چرا پروتز لب در امروزه مد شده است ؟

چرا پروتز لب در امروزه مد شده است ؟

چرا پروتز لب در امروزه مد شده است ؟ 

پروتز لب همیشه عامل بی بند و بار خانوم ها بوده است ، و حتی بعضی ها حاضرن میلیون ها تومان خرج کنند و درد های زیادی بکشند تا به لب اصلیشان برسند در ادامه سوال ما را جواب دهید.

 

به گزارش تالاب لب های برجسته اکنون به عنوان نمادی از زیبایی به حساب می آید. لب های زیبای آنجلینا جولی که برجسته است بعنوان نماد زیبایی در جهان شناخته می شود. در کنار این جراحی‌های معمول شده، مدتی است عمل‌های به ظاهر زیبایی نامتعارفی در ایران رواج پیدا کرده که بیش از کمک کردن به زیبایی فرد، او را از بقیه متفاوت می‌کند و شاید یکی از دلایل این اقدام‌ها، علاقه به متمایز شدن از دیگران است.

 

رسانه روسی اسپوتنیک نوشت: دماغ خوکی، لب شتری و گوش الاغی از نمونه‌های روند رو به رشد عمل‌های مختلف زیبایی در ایران است. پس از آنکه مدل‌های خارجی و بازیگران فیلم‌های مستهجن برای انجام عمل‌های زیبایی به ایران آمدند، این‌بار آوازه اعمال جراحی ایرانیان از سوی یک رسانه روسی در کانون توجه قرار گرفته است.

 

دادستان تهران در مورد مدل‌هایی که برای عمل زیبایی به ایران آمده بودند، گفت: در برخی از سایت‌های خبری اعلام شد که یک زن مدل خارجی برای انجام عمل جراحی وارد ایران شده که با پیگیری پلیس و دستور دادستانی، فرد اقدام کننده دستگیر و در بازرسی از منزل متهم پنجاه بطری مشروبات الکلی کشف شد. جعفری دولت‌آبادی با تاکید بر اینکه انجام عمل جراحی زیبایی در کشور جرم نیست،

 

اما ورود فردی که حسب گزارش‌های واصله در حوزه مدلینگ و امور مبتذل فعال بوده است، جای بررسی دارد، تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته از متهم مشخص شد شرکت‌هایی وجود دارند که افرادی را که از خارج به کشور وارد می‌شوند، هدایت کرده و به این گونه مراکز معرفی می‌کنند.

 

ایران؛ رتبه سوم جراحی بینی

آبان سال جاری، دبیر علمی کنگره رینوپلاستی ایران گفت: براساس بررسی‌های جمعیتی سالانه نزدیک به ۱۵۰ هزار جراحی بینی در ایران انجام می‌شود که به نسبت جمعیت کشور در مقایسه با سایر کشورها، ایران در بین ۱۰ کشور اول دنیا و دارای رتبه سوم است. شهریار لقمانی در این رابطه اظهار کرد: بالاترین آمار جراحی بینی در کشورهای آمریکای لاتین و بیشتر در کشورهای کلمبیا و ونزوئلا انجام می‌شود،

 

در آمریکا رتبه آن در بین جراحی‌ها از هشتم به دوم رسیده و در انگلیس سه برابر شده است. او دلیل افزایش این جراحی را علاوه بر ظاهر برخی نژادها، پیشرفت‌های حاصل شده در این رشته دانست و گفت: درحال حاضر درپی پیشرفت‌های علمی این حوزه، نتیجه جراحی‌ها طبیعی است و مشکلات و عوارض جراحی بینی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

 

لقمانی اظهار کرد: علاوه بر متقاضیان داخلی برای انجام جراحی بینی، افراد زیادی از کشورهای همسایه و کشورهای پیشرفته دنیا برای انجام این عمل جراحی به ایران سفر می‌کنند تا به دست متخصصان ایرانی جراحی شوند.

 

وقتی سگ‌ها عمل زیبایی می‌کنند!

به گزارش تالاب پس از آنکه موجی از جراحی زیبایی در کلانشهرها به راه افتاد، برخی به فکر انجام عمل‌های زیبایی روی حیوانات خانگی خود افتادند. گذشته از خرج‌های جانبی این حیوانات، برخی حیوان خانگی‌شان را به زیر جراحی‌های گران قیمت می‌برند تا همان شود که می‌خواهند؛ ‌از جراحی فک و صورت برای زیبایی تا جراحی حنجره سگ برای خوش صدا شدن و آزار کمتر همسایگان تا بریدن گوش و دم برای زیبایی بیشتر و برداشتن رحم حیوان زبان بسته.

 

برخی کلینیک‌‌های دامپزشکی هستند که اقدام به جراحی‌های زیبایی برای حیوانات خانگی‌ می‌کنند. محسن دستور در زمان ریاست خود در سازمان دامپزشکی درباره عمل جراحی حیوانات خانگی گفت: مانع و محدودیتی برای جراحی حیوانات وجود ندارد و دامپزشک‌ها مجوز جراحی را دارند. او با بیان اینکه مشکلی در این زمینه وجود ندارد، افزود: البته درخواست برای کوتاه کردن گوش و دم حیوانات خیلی محدود است.

 

آوازه جهانی جراحی‌های زیبایی ایرانیان

تب اعمال جراحی زیبایی ایرانیان، هنوز در رسانه‌های خارجی بازتاب دارد. پس از آنکه ان‌بی‌سی‌نیوز در گزارش خود به نقل از سیدجواد امیری‌زاد، یکی از جراحان پلاستیک معروف ایران، نوشت: نوع پوشش باعث شده تا صنعت جراحی پلاستیک در ایران رونق بگیرد؛ زنان ایرانی به دلیل اینکه تنها صورتشان آشکار است، می‌خواهند

 

به آن اهمیت بیشتری دهند، این‌بار اسپوتنیک روسیه نوشت: در گذشته عمل‌های زیبایی مربوط به از بین بردن عیب‌های اندامی می‌شد، اما با گذشت زمان کم کم این عمل‌ها فراگیر شد و اکنون دیگر محدود به قشر خاصی نمی‌شود. رسانه روسی در گزارش خود که روز گذشته انتشار یافت، افزوده است: یکی از عمل‌های مورد علاقه اقشار مختلف در ایران،

 

زیبا کردن بینی است که بیشتر بین نوجوانان و جوانان فراگیری دارد و جراح می‌تواند اندازه آن را تغییر دهد یا قوز را از بین ببرد. به گزارش ایرنا، اسپوتنیک ادامه داده است: از دیگر عمل‌های فراگیر می‌توان به کشیدگی پوست، لیپوساکشن یا خارج کردن چربی‌های شکمی و… نام برد که دیگر عمل‌های متعارفی به شمار می‌روند و با توجه به نیاز،

 

طرفداران خاص خود را دارد. در این گزارش آمده است: اما در کنار این جراحی‌های معمول شده، مدتی است عمل‌های به ظاهر زیبایی نامتعارفی در ایران رواج پیدا کرده که بیش از کمک کردن به زیبایی فرد، او را از بقیه متفاوت می‌کند و شاید یکی از دلایل این اقدام‌ها، علاقه به متمایز شدن از دیگران است.

 

جدیدترین مطالب سایت