معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی 2023

معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی 2023

بهترین بازی های اندروید ایرانی

بازی هاي ایرانی چند سالی است که با رشد کیفیت همراه شده است و تقریباً طرفداران خوبی را هم جلب کرده اند در ادامه میتوانید با معرفی برترین بازی هاي منتشر شده ایرانی 2023 تالاب را دنبال نمایید. 

 

بازی گوشی موبایل ایرانی , در میان بازی هاي کامپیوتری و بازی هاي مخصوص گوشی موبایل , تعداد زیادی از بازی ها هستند که ساخته ایران می باشند . تولید بازی‌هاي کامپیوتری و مخصوصاً بازی‌هاي موبایلی ایرانی طی یک‌سال اخیر با رشد و افزایش کیفیت قابل توجهی همراه بوده است.

 

حالا عده اي از این بازی‌ها آن قدر کیفیت ‌پیدا کرده‌اند که درفروشگاه‌هاي مشهور آنلاین بازی جهان نیز عرضه می شوند.

معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی 2023

صنعت بازی‌سازی ایران اگر چه درسال‌هاي قبل روزهای سختی را پشت سر گذاشته اما حالا تعداد زیادی از فعالان اینبخش امیدوارند با برداشته شدن رسمی تحریم‌ها و جذب سرمایه و جلب توجه بازی‌سازان خارجی به بازار ایران، اوضاع تغییر کند.

 

بنیاد ملی بازی‌هاي رایانه‌اي به‌عنوان تنها متولی این بازار، با اعلام این که از ابتدای سال تا کنون 10 بازی مجوز ساخت دریافت کرده‌است، تصریح کرده که هر ماه، یک بازی ایرانی رونمایی خواهد شد. درکنار تولید بازی‌هاي کامپیوتری ایرانی، تولید بازی‌هاي موبایلی نیز با رشد و پیشرفت قابل توجهی همراه است.

 

با نزدیک شدن به تابستان و آغاز تعطیلات تابستانی، بسیاری بخشی از اوقات فراغت خود رابه انجام بازی‌هاي کامپیوتری اختصاص میدهند بنابر این ما در ادامه بشما بازی‌هاي ایرانی جدیدی را معرفی خواهیم کرد که جذابیت‌انها کمتر از بازی‌هاي خارجی که تا به حال امتحان کرده اید نیست.

 

والیبال 2021

معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی 2023

بهترین بازی اندروید

تیم والیبال ایران با راهیابی به مسابقات المپیک، آن‌هم بعد از 52سال حالا در صدر اخبار قرار دارد. بهمین خاطر نیز ابتدای هفته گذشته از اولین بازی ویدئویی والیبال در کشور رونمایی شد. دراین بازی که پیش‌تر نام «والیبال مدرن» برای آن انتخاب شده بود، 32 تیم برتر والیبال جهان حضور دارند.

 

سازندگان این بازی معتقدند از نظر گستردگی تیم‌ها و تعداد بازیکنان شبیه‌سازی شده، رقیبی برای این بازی حتی در سطح جهانی وجود ندارد. دراین بازی حالت‌هاي مسابقه‌اي مختلف از جمله مسابقات دوستانه، لیگ جهانی، جام‌جهانی، قهرمانی جهان و… دیده شده است.

 

همچنین بدلیل اهمیت گزارشگری در بازی‌هاي ورزشی، این بازی با صدای گزارشگر مطرح والیبال یعنی «کیومرث کرده» گزارش می شود. بازی والیبال2016 تنها قابلیت نصب روی کامپیوترهایی با سیستم‌عامل ویندوز را دارد. این بازی را یک یا دونفره با کیبورد یا دسته‌بازی میتوانید بازی کنید.

 

کاربران باید برای تهیه این بازی به فروشگاه‌هاي بازی‌هاي رایانه‌اي مراجعه کنند.

 

شمشیر تاریکی؛ آخرین جنگاور

معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی 2023

بازی «شمشیرتاریکی:آخرین جنگاور» تا کنون توانسته افتخارات داخلی و خارجی قابل توجهی رابه دست بیاورد. این بازی ایرانی که سال گذشته بعنوان بهترین بازی سال و همچنین بهترین بازی موبایلی سال انتخاب شد، از ابتدای هفته جاری در فروشگاه دیجیتالی کنسول پلی‌استیشن 4 نیز عرضه شد.

 

بازی«شمشیر تاریکی؛ آخرین جنگاور» با نام لاتین « Shadow Blade Reload»، ادامه تکامل یافته از نسخه اول این بازی است. این بازی در سبک اکشن است و داستان بازی، روایتگر شخصیتی به نام «کورو» است. وی مردی جوان است که برای به دست آوردن لقب «شمشیر تاریکی»، در راه پرخطری گام میگذارد.

 

«کورو» دراین راه می‌کوشد تا تکنیک‌هاي مبارزه آخرین استاد نینجای باقی مانده را بیاموزد. این بازی، قابلیت نصب روی کامپیوترهای ویندوزی و موبایل با سیستم عامل اندروید و ios را دارد. بازی «شمشیرتاریکی؛ آخرین جنگاور»در حال حاضر در فروشگاه دیجیتالی استیم «www.store.steampowered.com» قابل خریداری است.

 

مجله تالاب:  همچنین براساس اعلام بنیاد ملی بازی‌هاي رایانه‌اي، این بازی هفته گذشته نیز در فروشگاه‌هاي ایرانی توزیع شده است.

 

گنگ استایل؛ جنگ دارودسته‌ها

«گنگ استایل»«GangStyle» هم یکی از بازی‌هایي است که بدلیل گرافیک و سبک خاص بازی آن مورد توجه قرار گرفته است. سبک استراتژیک این بازی ایرانی بی‌شباهت به بازی‌هاي معروفی مانند Boom Beach و Clash of Clans نیست.

معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی 2023

بهترین بازی موبایل

گنگ استایل داستان گروهی از افراد است که در پی تخریب و تاراج شهر توسط افراد شرور، در تلاش هستند تا با تشکیل gang «قبیله، اتحاد، کلن» شهر خودرا دوباره ساخته و با تخریبگران مقابله کنند.

 

شما دراین بازی مسئول اداره شهر خواهید بودو با استخدام افراد مختلف و راه‌اندازی کسب و کار‌هاي گوناگون، منابع مالی خودرا افزایش میدهید. دراین بازی امکان گفت‌وگوی آنلاین نیز فراهم شده است. این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید «از طریق کافه‌بازار و گوگل پلی» و ios«اپل‌استور» قرار گرفته است.

 

درخت انگلیسی، آموزش درکنار سرگرمی

معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی 2023

با کمک بازی «درخت انگلیسی» هم میتوانید سرگرم شوید و هم خزانه یادگیری لغات انگلیسی خودرا افزایش دهید. تیم سازنده این بازی معتقدند با استفاده از جذابیت‌هاي یک بازی، آموزش زبان در اوقات فراغت را ممکن ساخته‌اند.

 

مجله تالاب: این بازی که برای سنین مختلف مناسب است ویژگی‌هاي مختلفی مانند یادگیری کلمات جدید زبان انگلیسی، یادآوری کلمات ساده و پرکاربرد، آموزش دیکته انگلیسی لغات، تست هوش و حافظه، تقویت یادگیری و افزایش دایره لغات انگلیسی و …دارد.

 

شیوه بازی و یادگیری زبان در «درخت انگلیسی» به این شکل است که شما با یک درخت مواجه هستید که بعد از کاشت آن با یادگیری لغات مختلف باید آنرا پرورش بدهید تا به یک درخت تنومند تبدیل شود. این بازی به صورت رایگان از طریق کافه بازار در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است.

 

اتاق جنگ، بازی خارجی بومی شده

معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی 2023

بازی «اتاق جنگ» در واقع نسخه بومی شده بازی خارجی War Inc است. استودیو بازی‌سازی «اتاق جنگ» با ایجاد تغییراتی دراین بازی خارجی و هماهنگ کردن آن با فرهنگ داخلی، سعی کرده است تا یک تجربه متفاوت از بازی استراتژیک را پیش روی کاربران ایرانی بگذارد.

 

دراین بازی شما با تکنولوژی‌هاي آینده و جنگ‌جهانی سوم روبرو هستید. دراین بازی آنلاین شما می توانید نیروهای خود رابه سمت یک پیروزی شکوهمند هدایت کنید، همچنین برج‌هاي مستحکم بسازید و با آماده کردن ارتش خود، برای به دست آوردن منابع ارزشمند با دشمنان سرسخت خود نبرد کنید.

 

این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است.

 

صفر تا صد، مسابقه با اتومبیل‌هاي حرفه‌اي

معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی 2023

اگر به دنبال کمی سرعت و هیجان بیشتر هستید بازی «صفر تا صد » می تواند گزینه مناسبی باشد. این بازی به یکی از بازی‌هاي محبوب مسابقه‌اي ایرانی در کافه بازار تبدیل شده و تا کنون 100هزار نصب فعال داشته است. این بازی که توسط سازندگان بازی‌هاي موفقی مانند «خروس جنگی» و «فوتکاردیا» عرضه شده،یک بازی در سبک خودرو‌سواری است.

 

شما در بازی «صفر و صد» باید در نقش یک راننده حرفه‌اي ظاهر شوید که در مسابقه‌هاي مشخص شرکت کرده و با شکست رقیبان خود، رکورد های جدیدی را ثبت میکنید.

 

مجله تالاب: بازی با یک داستان متفاوت و جذاب شروع می شود ؛جاییکه شخصیت اصلی داستان با اتومبیل حرفه‌اي خود به همراه دوستانش به شمال سفر می کند اما به دلایلی خودرو در جاده تصادف میکند. دراین تصادف عده اي از دوستان راننده یا گم می شوند یا مفقود.

 

حالا شخصیت اصلی بازی باید برای پیدا کردن افراد مفقود شده، با راننده‌هاي حرفه‌اي چند شهر مختلف مانند تهران، اصفهان، اهواز و… مسابقه بدهد. این بازی به صورت رایگان تنها در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است.

 

حریم، یک سریال وحشتناک

معرفی بهترین بازی های موبایل ایرانی 2023

«حریم»، یک بازی در سبک وحشتناک است که به صورت اپیزودیک یا قسمت قسمت، در اختیار کاربران قرار گرفته است. تا کنون 4 قسمت این بازی در کافه بازار برای کاربران اندروید منتشر شده است. قسمت‌هاي اول تا سوم این بازی، روایتگر داستان جوانی است که بدون توجه به هشدار‌ اهالی یک منطقه در خصوص یک جنگل مرموز، برای کشف حقایق به این جنگل لعنت‌شده می رود.

 

شما دراین سفر این جوان را همراهی میکنید و به دنبال کشف رازهای جنگل شاهد حوادث عجیب و هیجان انگیزی میشوید که باید با کمک هوش خود از دست این حوادث خلاص شوید. قسمت چهارم داستان به شکل شگفت انگیزی طولانی، معمایی و وحشتناک میشود و شما از سرنوشت داستان بازی مطلع خواهید شد.

 

قسمت اول و سوم این بازی، رایگان است اما برای قسمت دوم بازی هزار تومان و برای قسمت چهارم بازی نیز باید 2هزار تومان پرداخت کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت