همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودی

مجموعه : اخبار چهره ها
همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودی

نیم نگاهی به گذشته و حال جانی دپ

 

جانی دپ یکی از بازیگران مشهور حال حاضر در دنیا هست می خواهیم از قبل تا به امروز با او باشیم در ادامه می‌توانید با جانی دپ و تالاب همراه باشید .

 

اولین حضور جانی دپ در پرده‌های سینمای کشور ایالات امریکا به سال 1984 میلادی و ایفای نقش در فیلم سینمایی “کابوس در خیابان الم” باز میگردد. او برای اولین بار در سن 21 سالگی به ایفای نقش در این فیلم پرداخته هست.

 

به گزارش تالاب از آن روز تا به حال سی و سه سال می گذرد و در این زمان جانی دپ در شمار بسیار زیادی از فیلم‌هایی که خیلی از افراد در دنیا با آن فیلم‌ها خاطرات زیبایی دارند, حضور داشته هست.

 

همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودیکودکی و مساله‌های زندگی جانی دپ

همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودی

 

احتمالا هنگامی که در زمان نوجوانی تصمیم به ترک تحصیل گرفت و با گیتاری که مادرش برای او تهیه کرده بود برای تبدیل شدن به یک ستاره راک از شهر خود به شهر لس‌آنجلس مهاجرت کرد, هرگز نمی دانسته هست که سرنوشت او تا این حد متمایز از پیش‌بینی‌های خودش شکل خواهد گرفت

 

همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودی

 

جانی دپ زمان کودکی بسیار سختی را نیز سنجیدن کرده بود زیرا دشواری های خانوادگی وجدایی پدر و مادرش از یک دیگر باعث مساله‌هایی در زمان کودکی و نوجوانی او گشته بودکه آثار این مساله‌ها را می‌توان با زخم‌هایی که بر اثر خود زنی بر روی بدن جانی دپ وجود دارد مشاهده نمود.

 

همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودی

 

درسال ۲۰۰۰ جانی دپ در فیلم بسیار پرطرفدار و دوست داشتنی “شکلات” نقش آفرینی کرد. جانی دپ در آن فیلم نقش یک گیتاریست دوره گرد را بر عهده داشت که این کاراکتر باعث شد که او به عنوان یکی از زیبا‌ترین مردان هالیوود معرفی گردد.

 

صنعت مد و همین‌طور صنعت تبلیغات از این زمان به بعد برای بستن قراردادهای کلان به جانی دپ هجوم آوردند. درسال ۲۰۰۰ مدل شمار زیادی از برندهای مشهور عینک و همین‌طور عطرهای بسیار گران اروپائی جانی دپ بود

 

همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودی

 

کت‌ها و شلوارهای ناب جانی دپ
جانی دپ همواره دارای تیپ‌ها مختلف و متفاوتی در فیلم‌ها و مراسم‌های مختلف بوده هست. او به استایل کلاسیک علاقه زیادی دارد و از کلاه‌های لبه‌دار به‌خصوص در رنگ‌های قهوه‌ای و طوسی در تیپ خود بسیار استفاده میکند.

 

همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودی

 

او به کت علاقه بیشماری دارد ودر تیپ‌های مختلف از کت‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف بهره میبرد. او استایلی بسیار ناب و منحصربه‌فردی رابا کت‌های پشمی, کت‌های راه‌راه و طرح دار, کت و جلیقه و کت‌های چرمی برای خود رقم میزند.

 

همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودی

همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودی

 

طرح موردعلاقه او کت‌های چهارخانه بارنگ‌های تیره هست.

 

تیپ و استایل منحصربه‌فرد جانی دپ
جانی دپ علاقه‌مند‌هست که تیپ و استایلی را برای لباس پوشیدن خود انتخاب کند کهنمونه هیچ فرد دیگری نبوده و بسیار ناب و به‌یادماندنی باشد. سبک لباس پوشیدن او اکثر سبک آسان و شیک هست.

 

همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودی

 

او عموماً شلوار جین‌های پاره خودرا با کت‌های موردعلاقه‌اش ست می‌کند. همچنین او علاقه زیادی به شلوارهای مردانه پارچه‌ای بصورت چهارخانه و ساده ودر رنگ‌های طوسی و مشکی دارد.

