اس ام اس عید نوروز ما بعد از شکست کرونا

مجموعه : اس ام اس جدید
اس ام اس عید نوروز ما بعد از شکست کرونا

اس ام اس عید نوروز ما بعد از شکست کرونا

چند روز دیگر عید نوروز از راه می‌رسد و ایران، هنوز درگیر بیماری فراگیر و مرگبار کروناست. نگرانی جدی این اسـت کـه بخشی از مردم در روزهای عید قرنطینه خانگی را رعایت نکنند و بـه دید و بازدید بروند و ناگهان با انفجار اتمی کرونا مواجه شویم؛ آنگاه دیگر حتی امکانات دکتری کشور نیز جوابگو نخواهد شد و آخرین نوروز قرن جاری، بـه یک فاجعه انسانی تبدیل میشود.

 

پیشنهاد می‌کنیم این عید را از طریق تلفن و اینترنت با هم دیگر در تماس باشیم و بـه دیدار کسانی کـه دوست شان داریم نرویم تا آن ها را در دسترس ویروس کرونا قرار ندهیم. بدانیم کـه این عید بر خلاف همه ی هزاره هاي‌ گذشته، دوست داشتن در ندیدن اسـت و عید دیدنی یک ستم بزرگ.

 

“عید ما بعد از شکست کرونا” ، این را شعار قرار دهیم و قرار ملی بگذاریم کـه عید امسال را موکول کنیم بـه زمانی کـه ویروس کرونا در کشورمان از بین رفته اسـت. ان وقت، لباس نو و آجیل و شیرینی می‌خریم و بـه دید و بازدید میرویم تا سنت زیبا و ایرانی عید نوروز را ولو با تاخیر بـه جا بیاوریم.

 

امسال در روزهای عید، دور هم بودن در خانه را تجربه و “حول حالنا الی احسن الحال” را بـه نیت ریشه کنی بیماری کرونا و التیام حال همه ی مبتلایان زمزمه می‌کنیم.

 

درود
پیشاپیش عید نوروز را بـه شـما و خانواده ارجمندتان تبریک میگویم.
امسال بـه خاطر کرونا، عید را نه جایی خواهیم رفت و نه مهیای مهمان هستیم. حفظ سلامتی همه ی خانواده ها اعم از خانواده شـما و ما در گرو این تصمیم بشردوستانه اسـت. با دلتنگی تمام عید امسال را از هم دور خواهیم بود بـه امید روزی کـه کرونا را شکست دهیم و با خیالی آسوده عید بگیریم و خدمتتان باشیم.
با تقدیم بهترین آرزوها
#عید_ما_بعد_از_شکست_کرونا

 

درود ……. عزیزم
خیلی دوست داشتم کـه این ویروس کرونا تا شب عید ریشه کن بشه و با خیال آسان بتونم بیام دیدارتون و عرض ادب کنم. ولی چون خیلی دوستتون دارم و می‌ترسم خدای ناکرده ناقل بیماری باشم و بـه شـما هم آسیب بزنم، از همین راه دور و با ادب و احترام فوق العاده، عید نوروز رو بـه بهتون تبریک می گم و امیدوارم با بهتر شدن اوضاع بتونم بـه حضورتون شرفیاب بشم و عرض ادب کنم.
#عید_ما_بعد_از_شکست_کرونا

 

درود………… عزیز
از مدت ها پیش برای رسیدن نوروز و عید دیدنی روز شماری میکردم ولی امسال با وضعیتی کـه پیش آمده و خطر کرونا جدی شده، برای حفظ سلامتی مشترک مان، از دید و بازدید عید محروم هستیم.
پیشاپیش سال نو را بـه شـما و خانواده ارجمند تان تبریک می‌گویم و امیدوارم بعد از عید کـه اوضاع بهتر شد و خطر بیماری از بین رفت، پذیرای شـما باشیم و نیز بـه حضورتان برسیم.
#عید_ما_بعد_از_شکست_کرونا

 

