بازسازی صحنه جرم کشتن پدر به دست پسر (+عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
بازسازی صحنه جرم کشتن پدر به دست پسر (+عکس)

بازسازی صحنه آتش زدن پدر

 

کشتن پدر به دست پسر برای رسیدن به دختر که پسر به او علاقه داشت ادامه مطالب را در سایت تلاب مشاهده نمایید.بازسازی صحنه آتش افروزی پسر جوان که باعث مرگ پدر میانسالش شده بود در حیاط پلیس آگاهی تهران صورت گرفت.ساعت 4 بامداد نخستین روز مرداد ماه سال جاری ماموران آتش نشانی در جریان آتش سوزی خودرویی در منطقه یافت آباد قرار گرفتند و تیمی از آتش نشانان همراه تیمی از ماموران کلانتری 151 یافت آباد در محل آتش سوزی حاضر شدند.

 

 به گزارش تالاب :ماموران با حضور در محل در برابر خودروی سوخته ای قرار گرفتند که در کنار آن مرد میانسالی از شدت سوختگی در خود می پیچید که خیلی زود وی را بیمارستان انتقال دادند اما این مرد پس از 2 هفته به خاطر شدت سوختگی تسلیم مرگ شد.

 

تحقیقات کارشناسی برای علت آتش سوزی مرگبار کلید زده شد و خیلی زود ماموران پی بردند که این آتش سوزی عمدی بوده و همین کافی بود تا تیمی ازماموران اداره 10پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امورجنایی برای افشاگری راز این آتش سوزی مرگبار وارد عمل شوند.

 

ماموران در این مرحله پی بردند که پسرقربانی جنایت از چندی پیش به خاطر علاقه به یک دختر جوان با پدرش دچار اختلاف شده و پدرش اقدام به گرفتن خودروی پژو 206 پسرش کرده و همین باعث اقدام انتقام گیرانه پسر جوان شده است.بدین ترتیب تجسس ها برای دستگیری پسرآتش افروز کلید زده شد و ماموران توانستند روز 26 شهریور ماه دستگیر شد.

 

فرامرز در اعترافاتش به ماموران گفت: از حدود چند ماه پیش با دختری آشنا و پس از مدت کوتاهی به وی علاقه مند شدم موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم اما پدرم با این موضوع به شدت مخالفت کرد و همین موضوع سرآغاز اختلاف من با پدرم شد بگونه ای که از حدود دو ماه پیش من دیگر شب ها به خانه نمی رفتم و شب ها پس از پایان کار در همان کارگاه خیاطی ام می ماندم.

 

وی افزود: پس از گذشت مدتی ، پدرم اقدام به گرفتن خودرو 206 شخصی ام کرد و این در حالی بود که من با پول خودم آ را خریده بودم ، از این موضوع بسیار عصبانی شده بودم و همین باعث شد تا اختلاف من با پدرم بیشتر شود تا اینکه شب حادثه در تماس تلفنی ادعا کردم که ماشین را به آتش خواهم کشید.

 

متهم در خصوص شب حادثه آتش سوزی به کارآگاهان گفت : ساعت 3 بامداد پس از تهیه چند لیتر بنزین به در خانه پدرم که ماشین پژو 206 من نیز مقابل آن پارک بود ، رفتم . با عصبانیت زیاد اقدام به ریختن بنزین روی ماشین کردم که پدرم با شنیدن فریادهای من ، از خانه بیرون آمد ؛ پدرم قصد داشت تا بطری بنزین را از من بگیرد که مابقی بنزینِ داخل بطری را به روی صورت و بدنش پاشیدم .

 

یک فندک همراه خود داشتم ، آنرا روشن کرده و به سمت ماشین پرتاب کردم . ناگهان ماشین شلعه ور شد ؛ پدرم نزدیک ماشین ایستاده بود که باعث شد او نیز آتش بگیرد . بسیار ترسیده بودم و به سرعت از محل فرار کردم که بعد از چند روز متوجه شدم پدرم در بیمارستان فوت کرده است.

 

با گذشت 2 ماه از این ماجرا صبح روز شنبه 17 مهرماه بازسازی صحنه آتش سوزی مرگبار در حیاط پلیس آگاهی تهران با حضور بازپرس سجاد منافی آذر برگزار شد و فرزاد در حالی که اشک می ریخت صحنه آتش افروزی و مرگ پدرش را پیش روی بازپرس منافی آذر به تصویر کشید.

 

بنا به این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده جنایی ادامه دارد.

 

جدیدترین مطالب سایت