برندهای آرایشی گران قیمت دنیا + 10 برند

مجموعه : لوازم آرایشی
برندهای آرایشی گران قیمت دنیا + 10 برند

برندهای آرایشی گران قیمت : وقتی صحبت از آرایش می‌شود، کیفیت همیشه آرایش را بهتر می کند. اگر میخواهید بهترین ظاهر ممکن را داشته باشید، بدیهی اسـت کـه برای نتیجه بهتر باید هزینه بیشتری بپردازید. زندگی اینطوری کار میکنه. دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از گرانقیمت ترین لوازم آرایش هاي‌ دنیا را منتشر کرده ایم.

 

گران ترین برندهای آرایشی دنیا کدامند؟

زیبایی همه ی جا هست، و مهم نیست جامعه چه می‌گوید، چیزی اسـت کـه همه ی برای رسیدن بـه ان تلاش میکنند. ما بـه عنوان انسان همیشه سعی کرده ایم ظاهر خودرا التیام بخشیم. گاهی اوقات این میتواند بر سلامت روان ما تأثیر بدی بگذارد. مهم اسـت کـه ارزش خودرا بدانید و بدانید کـه با آرایش یا بدون آرایش زیبا هستید.

 

برای قرن ها، مردم از تعداد زیادی از چیزهای مصنوعی مختلف از رنگ گرفته تا حلقه برای التیام ظاهر خود استفاده می‌کردند. همچنین می‌توانیم از جراحی هاي‌ زیبایی استفاده کنیم کـه بیشتر مورد توجه خانم هاست اما آقایان از ان استفاده می‌کنند.

 

لوازم آرایشی می‌تواند بـه ما کمک کند تا روی پوست و صورت خود بهتر دیده شویم. شاید از خود بپرسید کـه در حال حاضر موفق ترین محصولات موجود در بازار کدامند؟ همه ی میخواهند زیبا بـه نظر برسند، بـه همین دلیل اسـت کـه شرکت هاي‌ آرایشی محصولات مجلل مختلفی را برای کسانی کـه می‌خواهند متمایز باشند ایجاد میکنند.

 

من باور نمیکنم کـه این مارک هاي‌ تجملاتی کـه در زیر آمده اند، ارزان باشند. اکثر آن ها بـه عنوان عده اي از گرانترین برندهای جهان شناخته می‌شوند.

 

10 برند گران قیمت لوازم آرایش در جهان

محصولات آرایشی و ابزارهای ان هرساله محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. با گذشت زمان، ما از آرایش در زندگی روزمره خود استفاده کرده ایم. تقریبا غیرممکن اسـت کـه با کسی ملاقات کنید کـه نمیداند آرایش چیست. با این حال، شـما باید عده اي از قوانین اساسی آرایش را بدانید تا بتوانید ان را بـه روشی مناسب بپوشانید.

 

با بسته بندی خنک و مواد تشکیل دهنده خوب، چیزی در مورد محصولات آرایشی لوکس وجوددارد کـه آماده شدن را بسیار سرگرم کننده تر می کند. با یک رژ لب با روکش طلایی در این جا و یک پالت سایه چشم براق در آنجا، آرایش در رنگ‌ها و فرم‌هاي‌ بسیاری راه خودرا پیدا می کند.

 

آرایش چه ویژگی خاصی دارد؟ آرایش فقط برای زیبایی صورت شـما استفاده نمیشود. این راهی برای ابراز وجود و خلاقیت نیز هست. مردم در سراسر جهان، بدون توجه بـه جنسیت و سن، از آرایش استفاده میکنند، کـه واقعا شگفت انگیز اسـت. بـه نظر من، زمانی را دوست دارم کـه مردم خودرا بـه روش منحصر بـه فرد خود بیان کنند.

 

بنابر این، ممکن اسـت بپرسید یک محصول از Smashbox یا Chanel چقدر هزینه دارد؟ دانستن این موضوع دشوار اسـت زیرا برندهای آرایشی همیشه از قیمت هاي‌ متفاوتی برخوردار هستند. هر زمان کـه میروید محصولات خودرا با قیمت بالا بخرید آماده باشید.

