مسن ترین پزشک زن جهان !!+ تصاویر

مسن ترین پزشک زن جهان !!+ تصاویر

پیر ترین پزشک زن جهان

 

این پزشک پیرزن همچنان جراحی های موفقیت آمیز خود را انجام میدهد .

 

به گزارش تالاب هر شخصی زمان چشمگیری از زندگی خود را صرف کار می کند و بعد از سال های طولانی کار، به استراحت نیاز دارد تا خستگی دوران کار و فعالیت را از تن به درکند و دراین زمان است که فرد بازنشسته می شود که غالباً بین 60 تا 65 سالگی است اما یک جراح زن روسی ثابت کرد که بالا رفتن سن به هیچ وجه مانعی در ادامه راه فعالیت مخلصانه وجود ندارد.

 

مسن ترین پزشک زن جهان !!+ تصاویر

 

 مسن ترین پزشک جراح جهان همچنان به فعالیت خود در زمینه جراحی ادامه می دهد.

 

به گزارش تالاب به نقل از شبکه السومریه هر شخصی زمان چشمگیری از زندگی خود را صرف کار می کند و بعد از سال های طولانی کار، به استراحت نیاز دارد تا خستگی دوران کار و فعالیت را از تن به درکند و دراین زمان است که فرد بازنشسته می شود که غالباً بین 60 تا 65 سالگی است اما یک جراح زن روسی ثابت کرد که بالا رفتن سن به هیچ وجه مانعی در ادامه راه فعالیت مخلصانه وجود ندارد.

 

مسن ترین پزشک زن جهان !!+ تصاویر

مسن ترین پزشک زن جهان

 

” ألا لیفوشکینا” مسن ترین پزشک جراح زن در دنیا است، متولد سال 1927 در روسیه است و وی همچنین قدیمی ترین پزشک روسی است که 88 سال دارد اما همچنان به کار خود ادامه می دهد.

 

زنان در روسیه اکثراً در سن 50 سالگی بازنشسته می شوند، اما این زن جراح، این قانون را شکسته است و وی درسال 100 عمل جراحی انجام می دهد.

 

وی افزود که همچنان به فعالیتش ادامه می دهد زیرا کمک کردن به دیگران را دوست دارد.

مسن ترین پزشک زن جهان !!+ تصاویر

پیر ترین پزشک جراح زن

 

این پزشک زن که ازدواج نکرده است، هیچ فرزندی ندارد اما چند گربه دارد که به توجه و رسیدگی نیاز دارند.

 

الا از وضعیت سلامت خوبی برخوردار است و به گفته همکارش ، با وجود این که در دهه هشتاد زندگی خود است، دستانش هنگام اجرای عمل جراحی نمی لرزد و در 150 عمل جراحی که وی نیز درآن مشارکت داشته است، هیچ مورد فوتی روی نداده است.

 

شریان

 

جدیدترین مطالب سایت