پین پست؛ نخستین سامانه خرید و فروش تجهیزات پزشکی نو و دست دوم

مجموعه : رپورتاژ آگهی
پین پست؛ نخستین سامانه خرید و فروش تجهیزات پزشکی نو و دست دوم

سامانه خرید و فروش تجهیزات پزشکی

هر تجارتی نیازمند زیرساخت‌هاي‌ مربوط بخود است.
از یک ساختمان گرفته تا تجهیزات و نیروی کار. آماده کردن و راه‌اندازی همه ی این ها به زمان و هزینه زیادی نیاز دارد که حتی با یکی دو اشتباه محاسباتی می تواند ان تجارت را در همان آغاز راه به شکست منتهی کند. در هر کسب و کاری، راه‌اندازی اولیه‌ي ان در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه‌ها، می تواند کلید موفقیت ان کار باشد.

 

کسب و کار در حوزه‌ي سلامت هم شامل همین قاعده میشود. برای مثال، شما یک دکتر جوان هستید و میخواهید مطب خودتان را راه بیاندازید؛ هزینه محدودی هم دارید که باید دریک زمان مناسب با کار خودتان ان رابه حسابتان برگردانید تا بتوانید به سوددهی برسید. به چه چیزهایی نیاز دارید؟

قبل از هر چیز، باید یک مطب پیدا کنید و برای اینکار، به سراغ چند آژانس املاک میروید و عدد تماس خودتان را می گذارید. چند ملک رابه شما پیشنهاد می دهند و همه ی انها را می بینید و تازه متوجه میشوید مشاور املاک شما هیچ تصوری از مطب و معماری ان ندارد. صرفا هر دفتر کاری راکه در معرض دارد، بشما نشان میدهد! اینکار باعث می شود چندین و چند روز را فقط به دنبال دفتر کارتان بگردید و تنها چیزی که عایدتان میشود وقتی است که هدر داده‌اید.

 

در آگهی‌هاي‌ پین پست، ما یک بخش را تنها به اجاره‌ي مطب اختصاص داده‌ایم. هم مشاوران املاکی که در حوزه‌ي سلامت تجربه دارند، هم همکارانی که فضایی در مطب یا ساختمان پزشکان خود دارند و میخواهند ان رابه همکار اجاره بدهند، میتوانند ملک خودرا در پین پست آگهی کرده و مطمئن باشند، پزشکان و همکاران انها هستند که این آگهی را میبینند.

 

قدم بعدی، مجهز کردن مطب است که بسته به شاخه‌ي کاری شما، می تواند شامل مواد مصرفی و تجهیزات پزشکی مختلفی باشد. شما چند سالی هست که مشغول بکار هستید و مسلما دوستان و ارتباطاتی در زمینه‌ي تجهیزات دارید. همچنین می توانید از دیگر پزشکان و همکارانتان هم بپرسید که تجهیزات خودرا از کجا تامین میکنند.

 

اما اتفاق مهمی که در پین پست رخ میدهد این است که فروشندگان و تولید کنندگان مواد اولیه و تجهیزات، محصولات و خدمات خودرا در پین پست آگهی می کنند و با اطلاعاتی که در این جا پیدا می کنید، میتوانید قیمت‌ها و محصولات رابا هم مقایسه کرده و بهترین خدمات رابا قیمت‌هاي‌ مناسب‌تر پیدا کنید.

 

همچنین، اگر قصد دارید عده اي از تجهیزات دکتری رابه صورت دست دوم و کارکرده بخرید تا هزینه‌ي کمتری برایتان داشته باشد، میتوانید به آگهی‌هاي‌ لوازم استوک سر بزنید. شاید یکی از هم همکارانتان بخواهد یکی از دستگاه‌هاي‌ خودرا بفروشد!

پین پست؛ نخستین سامانه خرید و فروش تجهیزات پزشکی نو و دست دوم

در نهایت، برای این که کسب و کار موفقی داشته باشید، باید کادر انسانی باتجربه‌اي هم داشته باشید. یک منشی باتجربه در حوزه‌ي سلامت که بتواند برنامه کاری شما را در مطب مدیریت کرده و بهترین زمان‌بندی را برای ویزیت بیماران برای شما ایجاد کند تا هم بتوانید بیماران بیشتری داشته باشید و هم وقت کافی برای درمان انها بگذارید.

 

ممکن است برای کارتان به یک دستیار یا پرستار هم نیاز داشته باشید که تجربه‌ي کافی در حوزه‌‌ي تخصصی شما داشته باشد، فردی که وادار نباشید زمان بگذارید و همه ی چیز رابه او یاد بدهید. اما یافتن چنین افرادی کار سهولت نیست. زمان زیادی میبرد تا با افراد مختلف گفتگو کنید.

 

افرادی که حتی ممکن است دراین حوزه هیچ تجربه‌اي نداشته باشند و به خیال آنکه کار سهولت است، تنها وقت شما را گرفته‌اند.

پین پست؛ نخستین سامانه خرید و فروش تجهیزات پزشکی نو و دست دوم

نیروی انسانی شاغل در حوزه‌ي سلامت، پین پست را می‌شناسند و آگهی‌هایي که شما در قسمت استخدام میگذارید را می بینند. افراد باتجربه میدانند برای کدام کارها و موقعیت‌هاي‌ شغلی مناسب هستند و وقت شما را هم اتلاف نمیکنند.

البته یک راه دیگر هم در پین پست دارید! حتی اگر نمی خواهید خودتان آگهی کنید و قصد دارید زمان کمتری را صرف پیدا کردن نیروی انسانی کنید، پین پست این شرایط را درنظر گرفته است.

 

افراد جویای کار در حوزه‌ي سلامت میتوانند رزومه‌ي خود رابه صورت آگهی دراین پلت‌فرم ارائه بدهند. شما هم میتوانید با بررسی رزومه‌هاي‌ موجود در پین پست، افراد مورد نظر خود رابه کار دعوت کنید.

در نهایت، مهم این است که در کمترین زمان و با به‌صرفه‌ترین هزینه‌ي ممکن، شما مطب خودتان را افتتاح کرده و شروع به کسب درآمد کنید. آگهی‌هاي‌ پین پست این اتفاق را برای شما رقم می زند.

 

منبع : ویرلن

جدیدترین مطالب سایت