بزرگترین افسانه متولدین هر ماه + خصوصیت

بزرگترین افسانه متولدین هر ماه + خصوصیت

بزرگترین افسانه متولدین هر ماه : این تصورات نادرست در مورد علامت شـما ممکن اسـت رایج باشد، اما این بدان معنا نیست که انها درست هستند. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از خصوصیت هاي‌ ناگفته متولدین هرماه را منتشر کرده ایم.

 

خصوصیت های ناگفته هر ماه

طالع بینی در حال تبدیل شدن بـه جریان اصلی اسـت و با افزایش محبوبیت، افراد بیشتری بـه دنبال یادگیری در مورد علامت زودیاک خود هستند و بـه نوبه خود، یافته هاي‌ خودرا با دیگران بـه اشتراک می گذارند. بـه ناچار، این می‌تواند تبدیل بـه یک بازی تلفنی شود، و مهم نیست علامت شـما باشد، حداقل یک کلیشه وجوددارد که ممکن اسـت شـما را ناامید یا سردرگم کند.

 

شاید شـما آبانی باشید که از این که وی را نظارت کننده خطاب کنند بـه خود می پیچد، یا اردیبهشت هستید که از این که گفته شود شـما لجباز هستید خسته شده اید. بـه هرحال، همه ی این تصورات نادرست رایج درست نیستند. برای یافتن بزرگ ترین افسانه در مورد هر علامت زودیاک بـه خواندن ادامه دهید و یاد بگیرید که چگونه یک ستاره شناس حرفه اي آن ها را از بین میبرد.

 

بیشتر بخوانید: مد بر اساس ماه تولد + علامت زودیاک مد ماه تولد

 

فروردین: پرخاشگر

بزرگترین افسانه متولدین هر ماه + خصوصیت

یکی از بزرگ ترین تصورات نادرست در مورد فروردین این اسـت که شـما پرخاشگر هستید و هر فرصتی که داشته باشید بـه دنبال مبارزه هستید. بـه اسانی میتوان فهمید که این کلیشه از کجا می‌آید. بـه عنوان علامت زودیاک که توسط مریخ اداره می شود، سیاره اشتیاق و عمل، مطمئناً شخصیت و رویکرد جسورانه اي بـه زندگی دارید. با این حال، شـما ازآن فرد جنگجو و ناسازگاری که بـه عنوان او ترسیم شده اید، فاصله دارید.

 

فروردین رهبر زودیاک اسـت، بنابر این مسئولیت در زندگی بـه طور طبیعی برای شـما اتفاق میوفتد. شـما می دانید چه میخواهید، و بـه دنبال آن هستید. اما بـه طور کلی، انرژی روحی شـما بازیگوش و پر جنب و جوش اسـت و اغلب می‌تواند افراد اطراف شـما را تحریک کند.

 

اردیبهشت: تنبل

بزرگترین افسانه متولدین هر ماه + خصوصیت

یکی از بزرگ ترین افسانه ها در مورد اردیبهشت این اسـت که شـما تنبل هستید و برای موفقیت در زندگی بی انگیزه هستید. در حالی‌که شـما اوقات فراغت خودرا دوست دارید، عده اي از علائم ممکن اسـت رویکرد سنجیده شـما بـه زندگی رابا بی تفاوتی اشتباه بگیرند. با این حال، احمقانه اسـت که فرض کنیم یک علامت زمین ثابت مانند اردیبهشت برنامه اي ندارد. حقیقت این اسـت که شـما در همه ی چیز بـه شدت سخت کار می کنید – برای انجام کارها عجله اي ندارید.

 

شـما همچنین بـه خوبی می دانید که کمی برنامه ریزی و صرفه جویی در لحظه می‌تواند زندگی پر از رفاه و آسایش را تضمین کند. بنابر این، ترسی ندارید که اکنون برای موفقیت بعدا قربانی شوید. بـه عنوان علامتی که توسط زهره، سیاره عشق، جاذبه و جادو اداره می شود، می دانید که رسیدن بـه رویاهای خود بـه زمان و استعداد نیاز دارد، بنابر این کاملاً راضی هستید که آنرا آهسته پیش ببرید.

 

خرداد: دو رو

بزرگترین افسانه متولدین هر ماه + خصوصیت

بـه عنوان فردی که مرتباً نظر خودرا تغییر می دهد، خرداد اغلب دو چهره درنظر گرفته می شود. با این حال، انعطاف پذیری در طبیعت شماست و یکی از نقاط قوت پنهان شماست. در حالیکه نشانه‌هاي‌ دیگر در مسیر خود قراردارند یا خیلی ترسیده‌اند که چیزی جدید را امتحان کنند، تأثیر انرژی نشانه هوا بـه شـما شهامت و کنجکاوی می دهد تا از منطقه اسانی خود خارج شوید.

 

برخی ممکن اسـت سازگاری شـما را غیرواقعی ببینند، اما بـه نظر می رسد طبیعت جذاب و آسان شـما همیشه افراد همفکری را جذب میکند که از تکان دادن همه ی چیز نمیترسند. ممکن اسـت بـه شـما بگویند غیر صمیمانه، اما یک چیز که نیستید کسل کننده اسـت!

 

تیر: ضعیف

بزرگترین افسانه متولدین هر ماه + خصوصیت

بزرگترین افسانه متولدین هر ماه

بـه عنوان یک نشانه بسیار احساسی و حساس، تیر ها طبق معمول ضعیف دیده می شوند. نه تنها آمیختن احساسات با ضعف یک تصور منسوخ شده اسـت، بلکه طبیعت همدلانه شماست که شـما را بـه چنین نیرویی تبدیل می کند که باید با آن حساب کنید. تحت حاکمیت ماه، نورانی که بر احساسات و شهود نظارت می کند، وقتی صحبت از خواندن افراد دیگر می شود، حس ششم دارید.

 

این باعث می شود که شـما بـه اسانی با دیگران ارتباط برقرار کنید و بـه عنوان رهبر طبیعی که هستید بدرخشید. مطمئناً شـما بـه اندازه نشانه هاي‌ دیگر پر سر و صدا یا رئیس نیستید، اما این چیزی اسـت که شـما را بـه منبعی برای انگیزه و آرامش برای افراد اطرافتان تبدیل می کند. و دانستن این که چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنید و فضایی برای انها درنظر بگیرید چیزی جز ضعیف نیست.

 

مرداد: خودخواه

بزرگترین افسانه متولدین هر ماه + خصوصیت

بـه اسانی می‌توان فهمید که چگونه برخی میتوانند مرداد را خودخواه تصور کنند. جذابیت طبیعی، شوخ طبعی شـما مانند نورافکن توجه را بـه سمت شـما جلب می کند. تحت حاکمیت خورشید، مکان نورانی و نمودار تولدی که بر نفس و قلب حاکم اسـت، یک je ne sais quoi در شخصیت شـما وجوددارد که حتی بزرگ ترین نفرت‌کنندگان شـما نمیتوانند آنرا انکار کنند. با این حال، این کلیشه قلب بزرگ و وفاداری شدید شـما را بـه کسانی که دوستشان دارید نادیده می‌گیرد.

 

در حالیکه از کانون توجه دور نمیشوید، اما ازآن دسته افرادی هستید که تمرکز را بر روی دیگران متمرکز می کنید و بـه انها کمک می کنید تا بدرخشند. شـما مطمئناً یک دزد صحنه هستید، اما مطمئناً کسی نیستید که دیگران را زیر پا بگذارید تا نتوانید بـه آن دست پیدا کنید.

 

شهریور: نیش گزنده

بزرگترین افسانه متولدین هر ماه + خصوصیت

بزرگترین افسانه متولدین هر ماه

البته کمال گرایان زودیاک هستند، اما این ناشی از رویکرد نوع دوستانه شـما بـه زندگی اسـت. شـما بـه جزئیات کوچک انتقاد می کنید زیرا همیشه بـه دنبال این هستید که دنیا را بـه مکانی بهتر تبدیل کنید. بـه عنوان علامتی که توسط عطارد، سیاره پیام رسان ارتباطی زودیاک، اداره می شود، غریزه اي اسـت که صحبت می کند.

