بهترین مکان های مسافرتی برای مسافرت های مجردی

بهترین مکان های مسافرتی برای مسافرت های مجردی

بهترین مکان هاي‌ مسافرتی : اگر اهل ماجراجویی هستید، سفر بـه تنهایی بهترین گزینه اسـت زیرا از هرگونه تعهد و مسئولیتی مبرا هستید. تنها کسی کـه بهش جواب میدی خودتی! دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین مکان هاي‌ مسافرتی بـه تنهایی را منتشر رده ایم.

 

12 بهترین مکان برای سفر به تنهایی

رمانتیک ترین زمان سال برای برخی می تواند کمی سخت باشد. دلشکستگی یک چیز بسیار واقعی اسـت و گاهی ممکن اسـت تکان دادن ان غیرممکن بـه نظر برسد. یکی از راه حل هاي‌ بی خطر این اسـت کـه بـه مسافرت بروید.

 

شروع یک سفر انفرادی اغلب میتواند تار عنکبوت را از بین ببرد و جهان را در نوری جدید و درخشان‌تر قاب کند. خوشبختانه برای همه ی ما، جهان پر از مقاصد باورنکردنی اسـت کـه منتظر ترمیم قلب هاي‌ شکسته از هر نوع هستند.

 

انتخاب ما از بهترین مقاصد سفر انفرادی در جهان، همه ی چیز را از دلربایان کارائیب گرفته تا شهر های قدیمی اروپا، با انواع دیگر ماجراجویی در بین، پوشش می دهد. مهم نیست کـه بـه چه چیزی علاقه دارید، در این جا مقدار زیادی از ان را خواهید یافت. چه راهی بهتر از فکر کردن در مورد تعطیلات بزرگ بعدی خود برای رفع درد عشق از دست رفته؟

 

بیشتر بخوانید: بهترین پارک های ملی در سراسر دنیا 

 

1. ایسلند

بهترین مکان های مسافرتی برای مسافرت های مجردی

دلایل زیادی وجوددارد کـه چرا سفر انفرادی بهتر از سفر با یک شخص مهم دیگر اسـت، و ایسلند مکانی اسـت کـه تعداد زیادی از آن ها را در خود جای داده اسـت. اگر تنهایی و زمان فکر کردن چیزی اسـت کـه بـه دنبال ان هستید، هاله ي ماورایی این جزیره در اقیانوس اطلس شمالی پس زمینه اي عالی را فراهم می کند.

 

چه کسی می داند وقتی بـه چشمه‌هاي‌ آب گرم و آبفشان‌ها خیره میشوید، چه الهامی میتواند باز شود؟ هیچ کشوری مانند ایسلند خلوت زیبایی ندارد. مردم ایسلند نیز بـه طرز لذتبخشی متفکر هستند، بـه این معنی کـه شـما هرگز از یک مکالمه خوب دور نیستید. ما می‌گوییم کشوری بـه شـما بدهیم کـه بتواند هردو را انجام دهد.

 

2. ساحل شرقی استرالیا

بهترین مکان های مسافرتی برای مسافرت های مجردی

استرالیا کشوری عظیم اسـت. این را نمی‌توان اغراق کرد. خوشبختانه برای مسافران انفرادی و عاشقان انفرادی، بیشتر این اکشن دربخش‌هایي از شهر های ساحل شرقی اتفاق می‌افتد کـه هر کدام بـه اندازه شهر بعدی هیجان‌انگیز هستند.

 

مسیرهای کلاسیک زیادی وجوددارد کـه از آدلاید تا بریزبن و فراتر از ان ادامه دارند و بـه کاشفان بی باک این امکان را می دهند تا از شهر های مختلف هیجان انگیزی کـه بـه نظر می رسد هر کدام منظره اقیانوس باشکوه خودرا دارند، بازدید کنند. استرالیایی‌ها نیز بسیار اجتماعی هستند، بنابر این ملاقات با افراد جدید هرگز مشکلی دراین گوشه منزوی از سیاره زیبای ما نخواهد بود.

 

3. رواندا

بهترین مکان های مسافرتی برای مسافرت های مجردی

سرزمین هزار تپه بـه عنوان چیزی شبیه بهشت سفر، نامی برای خود دست و پا کرده اسـت. احتمالات اکتشاف بـه ظاهر بی پایان اسـت، با راهنماهای مناسبی کـه آماده هستند تا زیبایی رواندا را در کانون توجه قرار دهند.