 

بیشتر بخوانید: بهترین مارک های معتبر محصولات آرایشی | نکات مهم لوازم آرایشی

 

10. Smashbox

برندهای آرایشی گران قیمت دنیا در سال 1402

نخستین برند آرایشی دراین فهرست اسمش باکس اسـت. این برند نخستین بار توسط برادران دین و دیویس فاکتور در شهر کالور ایجاد شد. درسال 2010 این برند توسط استی لادر خریداری شد کـه یک برند آرایشی مشهور نیز هست. این باعث شد Smashbox بیش از هر زمان دیگری محبوب شود.

 

Smashbox بیشتر بر روی رژ لب و محصولات چشم تمرکز دارد. دریک استودیوی واقعی ایجاد و آزمایش شده اسـت. موادی کـه آن ها استفاده می‌کنند بـه اندازه کافی گران هستند تا عده اي از گرانترین محصولات موجود در بازار را بسازند. اسمش باکس دهمین برند گرانقیمت آرایش در جهان اسـت. آیا محصولاتی از این برند را امتحان کرده‌اید؟

 

9. Nu Skin

برندهای آرایشی گران قیمت دنیا در سال 1402

Nu Skin یک برند آمریکایی اسـت کـه توسط Blake Roney، Sandie Tillotson و Sandie N. Tillotson درسال 1984 تأسیس شد. انها بیشتر بـه خاطر محصولات ضد پیری خود شناخته شده اند.

 

محصولات ضد پیری انها دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان هستند کـه محصولات انها را مطلوب تر می کند. اکثر محصولات آن ها محافظت در برابر آفتاب را نیز ارائه می‌دهند. درآمد Nu Skin 221.645 دلار درسال اسـت.

 

8. اوریف لیم

برندهای آرایشی گران قیمت دنیا در سال 1402

در رتبه هشتم، اوریف لیم را داریم. این برند یکی از محبوب ترین برندهایی اسـت کـه محصولات خودرا مستقیماً بـه فروش میرساند تا نیاز مصرف کنندگان خودرا برطرف کند. محصولات انها حاوی مواد طبیعی اسـت.

 

اوریف لیم همیشه از نتایج برتر مصرف کننده خود با استفاده از محصولات خود خاطرجمعی حاصل می کند. بـه همین دلیل اسـت کـه همان‌ گونه یکی از معتبرترین برندهای آرایش در جهان اسـت. این برند درسال 1967 تاسیس شد و از ان زمان تا کنون توانسته در بیش از 60 کشور جهان با مراقبت از پوست، مراقبت از مو و موارد دیگر حضور داشته باشد.

 

7. الیزابت آردن

برندهای آرایشی گران قیمت دنیا در سال 1402

الیزابت آردن در طول سالیان متمادی صنعت زیبایی آمریکایی را تاسیس کرده اسـت. آردن یک کارآفرین افسانه اي اسـت کـه معتقد اسـت زیبایی نباید ردای آرایش باشد. او بـه این معنی اسـت کـه زیباست کـه هرروز همان خودت باشی.

 

او مجموعه عظیمی از محصولات مراقبت از پوست و سایر لوازم آرایش را ارائه می‌دهد. با این برند احساس اعتماد بـه نفس و زیبایی بیشتری خواهید داشت. این برند از دهه 1910 نخستین انتخاب برای مردم بوده اسـت. اگر بـه دنبال بهترین رنگ هاي‌ لب و قتل عام هستید، این برند برند شماست!

 

6. Artistry

برندهای آرایشی گران قیمت دنیا در سال 1402

Artistry توسط زوجی ایجاد شد کـه می‌خواستند در مورد علم و تغذیه در دنیای زیبایی بیشتر بدانند. این برند یک برند آرایشی و بهداشتی اسـت. Artistry بخشی از گروه تجاری Access اسـت و اکنون در 108 کشور در سراسر جهان گسترش یافته اسـت.

 

Artistry عده اي از گرانترین محصولات موجود در بازار را دارد. آن ها از میوه ها و گیاهان آفریقایی یا مدیترانه اي تهیه میشوند. با این اوصاف، می‌توانید انتظار عده اي از بهترین و باکیفیت ترین زیبایی ها را داشته باشید. ساندرا بولاک بازیگر محبوب چهره این برند اسـت. او خودش از Artistry Creme LuXury استفاده می کند. این ششمین برند گرانقیمت آرایش در جهان اسـت.

