گفتگو کوتاه با دختران مدلینگ مشهور در جهان + تصاویر

گفتگو کوتاه با دختران مدلینگ مشهور در جهان + تصاویر

مصاحبه با زنان مدلینگ مشهور در جهان

گفت و گو کوتاه با چهار مدلینگ زن مشهور و زیبا در جهان را در تالاب بخوانید.

 

گفت و گو با مدلینگ های مشهور و زیبا, ما در این پست، گفت و گو ای از چهار مدلینگ مشهور به نام های آدریانا لیما، لی‌لی آلدریج، مارتا هانت و سارا سامپایو، که بیشتر به خاطر همکاری شان با کمپانی «ویکتوریا سیکرت» شناخته می شوند، را برایتان آورده ایم.

گفتگو کوتاه با دختران مدلینگ مشهور در جهان + تصاویر

چگونه به این تناسب اندام رسیده اید؟

آدریانا لیما: ما نه تنها جسم خود، بلکه ذهن مان هم برای راه رفتن روی دفیله آماده می کنیم. مردم فکر می کنند که ما مانند قهرمانان المپیک تمرین میکنیم اما به نظر من کار ما بسیار سخت تر است. ما برای رسیدن به اهداف مان که داشتن اندامی زیبا و ذهنی آرام برای راه رفتن در مقابل میلیون‌ها انسان است، تلاش های زیادی می کنیم.

 

لی‌لی آلدریج: من با یکی از مربیان مشهور باله، 6 روز در هفته تمرین دارم. گاهی اوقات هم که باید برای شو آماده شویم، دو بار در روز تمرین میکنم تا بدنم آماده تر باشد.

 

مارتا هانت: من هم یک معلم باله دارم که به نظرم نه تنها برای کشش و انعطاف پذیری اندامم، بلکه برای آرامش روحی ام هم بسیار موثر است. مربی ام بدون اینکه به من فشار آورد، تمریناتی برای فرم گیری اندامم می دهد. البته در کنار باله، من ورزش های هوازی دیگری را برای کالری سوزی نیز انجام می دهم.

 

سارا سامپایو: من با یکی از بهترین مربی های نیویورک، 5 بار در هفته ورزش پیلاتس انجام میدهم. البته تعداد روزهای آن کاملا بستگی به آمادگی جسمانی و همچنین برنامه های روزانه ام دارد. به نظر من استراحت برای بدن لازم است و نباید بیش از توان بدن از آن کار کشید.

گفتگو کوتاه با دختران مدلینگ مشهور در جهان + تصاویر

از چه زمانی برای شوها آماده می شوید؟

آدریانا لیما: در واقع ما باید همیشه برای شوها آماده باشیم اما خب من معمولاً چند ماه قبل از برگزاری آن سعی میکنم که غذا های سبک تر مانند سبزیجات مصرف کنم، بیشتر آب بخورم و هر روز ورزش کنم. در واقع، ورزش جزو جدانشدنی زندگی من است اما قبل از شوها، به صورت فشرده تری این کار را انجام میدهم.

 

لی‌لی آلدریج: من در طول سال همیشه ورزش میکنم چون که دوست دارم همیشه خوش اندام باشم و این به من احساس خوبی می دهد. البته قبل از شوها تمریناتم را بیشتر و شدیدتر می کنم.

 

سارا سامپایو: من تقریبا از 2 ماه قبل شو، تمریناتم را آغاز میکنم.به گزارش تالاب البته مهمترین کار برای من رژیم غذایی متعادل است که خیلی هم چالش برانگیز است زیرا من عاشق نان، پاستا و غذا های مدیترانه ای هستم که همه ی ي شان چاق کننده اند. به همین دلیل در طول این 2 ماه، من سعی میکنم که پروتئین، سبزیجات و میوه های بیشتری مصرف کنم.

 

تمرینات تان را تا چند روز قبل از شوها ادامه میدهید؟

آدریانا لیما: خوشبختانه، مربی های زیادی با ما به شهر یا کشوری که قرار است در آنجا شو اجرا کنیم، می آیند. من حتی تا یک روز قبل از مراسم هم به تمریناتم ادامه میدهم اما در روز اجرا، سعی میکنیم که ریلکس باشم.

 

لی‌لی آلدریج: مربی من با من سفر می کند و حتی صبح روز اجرا نیز به من تمرینات لازم را می دهد اما من سعی می کنم که به خودم خیلی فشار نیاورم، به خصوص اگر مسیر زیادی را سفر کرده باشم.

 

مارتا هانت: من تا روز اجرا به تمرینات باله ام ادامه میدهم زیرا به من حس خوبی می دهد.

 

سارا سامپایو: من سعی میکنم که تا جای ممکن استراحت کنم و به بدنم فشار نیاورم. در واقع من روزهای قبل از اجرا ورزش نمیکنم و انرژی ام را برای روز نمایش نگه می دارم.

گفتگو کوتاه با دختران مدلینگ مشهور در جهان + تصاویر

در طول مسافرت ها چگونه برنامه های غذایی تان را مدیریت میکنید؟

آدریانا لیما: من سعی میکنم که غذا های مورد نیازم را با خودم به همراه داشته باشم. چون من بدنم را خوب می شناسم و تا جای ممکن سعی میکنم که غذا های هتل و رستوران ها را نخورم.

 

لی‌لی آلدریج: من در هواپیما می خوابم و در طول سفر هم تا جایی که امکانش هست، آب می‌نوشم.