 

این کشور بـه خوبی بـه هم متصل اسـت، بنابر این معاشرت در اطراف بسیار ساده اسـت، در حالی کـه پایتخت پر جنب و جوش کیگالی بـه سرعت در حال تبدیل شدن بـه یکی از هیجان انگیزترین شهر های آفریقا اسـت. همچنین گوریل ها. چه چیزی را در مورد گوریل ها دوست ندارید؟

 

4. اقیانوس آرام شمال غربی، ایالات متحده آمریکا و بریتیش کلمبیا، کانادا

بهترین مکان های مسافرتی برای مسافرت های مجردی

این جا دو بـه یک اسـت، اما هر بازدید کننده انفرادی کـه بـه این سمت می‌رود احمقانه اسـت کـه یکی از این دو حوزه را نادیده بگیرد. اورگان، واشنگتن و آیداهو شمال غربی اقیانوس آرام ایالات امریکا را تشکیل می دهند و انواع ماجراجویی هاي‌ هیجان انگیز را ارائه می دهند، از نوآوری خلاقانه سیاتل و پورتلند تا داستان عجیب گسترش ایالات امریکا در نقاط دورتر، در حالی کـه بریتیش کلمبیای کانادا گنجینه داستان هاي‌ خود اسـت.

 

ونکوور شهری اسـت کـه از طراحی شهری منحصربفرد گرفته تا محیط اطراف خیره کننده اش شبیه هیچ شهر دیگری نیست. آب و هوا؟ خیلی عالی نیست، اما مردم؟ باور نکردنی

 

5. پرتغال

بهترین مکان های مسافرتی برای مسافرت های مجردی

محبوب ترین مکان هاي‌ پرتغال اغلب جوایز سفر و تمجیدها را بـه طور یکسان دریافت می کنند، و هیاهو بدون دلیل خوبی نیست. لیسبون رویای کوله گردی اسـت، در حالی کـه زیبایی رویایی پورتو ماجراجویان چشم باز را از سراسر جهان بـه خود جذب می کند.

 

شـما هرگز نمیدانید، ممکن اسـت فقط عشق زندگی خودرا در آنجا ملاقات کنید. Algarve بسیار بیشتر از ان چیزی اسـت کـه مقصد تعطیلات ارزان قیمت ان نشان می دهد، و بقیه کشور مملو از مناظر و نقاط خیره کننده اسـت. «سفر بـه پرتغال» ژوائو ساراماگو را برای الهام گرفتن جدی انتخاب کنید.

 

6. گواتمالا

بهترین مکان های مسافرتی برای مسافرت های مجردی

گواتمالا بـه‌خاطر اجتماع تنگاتنگ مسافرانش مشهور اسـت، کـه ان را بی شک راحت‌ترین کشور آمریکای مرکزی برای ماجراجویی‌هاي‌ انفرادی میکند. اطلاعات بـه اسانی بـه دست می آید و چهره‌هاي‌ دوستانه در همه ی جا حضور دارند، و برای بازدیدکنندگان فضای ذهنی زیادی برای کاوش در مجموعه‌اي از شگفتی‌هایي کـه این کشور ارائه می دهد، از ویرانه‌هاي‌ باستانی مایاها گرفته تا دریاچه‌هاي‌ باشکوه احاطه‌شده توسط مزارع قهوه، بـه بازدیدکنندگان می گذارد.

 

بیشتر بخوانید: رمانتیک ترین شهرهای دنیا در سال 1402

 

7. اسلوونی

بهترین مکان های مسافرتی برای مسافرت های مجردی

اسلوونی کوچک اما کاملاً شکل گرفته، مقصد فوق العاده اي برای مسافران انفرادی اسـت. ضرب المثل قدیمی «چهار فصل دریک روز» در جایی کـه میتوانید صبح را بـه اسکی در کوه‌هاي‌ آلپ بگذرانید، قبل از رفتن بـه غروب انفرادی عاشقانه در دریای آدریاتیک در پیران، بسیار زنده اسـت.

 

پایتخت، لیوبلیانا، پایگاه عالی برای کاوش اسـت، شهری با مردم دوستانه و مکان‌هاي‌ اجتماعی، اتوبوس یا قطاری راحت از دریاچه‌هاي‌ مشهور اسلوونی و دهکده‌هاي‌ کارت پستال کمتر مشهور. نکته حرفه اي: یک بلیط قطار IZLETka 15 یورویی بگیرید ودر آخر هفته ها بـه صورت نامحدود سفر کنید.

 

8. نیوزلند

بهترین مکان های مسافرتی برای مسافرت های مجردی

نیوزلند کشوری اسـت کـه همه ی چیز را درست می کند. بـه عنوان مثال، شهرت خود بـه عنوان یکی از امن ترین کشور های جهان را بسیار جدی می‌گیرد، بـه این معنی کـه مسافران می‌توانند در امنیت کامل بـه گشت و گذار بپردازند. اما آیا طبق معمولً امنیت نیست کـه افراد ماجراجو را بـه نیوزیلند می آورد.

