فال روزانه یکشنبه 13 دی 1394

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه یکشنبه 13 دی 1394

فال روزانه یکشنبه 13 دی 1394

 

فال روز در تالاب – انواع مختلف فال و طالع بینی

 

فال روزانه 13 دی متولدین فروردین ماه

شما احساس می‌كنید اگر روی یك سیم فشار قوی گردش كنید، ‌ممكن است جریانات الكتریكی اخیر روشن و خاموش شوند. لحظه‌ای كه صاعقه ضربه می‌زند و همه جا روشن است،‌ شما فكر می‌كنید  رازهای جهان را می‌دانید،‌ اما در لحظه بعد كه  همه جا تاریك می‌شود نمی‌توانید به یاد بیاورید كه لحظاتی قبل چه دیده‌اید. اگر چه شما ممكن است وسوسه شوید كه این جریانات پی در پی را كنترل كنید، اما باید برای این كار وقت خود را هدر دهید. زمانیكه شما واكنش خود را نسبت به تغییرات پایدار می‌بینید، به راحتی می‌توانید بر آنها سوار شوید و كنترل آن را دست داشته باشید. هدف شما اكنون این است كه در پایان هر كاری كه انجام می‌دهید آسایش و آرامش وجدان داشته باشید.

 

فال روزانه 13 دی متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز بوسیله عكس العمل ناگهانی خود متعجب می‌شوید. اگر در گروه‌های اجتماعی عضو هستید یا در محل كار خود گروهی كار می‌كنید، ممكن است بسیار مشكل باشد كه احساسات‌تان را برای خودتان نگه دارید و از ابراز آن جلوگیری كنید تا درگیری بوجود نیاید. آنچه كه برای شما مهم و پرمعنی است را نادیده نگیرید، حتی اگر آن به معنی این باشد كه دیگر نمی‌توانید جزئی از گروه باشید. راستی و درستی بسیار مهم تر از این است كه شما بخواهید موافقت دیگران را بدست بیاورید.

 

فال روزانه 13 دی متولدین خرداد ماه

این حق شماست كه امروز فكر كنید و ببینید چه چیزی مهمتر است -بیان كردن استقلال و آزادی‌تان یا اینكه زیر فشار اختیارات و تعهدات خود خم شوید و بخواهید وظایف بیشتری را بر عهده بگیرید. این كار ممكن است موجب شود كه از وظایفی كه در خانه دارید غافل شوید. اما هر چرا انتخاب كنید، ‌نتیجه دقیقا آن چیزی نمی‌شود كه شما انتظارش را دارید. در نهایت،‌ انجام دادن آنچه كه باعث شود درک و دانش شما افزایش یابد بسیار مهمتر از این است كه وظایف خود را رها كنید. در تعطیلات وقت آن را پیدا می‌كنید كه تعهدات خود را انجام دهید.

 

فال روزانه 13 دی متولدین تیر ماه

شما ممكن است خودتان را از داشتن یك روز عجیب كنار بكشید چون می‌دانید كه طبق برنامه و انتظار شما پیش نخواهد رفت. احتمال دارد امروز كسی در زندگی شما وارد شود كه بدون هیچ دلیلی دنیای شما را بهم بریزد و شما را از وضعیت كنونی خارج كند. اگر چه این هیجان ممكن است شما را از حالت تعادلی كه در زندگی‌تان وجود داشت بیرون بیاورد، اما ‌ بهتر است كه نیروی زیادی را بكار ببرید تا این قضیه را نادیده بگیرید. سعی كنید تغییرات پیش روی‌تان را نادیده نگیرید، ‌این فقط باعث وخیم شدن اوضاع و تشدید مشكلات می‌شود.

 

فال روزانه 13 دی متولدین مرداد ماه

شما ممكن است وظایف و تعهدات مالی‌ای داشته باشید كه باید آنها را همین حالا انجام دهید، اما هنوز قطعه هایی از پازل مشكل شما گمشده هستند. تا زمانی كه بتوانید همه اطلاعات مورد نیاز را برای سازماندهی وضعیت خود را گردآوری كنید،‌خیلی سخت است كه بخواهید موقعیت اخیر را اداره كنید با این وجود، شما نمی‌توانید همین طور دست روی دست بگذارید و هیچ كاری انجام ندهید. براساس اطلاعاتی كه تا كنون داشته‌اید تصمیم بگیرید. می‌توانید وقتی كه همه حقایق را كشف كردید، آن را اصلاح كنید.

 

فال روزانه 13 دی متولدین شهریور ماه

ممكن است امروز كسی از اطرافیان‌تان كاری  فوق العاده شگفت انگیز انجام دهد كه شما را شوكه كند. ابراز وجود دیگران می‌تواند بسیار خارج از موضوع باشد كه شما حتی ندانید چگونه باید به آن فكر كنید. به جای اینكه حرف‌هایی را بزنید كه بعدها از گفتن‌شان پشیمان شوید، بهتر است فعلا از واكنش نشان دادن درباره احساسات‌تان خودداری كنید. اجازه بدهید دیگران بفهمند شما تا بحال احتیاط می‌كردید، و نیاز به زمان دارید كه قبل از اینكه بتوانید پاسخ گوی مسئله ای باشید باید آن را به خوبی بررسی كنید.