 

بیشتر بخوانید: با ضروری ‌ترین لوازم آرایش ناخن آشنا شوید

 

5. استی لودر

برندهای آرایشی گران قیمت دنیا در سال 1402

استی لودر قلب میلیونها نفر در سراسر جهان بوده اسـت. این برند آمریکایی یکی از شناخته شده ترین برندها در تمام کشورهاست. این شرکت درسال 1946 تاسیس شد و بـه جنبه هاي‌ تولید و بازاریابی می‌پردازد. استی لادر شروع بـه تولید چهار محصول کرد: لوسیون پوست، روغن پاک کننده، کرم همه ی منظوره و بسته کرم.

 

این برند مادر برندهای دیگری مانند Bobbi Brown، Mac Cosmetics، Smashbox، Too Faced و Clinique اسـت. این برندهای گرانقیمت عطرهای شگفت انگیزی مانند Aramis، DKNY، Lauder و Tom Ford beauty دارند.

 

Estee Lauder نخستین شرکت آرایشی اسـت کـه محصولات مراقبت از پوست مردانه را راه اندازی کرده اسـت. این یکی از بهترین تولیدکنندگان اسـت و یک برند آرایشی بدون عطر اسـت. تعداد زیادی از افراد مشهور در سراسر جهان از این برند استفاده کرده اند ودر تبلیغات خود نیز بـه نمایش درآمده اند.

 

4. لوازم آرایشی MAC

برندهای آرایشی گران قیمت دنیا در سال 1402

MAC Cosmetics درسال 1984 در تورنتو تاسیس شد. فرانک توسکان و فرانک آنجلو خالقان این برند بودند. انها ابتدا شروع بـه تولید محصولاتی برای هنرمندان آرایش کردند اما سپس با لوازم آرایشی حرفه اي باکیفیت بالا بـه دست خود رسیدند.

 

تا بـه امروز، ما میتوانیم محصولات انها را در بیش از 100 کشور در سراسر جهان پیدا کنیم کـه هر سال بیش از 50 مجموعه ایجاد میشود. یافتن مشتری در بازار مصرف کننده روزمره و آرایشگر حرفه اي برای شـما راحت خواهد بود. این شرکت با افراد مشهوری مانند Lorde، Proenza Schouler و Rihanna کار کرده اسـت. Mac Cosmetics چهارمین برند آرایشی گرانقیمت دراین فهرست اسـت.

 

3. L’Oreal

برندهای آرایشی گران قیمت دنیا در سال 1402

شرط می بندم کـه همه ی ما تبلیغات لورئال را تماشا کرده ایم، درست اسـت؟ حداقل بگوییم این یک برند استثنایی اسـت. مجلل ترین محصولات زیبایی را در سراسر جهان تولید می کند. این برند فرانسوی درسال 1909 توسط یوجین شولر کـه یک شیمیدان جوان بود تاسیس شد.

 

لورآل پاریس طیف کاملی از محصولات زیبایی مبتنی بر فناوری را بـه ما نشان میدهد کـه برای محیط زیست خوب هستند و بـه خوبی تأیید شده اند. آن ها بیشتر بـه خاطر مراقبت از پوست، مراقبت از مو، رنگ مو و نظافت مردانه شهرت دارند.

 

این برند یکی از برندهایی اسـت کـه محصولات مجزایی را برای استفاده مصرف کنندگان و حرفه اي ها عرضه می کند. لورآل با برندهایی مانند Maybelline، Garnier و NYX Cosmetics مرتبط بوده اسـت. انها یک آزمایشگاه بزرگ اختصاص داده شده بـه زهر شناسی و بافت برای اهداف تحقیقاتی دارند. انها هرگز محصولات ان را روی حیوانات آزمایش نکرده اند.

 

2. مری کی

برندهای آرایشی گران قیمت دنیا در سال 1402

مری کی درسال 1963 توسط مری کی اش ادیسون تاسیس شد. درسال 2011؛ این شرکت ششمین شرکت آرایشی فروش مستقیم در سراسر جهان بود کـه بسیار چشمگیر اسـت. این برند یکی از نخستین برندهایی بود کـه درسال 1989 آزمایش روی حیوانات را کنار گذاشت. 

