معرفی 3 آلت کوین برتر و آینده دار در سال 2023 در بازار رمزارزها

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی 3 آلت کوین برتر و آینده دار در سال 2023 در بازار رمزارزها

همانطور که می‌دانید، به هر ارز دیجیتالی به جز بیت کوین آلت کوین می‌گویند. در حال حاضر بازار ارزهای دیجیتال در حال تجربه روزهای بسیار پر نوسانی است و تمامی سرمایه‌گذاران در تلاش برای پیدا کردن بهترین آلت کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری هستند. ما در این شرایط به شما 3 ارز انکر، SXP و APE را پیشنهاد می‌کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این 3 کوین، در این مقاله با ما همراه باشید.

 

ارز انکر چیست؟

 پلتفرم ارز دیجیتال انکر در سال 2017 در دانشگاه برکلی کالیفرنیا راه‌اندازی شد و در حقیقت یک پلتفرم محاسباتی بود که از فناوری بلاکچین برای عملکرد خود، استفاده می‌کرد.

ارز انکر  توکن بومی پلتفرم انکر است. این ارز دیجیتال دارای استاندارد ERC-20 است که در بلاکچین اتریوم کار می‌کند و کاربران قادرند آن را در طیف گسترده‌ای از کیف پول ارزهای دیجیتال، از سخت افزاری تا نرم افزاری، ذخیره کنند.

از ارز دیجیتال انکر ANKR می‌توان برای پرداخت هزینه خدمات در پلتفرم آن، مانند استقرار نود استفاده کرد. به علاوه، این ارز دیجیتال به عنوان مشوقی برای شرکت کنندگان شبکه عمل می‌کند.

شما می‌توانید برای مشاهده قیمت لحظه‌ای و کسب اطلاعات در رابطه با آینده ارز انکر، به مقاله آن مراجعه کنید. 

 

معرفی 3 آلت کوین برتر و آینده دار در سال 2023 در بازار رمزارزها

ارز SXP چیست؟

  همانطور که می‌دانید، هدف پرداخت توسط ارزهای دیجیتال، همواره از اصلی‌ترین اهداف پلتفرم‌ها در بازار ارزهای دیجیتال است.

اکوسیستم سوایپ از جمله اولین پلتفرم‌هایی است که به هدف نزدیک شد. ارز sxp توکن بومی این پلتفرم است و در واقع برای دسترسی و استفاده از اکثر امکانات سوایپف کاربران باید ارز sxp را داشته باشند.

ارز دیجیتال sxp دارای استاندارد ERC20 بوده و از مکانیزم اثبات کار پیروی می‌کند.

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، هدف اصلی سوایپ، تسهیل پرداخت توسط ارزهای دیجیتال از طریق خودپردازها است و در نتیجه انتظار می‌رود در آینده قیمت این ارز دیجیتال رشد چشمگیری داشته باشد.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که با توجه به رشد احتمالی این کوین در آینده، مقاله ارز sxp را مطالعه کرده و در صورت امکان سرمایه‌گذاری خود را در پلتفرم سوایپ شروع کنید.

 

معرفی 3 آلت کوین برتر و آینده دار در سال 2023 در بازار رمزارزها

ارز ape چیست؟

یوگا لبز سازنده اصلی مجموعه NFT ایپ کوین است. ارز ape نیز توکن بومی این پلتفرم به شمار می‌رود.

ایپ کوین با نماد APE، یک ارز دیجیتال با استاندارد ERC20 است. همچنین این توکن به عنوان رمزارز حاکمیتی در اکوسیستم توکن‌های NFT بورد ایپ یات کلاب (Bored Ape Yacht Club) به شمار می‌رود. این ارز دیجیتال توسط سازمان خودگردان غیر متمرکز (DAO) ایپ کوین مدیریت می‌شود.

هولدرهای توکن Ape Coin قادر به رای‌دهی نسبت به پیشنهادات برای تغییرات احتمالی مطرح شده در دائو این رمز ارز هستند و به ویژگی‌های اختصاصی این اکوسیستم نظیر بازی‌ها، رویدادها و خدمات دسترسی خواهند داشت.

 

اکوسیستم ایپ از 3 مجموعه منحصر به فرد NFT تشکیل شده‌است که عبارتند از:

1- بورد ایپ یات کلاب (Bored Ape Yacht Club)

2- میوتنت ایپ یات کلاب (Mutant Ape Yacht Club)

3- بورد ایپ کنل کلاب (Bored Ape Kennel Club)

هر کدام از این مجموعه‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارا هستند که انتظار می‌رود در آینده رشد چشمگیری در قیمت آن‌ها ایجاد شود.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ارز ape به مقاله ان مراجعه کرده و بر اساس سرمایه خود، یکی از مجموعه NFTها را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید.

 

چگونه این آلت کوین‌ها را خریداری کنیم؟

کاربران ایرانی بازار ارزهای دیجیتال، برای خرید این 3 ارز دیجیتال می‌توانند به صرافی‌های معتبر داخل کشور مراجعه کنند.

 پلتفرم معاملاتی موربیت به تازگی در قسمت معاملات سریع، رمزارزهای انکر، ایپ و sxp را اضافه کرده و کاربران با مراجعه به وبسایت موربیت قادرند بعد از طی کردن مراحل احراز هویت، اقدام به خرید این ارزهای دیجیتال نمایند.

جدیدترین مطالب سایت