تجاوز زوری در حمام به زن شوهردار !+ عکس

مجموعه : اخبار حوادث
تجاوز زوری در حمام به زن شوهردار !+ عکس

تجاوز در حمام

در حادثه دلخراش تجاوز در حمام به زن توسط شوهر و دوستانش خبرساز شد. مردی که رفتار بسیار بدی با زنش داشت و بعد از کتک زدن وی تا حد مرگ وی را در حمام زندانی کرد. او سابقه کتک کاری زنش را در گذشته هم داشته. کارلیگ هاگر ۲۵ ساله بعد از یک مسافرت کوتاه به خانه برگشت.

 

تجاوز وحشیانه زوری در حمام , مردی که نزدیک به ۲ سال نامزد او بود همراه با ۳ تن دیگر از دوستانش وی را به منزلش دعوت کرد و کارلیگ که نمی‌دانست چه کابوسی انتظارش را می‌کشد دعوت وی را پذیرفت.

 

در مهمانی نامزد او که به شدت مست بود در مقابل دیگران شروع به توهین به او کرد. زن تصمیم گرفت خودرا از مهلکه نجات دهد ولی نتوانست و ناچارا خودرا در حمام زندانی کرد اما رایان که هروئین هم مصرف کرده بود به در حمله برد و آنرا شکست و شروع به کتک زدن زن کرد و از دوستانش هم خواست تا به او تعرض کنند اما دوستان که نمی توانستند انچه را می‌بینند باور کنند فورا به پلیس خبر دادند.

 

وقتی ماموران سر صحنه آمدند زن مستضعف به شدت کتک خورده بودو بیهوش بود. حتی رایان تلاش کرده بود گوش و زبان وی را هم ببرد. سه هفته طول کشید تا کارلینگ بتواند درست نفس بکشد و به تنهایی غذا بخورد.کارلنگ به پلیس گفت که برخلاف عکس هاي خوشبختی که این مرد از بودن آن ها باهم در شبکه هاي اجتماعی منتشر میکرد

 

به گزارش ساعت 25 آن ها اصلا زندگی خوبی نداشتند و او پیش از این نیز از سوی نامزدش مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود ولی از ترس حرفی نزده بود.اینبار مستی این مرد واقعیت را فاش کرد و او توانست ضمن شکایت از نامزدش برای همیشه به این رابطه پایان دهد.

تجاوز زوری در حمام به زن شوهردار !+ عکس

تجاوز وحشیانه شوهر به زن

تجاوز زوری در حمام به زن شوهردار !+ عکس

تجاوز جنسی گروهی

تجاوز زوری در حمام به زن شوهردار !+ عکس

تجاوز جنسی زوری

 

جدیدترین مطالب سایت