تجاوز داماد در روز مراسم ازدواجش (عکس)

تجاوز داماد در روز مراسم ازدواجش (عکس)

داماد در روز عروسی 44 فقره تجاوز کرد

این مرد که در روز عروسیش به جرم 44 فقره تجاوز داماد دستگیر شد ادامه مطلب را در سایت تالاب مشاهده نمایید مردی که گویا به بیماری روانی مبتلا است در روز عروسی خود به یک دختر جوان در پارک تجاوز کرده است. این اقدام در پشت شمشادهای موجود در پارک صورت گرفته است. دری فلین مک کین” دامادی است که به اتهام 44 فقره تجاوز در روز مراسم ازدواجش بازداشت شد.

 

تجاوز داماد در روز مراسم ازدواجش «عکس»

تجاوز داماد در روز مراسم ازدواجش

 

به گزارش تالاب داماد جوان به اتهام چهار فقره تجاوز Rape جنسی در روز عروسی خود بازداشت شد. این دستگیری بدنبال حمله متهم به یک زن 24 ساله در پارکی در شرق لندن صورت گرفت. گزارش ها حاکی از آنست آقای داماد اقدام کثیف خود را در روز عروسی پیاده سازی کرده است، همچنین وی در معرض اتهام سرقت Stealing نیز قرار دارد.

 

“دری فلین مک کین”، 28 ساله همراه همدست خود باید ماه آینده در دادگاه تاج در ردبریج، لندن حاضر شود. مکین پس از حمله به زن 24 ساله در روز جمعه 13 ژانویه بازداشت شد. بر اساس گزارش واصله، متهم زن را به میان بوته هایی کشیده و بعد از تجاوز و ضرب و شتم پول نقد وی را به سرقت برد. پلیس Police ضمن تایید اتهامات وارده

 

به آقای داماد از حضور وی در دادگاه بدوی روز جمعه گذشته خبر داد. همسر جدید متهم که باردار است از اظهار نظر راجع به این موضوع خودداری کرد.

 

تجاوز داماد در روز مراسم ازدواجش «عکس»

تجاوز داماد در روز مراسم ازدواجش

 

جدیدترین مطالب سایت