بامزه ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

بامزه ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

بامزه ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟ مطمئناً فکر می‌کنید بامزه هستید، اما طالع بینی در مورد ما چه می گوید؟ دریابید کـه آیا واقعاً خنده دارترین علامت زودیاک در اطراف هستید یا خیر. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب بـه شـما همراهان عزیز در ادامه خواهیم گفت کـه متولدین چه ماهی بامزه ترین هستند.

 

اینها خنده دارترین علائم زودیاک هستند که رتبه بندی شده اند

در حالی کـه این یک رقابت نیست «متاسفم، فروردین» و هر علامت زودیاک سبک کمدی کیهانی منحصر بـه فرد خودرا دارد، عده اي از علائم زودیاک خنده دارتر از دیگران هستند. در واقع، بـه نظر می رسد کـه آن ها بـه دنیا آمده اند تا مردم رابا صدای بلند بخندانند، درست مانند افرادی کـه ذاتا قابل اعتماد یا مؤدب هستند.

 

عده اي از نشانه‌ها نیز مهارت خاصی در شوخی‌کردن دارند… در حالی کـه برخی دیگر از ترس این کـه کسی را ناراحت نکنند، از خود دور می شوند. بنابر این، آیا ستارگان برای لقب خنده دارترین علامت زودیاک بـه شـما همسو شده اند؟

 

قبل از این کـه بـه این سوال پاسخ دهیم، باید بـه شـما یادآوری کنیم کـه خنده‌دار بـه اشکال مختلفی می آید – از خنده‌دار و تحقیرآمیز گرفته تا شوخ‌آمیز و خنده‌دار. لیز سیمونز، اخترشناس، می گوید کـه همه ی این‌ها بـه عنصر زودیاک و حاکم سیاره شـما خلاصه می شود.

 

برای هر کدام، ویژگی هاي‌ کلی آن ها را درنظر بگیرید. بـه عنوان مثال، نشانه هاي‌ آب تمایل بیشتری بـه احساسات دارند و بنابر این در ایجاد احساسات خوب هستند، در حالی کـه نشانه هاي‌ زمین حس شوخ طبعی بیشتری دارند. و نشانه‌هایي کـه توسط زهره اداره میشوند ممکن اسـت شوخی‌هایي در مورد معیار های عشق یا زیبایی ایجاد کنند، در حالی کـه آنهایی کـه توسط عطارد، سیاره ارتباطات، بازرسی می شوند، ممکن اسـت هوش و ذکاوت سریع‌تری داشته باشند و شوخی‌هاي‌ بـه موقع‌تری انجام دهند.

 

برای این کـه بدانید در چه رتبه‌اي قرار می گیرید ودر کدام نوع طنز برتر هستید، 12 علامت زیر را کـه بـه ترتیب از خنده‌دارترین علامت زودیاک تا کم خنده‌دارترین علامت زودیاک را فهرست کرده‌ایم، مرور کنید. در فهرست پایین بیایید؟ نگران نباشید – بـه این معنی نیست کـه شـما خنده دار نیستید! «خب، نه همیشه.»

 

اما این بدان معناست کـه باید افرادی را پیدا کنید کـه از شـما و برند منحصر بـه فرد شوخ طبعی شـما قدردانی کنند. این دانش می تواند نقش بزرگی در سازگاری زودیاک، یافتن بهترین دوست ایده‌آل و حتی این کـه کدام الگوهای زودیاک بـه نظر شـما خنده‌دار هستند، بازی کند. دانستن نقاط قوت و ضعف خود در مورد خنده دار کردن نیز می تواند روابط شـما را تقویت کند، مطمئن شوید کـه با شوخی زیاد جلو نخواهید رفت.

 

1. خرداد

بامزه ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

درام رول، لطفا! جایزه جالب ترین علامت زودیاک بـه خرداد می رسد. این تا حد زیادی بـه دلیل نفوذ عطارد، سیاره حاکم بر خرداد اسـت. “عطارد سیاره اي اسـت کـه بر بازی کلمات، ارتباطات و چابکی ذهنی نظارت دارد.” در نتیجه، افرادی کـه زیر آفتاب خرداد بـه دنیا می‌آیند، طبق معمولً پرحرف هستند و ذهنی دارند کـه یک مایل در دقیقه می دود.

 

«ان‌ها متفکران بداهه‌پردازی بزرگی هستند، و میتوانند هر شخصی را درجا بخندانند.» این علامت هوایی بـه خاطر زمان بندی کمدی عالی خود نیز شناخته شده اسـت و می تواند جوک پشت جوک بگوید. از خرداد هاي‌ مشهور می‌توان بـه امی شومر و بیل هدر آلوم شنبه شب زنده یاد کرد. خردادی ها علاوه بر حس شوخ طبعی، در هر سطحی بسیار جذاب هستند. «ان‌ها دوست دارند درباره موضوعات مختلف سؤال بپرسند و اطلاعات جمع‌آوری کنند».