 

همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودی

 

او در زیر کت خود از بلوزهای سفید و جین آبی استفاده می‌کند.

 

همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودی

 

اکسسوری های مورد علاقه جانی دپ
جانی دپ علاقه زیادی به اکسسوری های مردانه دارد. او به‌گونه‌ای آن‌ها را همراه با لباس خود می پوشد که بنظر زیادی از حد شلوغ نبوده و ظاهری ناب و مخصوصاً به تیپ او بدهد.او از شال‌های گردن پشمی و نخی در تکمیل تیپ خود متناسب با فصل‌های مختلف بهره میبرد.

 

شال‌گردن طوسی همراه با گره‌ای شل و لخت سبکی شیک و آسان در استایل او به وجود می آورد.او به اکسسوری هایی ازجمله دستبندهای چرمی و عینک‌های رنگی به‌خصوص با شیشه‌های آبی‌رنگ علاقه‌مند‌هست.

 

همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودی

 

آشنایی جانی دپ و نیکولاس کیج
هنگامیکه او برای تبدیل شدن به یک ستاره موسیقی به شهر لس‌آنجلس مهاجرت نموده بودو با بیکاری و بی پولی دست و پنجه نرم می‌کرد, هرگز نمی‌دانست که همسرش تنها با یک معرفی ساده او به بازیگر بسیار مشهور و تهیه‌کننده مشهور سینمای هالیوود به اسم “نیکولاس کیج” میتواند زندگی او را تا این حد گریبانگیر تغییر نماید.

 

همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودی

 

بعد از حضور او در اولین فیلمی که درسال ۱۹۸۴ میلادی بازی کرد, در ادامه فعالیت خود بتدریج تبدیل به یکی از پول‌سازترین بازیگران تاریخ سینمای هالیوود شد. ادامه کار او درسال ۱۹۸۵ با یک فیلم سینمایی ودر سال ۱۹۸۶ با سه فیلم سینمایی دیگر دنباله پیدا کرد.

 

بهمین ترتیب میزان طرح‌هایی که به جانی دپ پیشنهاد میشد افزایش داشت, اما با توجه به خصوصیات اخلاقی خاصی که داشت و تنها در فیلم‌های حضور پیدا میکرد که به فیلمنامه های آن‌ها علاقه‌مند باشد و مزایا مالی‌اش را زیاد مد نظر نداشت, به عنوان یکی از بازیگران گزیده کار سینمای کشور ایالات امریکا نیز شهرت پیدا کرد.

 

همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودی

 

جانی دپ بازیگر گزیده کار سینمای ایالات امریکا
بیشترین شمار مشارکت جانی دپ با کارگردان مشهور و مشهور آمریکایی تیم برتون شکل گرفته هست. تیم برتون که شهرت بسیار زیادی در فرآوری فیلم‌های سورئال و فانتزی دارد, توانسته هست هماهنگی بسیار خوبی رابا جانی دپ برای بازی در نقش‌های عجیب و غریبی که در فیلم‌های او حضور دارند به دست بیاورد.

 

همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودی

 

این مشارکت در طی سالیان طولانی باعث ایجاد رفاقت و رفاقتی گشته هست که این دو نفر حتی به عنوان پدرخوانده فرزندهای یک دیگر نیز به حساب می آیند.اما سابقه اولین مشارکت‌های این دو شخص بازمی‌گردد به فیلم “ادوارد دست قیچی” که این فیلم که در واقع باعث شهرت روز اضافه جانی دپ نیز گردی. او توانست یک شخصیت بسیار فانتزی و زیبا رابا استفاده از فیلم نامه ای که خود تیم برتون نوشته بود, خلق نماید.

 

علاوه بر زیبا بودن و متمایز بودن این نقش جانی دپ توانست قابلیت‌های بازیگری خودرا نیز به ظهور برساند. بعد از این فیلم‌ او درسال ۱۹۹۳ در سه فیلم سینمایی دیگر به ایفای نقش پرداخت که اولین آن‌ها “چه کسی گیلبرت گریپ را اذیت می دهد” بود.

 

این فیلم یکی از آثار شاخص آن زمان قلمداد میگردد. درسال ۱۹۹۴ نیز جانی دپ تنها یک فیلم سینمایی را بر روی پرده سینمای ایالات امریکا داشت اما کم کاری خودرا درسال ۱۹۹۴ درسال بعدش یعنی سال ۹۵ جبران نمود و با سه فیلم در سینمای ایالات امریکا حضور پیدا کرد که یکی از این سه فیلم “دون خوان دی مارکو” بود.