 

فال روزانه 13 دی متولدین مهر ماه

ممكن است امروز میان كارهای تكراری‌تان یك وقفه غیر قابل پیش بینی پیش بیاید كه شما را تا حدودی دلسرد كند. اما می‌تواند معنی نشاط آوری به زندگی و كار خسته كننده و ملال آور شما دهد؛ پس از این فرصت استفاده كنید؛‌ احتمالا برای تصمیم گیری زمان سختی خواهد بود، چون كه نمی‌دانید راه جدیدی در زندگی‌تان  انتخاب كنید یا اینكه یك برنامه ساده از فعالیت‌های معمولی برای خود انتخاب كنید. زیاد نگران این نباشید كه باید چه كاری بكنید؛ اجازه دهید قلب تان شما را در طول روز در تصمیم گیری‌هایتان راهنمایی كند.

 

فال روزانه 13 دی متولدین آبان ماه

امروز احتمالا با نیرویی بسیار خلاقانه از خواب بیدار شده‌اید و آماده‌اید كه روزتان را به روزی بسیار خاص تبدیل كنید، اما تصمیمات‌تان احتمالا به خاطر شرایط غیر قابل انتظاری لغو می‌شود یا ممكن است رئیس‌تان به شما ماموریت سخت و دشواری محول كند یا دوستی از شما انتظار مساعدت و یاری داشته باشد، ولی بهر حال شما مجبورهستید زمان زیادی را برای كار بگذارید،‌ به جای اینكه به تفریح و گردش بگذرانید. به یاد داشته باشید اكنون بادهای مهمی در آسمان زندگی شما در حال وزیدن است، پس وقت خود را برای این تلف نكنید كه در مقابل شرایط غیرقابل اجتناب ایستادگی كنید.

 

فال روزانه 13 دی متولدین آذر ماه

تعهدات كاری كه دارید ممكن است خیال استفاده از تعطیلات شما را به خیالی موهوم تبدیل كند. این فقط درباره این نیست كه باید برای سروكله زدن با كارهای دشوارتان به محل كارتان برگردید یا اینكه درباره زمان دشواری كه در پیش رو دارید نگران باشید؛ شما نمی‌خواهید امور به روال گذشته پیش بروند. بلكه می‌خواهید حتی اگر كمی هم كه شده در راه ترقی و پیشرفت گام بردارید. فقط به این منظور كه تغییر كنند. اما سعی نكنید كه كارها را به زور و با عجله انجام دهید. زمان زیادی برای‌تان وجود خواهند داشت و می‌توانید در طی آن كارهایتان را با صبر و حوصله و بهتر از الان انجام دهید.

 

فال روزانه 13 دی متولدین دی ماه

مسئولیت‌هایتان اكنون پیچیده شده است. به خاطر اینكه شما در قبال چندین نفر مسئول هستید- و حتی ممكن است وعده و تعهد شما با همدیگر در تضاد باشند. الان زمان این است كه با توانایی و شایستگی كه دارید اوضاع پیچیده و درهم ریخته را كمی سر و سامان دهید. بدیهی است، با این اوضاع شما نمی‌توانید هیچ كاری انجام دهید،‌ استعدادها و امكانات‌تان را آشكار كنید و بگذارید دیگران بفهمند شما چه كاری می‌توانید انجام دهید و چه كاری را نمی‌توانید. مطمئن باشید دیگران از این صداقت شما قدردانی خواهند كرد.

 

فال روزانه 13 دی متولدین بهمن ماه

در جنگی كه پیش رو دارید میان آنچه كه دوست دارید انجام دهید و آن كاری كه بایدانجام دهید،‌ استقلال و بی نیازی به دیگران بر مسئولیت‌هایتان پیروز خواهد شد. اما این یك راه حل طولانی مدت نیست؛‌ این فقط واكنشی موقتی است در برابر اتفاقات اخیر؛‌ تصمیم ناخودآگاه و ناگهانی شما ممكن است آنقدر دیگری را ناراحت كند كه او مانع برنامه ها و پیشرفت‌های آینده شما شود. از این جنگ عقب نشینی نكنید  كه فقط كارها را دشوارتر و پیچیده‌تر خواهد كرد. اگر برای زمان طولانی‌تری بتوانید از مواجهه مستقیم با او خودداری كنید موفق‌تر خواهید بود. كمی فاصله گرفتن از این موقعیت به شما توانایی و نیروی جدیدی می‌دهد كه بتوانید چشم اندازی جدید به زندگی داشته باشید.

 

فال روزانه 13 دی متولدین اسفند ماه

شما تا به حال به سوی عقب و جلو درنوسان بوده‌اید،‌ به خاطر اینكه نمی‌دانستید چگونه باید دررابطه‌ای كه دارید ابراز وجود كنید. یك لحظه به طور غیر معمولی عصبانی هستید و در مقابل تعهدات‌تان سركشی می‌كنید. لحظه دیگر می‌خواهید احساسات مجروح شده خود از رابطه قبلی را با فرد جدیدی التیام ببخشید و دقیقا كاری را انجام دهید كه قبلا گفته بودید. موقعیت‌های سخت نیازمند واكنش‌های نهایی است. اما اینكه بخواهید كنترل خود را از دست بدهید هیچ چیزی را درست نمی‌كند. آنقدر سیاست داشته باشید و زیركانه عمل كنید تا بتوانید زندگی اطرافیان خود را از این كه هست آسان‌تر كنید، به اضافه اینكه این كار زندگی خود شما را هم آسان‌تر می‌كند!

 

جدیدترین مطالب سایت