بهترین شغل های خانگی با درآمد بالا

مجموعه : هنر در خانه
بهترین شغل های خانگی با درآمد بالا

پر درامد ترین کارهای خانه 

شغل در ایران وابسته به استعداد هست ، یعنی اگر فردی استعداد داشته باشد بدون سرمایه هم میتواند درامد خوبی داشته باشد .

 

به گزارش تالاب «پُردرآمدترین شغل چیست؟» این سوالی هست که شاید بارها در ذهن شما هم عبور کرده باشد. در شرایطی که مشکلات اقتصادی امرار معاش را برای افراد سخت کرده هست شاید پرسیدن این سوال بیراهه نباشد.

 

از سوی دیگر حجم بالای بیکاری در کشور گاهی باعث میشود که افراد از سر ناچاری تن به پذیرش شغل‌هایي با درآمد پایین بدهند.

 

جمعیت عظیمی از نیروی کار معتقد هست که امروزه درآمد و هزینه با هم همخوانی ندارد. یعنی هزینه ها بسیار اکثر از درآمدهاست.

 

مشاغل خانگی یکی از مشاغل زیبا هست که بعضی افراد به علت محیط امن خانه آن را بعنوان یک بنگاه اقتصادی می‌پذیرند. بعضی از این شغل‌ها صاحبان خود را به درآمدهای میلیونی میرسانند.

بهترین شغل های خانگی با درآمد بالا

فرش بافی : 

فرش بافی از آن دسته مشاغلی هست که می‌تواند درآمد سرشاری را برای افراد متقاضی شغل خانگی ایجاد کند. بعضی از کارگاه هاي فرش بافی با دادن آموزش هاي لازم اطلاعات نخست را در اختیار متقاضیان قرار میدهند و بعد از تهیه وسایل لازم می‌توان کار فرش بافی را در خانه شروع کرد.

 

بعضی از افراد تا ماهی 5 میلیون تومان هم از این شغل درآمد کسب میکنند.اضافه بر این مسئله اشتغال زایی خوبی برای سایر افراد جویای کار فراهم می‌کنند.

 

بازاریابی تلفنی : 

بازاریابی تلفنی میتواند برای شما یک درآمد 1 تا 3 میلیونی را مهیا کند. افراد میتوانند با مراکزی که نیاز به بازاریابی برای محصولشان دارند قرارداد ببندند و بسته به فعالیت خود از 1 تا 3 میلیون مزد دریافت کنند.

بهترین شغل های خانگی با درآمد بالا

عروسک سازی :

 اینکار نیز با مقداری آموزش و با تهیه ابزار نه عمده گرانقیمت در خانه امکان پذیراست. بسته به آنکه چقدر در کار تبحر پیدا کنید و چه میزان فعالیت داشته باشید می‌توانید درآمدی بالای 1 میلیون در ماه را برای خود متصور شوید.

 

شیرینی پزی : 

شما می‌توانید از هنر آشپزی خود نیز درآمد کسب کنید و حتی بدون نیاز به مغازه محصولات خود را در خانه خود به فروش برسانید  یا این که محصولات خود را به شیرینی فروش ها بدهید. اینکار نیز بسته به فعالیت شما میتواند درآمد بالایی برایتان ایجاد کند.

 

خیاطی : 

شاید خیاطی را بتوان جزو مشهور ترین مشاغل خانگی قرار داد. گرچه برای این منظور باید تبحر کافی داشته باشید و پس از آن می‌توانید به درآمدی مناسب برسید.

 

صنایع دستی:

هنر همۀ وقت طرفداران خاص خودش را دارد اگر بتوانید محصولات خاص خودتان را ساخت کنید و بازار یابی خوبی داشته باشید از طریق بافتنی، گلدوزی،ساخت وسایل تزئینی و حتی خیاطی هم می‌توان ثروتمند شد.

بهترین شغل های خانگی با درآمد بالا

پرورش گیاهان خانگی:

زندگی شهری و دوری از طبیعت همۀ انسان ها را دلتنگ سر سبزی کرده. اگر بتوانید در محیط خانه گیاهان کوچک تزئیینی و حتی دارویی پرورش بدهید با بهرهگیری از کمترین فضا میتوانید برترین درآمد را داشته باشید . گرچه لازمه اینکار این هست که مطالعه و تحقیق خوبی داشته باشیم تا برترین شکل ممکن از عهده کار بر آییم.

 

به گزارش تالاب ،کسانی که در این شغل‌ها فعالیت دارند بدون آنکه ماه‌ها در صف طولانی برای یافتن شغل بمانند برای خود درآمدی را دست و پا کرده اند.

 

اهمیت مشاغل خانگی تا جایی هست که حسن طایی، معاون اشتغال وزیر کار می‌گوید:

 

جایگاه مشاغل خانگی نقطه شروع اشتغال و بهبود بازار کسب و کار محسوب می شود.

 

منبع :tejaratnews.com

جدیدترین مطالب سایت