شاسی بلند خیره کننده آلفا رونمایی شد (+تصاویر)

شاسی بلند خیره کننده آلفا رونمایی شد (+تصاویر)

خودروی شاسی بلند استلویو کوادریوفو‌گلیو

 استلویو کوادریوفو‌گلیو نام یک برند معتبر است که بتازگی یک خودروی شاسی بلند اسپورت منتشر کرده است در ادامه میتوانید با شاسی بلند خیره کننده SUV رونمایی شد تالاب را دنبال نمایید. 

 

بی شک نسخه جدید استلویو کوادریوفو‌گلیو بعنوان اسپورت‌ترین مدل در سگمنت SUV هاي کامپکت برجسته در بازارهای دنیا شناخته می شود. خودرویی که احتمالا یکی از سریع‌ترین  SUV هاي دنیا به شمار می آید از نگاه زیبایی‌شناسی نیز سنگ‌تمام ایتالیایی‌ها به شمار می آید.

 

به گزارش تالاب، در نگاه اول به این اتومبیل، می توانید نشانه‌هاي یک خودروی آلفا را در آن ببینید. جلو پنجره سنتی ماشین درکنار چراغ‌هاي جدید و کشیده، تلاش دارند تا طراحی اتومبیل را مدرن کرده ودر عین حال شاخص‌هاي کلاسیک برند آلفا را حفظ کنند. فاکتوری که می تواند هویت اصلی این اتومبیل را حفظ کند. بدنه و فضای خارجی ماشین پر از خطوط منحنی و چین و شکن‌هاي سیال است، اما در عین حال ماشین ظاهر عضلانی خودرا حفظ کرده است.

 

شاسی بلند خیره کننده آلفا رونمایی شد (+تصاویر)

جلو پنجره مثلثی شکل ماشین همان امضای همیشگی آلفارومئو در ساخت محصولاتش است. نمای روبه‌روی این اتومبیل نیز دارای خطوطی کشیده است که بر ظاهر اسپورت ماشین می‌افزاید. سقف اتومبیل از استایل خودرو های اسپورت بهره میبرد و با شیب ملایم به نمای انتهای اتومبیل میرسد.

 

سامانه قدرتی این اتومبیل نیز از همان نسخه‌ایست که در مدل جولیای کوادریفوگلیو دیده میشود. با این وجود آلفایی‌ها تلاش کرده‌اند دراین ماشین قابلیت‌هاي پرفورمنس را افزایش دهند. موتور توئین توربوی 2.9 لیتری V6 ماشین خروجی معادل 505 اسب‌ بخار دارد و  کمتر از 3.9 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر میرسد.

 

شاسی بلند خیره کننده آلفا رونمایی شد (+تصاویر)

فضای درونی و کابین  آلفا‌رومئو استلویو بسیار شبیه به نسخه خواهرش جولیا است. در مدل فول این نمایشگر سایز ۸٫۸ اینچ مجهز به سیستم صوتی بهره ببرید.

 

درکنار تمام این توصیفات آلفا اعلام کرده گزینه رانندگی در اتومبیل را متحول کرده و لذت رانندگی رابه واسطه فرمان‌پذیری و هندلینگ بهتر افزایش داده است.

 

شاسی بلند خیره کننده آلفا رونمایی شد (+تصاویر)

آنچه مسلم این استلویو بزرگ ترین حریف پورشه ماکان محسوب میشود. ماکان کشور آلمان ادعا میکند که بهترین و اسپورت‌ترین خودروی سگمنت SUV  هاي لوکس کامپکت است.

 

به گزارش تالاب بهمین دلیل پورشه قصد دارد برای سال 2018 نیز فیس‌لیفت جدیدی از نسخه‌هاي خودرا ارائه دهد. مطابق همه ی فیس‌لیفت‌هاي پورشه شکل کلی چراغ‌ها ثابت باقی خواهند ماند ولی چیدمان گرافیکی آن تغییر خواهد کرد.

 

بزرگ ترین تغییر ماکان جدید کشیدگی چراغ ها روی درب‌ عقب است که چراغ‌هاي ماشین رابه هم وصل میکند.چنین طرحی قبلاً در پورشه پانامرا نسل جدید مشاهده شده ودر 911 جدید نیز استفاده کرده است.

 

جدیدترین مطالب سایت