 

2. شهریور

بامزه ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

شهریور عملی نیز توسط عطارد اداره می شود کـه بـه حس شوخ طبعی این علامت کمک می کند. تعجب میکنید کـه شهریور دراین فهرست از خنده دارترین علائم زودیاک در رتبه دوم قرار می‌گیرد؟ بـه یاد داشته باشید کـه انواع مختلف خنده دار وجوددارد.

 

«شهریور بـه شوخ طبعی انتقادی‌تر و تحقیرکننده‌تری متمایل میشود» و این میتواند باعث خنده‌هاي‌ زیادی شود. بـه جری سینفلد فکر کنید کـه – حدس زدید – یک شهریوری اسـت. توانایی او در خنده نگهداشتن دیگران در دهه‌هاي‌ بعد، نمونه‌اي عالی از شوخ طبعی شهریوری اسـت.

 

شهریوری ها نیز تمایل دارند برای بازی طولانی در ان حضور داشته باشند، بنابر این شوخی‌هاي‌ ان‌ها بارها و بارها با انواع روش‌هاي‌ جدید دوباره ظاهر می شوند. و اگر چه ممکن اسـت شهریور ها در نخستین ملاقات خنده دار بـه نظر نرسند، اما وقتی زمان بیشتری رابا انها می گذرانید، شوخ طبعی آن ها آشکار می شود. علامت خواهر زودیاک خودرا برای کسی پیدا کنید کـه واقعاً از شوخ طبعی شـما قدردانی کند.

 

3. آذر

بامزه ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

«این علامت آتش صریح اسـت، تا جایی کـه از شوخی جسورانه نمی ترسد». این تا حدی بـه خاطر حاکم سیاره اي آذر، مشتری اسـت کـه “خوشبخت با طنز” اسـت. قنطورس آسمانی نیز ذاتاً تمایل دارد «بلند، پرهیاهو و بی‌ترس از توهین دیگران باشد». البته، این بدان معنی اسـت کـه آن ها ممکن اسـت گهگاه بـه دیگران توهین کنند، اما افرادی کـه تحت این علامت بـه دنیا آمده اند، طبق معمول “هرجا کـه میروند خنده بـه جا می گذارند.”

 

منطقی اسـت کـه آذر یکی از بامزه ترین علائم زودیاک اسـت، زیرا آن ها نیز در زمره بامزه ترین ها قرار می‌گیرند. آذر یک روح آزاد و سرگرم کننده اسـت کـه بـه دنبال ماجراجویی اسـت. آن ها همیشه راهی برای خنداندن دیگران و لذت بردن از زندگی با انها پیدا خواهند کرد، خواه این تلاش برای چیز جدیدی باشد، سفر بـه مقصدی دور و یا صرفاً از هرروز بیشترین بهره را ببرند.

 

4. تیر

بامزه ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

«تیر تحت حاکمیت ماه بـه داشتن یک شوخ طبعی طعنه‌آمیز و گزنده‌اي مشهور اسـت کـه می تواند بـه نوعی آزاردهنده باشد، اما بـه شیوه‌اي طنزآمیز. بـه عنوان مثال، یک تیر ممکن اسـت نقطه دردناکی را کـه کسی سعی دارد ان را پنهان کند، روشن کند.

 

در حالی کـه ارائه کنایه آمیز آن ها بـه این معنی اسـت کـه آن ها شوخی می کنند، هنوز هم ممکن اسـت کمی نیش بزند. خرچنگ ها همچنین بـه خاطر شخصیت رصدی خود مشهور هستند کـه بـه انها اجازه می دهد با انچه دیگران بـه آن ها گفته اند شوخی کنند. مهارت‌هاي‌ پاسخگویی انها فوق‌العاده اسـت.

 

در حالی کـه تیر ممکن اسـت در فهرست کمدین‌هاي‌ زودیاک بالا باشد، این علامت نیز کاملاً مسئول اسـت و بـه عنوان “نشانه زودیاک والدین” درنظر گرفته میشود. با توجه بـه سبک طنز مورد علاقه آن ها، این می تواند بـه یک پویایی خانوادگی پیچیده تبدیل شود. برای این کـه واقعاً خنده‌دار و مهربان باشند، باید یاد بگیرند کـه چگونه چنگال‌هاي‌ خودرا کنار بگذارند، زمانی کـه آشکار اسـت کـه شخص دیگری از بودن روی صندلی داغ لذت نمیبرد.

