واکنش جنجالی عرب ها بر سر کار پسندیده رجب زاده

واکنش جنجالی عرب ها بر سر کار پسندیده رجب زاده

واکنش جنجالی عرب ها بر سر کار پسندیده رجب زاده

 

مهدی رجب زاده بازیکن خوب کشورمون و بازیکن ذوب آهن بعد از گلزنی در مسابقه با الاهلی خوشحالیش را به مناسب فاطمیه به خانوم حضزت زهرا س اهدا کرد که موجب خشم عرب ها شد در ادامه با واکنش جنجالی عرب ها بر سر کار پسندیده رجب زاده سایت تالاب را دنبال کنید.

 

بازی ذوب آهن و الاهلی عربستان در حالیکه با پیروزی تیم الاهلی عربستان به پایان رسید اما باعث خشم عربستانیها شد ! چرا که یکی از بازیکنان تیم ذوب آهن با شادی مذهبی خود در زمین فوتبال باعث خشم رسانه های عربی شده است ! به گزارش تالاب اکنون که در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) بسر میبریم شادی گل رجب زاده در دیدار برابر الاهلی عربستان که در مورد حضرت فاطمه الزهرا (س) بود باعث خشم سعودیها شده است. آنها مدعی هستند که این حرکت کاپیتان ذوب آهن با محرومیت او مواجه خواهد شد.

 

به نقل از الریاضة، در یکی از حساس ترین بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم الأهلی عربستان و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک نماینده عربستان به پایان رسید.

 

 

در این دیدار ابتدا الأهلی پیش افتاد اما ذوب آهن توسط مهدی رجب زاده از روی نقطه پنالتی به گل رسید. بعد از آنکه کاپیتان ذوب آهن موفق شد گل تساوی را به ثمر رساند شادی گلی انجام داد که باعث خشم سعودی‌ها شده است.

 

رجب زاده بعد از گل پیراهن خود را بلند کرد که زیر آن نوشته شده بود” فاطمه، عزت عالم است”. این حرکت رجب زاده بازتاب زیادی در رسانه های عربی و سعودی داشت.

 

واکنشهای رسانه های عربی و مردم عربستان به این بازیکن ایرانی همچنان ادامه دارد . در حدیکه سایت ارم نیوز امارات نوشت: بازیکن ذوب آهن با حرکت جنجالی که انجام داد باعث خشم مردم عربستان شد. او از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا محروم خواهد شد چرا که AFC هرگونه شعار سیاسی و مذهبی را در مستطیل سبز ممنوع کرده است.

 

سایت اخبار الریاضیه عربستان هم این حرکت رجب زاده را بازتاب داد و از احتمال محروم شدن این بازیکن ذوب آهن سخن به میان آورد.

 

 

جدیدترین مطالب سایت