 

مری کی آخرین و محبوب ترین توصیه ها و ترندهای زیبایی را کـه میتوانید تصور کنید ارائه می‌دهد. این برند در سراسر جهان مورد اعتماد اسـت ودر تمامی محصولات خود کیفیت بسیار خوبی دارد. این دومین برند گرانقیمت آرایش در جهان اسـت.

 

1. شانل

برندهای آرایشی گران قیمت دنیا در سال 1402

ما بالاخره بـه رتبه اول فهرست رسیدیم، Chanel. شانل بـه دلیل این کـه گران‌ترین و باکیفیت‌ترین برند آرایش در جهان اسـت، این تاج را دریافت می کند.

 

این برند تثبیت شده توسط کوکو شانل درسال 1910 تاسیس شد. شنل طیف وسیعی از محصولات پیشرفته مانند کیف هاي‌ چرمی، لوازم جانبی مد، آرایش، مراقبت از پوست، ساعت و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. یکی از پرفروش ترین محصولات انها شامل عطر Chanel No 5 و کت و شلوار Chanel اسـت.

 

این لیبل دارای طیف گسترده اي از کفش ها مانند Plums، Mary Jens، Slingbacks، Ankle Boots، High Boots، Mules، Sneakers، Espadrilles و Loafers اسـت.

 

اگر در مورد جواهرات انها صحبت کنیم، یقیناً تحت تأثیر قرار خواهید گرفت. عده اي از جواهرات انها از طلای 18 عیار و پلاتین ساخته شده اسـت. محصولات مراقبت از پوست و آرایش انها دارای عده اي از معتبرترین و چشمگیرترین محصولات برای مراقبت از پوست و آرایش اسـت.

 

این برند در سراسر جهان در بیش از 310 کشور فروشگاه دارد. آیا محصولاتی از Chanel را امتحان کرده‌اید؟ چه چیزی را بیشتر دوست داشتید و چرا؟

 

بیشتر بخوانید: تفاوت لوازم آرایش اصل و تقلبی در چیست؟

 

در پایان

امیدواریم از فهرست ما از گران‌ترین برندهای آرایشی کـه با پول میتوان خرید لذت برده باشید! اگر بخواهیم زیبایی را در مدت زمان کوتاهی افزایش دهیم، طبق معمول آرایش بـه ذهن ما خطور می کند. بهترین راه ممکن برای افزایش زیبایی این اسـت کـه آرایش کنید و سپس آماده درخشندگی هستید.

 

برای داشتن پوستی درخشان و سالم، آرایش با بهترین کیفیت اهمیت زیادی دارد. هزاران برند در بازار وجوددارد اما آیا همه ی انها ارزش استفاده دارند؟ آرایش قرن هاست کـه وجود داشته اسـت و راهی برای بیان خودمان اسـت. ما میتوانیم برای مناسبت هاي‌ مختلف و دلایل مختلف از آرایش استفاده کنیم.

 

چگونه می‌دانید کدام برند آرایشی بهترین کیفیت را دارد؟ من شخصاً میگویم کـه این فهرست برای خود صحبت می کند. من ترجیح میدهم پول بیشتری برای دریافت بهترین محصول ممکن برای پوستم بپردازم تا محصول ارزان تر. هر برندی انحصار و محدوده خاص خودرا دارد.

 

در حال حاضر در بازار، مارک هاي‌ داروخانه هاي‌ زیادی وجوددارد کـه همگی آرایش عالی ارائه می‌دهند. عده اي از کلکسیونرهای آرایش ممکن اسـت دوست داشته باشند با خرید گرانترین لوازم آرایش ممکن زندگی بالایی را تجربه کنند.

 

اگر فردی هستید کـه هم از آرایش ارزان و هم گرانقیمت استفاده می‌کنید، واضح اسـت کـه تفاوت ها را خواهید دید. در حالی کـه این فهرست ممکن اسـت تعداد زیادی از مارک هاي‌ داروخانه را شامل نشود، عده اي از این مارک ها هنوز هم قیمت بالایی دارند.

جدیدترین مطالب سایت