علت زدن آکنه در فصل پاییز و زمستان

مجموعه : سلامت پوست
علت زدن آکنه در فصل پاییز و زمستان

چرا در فصل های سرد آکنه میزنیم ؟

زدن آکنه در فصل هاي سرد مثل پاییز و زمستان عادی هست و دلیل هاي مختلفی دارد در ادامه میتوانید ما را دنبال نمایید . 

 

فصل تابستان به اتمام رسیده و به تازگی وارد فصل پاییز شده ایم. اما به رغم تمام زیبایی ظاهری پاییز که حاوی جشنواره اي از رنگ هاي جذاب میشود، آب و هوای این فصل میتواند برای بعضی افراد به شکل‌گیری مشکلی بزرگ منتهی شود؛ ظهور غیر قابل توضیح آکنه.

 

علت زدن آکنه در فصل پاییز و زمستان

چرا آکنه میزنیم ؟ 

 

به گزارش تالاب به نقل از “ریدرز دایجست”، با کاهش دما شدت نمایان شدن آکنه نیز در بعضی افراد افزایش می یابد. در حقایق، فصل پاییز و افت دما میتواند یکی از دلایل مخفی مواجهه با آکنه باشد.

 

دماهای سرد، بادهای شدید، و رطوبت کم سبب خشکی پوست میشوند. اما به نظر میرسد پوست پیام رابه درستی دریافت نمی‌کند، زیرا به ساخت چربی که سبب آکنه میشود، ادامه میدهد، و سلول هاي مرده و بدون آب پوست و باکتریها را زیر پوست به دام می اندازد. این شرایطی بینظیر برای بروز آکنه هاي اخیر هست. نمایان شدن آکنه لزوما تنها به ناحیه صورت انسان محدود نمی‌شود ودر دیگر نقاط بدن نیز می‌توانید شاهد شکل‌گیری انها باشید.

 

پس، برای از بین بردن جوش هاي سر سیاه یک‌بار برای همه ی وقت چه کاری می‌توان انجام داد؟ کارشناسان بهرهگیری از یک لایه بردار پوست برای از بین بردن سلول هاي مرده پوست و آلودگی به دوست بهرهگیری از یک مرطوب کننده در راستای پشتیبانی از پوست صورت در برابر هوای خشک و سخت پاییز و زمستان را پیشنهاد میکنند.

 

جدیدترین مطالب سایت