با نحوه تولید آینه بیشتر آشنا شوید

مجموعه : رپورتاژ آگهی
با نحوه تولید آینه بیشتر آشنا شوید

یکی از وسایل مورد نیاز برای هر خانه ای و به خصوص در محیط های مختلف دیگه، آینه می باشد. همه افراد روزانه با آینه سر و کار دارند. همانطور که می دانید آینه از شیشه و مواد بازتاب دهنده نور تشکیل شده است و همین امر موجب شده تا تصویر خود را در آینه ببینید.

ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال به وجود آمده باشد که نحوه تولید آینه به چه شکل می باشد؟ کارشناسان ما در مجموعه شرکت شیشه لیا با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با نحوه تولید آینه آشنا کنند.

 

نحوه تولید آینه

از آینه ها برای بازتاب و انعکاس تصویر استفاده می شود. از زمانی که بشر توانست آینده را اختراع کند کاربرد آن در زندگی روزمره بیشتر و بیشتر شد تا جایی که امروزه بخش اعظمی از تزیینات و دکوراسیون را تشکیل می‌دهد. نحوه تولید آینه به این صورت است که آینه از شیشه و ماده ای برای پوشش پشت آن ساخته می شود.
شیشه به تنهایی خاصیت بازتاب ندارد و به همین دلیل از نقره، طلا و یا جیوه برای پوشش پشت آن استفاده می‌کنند. نحوه کار آینه به این صورت است که پرتوهایی که به سطح آن برخورد کرده را بازتاب می‌دهد و شما می‌توانید تصویر خود و یا هر شیء دیگری را مشاهده کنید.

نحوه تولید انواع آینه

با نحوه تولید آینه بیشتر آشنا شوید

انواع آینه

امروزه آینه ها بسیار پر کاربرد بوده و نقش مهمی در دکوراسیون و طراحی، صنعت، آزمایشگاه و یا مکان های دیگر دارند. آینه ها به طور کلی در سه دسته آینه تخت، آینه محدب و آینه مقعر قرار می گیرند. آینه ها را میتوان با توجه به شکل، اندازه و مکان مورد نظر در دسته بندی هایی مانند آینه های توان بالا برای کار در آزمایشگاه، آینه های استفاده شده در چراغ خودروها، آینه های لایه گذاری شده، آینه های مایع، آینه های خمیده و آینه های به کار رفته در تلسکوپ قرار داد.

آینه از شیشه و مواد بازتاب دهنده نور ساخته شده است، زیرا شیشه به تنهایی توانایی بازتاب تصویر را ندارد. آینه ها در سه نوع تخت، محدب و مقعر برای مصارف خاصی تهیه شده و با توجه به مکان و نوع مصرف، در اندازه و شکل های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شود.

پروسه تولید آینه دکوراتیو به این صورت است که ابتدا بر اساس ابعاد برداشت شده نقشه اتوکد طراحی و به رویت مشتری می رسد و پس از تایید نقشه مجددا بصورت کارگاهی طراحی و به واحد تولید ارجاع و برای برش با سی ان سی تغییر فرمت داده و برش میخورد و پس از آن ابزار تراش (که در آینه های جورچینی لیا صنعت ایرانیان 1.5 سانتیمتر) خورده و تمییز و بسته بندی می گردند و در صورت لزوم یا به شهرستانها یا آماده ارسال برای نصب میگردد.

یکی از بهترین و زیباترین ایده ها برای دکوراسیون داخلی منازل، اجرای آینه کاری می باشد. آینه کاری در واقع یکی از هنرهای هنرمندان ایرانی در دوره ساسانیان می باشد که با چسباندن تکه های بزرگ و کوچک آینه به شکل های هندسی و گل و بته های اجرا میشده است.

برای اجرای آینه کاری در قسمت های مختلف، آینه کار با استفاده از شیشه و برش آن به اشکال مختلف فضایی درخشان و زیبا را با ایجاد بازتاب نور در قطعات بی شمار آینه ایجاد خواهد کرد.

انواع آینه دکوراتیو

جنس مواد به کار رفته در نحوه تولید آینه

از زمانی که بشر توانست آینه را اختراع کند کاربرد آن در زندگی روزمره بیشتر و بیشتر شد تا جایی که امروزه بخش اعظمی از تزیینات و دکوراسیون را تشکیل می دهد. کارخانه های زیادی در جهت تولید آینه در اندازه و انواع مختلف در حال تولید هستند.

 

بدون شک همه ی ما در طول روز حداقل یک بار با آینه سرو کار داریم و بدون اینکه از نحوه تولید آینه چیزی بدانیم از آن استفاده می کنیم.
نحوه تولید آینه روشی بسیار آسان و جالب می باشد. نحوه تولید آینه و مواد به کار رفته در تولید آینه کاملا طبیعی بوده و در طبیعت یافت می شود. نحوه تولید آینه به این صورت است که برای تولید آینه از شیشه و ماده ای مانند فلز، طلا، نقره و یا جیوه برای پوشش پشت شیشه جهت بازتاب نور استفاده می شود.اینه کاربرد های زیادی داشته و استفاده درست و مناسب از اینه موجب روشنایی محیط و بزرگتر نشان دادن محیط می شود.

قیمت آینه
نحوه تولید آینه بدین صورت است که از شیشه و ماده ای برای پوشش دهی پشت شیشه نظیر جیوه و یا نقره استفاده می شود. آینه جز ثابت و پرکاربرد در زندگی روزمره همه افراد است. آینه ها در سه دسته تخت، محدب و مقعر قرار می‌گیرد و با توجه به مکان و نوع مصرفی در اندازه و شکل های مختلف تولید می شود. قیمت اینه ها به عواملی نظیر نوع، اندازه و شکل آن بستگی دارد.

خرید انواع آینه دکوراتیو با قیمت مناسب

با نحوه تولید آینه بیشتر آشنا شوید

خرید انواع آینه با کیفیت

شرکت لیا صنعت ایرانیان (www.liaindustrial.com) با تجربه چندین ساله و با پرسنلی مجرب و کارا فعالیت خود را در صنعت شیشه و آینه آغاز نموده است و آماده ارایه خدمات و انواع محصولات در صنعت شیشه و آینه می باشد.

شرکت لیا صنعت ایرانیان با بکارگیری کارشناسان خبره و با تجربه و پیشرو در ارایه خدمات گسترده ای اعم از نقشه برداری، نقشه کشی، ساخت، تولید و اجرای پروژه های گوناگون در زمینه شیشه و آینه بوده است و با در نظر گرفتن تمامی حقوق مشتریان و تعهد کاری آماده خدمت رسانی به هموطنان محترم می باشد.
از عمده فعالیت های لیاصنعت ایرانیان می توان به نقشه کشی ، ساخت ، تولید ، بسته بندی و ارسال شیشه و آینه های دکوراتیو به تمام اقصی نقاط کشور و همچنین اجرای پروژه های شیشه های نشکن (سکوریت) اعم از نقشه برداری، ساخت، تولید و اجرا نام برد.

جدیدترین مطالب سایت