جشن ازدواجی فقط با خرج 1 دلار !! (عکس)

جشن ازدواجی فقط با خرج 1 دلار !! (عکس)

جشن ازدواجی فقط با خرج 1 دلار !! (عکس)

 

در کشور کنیا که فق در این کشور بیداد میکند خانواده ای و دو زوج خوشبخت فقط با یک دلار به هم رسیدند در ادامه سایت تالاب را دنبال کنید.

 

زوجی که در کنیا فقط با یک دلار مراسم ازدواج خود را جشن گرفته بودند با کمک های مالی هنگفتی که صورت گرفت توانستند تا مجددا مراسم را به صورت لوکس برگزار کنند. یک زوج کنیایی که به تازگی و تنها با هزینه کردن یک دلار برای خود مراسم عروسی گرفته بود، در روز ولنتاین و با پولی که افرادی خیرخواه برایشان جمع کرده بودند، یک مراسم عروسی پرزرق و برق برگزار کرد.

 

نزدیک به یک ماه پیش، گزارش‌ها و عکس‌های مربوط به “عروسی یک دلاری” این زوج بارها در شبکه‌های اجتماعی هم‌رسان شد و عده زیادی گفتند که می‌خواهند به آنها کمک کنند.ویلسون و آن موتورا برای برگزاری اولین مراسم عروسی خود تنها یک دلار داشتند. آنها در عکس‌های مربوط به این مراسم، شلوار جین و تی‌شرت به تن دارند و از دو حلقه استیل به عنوان حلقه ازدواج استفاده کرده‌اند.

 

رسانه‌های کنیا هزینه مراسم عروسی دوم را حدود ۳۵ هزار دلار برآورد کرده‌اند. این مراسم در یک تالار مجلل در نایروبی، پایتخت، برگزار شد.
جشن ازدواجی فقط با خرج 1 دلار !! (عکس)

ویلسون و آن موتورا در مراسم عروسی اول خود نه کیک داشتند و نه محل مراسم آذین‌بندی یا گل‌آرایی شده بود
جشن ازدواجی فقط با خرج 1 دلار !! (عکس)

این بار در مراسم عروسی دوم، یک خودرو تزئین‌شده منتظر عروس بود

 

پیتر مووای، خبرنگار در نایروبی می‌گوید که این زوج در مراسم دوم خود، حلقه های ازدواج جدیدی به یکدیگر داده‌اند.خبرنگار ما می‌گوید که گروهی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از میزان پولی که صرف این مراسم شده است، انتقاد کرده‌اند و می‌پرسند که چرا این پول صرف حمایت مالی از زندگی آینده این زوج نشده است.

 

به گزارش تالاب اما آلتونن جومبا، یکی از سازمان‌دهندگان اصلی این مراسم گفت که برای تامین آینده اقتصادی این زوج هم کمک شده است.
آلتونن جومبا  به گزارش پارس ناز  گفت که یک مزرعه به این زوج هدیه شده است، هزینه ماه عسل آنها پرداخت شده و قرار است که منابع مالی لازم برای شروع یک فعالیت اقتصادی هم به آنها داده شود.

 

او اضافه کرد: “وقتی آینده اقتصادی این زوج تامین شده است، چرا برایشان مراسمی را که هیچوقت نداشته‌اند، برگزار نکنیم؟”

جشن ازدواجی فقط با خرج 1 دلار !! (عکس)

 

 

جدیدترین مطالب سایت