 

از آنجایی که میتوانید ناسازگاری‌ها را در موقعیت‌ها ببینید و بـه سرعت بـه این مسائل رسیدگی کنید، تعداد زیادی از مردم شـما را بـه خاطر بی‌تفاوت بودن سرزنش می کنند. با این حال، بـه همان اندازه که سریع بـه یک مشکل اشاره می کنید، بـه همان اندازه مایل هستید که وارد شوید و بـه رفع آن کمک کنید. بـه هرحال، شـما یک بازیکن تیمی هستید که همیشه بـه دنبال دیگران هستید.

 

بیشتر بخوانید: بدشانس ترین ماه شما برای متولدین هر ماه

 

مهر: بلاتکلیف

بزرگترین افسانه متولدین هر ماه + خصوصیت

یکی از بزرگ ترین تصورات نادرست در مورد مهر این اسـت که شـما بی تصمیم و سطحی هستید. این احتمالاً بـه دلیل تأثیر زهره، سیاره عاشقانه و زیبایی شناسی، بر نشانه شـما اسـت. شـما یک رمانتیک طبیعی هستید که دوست دارید در زندگی زیاده روی کنید. چرا خودتان را محدود کنید وقتی می توانید کیک خودرا بخورید و آنرا هم بخورید؟

 

اما برای شـما تعادل نام بازی اسـت. اگر چه اجازه میدهید زندگی شـما را بـه جاییکه می خواهد ببرد، اما وقتی احساس می کنید الهام گرفته میشوید که در مورد چیزی اقدام کنید، میتوانید مطمئن باشید که انرژی رهبری نشانه اصلی در نمودار شـما وارد خواهد شد. امکان انچه که زندگی برای ارائه دارد. ودر ذهن شـما، هر چه بیشتر بـه روی فرصت ها باز باشید، بیشتر بـه سمت شـما می‌آید.

 

آبان: شهوت انگیز

بزرگترین افسانه متولدین هر ماه + خصوصیت

بزرگترین افسانه متولدین هر ماه

 

خجالت آور ترین کلیشه اي اسـت که بـه شـما مربوط می شود، آبان. بـه گفته برخی، تنها چیزی که بـه آن اهمیت می دهید رابطه جنسی اسـت و روش هاي‌ وسواسی شـما بسیار شدید اسـت. در حالیکه این ممکن اسـت برای عده اي از شـما صادق باشد، حقیقت این اسـت که تعداد زیادی از افراد علاقه و وفاداری عمیق شـما بـه افرادی که دوستشان دارید را بـه عنوان یک وسواس اشتباه می‌گیرند.

 

بـه عنوان علامتی که توسط پلوتو، سیاره مرگ و تولد دوباره اداره می شود، شـما بیش از دیگران بـه سمت تاریک و مرموز خود متصل هستید. وقتی اعتماد شـما را بـه دست آوردند، از عمیق شدن با افراد هراسی ندارید و البته صمیمیت با این ارتباط همراه اسـت. نیاز شـما بـه پیوندهای واقعی و اصیل شـما را از جعل جاذبه سطحی باز می دارد. همه ی یا هیچ چیز با توست، آبان، و اجازه نده کسی بـه تو این احساس را بدهد که این چیز بدی اسـت.

 

آذر: تعهد-فوبیک

بزرگترین افسانه متولدین هر ماه + خصوصیت

تصور اشتباه بزرگ در مورد شـما، آذر ماهی ها، این اسـت که شـما متعهد هراسی و فراری هستید. البته این شایعات حقیقتی دارد. شـما فردی نیستید که برای مدت طولانی دریک مکان ساکن شوید و طبیعت نشانه آتش شـما عاشق یک ماجراجویی خودجوش اسـت. با این حال، این ایده که شـما قادر بـه عاشق شدن یا متعهد شدن بـه چیزی طولانی مدت نیستید، بـه سادگی نادرست اسـت.

