معلم نیکشهری که به قتل رسیده بود امروز تشییع شد

مجموعه : اخبار حوادث
معلم نیکشهری که به قتل رسیده بود امروز تشییع شد

مراسم تشییع معلم نیک شهری 

متاسفانه یکی از معلمای مفید کشورمان به دلایل نا معلومی به قتل رسید و خانواده خودش را متاسفانه یتیم کرد . 

 

به گزارش تالاب مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان که پس از وقوع حادثه قتل «اکبر بلوچ» معلم نیکشهری عازم این شهرستان شده بود پس از شرکت در مراسم تشییع پیکر این معلم با خانواده وی دیدار کرد.

 

علیرضا نخعی در دیدار با همسر معلم عروج یافته با ابراز تاسف از این حادثه غیر منتظره گفت: جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان استان را شریک غم خود بدانید.

 

وی افزود: مقام معلم، مقام اولیاء خداست و این اقدام ننگین در حالی انجام شده هست که این معلم لحظاتی بعد از خواندن نماز عشاء روبروی مسجد به قتل رسیده و بی تردید مقام آن کمتر از شهادت نیست.

 

وی افزود: پیگیر روند قضایی و دادرسی این حادثه خواهیم بود تا دیگر روزنه اي برای دشمنان اسلام و کوردلانی که با خباثت و نقشه دشمن برای برهم زدن آرامش منطقه تلاش میکنند، وجود نداشته باشد و به سزای اعمال خود برسند.

بر زمینه این گزارش مدیر کل آموزش و پرورش استان به همراه شماری از مشاوران و مدیران ادارات آموزش و پرورش با حضور در بیمارستان محمدرسول الله (ص) نیکشهر از دانش آموز «جاوید اونک زهی» که در این حادثه زخمی شده هست، دیدار و دلجویی کرد.

 

نخعی در این دیدار گفت: خداوند حق مظلوم را از ظالم خواهد ستاند و حق مظلوم پایمال نخواهد شد.

 

شادروان اکبر بلوچ آموزگار پایه دوم و چهارم دبستان ١٥ خرداد روستای پوتاپ با 13 سال خدمت در نظام تعلیم و تربیت بر اثر تیراندازی فرد یا افراد مسلح در مقابل مسجد روستای جلایی کلگ (بخش مرکزی شهرستان نیکشهر) به قتل رسید و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.

 

گفته می‌شود؛ به گزارش تالاب این حادثه تروریستی نبوده و بر اثر مشاجره قبلی و اختلاف شخصی به وقوع پیوسته هست اما تحقیق در این باره ادامه دارد و هنوز دلیل دقیق آن بطور کامل مشخص و اعلام نشده هست.

جدیدترین مطالب سایت