 

5. اردیبهشت

بامزه ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

اردیبهشت، بـه دلیل تمایلات طعنه آمیزشان، از جهاتی بسیار شبیه بـه تیر اسـت. با این حال، برخلاف تیر، سبک کمدی گاو نر بـه دلیل طبیعت خاکی اردیبهشت، سبک‌تر و آرام‌تر بـه نظر میرسد. اردیبهشت اتفاقی را در زمان واقعی می‌بیند و ان را بـه شیوه اي بـه موقع، جذاب و شوخ نشان می دهد – اما بـه موضوعات خنثی تر می چسبد. «این سطحی از اسانی را افزایش می دهد، زیرا دوستان و خانواده اردیبهشت می دانند کـه مرکز شوخی نیستند.»

 

همان طور کـه گفته شد، این علامت خوش‌گذران ترجیح میدهد تا سرگرم شود. با این حال، وقتی استخوان خنده‌دار خودرا پیدا میکنند، با کمال بـه خطوط پانچ خود ضربه میزنند و باعث می شوند اطرافیانشان کمی بیشتر شل شوند. برای درک بهتر خود، این کـه آیا شـما یک اردیبهشت هستید یا نه، در مورد نشانه رو بـه رشد خود یاد بگیرید.

 

6. مرداد

بامزه ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

مردادها حس شوخ طبعی تئاتری دارند ودر اجرا پیشرفت می کنند. و از آنجایی کـه خورشید بر آن ها حکومت می کند، دوست دارند در مرکز توجه باشند. «مغرور و آتشین»؛ مرداد محرک‌ها و تکان‌دهنده‌هاي‌ زودیاک هستند و می توانند «دیگران را از خنده رها کنند».

 

«بازی کردن قسمت‌هایي از یک داستان خنده‌دار یا خلق چیزی شوخ‌آمیز برای انتقال یک شوخی، در کوچه مرداد اسـت. در واقع، این علامت مستعد شوخی‌هایي اسـت کـه عمومی، نمایشی و بیش از حد هستند. تنها مشکل بالفعل؟ دانستن زمان توقف سنجش این امر برای آن ها دشوار اسـت، زیرا مرداد ممکن اسـت آن قدر جذب عملکرد انها شود کـه نتواند مخاطبان خودرا بشنود و بنابر این ممکن اسـت در بین همه ی چیز توجه خودرا از دست بدهد.

 

7. دی

بامزه ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

دی “خشک ترین دسته” هستند، با حس شوخ طبعی کـه متاسفانه اغلب نادیده گرفته می شود. با این حال، دی گروهی دوست داشتنی هستند کـه در تلاش هستند تا بهترین باشند. «ان‌ها طنز و روندها را تا زمانی کـه علم خنده‌دار را بـه درستی دریافت کنند، مطالعه میکنند، اگر رقابت برای دیدن این کـه چه کسی خنده‌دارتر اسـت، می تواند بـه آن ها کمک کند».

 

یکی منفی؟ دی نیز بـه اصطلاح مدیران اجرایی زودیاک هستند و تمایل دارند خودرا کمی بیش از حد جدی بگیرند. «انها ممکن اسـت با برداشتن هر چیزی کـه قبلاً غذا داده‌اند مشکل داشته باشند» وقتی میز ورق میشود.

 

8. فروردین

بامزه ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

«قوچ خجالتی و خونسرد، از ان دسته‌هایي اسـت کـه جوک می کند تا روحیه را کم کند و بـه دیگران بگوید کـه خودرا آن قدر جدی نگیرند». با این حال، شوخ طبعی آن ها ممکن اسـت برای همه ی مناسب نباشد، بـه خصوص کـه این نشانه آتش دوست دارد دیگران را کباب کند و مانند دی، وقتی صحبت از شوخی در مورد انها بـه میان می آید، آنقدرها هم عالی نیست.

 

با این حال، این علامت همان‌ گونه میتواند در طنز شرکت کند، بـه خصوص اگر متلک‌هاي‌ سبک و بازیگوش باشد کـه احساسات دیگران را در ذهن نگه می‌دارد. این بـه ویژه برای لحظات کمدی برنامه ریزی شده تر، مانند نان تست عروسی از یک خدمتکار یا بهترین مرد صادق اسـت.

 

9. آبان

بامزه ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

کسانی کـه دارای نشانه هاي‌ خورشید عقرب هستند در انتهای فهرست ما از خنده دارترین علائم زودیاک قرار میگیرند زیرا شوخ طبعی آن ها ممکن اسـت برای همه ی مناسب نباشد. آبان ها حس شوخ طبعی دارند کـه می تواند بیش از ان‌کـه فرود بیاید، نیش بزند. آبان ها تمایل دارند این را در مورد خودشان بدانند و بنابر این، ممکن اسـت شوخی‌هاي‌ خودرا برای افرادی در زندگی‌شان کـه واقعاً آن ها و شوخ طبعی‌شان را درک میکنند، یا کسانی کـه میتوانند از پس این شوخی برآیند، رزرو کنند.