 

در عوض، این مناظر خیره کننده، شهرها و شهر های پرهیاهو و مردم خوش ذوق اسـت کـه NZ را بـه مکانی کـه هست تبدیل کرده اسـت. همه ی شهر های بزرگ تر، بهشت‌هاي‌ کوله‌پشتی پر از تاریخ، فرهنگ و مشروبات الکلی هستند «سه‌گانه بزرگ کوله‌پشتی»؛ و مناظر بین ان‌ها خیره‌کننده اسـت.

 

9. ایرلند

بهترین مکان های مسافرتی برای مسافرت های مجردی

داستان سرایی ایرلندی شهرت جهانی دارد ودر رمان هاي‌ جویس، استوکر، وایلد و بقیه جاودانه شده اسـت. یک شب را در هر میخانه دوبلین بگذرانید و تقریبا مطمئناً داستانی برای اعصار مختلف خواهید شنید، زیرا مردم محلی نخ میچرخند و شنوندگان را هر بار یک پاینت بـه دنیایی در جهان منتقل می کنند.

 

البته سفر انفرادی در ایرلند بیشتر از برشته کردن مجردی در دوبلین اسـت. مهمان نوازی دوستانه ایرلندی ها مکالمه خوبی را تضمین می کند، در حالی کـه وسعت خیره کننده طبیعت در این جا امکان پیاده روی آرام و فضای زیادی برای فکر کردن را فراهم می کند.

 

10. ژاپن

بهترین مکان های مسافرتی برای مسافرت های مجردی

اگر الفبای بـه ظاهر غیر قابل نفوذ و آشفتگی را کـه مسلماً نظارت شده اسـت کنار بگذارید، اغلب این احساس را خواهید داشت کـه گویی ژاپن با مسافران انفرادی سازماندهی شده اسـت.

 

کارآیی پیوندهای حمل و نقل ان بـه همان اندازه افسانه اي اسـت کـه چنین چیزهایی میتوانند باشند، و بـه ولگردها اجازه می دهد همیشه در جهان بـه شهر های جذاب و مناظر خارج از این جهان ضربه بزنند. ژاپنی ها جزو دوستانه ترین غذاها در جهان هستند، غذا باورنکردنی اسـت و کل تجربه دقیقاً همین اسـت: یک تجربه.

 

11. جزایر یونان

بهترین مکان های مسافرتی برای مسافرت های مجردی

صرف نظر از نوع سفر مورد علاقه شـما، یک نقطه از جزیره پرش در یونان تقریبا یک مراسم گذر برای هر مسافری اسـت. بـه همین دلیل اسـت کـه در این جا با همه ی افراد از کوله‌پشتی‌هاي‌ هیجان‌انگیز گرفته تا کهنه‌سربازان جاده آشنا خواهید شد، کـه هر کدام داستان متفاوتی برای گفتن دارند.

 

جزایر یونان زیبا، جذاب و هیجان‌انگیز هستند، البته مملو از غذا هاي عالی هستند، و بـه نظر می رسد کـه هر کدام آماده هستند تا قلب شـما را تسخیر کنند و شـما را متقاعد کنند کـه برای همیشه و همیشه بمانید. کفالونیا و کورفو محبوب‌ترین مکان‌ها هستند و بنابر این فرصت‌هاي‌ اجتماعی بی‌پایانی را ارائه میدهند، در حالی کـه آرامش ناکسوس و ایکاریا برای کاوشگران درون‌گرا جذابیت بیشتری دارد.

 

12. کوبا

بهترین مکان های مسافرتی برای مسافرت های مجردی

سفر بـه تنهایی در کوبا همیشه ساده نیست، اما کسانی کـه تلاش کنند ده برابر پاداش خواهند گرفت. دراین مکان لایه‌هایي وجوددارد، از انرژی متفکر مردم گرفته تا هیجان شیدایی زندگی شبانه، و انچه در ابتدا احساس میکند خیلی زود هیجان‌انگیز میشود.

 

هاوانا مکان واضحی برای شروع اسـت، اما مطمئن شوید کـه پس از خاموش شدن چرخ‌هاي‌ تمرین، بـه خلوت‌ترین نقاط جزیره بروید. اگر عاشق فرهنگ کوبا نیستید، این بـه عهده شماست.

 

بیشتر بخوانید: 13 تا از بهترین تجربه تعطیلات بهاری با معرفی مکان های تفریحی

 

در پایان

شـما می توانید مانند یک پرنده آزاد بدون هیچ تنشی حرکت کنید. سفر انفرادی می تواند بیشترین سود را داشته باشد، زیرا شـما طبق انتخاب خود سفر میکنید. سفر بـه تنهایی می تواند بیشتر سفری برای خودیابی باشد زیرا زمانی رابا خود می گذرانید و بیشتر در مورد خود می آموزید.

جدیدترین مطالب سایت