تکنولوژی جدید اپل واچ با IOS 11

تکنولوژی جدید اپل واچ با IOS 11

قابلیت ویژه اپل واچ با IOS 11

 

با ورود ساعت هاي هوشمند به بازار جهانی و ایجاد قابلیت ها جدید برای این فناوری جدید میتوان مشابه از این “اپل واچ” با نسخه جدید سیستم عامل خود قادر به پیگیری تمام فعالیت‌هاي ورزشی از جمله بولینگ،بوکس، موج سواری و بسیاری دیگر از ورزش‌ها هست.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از تک تایمز، “اپل” در تلاش هست تا ساعت هوشمند خود را به یک ساعت هوشمند متمرکز بر سلامت تبدیل کند و آخرین نسخه “iOS 11” نشان داده هست که این شرکت دستگاه را به این سمت حرکت میدهد.

 

شواهد نشان میدهد که ساعت هوشمند “اپل” به زودی قادر به پشتیبانی و پیگیری انواع فعالیت‌هاي بدنی و تمرینات ورزشی از طریق محاسبات میزان کالری مصرفی و غیره خواهد بود.

 

وبسایت برزیلی “iHelp BR” که بر “اپل” متمرکز هست، با نگاهی به کدهای “iOS 11” نسخه بتا، انواع آیکون‌هایي که برای برنامه همراه “اپل واچ” بهرهگیری میشود را کشف کرد.

 

این آیکون‌ها حدود 40 فعالیت جدید را در چارچوب تناسب اندام توسط “اپل” آشکار میکنند که طیف وسیعی از تمرینات و ورزش‌ها را پوشش میدهد.

 

 

فعالیت‌هایي از قبیل بیس‌بال، بولینگ، بوکس، اسکیت، اسکی، موج سواری و بسیاری دیگر از ورزش‌ها.

 

با این حال، جدید ترین “watchOS 4” بتا هنوز هیچ کدام از این آیکون‌ها و تمرین‌هاي یاد شده را شامل نمیشود. این بدان معنی هست که “اپل” در حال کار برای افزودن انها در آینده‌اي نزدیک هست.

 

 

بیشتر این فعالیت‌ها توسط دیگر ساعت‌هاي هوشمند و ردیاب‌هاي تناسب اندام پشتیبانی و کنترل نمیشوند. این موضوع موجب میشود ساعت هوشمند بعدی “اپل” با حسگرهای مخصوصی به بازار بیاید که امکان کنترل بر این فعالیت‌ها را فراهم می‌آورد.

 

گزارش‌هاي جدید حاکی از این هست که ساعت هوشمند آینده “اپل” دستخوش تغییرات زیاد‌اي خواهد بود.

همانگونه که گفته می شود چنین تغییراتی احتمالا شامل سنسورهای جدیدی هست که امکان کنترل بر فعالیت‌هاي بدنی را در کد بتای “iOS 11” فراهم می کند.

 

در همین حال، شرکت “اپل” همچنان در حال تمرکز بر روی سلامتی توسط “اپل واچ” هست.

“اپل” و “Aetna” در حال مذاکرات برای گسترش همکاری میباشند. طرح این هست که ساعت هوشمند را به 23 میلیون عضو بیمه، یا با تخفیف یا بعنوان یک هدیه رایگان در ازای عضویت، عرضه کنند.

 

آمارها حاکی از آن هست که کاربران بی صبرانه منتظر مدل جدید ساعت هوشمند “اپل” میباشند.

بر زمینه شنیده‌ها، سری 3 “اپل واچ” در مرحله تست نهایی خود قرار دارد و اواخر سال جاری، عرضه خواهد شد. اعتقاد بر این هست که این ساعت هوشمند، ماه آینده در کنار مدل بعدی آیفون عرضه خواهد شد.

 

جدیدترین مطالب سایت