درود
عیدتان پیشاپیش مبارک. امیدوارم کـه سال خوبی پیش رو داشته باشید.
میدانید کـه ویروس کرونا بـه مدت 14 روز بدون هیچ علامتی در بدن نهفته می‌ماند و انسان در تمام ان مدت، بی ان کـه خود بداند، ناقل بیماری اسـت.
از آنجا کـه صمیمانه دوست تان دارم و برای سلامتی شـما ارزش بسیار قائلم، عید امسال را در قرنطینه خانگی خواهم ماند و همه ی دیدارها را بـه بعد از از بین رفتن کرونا موکول میکنم.
#عید_ما_بعد_از_شکست_کرونا

 

اس ام اس عید نوروز ما بعد از شکست کرونا

درود
پیشاپیش عید نوروز رو بهت تبریک می گم. اینروزها خیلی نگران پدر و مادرمون هستم چون ویروس کرونا برای سن اونا خیلی خطرناکه. لطفا بـه همه ی فامیلا بگو کـه امسال دیدن بزرگترها نرن و از راه دور و تلفنی و واتساپی باهاشون در ارتباط باشن. اگه ماها کرونا بگیریم بـه احتمال زیاد خوب می شیم ولی سالخوردگان نه.
حواسمون باشه بـه هوای دیدار بزرگترها اونا رو بیمار نکنیم چون ممکنه هر کدوم از ما بدون این‌که بدونیم ناقل ویروس باشیم.
انشاء الله بعد از عادی شدن وضعیت، همه ی فامیل و از جمله بزرگترها رو میبینیم.
لطفا اینو بـه همه ی فامیل بفرست. دورت بگردم.
#عید_ما_بعد_از_شکست_کرونا

 

درود ………. عزیزم
در اینروزها کـه همه ی ما در گیر مبارزه با بیماری کرونا هستیم، دوست دارم “حول حالنا الی احسن الحال” را بـه نیت شفای بیماران و تبدیل حال همه ی ما بـه بهترین حال، زمزمه کنم و پیشاپیش عید نوروز رو بـه شـما و خانواده ارجمند تبریک بگویم. انشاءالله بعد از شکست کرونا، خدمت می‌رسم و دو عید رابا هم بهتون تبریک می گم: عید پیروزی بر کرونا و عید باستانی و همیشگی نوروز.
#عید_ما_بعد_از_شکست_کرونا

 

درود
فکر کردی حالا کـه کرونا اومده و قرار شده عید رو بـه بعد از کرونا موکول کنیم می تونی از دست ما در بری؟ بعد از کرونا چنان می‌آییم عید دیدنی ات کـه بگی صد رحمت بـه کرونا :»
رفیقت ……….
#عید_ما_بعد_از_شکست_کرونا

 

اس ام اس عید نوروز ما بعد از شکست کرونا

درود
عیدت مبارک. چون دوستت دارم نمیام عید دیدنی. منتظر باش بعد شکست کرونا، با همه ی برو و بچه ها می‌آییم سراغت و هر چی آجیل و شیرینی داری رو یه جا میخوریم :»
#عید_ما_بعد_از_شکست_کرونا

 

درود و عرض ادب
قبل از هر چیزی فرا رسیدن سال نوی خورشیدی را خدمت شـما و خانواده ارجمند تان تبریک میگویم.
از این‌که بـه خاطر رعایت ملاحظات بهداشتی نمی‌توانم خدمتتان برسم عذرخواهی میکنم. بیم ان دارم کـه خدای ناکرده، باعث بیماری شـما شوم.
امیدوارم بعد از شکست کرونا، برای دیدارتان خدمت برسم.
ارادتمند شـما……
#عید_ما_بعد_از_شکست_کرونا

 

درود
چون دوست تان داریم
و چون سلامتی شـما برایمان مهم اسـت
ایام عید را از دید و بازدید معذوریم.
انشاء الله بعد از عادی شدن اوضاع و شکست کرونا، خدمتتان خواهیم بودو خدمت خواهیم رسید.
عیدتان مبارک و بلا و بیماری از شـما و خانواده ارجمند تان بـه دور باد.
با احترام
خانواده …………
#عید_ما_بعد_از_شکست_کرونا

جدیدترین مطالب سایت