مشخصات خودرو کیا سراتو هاچ بک 2019 + نکات مثبت

مشخصات خودرو کیا سراتو هاچ بک 2019 + نکات مثبت

مشخصات خودرو کیا سراتو هاچ بک 2019

خودرو های هاچ بک برای رانندگی های شهر و مسافت های کوتاه گزینه ای بسیار مناسب و اقتصادی میباشد (البته نه در ایران) . رانندگی با این خودرو بسیار لذت بخش و جذاب میباشد. خودروهای هاچ بک برای خانم ها بهترین گزینه میباشد و از همین رو جذابیت بیشتری برای خانم ها دارد.

 

زمانی که به هاچ‌بک‌ها یا خودروهای کامپکت جمع و جور فکر می‌کنید، احتمالا  یک مدل کیا سراتو هاچ‌بک ؛ در بازارهای اروپایی و آمریکایی-  اولین گزینه ذهنی شما نخواهد بود، اما این خودرو به عنوان جایگزینی برای فورد فوکوس، تویوتا کرولا یا مزدا 3 بسیار وسوسه‌ انگیز است.

مشخصات خودرو کیا سراتو هاچ بک 2019 + نکات مثبت

به گزارش تالاب از ” کارنیوز”، نسل چهارم این خودرو – که سومین نسل در آمریکا محسوب می‌شود ؛ برای اولین بار در اوایل سال 2018 در قالب یک سدان و نام جدید “فورته” در نمایشگاه خودرویی دیترویت به نمایش درآمد.

 

دیگر بازارهای جهان مانند استرالیا نیز در بازارهای خود از هاچ‌بک‌های 5 در جدید بهره ‌می‌برند.

 

مشخصات خودرو کیا سراتو هاچ بک 2019 + نکات مثبت

یک مدل “اسپورت” از کیا سراتو

 

فورته‌های جدید حدود 17 هزار و 762 دلار آمریکا ارزش دارد و از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر خطی با توان 152 اسب‌بخار و گشتاور 192 نیوتن‌متر بهره می‌برد.

 

تریم‌های “اسپورت” و “اسپورت‌ پلاس” هاچ‌بک‌های سراتو به گیربکس‌های خودکار 6 سرعته مجهز خواهند شد و مدل‌های پایه S با سامانه انتقال قدرت 6 سرعته دستی عرضه می‌شود. در بالاترین تریم خودرو GT نیز شاهد یک گیربکس خودکار  DCT 7 سرعته هستیم.

مشخصات خودرو کیا سراتو هاچ بک 2019 + نکات مثبت

تصاویر خودرو کیا سراتوی هاچ بک 2019

 

به گزارش تالاب علاوه بر موتور 2 لیتری، مشتریان می‌توانند هاچ‌بک‌های جدید سراتو را با یک موتور 1.6 لیتری توربو خریداری کنند که با گشتاور 265 نیوتن‌متر خروجی حدود 201 اسب‌بخار دارد.

 

از نگاه کارشناسی در حین رانندگی با این خودرو شکایت یا انتقاد اساسی برای راننده به وجود نخواهد آمد، اما  رانندگی با یک سراتوی هاچ‌بک اسپورت نکته تحسین‌برانگیز و ویژه‌ای نیز ندارد و در مجموع می‌توان از لفظ OK برای آن استفاده کرد.

 

هندلینگ خودرو خوب است و به نرمی از پس دست‌اندازها برمی‌آید و فرمان‌ سبک آن مانور در فضای تنگ را آسان می‌سازد.

مشخصات خودرو کیا سراتو هاچ بک 2019 + نکات مثبت

عکس های خودرو کیا سراتوی هاچ بک 2019

 

فضای اسپورت در فضای خارجی کاملا محسوس است و کابین نیز برای هماهنگی بیشتر با ظارهر بیرونی  اسپورت طراحی شده است. می‌توان گفت ظاهر سراتوی هاچ‌بک در فضای داخلی تا حدی تحت تاثیر استینگر قرار دارد.

 

اما مهم‌ترین عناصر این فضا هماهنگی خودرو با کارپلی اپل و اتو اندروید است. از مهمترین گزینه‌های کمکی این خودرو نیز می‌توان به سامانه هوشمند ترمز اضطراری هوشمند اشاره کرد.

 

در مجموع فضای داخلی خودرو چندان هم ناامیدکننده  نیست و  فضای محفظه با نیز به 473 لیتر می‌رسد که برای خودرویی در این بخش فوق‌العاده است.

 

امیدواریم از این مقاله کمال استفاده را برده باشید ؛ در آخر می توانید با ورود به تگ کیا سراتو در پایین از مطلب مرتبط با خودروهای شرکت کیا دیدن نمایید.

جدیدترین مطالب سایت