 

مارتا هانت: من در طول سفر از مکمل های غذایی استفاده میکنم. در واقع من انها را در آب نوشیدنی ام می ریزم و به تدریج مصرف میکنم. با مصرف آنها احساس میکنم که در پوستم تغییرات زیادی رخ داده است.

 

سارا سامپایو: این یکی از سخت ترین کارها برای من است. زمانی که جت لگ می شوم، نمی توانم برنامه غذایی سالمی داشته باشم بلکه دوست دارم مدام پیتزا و پاستا بخورم. اما من تمام تلاشم را میکنم که این عادت را کنار بگذارم.

 

نظرتان در مورد شوهایی که برگزار می شود، چیست؟

آدریانا لیما: هر سال که می گذرد، شوها بزرگ تر و کیفیت شان بهتر می شود.

 

لی‌لی آلدریج: من همیشه از شوها لذت میبرم. خیلی هیجان انگیز است که تمام دخترا با هم سفر و در یک هتل اقامت میکنند. شبیه یک کمپ تابستانی است!

 

مارتا هانت: من هم از دیدن فرهنگ کشورهایی که به آنجا سفر میکنم، لذت میبرم.

 

سارا سامپایو: من آنقدر از شوها هیجان زده میشوم که قادر به توصیف شان نیستم. شوهایی که من در آن شرکت کرده ام، همیشه بهترین بوده است.سایت تالاب

گفتگو کوتاه با دختران مدلینگ مشهور در جهان + تصاویر

حرفه مادلینگ در این سال‌ها چه درسی به شما داده است؟

آدریانا لیما: اینکه خودم باشم. به نظر من مدل بودن در شوهای بزرگ جهان تنها به دلیل زیبایی نیست، بلکه این نشان دهنده آن است که ما در کنار زیبایی، شخصیت متفاوتی نیز داریم و میتوانیم صحنه را با اعتماد به نفس بالا در دست هایمان بگیریم.

 

لی‌لی آلدریج: من یاد گرفتم که از تک تک لحظاتم نهایت لذت را ببرم زیرا زمان به سرعت در حال گذر است.

 

مارتا هانت: مانکن بودن اعتماد به نفس من را بالا برد، اینکه یک زن هستم و می‌توانم تا این حد در جهان موفق باشم برایم خوشایند است. من از اینکه در دنیای مد یک خانواده بزرگ دارم و با انها همکاری میکنم، واقعا خوشحالم.

 

سارا سامپایو: مدل بودن در بالا بردن اعتماد به نفس من بسیار موثر بوده و باعث شد که به خودم توجه بیشتری نشان دهم.

گفتگو کوتاه با دختران مدلینگ مشهور در جهان + تصاویر

چگونه خودتان را قبل از شو آرام می کنید؟

آدریانا لیما: حتی پس از گذشت اینهمه سال و با اینهمه تجربه، من هنوز هم قبل از رفتن به دفیله، عصبی میشوم. در این شرایط سعی میکنم که با تنفس عمیق و آرام استرسم را کم کنم.

 

لی‌لی آلدریج: من سعی میکنم کمی فعالیت بدنی داشته باشم تا انرژی ام تخلیه شود.

 

مارتا هانت: استرس قبل از شوها برای من طبیعی است اما همین که روی دفیله قدم می‌گذارم، آدرنالینم ترشح میشود و کمی آرام تر میشوم.

 

سارا سامپایو: من از استرسی که قبل از اجرا میگیرم، لذت میبرم زیرا به من ثابت می کند که هنوز هم به خیلی از چیزها اهمیت میدهم. در این شرایط، تنفس آرام و عمیق به کمکم می آید.

 

زمانی که روی دفیله راه میروید، به چه چیزی می اندیشید؟

آدریانا لیما: من سعی میکنم که خانواده ام را از وسط جمعیت پیدا کنم و برای انها دست تکان بدهم. در غیر این صورت تنها روی راه رفتنم تمرکز می کنم و از موسیقی در حال پخش لذت میبرم.

گفتگو کوتاه با دختران مدلینگ مشهور در جهان + تصاویر

لی‌لی آلدریج: من سعی می کنم در لحظه زندگی کنم زیرا زندگی به سرعت در حال گذر است. بنابراین روی صحنه، از موسیقی و آن چه در همان لحظه رخ می دهد، لذت می برم.

 

سارا سامپایو: من مدام به خودم میگویم که من قوی ام و در هر کاری موفق خواهم شد. من انرژی تماشاچیان را دریافت میکنم و از انها لذت میبرم.

 

چه توصیه ای به مدل های جوان تر که تازه وارد این راه شده اند، دارید؟

آدریانا لیما: این روزها به سرعت می گذرد، بنابراین از تک تک لحظات آن نهایت لذت را ببرید.

 

لی‌لی آلدریج: از کاری که انجام میدهید لذت ببرید و بگذارید که زیبایی درونی تان نیز مانند زیبایی بیرونی تان بدرخشد.

 

مارتا هانت: از شغل تان لذت ببرید. از لبخند زدن و نشان دادن شخصیت درونی تان نهراسید. شما لایق دیده شدن هستید.

 

سارا سامپایو: برای هیچ کاری عجله نکنید، به خصوص راه رفتن بر دفیله. زمانی که شما روی سن قدم می گذارید، زمان تان دست خودتان است، پس آن را هر طوری‌كه می‌خواهید بسازید. این را هم به یاد داشته باشید که هیچ وقت احساسی که اولین بار روی دفیله تجربه کرده اید، برایتان تکرار نخواهد شد.

 

جدیدترین مطالب سایت