فال روزانه دوشنبه 07 اسفند ماه 1396

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه دوشنبه 07 اسفند ماه 1396

فال روز دوشنبه 07 ماه اسفند 1396

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روز متولدین فروردین: با وجود این که امروز دوست دارید احساسات جدید و لحظه‌اي را کشف کنید، ولی وظایف زیادتان در محل کار جلوی تفریح کردن شما را گرفته است! اما داشتن مسئولیتهای خیلی زیاد الزاماً نمیتواند شما را از صحبت کردن در مورد آرزوهایتان باز دارد. سهیم کردن دوستانتان یا افراد خاص در رویاهایتان فقط تفریحی است که شما بهش نیاز دارید، اما اینکار با تبدیل شدن انها به عمل خیلی متفاوت است.

 

فال روز هاي ماه اسفند, فال روز , فال روز متولدین تمامی ماه ها, طالع بینی و روز تولد, فال روز عشق, فال و طالع بینی عاشقانه و طالع بینی ازدواج

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روز متولدین اردیبهشت: شما امروز اصلا احساس خوب و جالبی ندارید!! چرا که مشکلات غیرقابل تغییری پیش روی خود دارید و باید وقتی رابه انها اختصاص بدهید. حتی اگر اول سعی کنید ظاهر خوب و مثبتی در جلوی دیگران داشته باشید، اما نخواهید توانست دیدگاه جدی و خشن خودرا پنهان کنید. البته نگران بودن شما به خاطر همه ی حوادثی که پیرامونتان رخ داده قابل تحسین است، اما این دلیل نمیشود که جلوی دوستانتان خودنمایی و تظاهر کنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روز متولدین خرداد: شما چه بچه داشته باشید چه نداشته باشید امروز مجبورید نقش پدر و مادر را بازی کنید!! توجه کردن به کارهای خانه یا دنبال کردن قولی که به یکی از اعضای خانواده داده بودید شما را از مسئولیتهایتان در محل کار دور میکند. بحث دراین نیست که برای انجام دادن کارهایتان حتماً باید کسی بهتان یادآوری کند. بلکه موضوع این است که شما قادر نیستید به تمام حرفهایی که قبلا زده بودید عمل کنید! وظایف خودرا اولویت بندی کنید و آن کاری که بهتر از همه ی است را انجام دهید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روز متولدین تیر: امروز در حالی که فکر می کنید انرژی و وقت تان ته کشیده است، کارهای جدیدی از راه می رسند!! البته این سخن به معنی این نیست که شما عمدا قصد گمراه کردن افراد دیگر را دارید؛ بلکه به این معنی است که شما فکر میکردید کارها آسان تر از این پیش برود. پس بهترین استراژی این است که قبل از این که در آخرین لحظه و تحت فشار و زور وادار شوید کارتان را انجام دهید، زودتر از موعد دست بکار شوید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روز متولدین مرداد: شما امروز باید با یک مشکل کوچک که تازگی برایتان پیش آمده روبه‌رو شوید. شاید راه حل به سادگی رفتن سریع به بانک باشد!! اما میتواند کمی ‌هم پیچیده باشد. حالا راه حل هرطور باشد، این هشداری برای شما است که اگر همین همین حالا این مشکل را حل نکنید بعد ها و طی هفته بعد این مشکل قدیمی‌ دوباره آشکار می شود. شاید راه حل سریعی به ذهنت ان بیاید، اما بهتر است با کند و کاو کردن در مورد مشکل و منشا و اساس آن برای همیشه آنرا حل کنید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روز متولدین شهریور: شما امروز تنها کسی هستید که نقش خیلی سنگینی رابه عهده گرفته اید. معنی این حرف این نیست که میخواهید خیلی مهم باشید؛ بلکه معنی اش این است که افراد دیگر همگی روی شما حساب باز کرده اند و واقعا لازم است که یک نفر آن ها را چک کند. شما خیلی خوب برای کارتان آماده شده اید، چراکه شما دقیقا می دانید چه کاری باید انجام دهید. اما رفتار مقتدرانه شما شاید این جا بهترین روش برای رسیدن به هدفتان نباشد. بهتر است کمی‌ نرم تر بوده و بجای حرف زدن از عقل و منطق بیشتر حرف دل‌تان را بزنید.