 

در واقع، اشتیاقی که در قلب شـما می سوزد آن قدر درخشان اسـت که ازآن در برابر افرادی محافظت می کنید که می دانید سعی می کنند آنرا خاموش کنند. بـه جای باز کردن خود در برابر کسانی که سعی می کنند شـما را تغییر دهند، ترجیح می دهید همه ی چیز را در حرکت نگه دارید و تجارب جدید را کشف کنید. و اگر عشق یا عاشقانه بخشی از داستان شـما باشد، وقتی اتفاق بیفتد برای آن باز و آماده خواهید بود.

 

دی: خسته کننده

بزرگترین افسانه متولدین هر ماه + خصوصیت

بزرگترین افسانه متولدین هر ماه

 

یکی از بزرگ ترین افسانه ها در مورد دی این اسـت که شـما کسل کننده هستید و فقط روی کار خود متمرکز هستید. در حالی‌که این درست اسـت که شـما پول در ذهن خود دارید، اما فقط وسواس موفقیت دارید زیرا بـه شـما امکان می دهد برای کسانی که دوست دارید تامین کنید.

 

زحل فرمانروای سیاره شماست و بـه کسانی که در همه ی زمینه هاي‌ زندگی کار می کنند پاداش می دهد، نه فقط شغل شـما. وقتی زمان استراحتی برای گذراندن با دوستان و خانواده دارید، نخستین کسی هستید که رها میکنید و اجازه میدهید طرف وحشی خودرا بیرون بیاورید.

 

بـه هرحال، اگر کسی را ندارید که ثمره زحمات خودرا با او تقسیم کنید، هول کردن چه فایده اي دارد؟ حقیقت این اسـت، کسانی که فکر می کنند شـما کسل کننده هستید، فقط بخشی از حلقه درونی شـما نیستند.

 

بهمن: بی احساس

بزرگترین افسانه متولدین هر ماه + خصوصیت

جدا از این که مردم تصور می کنند بهمن یک علامت آب اسـت «این یک علامت هوا اسـت!»؛ بزرگ ترین تصور اشتباه مردم این اسـت که شـما بی احساس هستید. این بـه این دلیل اسـت که شـما مشتری باحالی هستید که میدانید چگونه در هر شرایطی آرام بمانید. ودر حالی‌که ممکن اسـت احساسات شـما روی صورت شـما خوانده نشود، ذهن شـما همیشه هزار مایل در دقیقه می دود.

 

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که اغلب صحبت نمیکنید این اسـت که ایده‌ها و علایق شـما از چیزی که مد روز یا «عادی» تلقی میشود دور می شوند. شـما ترجیح می دهید افراد دمدمی مزاج خودرا پیدا کنید که بـه شـما کمک می کنند تا احساسات واقعی خودرا بـه اشتراک بگذارید.

 

اسفند: دمدمی مزاج

بزرگترین افسانه متولدین هر ماه + خصوصیت

بزرگترین افسانه متولدین هر ماه

مردم تمایل دارند تصور کنند که اسفند ماهی ها بداخلاق و بدخلق هستند. بـه عنوان یک نشانه آب که طبیعتاً تغییرپذیر اسـت، در واقع تمایل دارید که چیزها را عمیق تر از اطرافیان خود احساس کنید. و با تمام این احساسات نیاز بـه عقب نشینی بـه دنیای خود می‌آید. اینجاست که شهرت شـما برای رویاپردازی بـه میان می‌آید، زیرا نپتون، سیاره رویاها و توهمات، بر شـما حکومت می کند.

 

اما این نیز معادل خلاقیت اسـت، که شـما هزاران آنرا دارید. تخیل عظیم و جنبه شهودی شـما منابع قدرت شـما هستند. ممکن اسـت دیگران آنرا یک تاکتیک اجتنابی برای از بین بردن درام و استرس دنیای واقعی بدانند، اما شـما فقط در حال شارژ مجدد هستید تا تلاش هنری بعدی خودرا انجام دهید.

 

بیشتر بخوانید: بر اساس ماه تولدتان چه سبک خانه ای مناسبتان است؟

 

در پایان

این طبیعت انسان اسـت که بخواهیم درباره خودمان بیشتر بدانیم. و برای تعداد زیادی از مردم، طالع بینی – مطالعه چگونگی همسویی اجسام آسمانی و تأثیر آن بر زندگی ما – یک فرصت طلایی اسـت.

جدیدترین مطالب سایت