اهمیت دست خط و امضا در زندگی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
اهمیت دست خط و امضا در زندگی

اهمیت دست خط و امضا در زندگی

نیاز به داشتن دست خط خوب و داشتن یک امضا با طراحی جالب ممکن است در هر کسی ایجاد نشود. ممکن است فردی دست خط خوبی نداشته باشد، ولی خیلی برایش اهمیت نداشته باشد که خط خوبی ندارد و شاید جز در موارد لزوم نیازی به نوشتن ندارد و کسی هم اظهار نظری درباره خط او نمی‌کند.

 

 

پیشنهاد ما  به شما این است که پیش از اینکه دیگران با دیدن خط شما نظرشان در مورد شما عوض شود برای خوش خطی خود اقدام کنید. آموزش خط در این برهه از زمان که تایپ کردن به شدت رواج پیدا کرده هنوز جایگاه خودش را داشته و با دست خط خوب و زیبای خود می توانید جایگاه اجتماعی خود را در مخاطبین خود افزایش دهید .

 

در واقع به دلیل وقت و زمان کمی که اغلب افراد با آن مواجه هستند ، شرکت در کلاسهای مجازی توصیه میشود .  ویژگی آموزشگاه‌های مجازی این است که نیاز نیست زمان بگذارید و در شلوغی و ترافیک برای یادگیری به کلاس بروید، بلکه می‌توانید در خانه با کمی نظم و هماهنگی زمان، خود را خوش خط کنید. اصلاً می‌توانید تمرینات خود را بدون اینکه دیگران ببینند انجام دهید و بعد آنها را با خط خوب خود سورپرایز کنید.

 

البته باید تمرین کنید و قول بدهید که به اندازه کافی برای آن زمان می‌گذارید. البته این کار به زمان زیادی نیز احتیاج ندارد. تعداد کلاسهای مجازی که برگزار می شود شاید به شدت افرایش پیدا نموده و اطلاعاتی از کیفیت آموزشی آن نیز برای خیلی افراد وجود ندارد .  

اهمیت دست خط و امضا در زندگی

 

آموزشگاه خط و قلم که در واقع اولین آموزشگاه مجازی خط تحریری و خوشنویسی با خودکار در کشور  می باشد به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای شرایط را برای پیشرفت دست خط در خط نستعلیق و خط شکسته تحریری شما فراهم نموده است .

 

اما نیاز داشتن یک امضای خوب چه زمانی در ما ایجاد می‌شود؟ آیا تا به حال به شکل و شمایل امضای خود دقت کرده‌اید؟ اصلاً اولین بار که این شکل را برای خود به عنوان امضایتان انتخاب کردید چه اتفاقی افتاد؟ چطور شد که به این نتیجه رسیدید که نقش امضای خود را پیدا کرده‌اید؟

 

خیلی از ماها وقتی نوجوان هستیم و تازه کم کم به دنیای آدم بزرگ‌ها وارد می‌شویم و از ما خواسته می‌شود که جایی را امضا کنیم اهمیت امضا برایمان مشخص می‌شود. بیشترمان طرح امضایی که در چهل سالگی داریم همانی است که در نوجوانی برای خودمان انتخاب کردیم. خیلی‌هایمان حتی آن را تغییر هم نداده‌ایم. هیچ وقت در نوجوانی به این فکر نکردیم که اگر قرار باشد آدم مهمی شویم و یک امضای ما بتواند سرنوشت آدم‌ها را عوض کند، چه امضایی باید داشته باشیم؟

 

چطور یک امضای خوب داشته باشم؟

اما اگر حالا امضایتان تعیین کننده است ولی زیبا نیست، هر چه زودتر به فکر این باشید که یک امضای زیبا برای خودتان داشته باشید. ممکن است خیلی از شماها همین الان خودکار را برداشته‌ باشید و دارید طرح امضایتان را عوض می‌کنید، اما هر چه شکل می‌کشید هیچ کدام را دوست ندارد و در واقع تقریباً همه آنها از یک شکل پیروی می‌کنند و به نظرتان می‌آید که کار بیهوده‌ای است که بخواهید خودتان این کار را بکنید.

 

راه حل شما پیش آموزشگاه مجازی خط و قلم است. چگونه؟ شما می‌توانید با درخواست ازاین آموزشگاه یک امضای در خور شأن و مرتبه خود از آنها تهیه کنید. آنها با توجه به نام شما چند طرح برایتان می‌زنند و شما می‌توانید یکی از آنها را برای خود در نظر بگیرید. تازه پس از زدن امضای جدید و جلب توجه اطرافیان به امضایتان است که متوجه می‌شوید چقدر امضا در ارائه یک شخصیت تأثیرگذار در اطرافیان اهمیت داشته است.

 

شاید با خودتان فکر کنید امضایی که دیگران برای شما طراحی می‌کنند چطوری می‌تواند بازتاب شخصیت شما باشد و به همین خاطر آن را دوست نداشته باشید. اما باید بدانید درست که امضای شما توسط یک نفر دیگر طراحی می‌شود، اما این طراحی امضا  با سلایق شخصی شما طراحی شده و در نهایت این شما هستید که آن را به دست خود با طرح خودتان روی کاغذ می‌نشانید.

اهمیت دست خط و امضا در زندگی

مورد دیگر که درباره امضا حائز اهمیت است جعل آن است. اگر شما مدیریت یک شرکت را بر عهده داشته باشید مهم است که دیگران نتوانند امضای شما را کپی کنند. یکی از کارهایی که خط و قلم برای شما انجام می‌دهد گذاشتن یک رمز در طرح امضا است که فقط شما از آن آگاه می‌شوید و همین امضای شما را از امضاهای جعلی متمایز می‌کند.با یک تماس با آموزشگاه  خط و قلم می‌توانید صاحب یک امضای منحصر به فرد شوید.

 

جدیدترین مطالب سایت