 

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روز متولدین مهر: امروز شاید در محل کارتان به خاطر انجام دادن کار درست بجنگید! شما می خواهید دیگران درکتان کنند، اما از رفتار دلگرم کننده که ممکن است مخالف سازندگی و فعال بودن شود میترسید. رفتن به عمق این مشکل وکند و کاو کردن در مورد آن برای شما کار سختی است. خوشبختانه نیاز شما برای داشتن یک داور و قضاوت نهایی بیشتر جنبه خیالی و توهم دارد تا واقعیت. با افراد دیگردر مورد این مشکل به بحث و گفت‌وگو بنشینید، اما مسئولیت حل کردن آنرا بر عهده نگیرید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روز متولدین آبان: امروز شاید عقیده شما با خواهر و یا برادرهایتان مخالف باشد، اما این دلیل نمیشود به اسانی حرف آن ها را قبول کنید! شاید دیدگاه شما هوشمندانه تر از ایده‌هاي آن ها باشد، اما هنوز آن قدر خوب نیست که حقایق را برایشان روشن کند. فقط تسلیم نشوید!! اما باور کردن این که میتوانید با منطق و افکار هوشمندانه نظر آن ها را عوض کنید کاری غیر عملی و نشدنی است. بگذارید آن ها نظرتان را بفهمند و بعد تنهایشان بگذارید. آن ها وقتی خودشان آمادگی لازم را پیدا کردند- و نه زودتر ازآن!- نظرشان را عوض خواهند کرد.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روز متولدین آذر: امروز “بازرسی کردن” مهم‌ترین مساله مورد توجه برای شما است، بخصوص اگر کارهای خیلی زیادی پیش رو داشته باشید که باید به همه ی شان هم برسید. رئیستان بهتان دستور میدهد و شما چاره دیگری بجز “چشم” گفتن ندارید!! باهمه این احوال فقط “چشم” گفتن و عمل نکردن شما رابه جایی نمیرساند! همانقدر که جذاب و خوش برخورد هستید! همان قدر هم باید در کارتان جدی بوده و به تمام قولهایی که داده بودید عمل کنید!

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روز متولدین دی: شما یکبار دیگر با تناقض و تضادهای بین ایده‌هاي خوب خود و انچه پیرامونتان می‌گذرد روبه رو شده اید. شما وقتی که می بینید قادر نیستید با کار سخت و زیاد و روش هاي تکنیکی به سادگی هر مشکلی را حل کنید به خودتان شک می کنید. اما زیاد خوب نیست که با تجزیه و تحلیل کردن عملکرد خود وقت را اتلاف کنید. فقط از جایتان بلند شوید و هرچه در توانتان است انجام دهید. شما واقعا از نتیجه کار حيرت زده خواهید شد!!

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روز متولدین بهمن: امروز ظاهراً شریک کاریتان و یا دوست صمیمی‌تان در تلاشهای سخت زیاد شما را همراهی نمی کند. شاید نخستین عکس العمل تان این باشد که سریع مقابله به مثل کرده و یا در برابر این “آتش دوستانه” از خودتان دفاع کنید! اما اینکار عاقلانه ترین نوع برخورد نخواهد بود؛ چراکه انها بشما دقیقا همان پیامی ‌را خواهند گفت که نیاز دارید برای بیشتر موثرتر بودن بشنوید. پس به دقت به حرفهایشان گوش دهید و بعد راه حل جدیدی برای کارهایی که قبلا انجام داده بودید کشف کنید.

 

فال روزانه متولدین ماه اسفند

فال روز متولدین اسفند: امروز شما هر کاری که میکنید حتی اگر بنظر خودتان کار درستی هم باشد، مدام به در بسته میخورید!! شما میتوانید به اسانی در مورد خودتان بیشتر از هر چیز دیگر صحبت کنید، اما اعتماد به نفستان به آن اندازه که خودتان باور دارید بر پایه واقعیت استوار نیست. بجای سریع حرکت کردن و سکندری خوردن بهتر است که کمی ‌سرعت خودرا کم کنید! حالا ثابت قدم بودن و تامل کردن برای شما سودمند تر از خودستایی کردن و خیالبافی است.

 

جدیدترین مطالب سایت