و ذائقه شـما را خوشحال می کند.

 

دی: دونات لعابدار کلاسیک

دونات علامت ماه تولد شما چیست ؟

دی بـه عنوان قابل اعتمادترین و فداکارترین اعضای زودیاک شناخته می شود. وقتی قول خودرا بـه کسی می دهید، او می‌داند کـه می‌تواند بـه شـما اعتماد کند. این شهرت بـه عنوان یک دوست و همکار مسئول اسـت کـه در نهایت شـما را در زندگی بـه جلو می برد.

 

و درست مانند دی ها، دونات هاي‌ لعاب دار اصلی هرگز موفق نمیشوند. این غذای مورد علاقه قدیمی نه تنها برای هر مناسبتی خوشمزه اسـت، بلکه یکی از محبوب‌ترین طعم‌هاي‌ دونات در اطراف اسـت، بنابر این می توانید ان را هر جا کـه آرزویتان میبرد پیدا کنید.

 

بهمن: بیگنتس

دونات علامت ماه تولد شما چیست ؟

دونات علامت ماه تولد

 

متولدین بهمن، خوش‌گذران، باهوش و آسان‌رو هستند. شـما ترجیح میدهید بر خلاف غلات بروید، کـه شـما را بـه شورش زودیاک تبدیل میکند. بنابر این نباید کسی را شوکه کند کـه دونات انتخابی شـما از نظر فنی اصلاً یک دونات نیست بلکه یک دونات اسـت. با این حال، این خوراکی‌هاي‌ خوشمزه منطقه‌اي همان عناصر کلیدی را دارند کـه دریک دونات میل می کنید.

 

سرخ‌کرده‌هاي‌ سرخ‌شده بـه‌صورت لوله‌کشی و بـه‌طور سخاوتمندانه با پودر قند سرو می شوند. و لذت واقعی زمانی شروع می شود کـه می توانید مواد پرکننده خودرا باهم ترکیب کنید و یک خوراکی واقعاً منحصر بـه فرد ایجاد کنید. شیرین یا خوش طعم یا هردو – ژاکت‌هاي‌ رنگی میتوانند همه ی این کارها را انجام دهند.

 

اسفند: دونات نارگیلی برشته شده

دونات علامت ماه تولد شما چیست ؟

اسفند بـه داشتن آگاهی عاطفی، مهربان و حساس مشهور هستند. بـه عنوان یک نشانه آب، شـما یک رویاپرداز و عاشق هستید با شخصیتی کـه باعث محبوبیت و سرگرمی شـما در اطراف می شود. شـما بـه یک دونات نیاز دارید کـه بـه موازات دلپذیری شـما باشد ودر عین حال بـه رگه هاي‌ مستقل و هنری شـما احترام بگذارد.

 

دونات‌هاي‌ نارگیلی برشته شده سبک و پف‌دار هستند و رویه‌اي ترد دارند کـه در بهشت برای ماهی‌ها ساخته شده اسـت. بـه علاوه، این طعم هاي‌ استوایی شـما را بـه یاد پیاده روی هاي‌ طولانی در ساحل و هوای شور دریا می اندازد. برای کمی طعم بهشت چگونه اسـت؟

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه پیراشکی لهستانی

 

در پایان

درست کردن دونات لعاب خانگی ساده تر از چیزی اسـت کـه فکر می کنید. این طعم‌ها در عرض 2 ساعت آماده می شوند و طعم دونات‌هاي‌ نانوایی مورد علاقه‌تان را می دهند، اما در اسانی در خانه شـما درست میشوند.

جدیدترین مطالب سایت