 

با درنظر گرفتن این موضوع، آبان ها در درام بسیار بهتر از کمدی هستند. آن ها کـه توسط مریخ و زحل اداره می شوند، نسبت بـه سایر نشانه هاي‌ زودیاک مرموزتر هستند «از این رو درام هستند»؛ اما این می تواند انها را بـه ویژه در طنز تاریک ماهر کند.

 

10. بهمن

بامزه ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

«آکواریوس وقتی صحبت از کمدی بـه میان می آید یک اردک عجیب‌وغریب اسـت. بهمن می تواند یک علامت زودیاک بسیار خنده دار اما بسیار جذاب باشد. آن ها تمایل بـه داشتن یک حس شوخ طبعی خاص دارند کـه پر از شوخی هاي‌ درونی بین دوستان و خانواده اسـت. بـه علاوه، از آنجایی کـه این علامت هوا توسط زحل و اورانوس اداره می شود، شوخ طبعی آن ها پراکنده اسـت و ممکن اسـت فقط با دوستان نزدیک یا در موقعیت هاي‌ خاص طنین انداز شود.

 

با این حال، در بین کسانی کـه انها را دریافت می کنند، بـه همان اندازه بامزه ترین علامت زودیاک در فهرست ما خنده دار هستند. «این افراد خارج از چارچوب فکر می کنند و می توانند با هر چیزی شوخی کنند. بـه علاوه، آن ها نوآورانه و سریع هستند.

 

اگر چه عده اي از شوخی‌هاي‌ ان‌ها ممکن اسـت ذهن مردم را بـه خود مشغول کند – از آنجایی کـه انها تمایل دارند در چیزهایی کـه برای توده‌ها خنده‌دار تلقی نمی شوند شوخ طبعی پیدا کنند – این بـه این معنی نیست کـه انها گروه خنده‌داری نیستند.

 

11. مهر

بامزه ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

کسانی کـه آفتاب مهر دارند، جذاب، شوخ طبع و بـه طور طبیعی معاشقه هستند. «مهرها بـه مکالمات بـه عنوان نوعی پیش بازی اجتماعی نگاه می کنند. و اگر چه آن ها خنده دارترین علامت زودیاک نیستند، “انها نمی‌توانند چیزی جز وقف لذت بردن دیگران باشند.” این ویژگی اسـت کـه بـه ویژه در بین دوستان آن ها لحظات طنز را امکانپذیر می کند.

 

اگر چه مهرها طبق معمولً کسانی نیستند کـه لحظات خنده‌داری خلق می کنند، اما ان‌هایي هستند کـه می خواهید برای لذت بردن از ان لحظات درکنار شـما باشند. چرا؟ آن ها از خندیدن و نشان دادن سرگرمی خود نمی‌ترسند، کـه می تواند همه ی چیز را خنده دارتر و صرفاً سرگرم کننده کند.

 

12. اسفند

بامزه ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

مانند آذر، اسفند ها نیز توسط مشتری اداره می شوند، اما عنصر زودیاک دومی بـه طور کلی بر ویژگی شوخ طبعی مشتری چیره می شود. اسفند تمایل دارند علامت‌شان را از دست بدهند، زیرا این علامت آب بـه دلیل حساس بودن و همدلی عمیق‌تر، زمان چالش‌برانگیزتری برای شوخی‌کردن با اطراف دارد. این امر بـه ویژه زمانی صادق اسـت کـه جوک ها برای دیگران مسخره می شوند. انها ممکن اسـت این نوع شوخ طبعی را بـه جای بازیگوشی، بداخلاقی ببینند.

 

مردم اسفند کمتر تمایل دارند کـه بـه بهای یک شوخی بـه احساسات دیگران آسیب برسانند. در عوض، آن ها با شوخ طبعی خود بـه سمت درون می‌روند تا بـه دیگران توهین نکنند. در نتیجه، اسفند ها می توانند بسیار خودرا تحقیر کنند، و این نوع شوخ طبعی برای همه ی نیست، زیرا ممکن اسـت دیگران ان را ناراحت کنند یا ندانند در ان لحظات چگونه پاسخ دهند.

 

در پایان

آیا نمی‌دانید حس شوخ طبعی خودرا از کجا می آورید؟ شانس این اسـت کـه یکی از بهترین جوکرهای زودیاک جایی در جدول تولد شـما باشد. وقتی صحبت از کمدی بـه میان می آید، هر شخصی بدون درنظر گرفتن علامت زودیاک خود می تواند یک جوک خوب بگوید. تفاوت واقعی این اسـت کـه طنز برای برخی افراد بـه طور طبیعی ظاهر می شود.

جدیدترین مطالب سایت