رابطه جنسی وزیران با کارمندان زیبای زن در استرالیا ممنوع شد !

مجموعه : اخبار حوادث
رابطه جنسی وزیران با کارمندان زیبای زن در استرالیا ممنوع شد !

مالکوم ترنبال نخست وزیر استرالیا

رابطه جنسی با کارمندان دولت ممنوع شد !

در استرالیا رابطه مقامات بالا با کارمندان زیر دست خود زیاد شده و اخبار رسوایی رابطه هاي جنسی باعث جنجال خبری شده است. به دنبال بحران اخلاقی ایجاد شده در کابینه استرالیا، نخست وزیر این کشور در اظهاراتی رابطه جنسی وزرای خود با اعضای دفتر و دیگر کارمندان زیردستشان رابه طور اکید ممنوع کرد.

 

به گزارش تالاب به نقل از رویترز، ماجرا از آنجا آغاز شد که معاون نخست‌وزیر استرالیا که مردی متاهل است با ایجاد رابطه جنسی با یکی از کارکنان سابق دفترش – مشاور مطبوعاتی سابق- منتظر تولد یک نوزاد ناخواسته است.

 

افشای این مساله دریک هفته گذشته فشار سیاسی زیادی روی کابینه استرالیا ایجاد کرده است.

 

“بارنابی جویس” معاون نخست وزیر استرالیا که 24 سال پیش ازدواج کرده و مردی متاهل است با مشاور سابق مطبوعاتی دفترش رابطه پنهانی داشته و این زن کارمند از آقای معاون نخست وزیر باردار است.

 

جویس کاتولیک دبیر کل حزب ملی‌گرای استرالیاست که با دولت راست میانه این کشور به رهبری نخست وزیر ” مالکوم ترنبال” – دبیر کل حزب لیبرال استرالیا – در ائتلاف است.

 
رابطه جنسی وزیران با کارمندان زیبای زن در استرالیا ممنوع شد !
 
بارنابی جویس معاون نخست وزیر استرالیا
 

ترنبال امروز «پنج شنبه» در جریان یک کنفرانس خبری در کانبرا با اشاره به رابطه پنهانی معاونش با یکی از کارکنان سابق دفترش گفت:” درسال 2018 به هیچ عنوان پذیرفته نیست که یک وزیر با کارکنان دفترش رابطه جنسی داشته باشد چون این مساله باعث ایجاد یک جو بسیار مسموم در روابط کاری می شود.”

 

او افزود: وزرای من چه آنهایی که متاهل‌اند و چه مجردها نباید وارد رابطه جنسی با کارکنان‌شان شوند چون انجام اینکار نقض استاندارد ها خواهد بود.”

 

او گفت قاعده جدید از همین امروز اجرایی می شود و “بارنابی جویس” معاونش باید خود بعنوان دبیر کل جزب ملی‌گرای استرالیا درباره آینده حضورش در کابینه تصمیم‌گیری کند.

 

ترنبال افزود جویس فعلاً یک مرخصی یک هفتگی گرفته و بهمین خاطر در سفر هفته آینده او به واشنگتن برای دیدار با ترامپ در هیات استرالیا نخواهد بود.

 

به گزارش تالاب گفتنی است جویس از جمله سیاستمداران محبوب در حوزه انتخابیه خود بوده است اما دریک هفته گذشته به واسطه افشای رسوایی اخلاقی، محبوبیت او از 63 درصد در انتخابات ماه دسامبر گذشته به 43 درصد در حوزه انتخابیه‌اش رسیده است.

 

او در توجیه رابطه خود با مشاور مطبوعاتی سابقش گفته این مساله در آوریل سال 2017 روی داده و مربوط به نقض قوانین انتخاباتی، انتخابات سراسری دسامبر گذشته در استرالیا نمیشود.

 

جدیدترین مطالب سایت