تجاوز جنسی وحشیانه و گروهی 50 مرد به زن روستایی

مجموعه : اخبار حوادث
تجاوز جنسی وحشیانه و گروهی 50 مرد به زن روستایی

تجاوز جنسی وحشیانه و گروهی 50 مرد به زن روستایی

اراذل و اوباش روستایی در کاشمر به زنی جوان تجاوز جنسی کرده و متواری شدند . به گزارش تالاب تجاوز جنسی ترسناک 50 مرد به زن روستایی در کاشمر بدترین نوع تجاوز درسال هاي اخیر به شمار می‌رود. یکی از بسیجیان منطقه که موضوع را پیگیری و عده اي از عاملان را وادار به نشان دادن محل جرم و معرفی آن زن کرده است.

 

دراین باره  گفت: ” پیرو گزارش رسیده از سوی مردم قوژد در ساعت 21:15 روز شنبه سوم اردیبهشت امسال ضمن اطلاع به پلیس 110 به محل حادثه رفتیم که متوجه شدیم اراذل و اوباش زن مزبور را قبل از رسیدن ماموران از محل مزبور با یک دستگاه نیسان برده اند. 

 

پس از آنکه خبر تجاوز به زنان در باغی خصوصی در خمینی شهر اصفهان رسانه اي شد اینبار پرونده اي روی میز دادستانی شهر کاشمر در خراسان رضوی گشوده شده که در آن حدود 50 مرد به یک زن درروستای قوژد حمله کرده و وی را مورد تجاوز قرار دادند.

 

پنجم اردیبهشت امسال زنی به نام “م.ق” با طرح شکایتی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر از حادثه هولناکی خبر داده که در آن به حمله  50 مرد به وی درروستای قوژد اشاره شده است.

 

حادثه ساعت 20 روز دوم اردیبهشت ماه امسال دریک زمین کشاورزی و با تهدید چاقو و کتک کاری رخ داده و سپس عوامل آن اقدام به ربودن زن و فرار از منطقه کرده اند. طبق انچه در شکایتنامه این قربانی تجاوز آمده نیروهای امنیتی پس از حضور در منطقه و ردیابی این افراد دو نفر از آن ها را دستگیر کرده و از این طریق افراد باقی مانده را نیز شناسایی می کنند.

 

به گفته خانم “م.ق” چند موتورسوار بعد از این که او و همراهش را از ماشینی در حومه شهر کاشمر پایین کشیده اند کلید اتومبیل را برداشته و همراهش رابه شدت کتک زده و قربانی رابه داخل گندم زار برده و با تهدید چاقو و کتک کاری به او تجاوز کرده اند. این زن در نامه اش به دادستان آورده که “انها به دوستشان زنگ زدند و آدرس محل را دادند و مرا تهدید به قتل کردند و گفتند ما همیشه اینکار را میکنیم.

 

من دیدم موتور سوار هست که از طرف روستا می آید و حدود پنجاه نفر دور من حلقه زده بودند و عد اي مست بودند و صورتهای خودرا پوشیده بودند.” با این که پرونده این جنایت اکنون در دادستانی کاشمر مفتوح است و 13 نفر از متجاوزان از سوی نیروهای نظامی و امنیتی شناسایی و دستگیر شده اند اما سایر عاملان این جنایت دستگیر نشده و این پرونده خوفناک به نتیجه نهایی نرسیده است.

تجاوز جنسی وحشیانه و گروهی 50 مرد به زن روستایی

تجاوز جنسی وحشیانه و زوری

 

دادستان کاشمر پاسخگو نیست

یکی از بسیجیان منطقه که موضوع را پیگیری و عده اي از عاملان را وادار به نشان دادن محل جرم و معرفی آن زن کرده است دراین باره  گفت: ” پیرو گزارش رسیده از سوی مردم قوژد در ساعت 21:15 روز شنبه سوم اردیبهشت امسال ضمن اطلاع به پلیس 110 به محل حادثه رفتیم که متوجه شدیم اراذل و اوباش زن مزبور را قبل از رسیدن ماموران از محل مزبور با یک دستگاه نیسان برده اند. مراتب به اطلاع دادستان کاشمر رسید که وی دستور داد تا زمانی که این خانم طرح شکایت کند اقدامی صورت نگیرد.

 

گشت 110 با این دستور دادستان محل را ترک کرد اما ما بسیجیان بی تفاوت از کنار ماجرا رد نشدیم و پس از شناسایی راننده خودرویی که این زن را از محل جنایت برده بود از وی و دوستانش سئوالاتی کردیم ودر نهایت این زن را در بیمارستان یافتیم. در اول وقت اداری رئیس کلانتری گزارش افسر بیمارستان رابه همراه گزارش افسر کشیک کلانتری مبنی بر این که بنده بعنوان بسیجی به همراه سه نفر به کلانتری مراجعه کرده و تحقیقاتی داشته ایم رابه دادستانی ارسال می‌کند.

 

این نیروی بسیج گفت:

اما دادستان شهرستان بجای پیگیری اصل گزارش و صدور دستورات لازم بعنوان مدعی العموم به فرع گزارش چسبیده و بسیج منطقه را مورد پرس وجو و کنترل قرار دادند که چرا موضوع را علیرغم دستور دادستان پیگیری کرده‌اید.

 

نامه طلاب و روحانیون بسیجی کاشمر

جمعی از روحانیون و طلاب بسیجی شهرستان کاشمر نیز در نامه اي به دادستان این شهرستان آورده اند: ” از آنجا که اجرای احکام دین از اولویتهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و جامعه دینی و خانواده شهدا به شدت خواهان اجرای احکام الهی هستند خواستار پیگیری و اشد مجازات عاملان این فاجعه هستیم”.

 

متجاوزین به نوامیس مردم مفسد فی‌الارض هستند

روز جمعه 28 خرداد ماه نیز امام جمعه کاشمر در سخنانی نسبت به این واقعه واکنش نشان داده و عنوان کرده است: «دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باید به موقع وارد عمل شوند زیرا اگر مردم ببینند دستگاه قضا و نیروی انتظامی توان و فرصت اینکار را ندارند خود وارد عمل خواهند شد.»

 

وی با اشاره به این که اگر مردم ببینند در روز روشن به ناموسشان تجاوز میشود و کسی نیست که برخورد کند افزود: «دراین شرایط هرج و مرج به وجود می آید که اثرات آن بدتر است. کسانی که به صورت گروهی، سازماندهی شده و با سلاح به نوامیس مردم تجاوز می کنند مصداق روشن مفسد فی‌الارض هستند.»

 

امکان انصراف از شکایت

با گذشت نزدیک یکماه از این فاجعه و شناسایی عده اي از عوامل آن هنوز هیچ حکمی برای این افراد صادر نشده و مابقی جنایتکاران نیز دستگیر نشده اند. همچنین عنوان می شود که این زن به دلایل نامعلومی شکایت خودرا پیگیری نکرده و امکان انصراف وی نیز می‌رود. خبرنگار مهر تلاش کرد که دراین زمینه با دادستان کاشمر گفت و گویی داشته باشد اما وی تا کنون حاضر به پاسخگویی نشده است.

منبع: مهر نیوز

جدیدترین مطالب سایت