 

یکیدیگر از نقش‌های به‌یادماندنی جانی در نقش “دنی براسکو” در فیلمی بهمین اسم بود که درسال ۱۹۹۷ جانی دپ در این نقش حضور پیدا کرد. طی سال ۹۷ و ۹۸ جانی در چهار فیلم بازی کرد که هر چهار فیلم از بهترین آثاری هستند که در کارنامه او یافت میشود.

 

یکی از این فیلم‌ها “دنی براسکو” بود دیگری “دلیر” بوده و دو فیلم “ترس و نفرت در لاس وگاس” و “لس‌آنجلس بدون نقشه” نیز در همین دو سال ساخته شدند; اما می‌رسیم به مشارکت بعدی تیم برتون و جانی دپ درسال ۱۹۹۹ که فیلمی به اسم “اسلیپی هالو” بود. تیم برتون در مورد نقشه ذهنی شخصیت” اسلیپی هالو” می گوید که درصد زیادی از این شخصیت پردازی را خود جانی دپ انجام داده و توانسته او را حیرت زده کند.

 

جانی دپ و نقش آفرینی در کنار ستاره‌های سینمای لاتین
درسال ۲۰۰۱ سه فیلم سینمایی دیگر نیز بازی کرد که دو فیلم ازآن‌ها فیلم‌های مشهوری هستند.اولی “کوکائین” و دومی “مردی که گریه کرد” از کارگردان بسیار مشهور آقای سزار هست که جانی دپ در هر دوی این فیلم‌ها نقشی براق بر عهده داشت. سال ۲۰۰۳ سال جهانی شدن دپ اسم میگیرد, زیرا در ابتدای این سال اول

 

در فیلمی به اسم “روزی روزگاری در مکزیکو” بازی میکند که با شمار بی‌شماری از ستاره‌های لاتین آن زمان از خواننده‌های لاتین گرفته تا بازیگران همبازی میشود.این فیلم یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های آن زمان لقب میگیرد.

 

همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودی

همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودی

نگاهی کامل به جانی دپ

 

جانی دپ و فیلم دزدان دریایی کارائیب
مشهور‌ترین نقش جانی دپ در تاریخ سینما یعنی نقش کاپیتان جک گنجشکه در فیلم “دزدان دریایی کارائیب” هست.

 

همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودی

 

این فیلم که با ابداعات و اختراعات خود جانی در شخصیت پردازی این کاراکتر نیز همراه بوده هست, در ابتدا بسیار مورد تردید صاحبان استودیو بودو آن‌ها انتظار نداشتند که این فیلم بتواند موفقیت خوبی را در گیشه به دست بیاورد; اما برخلاف انتظار آن‌ها این فیلم فروش بسیار بالایی را سنجیدن کرد و همین‌طور شخصیت کاپیتان جک گنجشکه به یکی از پرطرفدار‌ترین شخصیت‌های تاریخ سینما مخصوصاً برای کودکان و نوجوانان تبدیل شد.

 

همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودی

 

موفقیت این فیلم به حدی بود که تا امروز پنج سری از این فیلم ساخته شده که دپ در هر پنج فیلم نقش کاپیتان اسپارو یا کاپیتان جک گنجشکه را بر عهده داشته هست و همواره حضور او در این نقش تضمین‌کننده فروش بسیار بالای این سری از فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب خواهد بود.

 

همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودی

بیوگرافی جانی دپ

همه چیز در مورد جانی دپ بازیگر هالیوودی

درسال 2005 نیز با بازی کردن در «فیلم چارلی و کارخانه شکلات» که فیلم دیگری از تیم برتون بود, توانست مشارکت خودرا با این کارگردان مشهور ترویج دهد. نقش جانی دپ در این فیلم نیز مورد تمجید منتقدین و همین‌طور همکارانش قرار گرفت. به‌طور کلی سابقه کاری جانی را می‌توان در نقش‌هایی که کمی زمینه فانتزی داشتند و همچنین شخصیت‌هایی که بنظر کمی درون‌گرا و خلوت‌نشین هستند پیدا نمود.

 

 

جدیدترین مطالب سایت